Diskuze
Autům ordinují stále intenzivnější dietu: nekynou a tolik „nežerou“
Děkujeme za pochopení.
M24a27r50t54i95n 28K69u90c65h26a96r76í48k
A keby náhodou automobilky vyrábali znovu poctivé 10-20 rokov staré modely, ktoré už mali slušnú bezpečnostnú výbavu, klasický atmosferický benzínový motor a neobsahovali 250 kíl rôznej "zábavnej elektroniky", tam by cesta nebola? Všetky elektronické hračky (okrem tých jasne bezpečnostných ako ABS) vyhodiť a nechať auto mechanicky jednoduché...
J63a30n 55M49a10l25ý
To je všechno moc krásné a idilické,ale již se zapomíná zminovat, že udávaná spotřeba je dosažitekná jen v měřícím cyklu a v reálném provozu je povětšinou nedosažitelná. Již se nezmiňuje řízená životnost hightech motorů na max 150 000 Km a vzhledem k nesmírně vysokým cenám ND jsou současná auta téměř nepoužitelná a tudíž cílem je ekologická likvidace za 5 let...a hurá čerpat další neobnovitelné zdroje na nový vůz s extrémně nízkou spotřebou atd....prdlajs ekologie, ale ekonomie
F95r56a55n64t59i84š37e31k 60L55e76b37e40d60a
není divu když lidi chtějí v autech miliony zbytečností který hlavně jen odvádí pozornost řidiče
M25a59r15t55i24n 45K33u52b37á20t
ja sam sek v praci koukal co všechno za dily na autech už je z plastu :) ....BMW 7, plastova střecha, novy MB CLS plastovy víko kufru :) pokud to neni na ukor bezpečnosti tak mi to nevadí :)
M35a69r68t62i89n 68G68r95o19c45h87o88l
Snižování hmotnosti ssebou nese jeden nepříjemný dopad ... reakce na boční poryv vzduchu je daleko větší, neboť automobil nemá tolik setrvačnosti ve směru jízdy ... při současném trendu extrémnějšího počasí to asi nebude moc bezpečné ... kolik z nás zažilo na konci předjíždění kamionu na dálnici ten boční poryv? Jezdil jsem se skoro dvoutunovým minibusem a jedna jízda s Roomsterem mě naučila větší pozornosti ... co teprve až budou auta vážit 50 kg
K66a26r32e14l 25K98o34š63ť90á52l
Hmotnost není jediný způsob, jak omezit reakci na boční vítr. Roomster je příklad auta, které zákonitě bude díky svému bočnímu profilu mnohem citlivější na boční vítr, než přibližně stejně těžká Fabia.
R28a44d49k42o 48S62ü98t89t17ö
Konecne rozumne riesenie, downsizing sice priniesol znizenie emisii, ale iba na papieri. Vo vysledku potom 1.4 mohla zrat viac ako 1.6, pretoze vdaka mensiemu objemu poklesol krutiaci moment, co je najvyraznejsie prave v nizkych otackach. Vystiznym prikladom su korejske 1.4CVVT 80kW predoslej verzie - strop krutiaku 137 Nm v 5000 otackach, strop vykonu v 6200 - 6500 otackach. Problem je ale v tom, ze na patke pri 90-tke to tocilo 2500 otacok, kde mal mizernych 110 - 115 Nm, co v kombinacii s karoseriou tazkou takmer 1300 kg znemoznuje vyliezt akykolvek kopec bez podradenia. Situacia sa opakuje - vyrobcovia pridali sestku, ktora otacky znizila este viac, hmotnost sa podstatne nezmenila. Vysledok - 1.4CVVT v 90tke na sestke s plynom na podlahe jednoducho neakceleruje, tento prevod je na hrane pouzitelnosti aj pri 130-tke, staci mensi kopec a na radu sa dostava patka, este lepsie stvorka. To ale potom konci sen o papierovej spotrebe.
Vyrazne znizenie hmotnosti je jedine spravne riesenie.
R11a31d60e34k 54M90i51t64a55s
Pokud chci jezdit stylem plyn brzda, tak si musim koupit silnejsi motor, ale pokud chci jezdit plynule tak mi staci 1.2 i v oktavce a usetrim na benzinu. Takze podle mojeho stylu jizdy si musim vybirat motory do auta a ne koukat na penize.
M76a36r43t91i31n 35S59o29u51š27e54k
Aneb když nějaká komponenta vydrží déle než měsíc po záruce, pak je předimenzovaná. A proto do ní vyvrtáme díru, anebo ji uděláme z plastu.
.
Tím se nejen auto odlehčí, ale také je tím zajištěn odbyt nových aut.
.
Ideálem průmyslové výroby totiž je, že se kompletně celý výrobek skládá jen ze samých k..vítek
M50i87l81a50n 33Š22v56a30g15r95o28v37s86k67ý
Hliník by sa používať nemal, teda ak nechceme aby kapoty, dvere a iné plechy zamierili do zberných surovín...
P15a90v76e23l 72Z43a78j86í63č19e36k
co to delate... proc jste to odmontoval... ja jsem se jen dival jestli jsou ty dvere potrebne panko
J23i81r28i 20S81i45m68a60k
A ted to deticky uvedeme na pravou miru.
Skelet karoserie Golfu Mk1 vazil kompelt 810 kg, z toho skelet karoserie zhruba 100 kg a staralo se o to az cca 112 koni ve verzi GTI
Soucasny Golf vazi 1620 kg (2x tolik) a stara se o to typicky 1.2 TSI s 63 nebo 75 kW (85-105 koni) nebo 1.4 TSI s 103 kW 140 koni
Pokud by to melo mit stejny pomer vykon hmotnost jako Mk1 GTI, bylo by treba 224 koni a to by se EU asi po.ala z tech emisi CO2
P79a71v51e13l 67Z38a18j34í70č40e24k
tak nejak proto rikam ze uz si nove auto nekoupim... designove je to o nicem a hlavne ty rechtacky na ty kila viz nova octa... argumentuje se obycejnymi ridici a ze to vlastne nikdo nepotrebuje... ale ja chci mit z jezdeni radost a ne se trapit a nadavat... navic vezu a platim sebou kila nepotrebnych asistentu ktere pokud clovek povypina tak se to auto obcas z toho zblazni... treba kdysi takova a6 a vyple abs
J44a66n 53J38e74ž14e80k
Možná v článku měli zmínit, jak růst hmotnosti aut ovlivnila honba za Euro NCAP hvězdičkami.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu
Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu
Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...