- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
SUV je asi jen o vyšší stavbě vozidla. Mám předokolku a vyjel jsem zatím vše na horách. Je pravda, že jsem musel opatrně předjíždět ty co to moc neumějí a jezdí prostředkem, ale nemusím to pak za nimi opět rozjíždět. Chce to jen výborné zimní pneu. A na horách na zasněžené louce do kopce v pohodě ,řetězy mám pořád nepoužité. (prodám, jsou velikost 50 ) Tak snad pro lepší výhled a čtyřkolku pro větší jistotu v zatáčkách a nezpevněných površích. Určitě vyzkouším Ecoboost až bude v manuálu. Jsem zvědav. S SUV rozhodně nehodlám jezdit přes pařezy a křovím. Na to bych viděl off road kategorii.
Celý život jsem jezdil s předokolkama (teda až na Passat 4x4) a nikdy jsem neskončil proto, že bych zůstal viset na spodku, ale proto, že se jedno kolo začalo protáčet a nebo předek neutáhl zadní nepoháněnou nápravu. Měl jsem auto i s ESP i BTCS. Oba tyto systémy přibržďují protáčející se kolo a ubírají moment na kolech. Ale i tak auto neprojelo. A to dokonce i na mokré louce. Nepomohlo ani couvání. Je to prudká louka a zůstává tam viset kde kdo. Nakonec jsem koupil KIA Sportage z roku 2007. Od té doby i s vozíkem plně naloženým dřevem nebo uhlím nemám problém kamkoliv vyjet. Projedu i 20cm bahna, zamrzlá cesta není problém. U dvoukolky ani z řetězy nešlo vždy všude vyjet. Ale je pravda, že Passat 4x4 taky projel skoro všude, ale asi 2x jsem si sednu na spodek a ani 4x4 nepomohlo.
Exteriér jistě nepatří k tomu nejhoršímu, ale stále nechápu ten fordstyl interiér. Proč potřebuje Ford tolik čudlíků? Proč je ten display tak malý a navíc utopený? Proč je použit lesklý panel ve střední části? To je tragédie!
PS: už se vleze do dvěří 1,5litrová PEt láhev?
Mě nejvíc vadí vyosený volant vůči sedačce (má to myslím i S-MAX) a mohutný tunel tlačící na pravou nohu.
Je fakt, že ten interiér vypadá, jak kdyby tam rozmístili korejský magneťáky... hrůza. Zvenku nejhezčí auto ve třídě.
Teda vypadá stále více jako Korejec. Myslím, že srovnávat by se měla verze 4x4 s dieselem, která je žádaná a ne básnit o předokolce. Protože koupit si takovéto auto bez 4x4, to je jako si koupit sporťák s motorem z trabanta. Sice to jede, ale jinak je to k ničemu. Pokud chci náhon jen an předek, tak si koupím normální auto, ale když chci něco do terénu, tak je 4x4 podmínkou. Měl jsem 20let Fordy a pěkně zlobili, teď mám KIA Sportage a plná spokojenost. Na Kugu jsem také koukal, ale má hodně špatné reference v terénu, náhon 4x4 se nedá ovládat. Více se mi líbí řešení, kdy si člověk volí zda chce 2H nebo 4H nebo 4L. Klidně může být i režim auto, který sám přiřazuje 4x4. Také by se mi líbilo, kdyby se mi na palubce rozsvítila informace, že se zapojilo 4x4. To bohužel ani KIA nemá. Ta má 4x4 automaticky nebo stále.
"...když chci něco do terénu".... tak si nekoupím Kugu :)
Jak se pomocí GPS modulu zdarma přivolá pomoc?
Tyhle kosmické interiery pěkně drží špínu, nedají se ani jednoduše otřít, vzhledem k šílené členitosti. Nechápu, že se všichni teď toho drží. Např.staré focusy 2005 měly sice konzervativní interier, ale nic mu nechybělo.
Podívej se na Mitsubishi ASX nebo Volvo XC 70. Tam je čistý a přehledný interiér. Mám KIA Sportage 2007 a tam je interiér také čisty a málo členitý.
Romane Švidrnochu, autore tohoto clanku - pisete hloupost ! spotreba 11-13l ..?!?! To neni seriozni udaj. Uvadite ctenare v omyl ! Neverim Vam ! Jste tajny agent naftove lobby?
Kupujte "usporne" naftove motory a nasledne predrazene dily na motor,vyfuk.....
2.0 - 120kW, 1.6 - 134kW, kdepak se nám to asi projeví, že?
Benzínová 1,6 s dvojspojkovým automatem se spotřebou 11-13 litrů, no nekup to.
Naftový dvoulitr s odpovídající spotřebou téměř 8 litrů ... no nekup to.