Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový Ford Kuga je větší, vybavenější a s rozumnější cenou

Druhá generace SUV se zvláštním názvem je o skoro 200 tisíc levnější než před čtyřmi lety ta první: 560 tisíc Kč je obdobná suma, jakou chtějí i konkurenti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T35o94m54á54š 96V67a46l80d98e27r 7253900179

SUV je asi jen o vyšší stavbě vozidla. Mám předokolku a vyjel jsem zatím vše na horách. Je pravda, že jsem musel opatrně předjíždět ty co to moc neumějí a jezdí prostředkem, ale nemusím to pak za nimi opět rozjíždět. Chce to jen výborné zimní pneu. A na horách na zasněžené louce do kopce v pohodě ,řetězy mám pořád nepoužité. (prodám, jsou velikost 50 :-) )  Tak snad pro lepší výhled a čtyřkolku pro větší jistotu v zatáčkách a nezpevněných površích. Určitě vyzkouším Ecoboost až bude v manuálu. Jsem zvědav. S SUV rozhodně nehodlám jezdit přes pařezy a křovím. Na to bych viděl off road kategorii.

0/0
8.1.2013 18:43

L88u55k16á87š 36V63a17ň16u58r97a 1165314323103

Celý život jsem jezdil s předokolkama (teda až na Passat 4x4) a nikdy jsem neskončil proto, že bych zůstal viset na spodku, ale proto, že se jedno kolo začalo protáčet a nebo předek neutáhl zadní nepoháněnou nápravu. Měl jsem auto i s ESP i BTCS. Oba tyto systémy přibržďují protáčející se kolo a ubírají moment na kolech. Ale i tak auto neprojelo. A to dokonce i na mokré louce. Nepomohlo ani couvání. Je to prudká louka a zůstává tam viset kde kdo. Nakonec jsem koupil KIA Sportage z roku 2007. Od té doby i s vozíkem plně naloženým dřevem nebo uhlím nemám problém kamkoliv vyjet. Projedu i 20cm bahna, zamrzlá cesta není problém. U dvoukolky ani z řetězy nešlo vždy všude vyjet. Ale je pravda, že Passat 4x4 taky projel skoro všude, ale asi 2x jsem si sednu na spodek a ani 4x4 nepomohlo.;-D

0/0
8.1.2013 22:56

T55o32m75á39š 23V27a71l50d92e59r 7443130139

Jezdím po většině po silnicích se zpevněným povrchem. Na mokré louky nejezdím právě proto, že nemám off-road. Louku jsem dal jako příklad, že se dá na  louku plnou sněhu jet do kopce i s dvoukolkou. Pokud někdo jezdí na chalupu v extrémních podmínkách je nejspíše záhodné si pořídit pohon 4x4. Taky bych to takto provedl.K mámě na hory jezdím taky opatrně. Silnice jsou samé serpentýny a někdy i led a haldy sněhu, jelikož silničáři dávají přednost hlavním silnicím. Jelikož je to párkrát za zimu, není nutné kupovat 4x4. Jen mám zkušenosti, že vyjedu po silnici cokoliv. Ale pořád v zimě vozím řetězy, lopatu, deku a plechovku písku, když jedu na hory.Zatím jsem nic nepoužil a manželka má připomínky, že vozím krámy  Vanu jsem taky neurazil jako známý, který měl pak moc problémů sehnat na konkrétní motor náhradní díly.Když vjedu na polní cestu snažím se jet tak abych neslyšel skřípající zvuky na spodku. To co se mi nepovedlo na polní cestě jsem jednou zažil ve městě, kde na výjezdu z parkoviště byla špatná hrana vozovky s přidanou dírou plné vody :-) a málem jsem poškodil spodní trubičky. To je tím, že jsem koukal, komu mám dát přednost.:-) Mě se SUV také líbí, ale nenarvu tam rodinu a psa. Takže jediná volba je kombík.. Až nebude potřeba kočárků, tak pak ano. Stejně dnes už každé rodinné vozidlo má velká kola, délku přes 4,5 m atd.A rozdíl ve spotřebě není už tak velký. Manželce se líbí bezpečnost SUV, ale Kuga byla příšerná a nyní ji znatelně vylepšili. přeji mnoho spokojených kilometrů.R^

0/0
13.1.2013 17:48

L23u36k15á27š 77V60a36ň79u53r32a 1895944843763

Osobně bych volil kompromis v podobě zvýšeného kombi. Ale to dělá jen Volvo XC70 a to je poněkud předražené. A pokud jde o 4x2, tak sice vyjede hodně, ale taky často končí s protáčejícím se jedním kolem (problém chybějící uzávěrky diferenciálu). Možná i to je důvod, proč si lidé stále více kupují 4x4. Je obrovský rozdíl jestli člověk tahá za sebou zadní kola nebo je má hnaná. Osobně si myslím, že by stačilo klasické 4x2 a do zadních kol dát elektromotory. Ono většinou to 4x4 je stejně potřeba jen na rozjetí a pomalou jízdu.

0/0
28.1.2013 8:32

M57a75r95e48k 32O74p 9679893580323

Exteriér jistě nepatří k tomu nejhoršímu, ale stále nechápu ten fordstyl interiér. Proč potřebuje Ford tolik čudlíků? Proč je ten display tak malý a navíc utopený? Proč je použit lesklý panel ve střední části? To je tragédie!

PS: už se vleze do dvěří 1,5litrová PEt láhev?

+2/−1
7.1.2013 15:16

L87u11k72á44š 48V61a56ň53u33r60a 1925794533803

Mě nejvíc vadí vyosený volant vůči sedačce (má to myslím i S-MAX) a mohutný tunel tlačící na pravou nohu.

+1/0
7.1.2013 13:20

P37e69p95a 29J12e98t84e43l 4384505249738

Je fakt, že ten interiér vypadá, jak kdyby tam rozmístili korejský magneťáky... hrůza. Zvenku nejhezčí auto ve třídě.

+3/−1
7.1.2013 13:16

L95u20k21á38š 44V33a76ň81u39r75a 1875904413903

Teda vypadá stále více jako Korejec. Myslím, že srovnávat by se měla verze 4x4 s dieselem, která je žádaná a ne básnit o předokolce. Protože koupit si takovéto auto bez 4x4, to je jako si koupit sporťák s motorem z trabanta. Sice to jede, ale jinak je to k ničemu. Pokud chci náhon jen an předek, tak si koupím normální auto, ale když chci něco do terénu, tak je 4x4 podmínkou. Měl jsem 20let Fordy a pěkně zlobili, teď mám KIA Sportage a plná spokojenost. Na Kugu jsem také koukal, ale má hodně špatné reference v terénu, náhon 4x4 se nedá ovládat. Více se mi líbí řešení, kdy si člověk volí zda chce 2H nebo 4H nebo 4L. Klidně může být i režim auto, který sám přiřazuje 4x4. Také by se mi líbilo, kdyby se mi na palubce rozsvítila informace, že se zapojilo 4x4. To bohužel ani KIA nemá. Ta má 4x4 automaticky nebo stále.

+2/0
7.1.2013 13:15

P75e46p71a 34J82e76t31e25l 4214615779488

"...když chci něco do terénu".... tak si nekoupím Kugu :)

+3/−4
7.1.2013 13:18

L86u59k47á53š 72V32a30ň73u65r45a 1415944253693

A k čemu je mi tedy Kuga 4x4? Potřebuju auto, které bude 80% jezdit po silnici a 20% po podmáčených a rozbahněných loukách a horských cestách, po zasněžených  a ledovatých cestách, po lese plném kořenů a pařezů. Ale potřebuju s takovým autem mít možnost zajet do podzemních garáží (max výška 190cm) a délka do 4,6metru. No a nesmí to být velký žrout paliva.

+2/−1
7.1.2013 13:24

M12a71r51t60i81n 15T86e20p32l48a70n 9137670465523

SUV nejsou do terenu. Uz vidim, jak nekdo skace po lese plnem korenu a parezu ve Sportage s jeji svetlou vyskou 17cm. Stejne tak Kuga aspon v minule generaci byla spis lestenka na silnici.

0/0
8.1.2013 1:02

I79v98a58n59a 95V45e27s44e84l13á 2651703679355

skakali jsme s ni v lese i po takovych divnych skalach, prorvali ji krovima a ruznyma porostama, prohanela se po testovacim offroad okruhu s rangerem, vyjela ci projela vetsinu, byl to extrem pro takovy auto ale dala to, stejne tak haldy snehu bez problemu ... nezatracovala bych ji ... i kdyz samozrejme f150 apod to nejni a nebude a jeji prednosti bude vetsinou silnicie, ale tak 30% terenu nekde v horach kde se clovek k chate sotva dostava je ok ... mam ji rada ;-)

0/0
8.1.2013 10:58

P40e14t76r 19H22á74j59e73k 4590792721604

Jak se pomocí GPS modulu zdarma přivolá pomoc? 8-o

+1/0
7.1.2013 12:27

P75a36v97e82l 69V63a82n31ě84č46e82k 4444283341831

Tyhle kosmické interiery pěkně drží špínu, nedají se ani jednoduše otřít, vzhledem k šílené členitosti. Nechápu, že se všichni teď toho drží. Např.staré focusy 2005 měly sice konzervativní interier, ale nic mu nechybělo.

+3/0
7.1.2013 10:48

L37u65k57á26š 43V28a84ň91u44r93a 1925544713913

Podívej se na Mitsubishi ASX nebo Volvo XC 70. Tam je čistý a přehledný interiér. Mám KIA Sportage 2007 a tam je interiér také čisty a málo členitý.

+2/0
7.1.2013 13:17

P16e48t78r 85K44r68i90z45e12k 3421113869466

K tomu otreni - staci pouzit mikrovlaknovou uterku. Rychle a jednoduche.

+1/−1
8.1.2013 9:13

Z41b90y87n89ě32k 17B12e62r38a42n 8909440633875

Pane Vaněčku, jaké máte zkušenosti s tímto interierem? Já dosti velké, mám C-maxe r.v.201,1 se stejným interierem a dá se lépe očistit než interiér ve Fábii. Protože stačí použít jen tzv švédskou utěrku.

0/0
8.1.2013 20:44

P76a18v21e38l 78V96a13n58ě82č64e92k 4904633241241

Svedska uterka nic nemeni na tom, ze to vypada naprosto silene. Ale je to samozrejme vec vkusu, me to proste pripada takove ... lacine ... jako radoby nadcasovy magnetak od cinanu. Nemam zkusenost primo s timto interierem, ale mel jsem jako nahradni vozidlo pujcenou KIU, ktera uz se tenkrat timto designarskym smerem vydala.

0/0
9.1.2013 0:22

P91e75t18r 70Š96e27b81e17s32t95a 3404527861476

Romane Švidrnochu, autore tohoto clanku - pisete hloupost ! spotreba 11-13l ..?!?! To neni seriozni udaj. Uvadite ctenare v omyl ! Neverim Vam ! Jste tajny agent naftove lobby?

Kupujte "usporne" naftove motory a nasledne predrazene dily na motor,vyfuk.....

0/−9
7.1.2013 8:32

K60a54r45e49l 35J74u51r38c67e79k59a 1865119801861

2.0 - 120kW, 1.6 - 134kW, kdepak se nám to asi projeví, že? ;-D

+7/0
7.1.2013 8:36

P46a19v50e58l 31S80t72a73v11j94a79n92í43k 1840396550591

Kombinace těžkého vysokého auta s hloupou převodovkou. Koukám, že se jim podařilo atakovat spotřebu mého 3.5 litru s vyšším výkonem, to je celkem úspěch.

.

Jinak z toho interiéry bych měl asi zachvilku tiky, to je šílené. Je to podobný humus, jak když jsem sedl do Nissanu Juke.

+2/0
7.1.2013 10:01

P77e74t51r 32S20t41e86j90s50k46a49l 3909468394806

Jen se netes. Pokud by novinari testovali tvuj 3.5i tak by meli spotrebu 21/100 ;-D

+1/0
7.1.2013 10:53

P36a45v59e31l 11S37t25a11v86j80a44n53í55k 1800176530381

To nejde, já se nedostal přes 17 v městském provozu :-).

0/0
7.1.2013 11:02

D33a98d19a36k 38P63e36t76r 7621670804438

A jak rychle?

0/0
7.1.2013 13:29

D33a82d63a65k 97P66e97t34r 7171530314618

Benzínová 1,6 s dvojspojkovým automatem se spotřebou 11-13 litrů, no nekup to.

+1/0
7.1.2013 5:22

K72a63r51e74l 86V41a19c42h91u21t 9663462309533

Naftový dvoulitr s odpovídající spotřebou téměř 8 litrů ... no nekup to.

0/0
7.1.2013 8:06

K96a80r33e53l 48J69u44r66c63e97k80a 1875569241191

Což je o 3-5 litrů méně, že?

+1/0
7.1.2013 8:37

P28e30t78r 77S57t62e74j22s60k88a31l 3579478504216

Ste jak male deti. Benzinak je vykonejsi, levnejsi, ma automat a 2x vice otacek. Je jasne ze pokud tam dam manual a otacky jen do diesloveho maxima 3500 tak to bude mit +1l vic, co s nizsi cenou udela vhodnejsi volbu.

0/0
7.1.2013 10:56

L25u26k44á54š 68V26a11ň63u15r61a 1265164983523

Stávající Kuga s 2.5T 147kW sežere v průměru 13 litrů benzínu. 1.6 ECOBOOST má 134kW, tady bude žrát podobně. Co mě zaráží je cena 780tis.Kč za kterou Kugu s tímto motorem nabízejí. Vetšina dieselových motorizací je levnějších. Navíc nejde 1.6 objednat v provedení 4x4 bez automatické převodovky.

+1/−1
7.1.2013 13:33

V93l97a83d94i33s73l89a86v 68B72u90r32y67š71e63k 3263226962264

to znamená, že 90% lidí jsou teda hlupáci

0/0
7.1.2013 16:30

M51a81r63t52i12n 55T92e26p66l73a26n 9407560745683

To nemusi byt. Treba na dalnici se hodi vic nafta, do mesta benzin. Kratke jizdy benzin, dlouhe streky nafta, kazde ma svoje. I kdyz u nas jsou lidi hrozne ovlivneni spotrebou a treba si ani nespocitaj, ze priplatek za diesel + vymena DPF jim muze celou usporu vymazat 

Podobne byste mohl rict, ze vsude mimo Evropu jsou hlupaci, protoze jinde nez v Evrope nafte moc psenka nekvete.

0/0
8.1.2013 1:08

V66l90a46d61i24s76l31a37v 57B71u62r45y57š39e98k 3883486292884

kugu 2,0 tdci mám, jezdím svižně a přes 7 l jsem se nikdy nedostal, město tak 6,4 mimo 5-6 a dálnice, to je bolačka, pokud se jede do 140 km, tak je to těch 7 l

+1/0
7.1.2013 16:25

I57v70a39n55a 81V49e39s56e33l23á 2521413439575

souhlas ... mam ji taky a jezdim podobne ...

0/0
7.1.2013 20:47

J97a15n 72S79o59u82k49u30p 2531161791482

No nevím, ale na dálnici mám tedy jinou zkušenost - naposledy dálnice Liberec - Praha, tempomat na 125, čili reálně tak 120 a spotřeba 7,2l/100 . Pokud bych jel těch 140, tak spotřeba určitě k 8l. Ve městě pod těch 7l, ale tam dost závisí na způsobu jízdy a mimo město se těch 6 dá, ale níž už jedině, pokud by byla cesta z kopce:-)

Celkově ale spokojenost, v běžným terénu, na sněhu není problém a i ostatní věci jsou v pohodě.

0/0
8.1.2013 12:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.