Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nová octavia startuje na 335 tisících, je to nejlevnější start v historii

Nejdůležitější škoda je levnější, než se čekalo. Základní verze je dokonce lacinější než u stávajícího modelu, který se doprodává.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L27e73o16p25o56l26d 45H77o68r76á18k 4332728889102

s tou klimatizací za příplatek to je snad vtip, ne? Rozhlížejí se v MB po trhu?

0/0
10.1.2013 22:31

J65i40n46d80ř92i19c50h 73Š82k83o92p19e34k 4395641880855

Z benzinu tipuji, že rozumným kompromisem mezi jízdními vlastnostmi a spotřebou bude 1,4 TSI, 6 kvalt

+1/0
9.1.2013 16:49

F57i96l59i12p 86M81u79c18a48l59a 6166178597573

možná je nejlevnější v historii, ale to co za ty peníze dostanu tomu neodpovídá ani z tisíciny :-)

0/−1
9.1.2013 12:04

M10i19r21o19s49l79a26v 40T24y76t98l 7329405637178

339 900 Nový Golf 1.2 TSI Trendline

– Rádio „Composition Touch“ - 5" monochrom.

dotyk. displej, FM/AM, slot na SD kartu, Aux-In

– Automatická klimatizace „Climatronic“ –

2zónová teplotní regulace, senzor kvality

vzduchu – Ocelová kola 6 J x 15" – Tríramenný volant, výškove i podélne nastavitelný – Dojezdové rezervní kolo – Sedadlo ridice výškove nastavitelné – Systém rozpoznání únavy ridice – Elektronický stabilizacní systém ESC a XDS – elektronická uzáverka diferenciálu – Elektronická rucní brzda vc. funkce Autohold – Funkce start/stop + rekuperace kinet. energie – 7 airbagu – celní, bocní, hlavové a kolení u ridice – Palubní pocítac – 5dverová karoserie – Kontrola tlaku v pneumatikách – Multikolizní brzda – Elektrické ovládání oken vpredu i vzadu – Centrální zamykání s dálkovým ovládáním – Isofix, príprava pro pripevnení 2 detských sedacek na vnejších sedadlech Takže není co řešit

+3/−1
9.1.2013 8:24

P20e47t14r 87N31o75v75á38k 3963786584654

a jaká je ta základní verze? bílá barva, plechová kola, 1x airbag, bez centralu, bez vyhřívaných skel.....prostě šunt, za ty peníze si koupíte v lepší výbavě jiné auto, navíc motor 1,2 je opravdu na nic....Ale hurááá, máme auto za 335....RvRv Né každý zákazník je ovce...!!

+1/−4
8.1.2013 23:28

J72a54n 58L43i65b32i36c92h 9102238305253

a kola a volant taky za příplatek ;-D

+4/−2
9.1.2013 0:50

T19o69m26á81š 81V13a64l50d25e11r 7373210129

Takže předpověď se vyplnila. Díky cenové bombě Golfu (a korejcům) i Octavia musela s cenou dolů. A to je dobře. Jinak jaký má vliv platforma MQB na vybavenost elektroniky ve voze? MQB má zajistit modularitu chassi a skeletu karoserie pro vícero modelů s minimálními  technologickými úpravami. Samozřejmě bude modernější ( a lepší), než předchozí, ale to není kvůli MQB. Autor jen nepochopil filozofii stavby MQB. Už dříve Golf na stejné platformě měl více assistencí než Octavia. Spíše bych se přiklonil ke změně cenové a existenční politiky celého koncernu.(Je lepší mít dva tažný koně než jednoho silného a druhého škrtit.)

Jen tak dál.R^

+2/−1
8.1.2013 19:03

J29i37r80i 34S80i24m39a90k 9238528848643

s platfromou MQB a s tim, ze to novinari absolutne nepochopili naprosty souhlas. platforma je o rozmerech, o napravach, o zastavbe motoru a prevodovek a znamena to vicemene to, ze to co lze narvat do golfa a a3jky jde technicky vzato narvat i do Octy, ackoliv nektere parametry (treba rozvor) jsou kapku jinaci.

Ale novinari blaboli o asistentu jizdy v pruzich a dalsich nesouvisejicich vecech.

+1/0
9.1.2013 8:48

M43i42c98h14a70l 17V96e27n87t77r61u58b92a 5550938249177

Možná chtějí doma u Volkswagenů zjistit, který dítě bude oblíbenější...

Golf vs. Octavia

0/0
8.1.2013 14:44

M50i70c26h47a40l 46K94u54c68h28t98a 6893344944262

A rozjede se ta 1.2 do kopce i když dám do kufru nákup?:-)

+11/−4
8.1.2013 11:57

M40a27r48e69k 64M46a54l93ý 3400932238500

To je suchý! Dneska ti už ten nákup privezou domů to asi neznás co?

+1/−9
8.1.2013 12:14

D74a32d41a34k 29P25e83t72r 7811680264128

JIstě že, ale je to limitováno sklonem. 90 stupňů již nezvládne.

+6/−3
8.1.2013 12:29

M95i14c59h11a87l 97Z36e63t82e45k 3278742160337

Určitě ano, dokonce si myslím, že půjde zařadit i dvojku;-)

+3/−1
8.1.2013 13:00

J58i69ř94í 76N85e53u27m94e29i32s37t93e78r 2742495323441

Záleží, kolik piv si naložíš.

+5/−1
8.1.2013 13:08

M71i10c46h73a60l 85S52t16e41h66l58í67k 9394141651279

Když se rozjelo SDi s 50 kW a 1.6 55kW,tak nevidím důvod,proč by se nerozjela 1,2 63 nebo 77 kW s vyšším toč.momentem

0/−2
8.1.2013 18:58

J94i65ř23í 76S14m82e72t83a10n83a 7375739922288

ŠKODA 120? Volant za příplatek. ;-D;-D

+2/−2
8.1.2013 11:12

J61a23n 59L11i55b73i68c59h 9972838515703

a za další pak motor a karosérie, v ceně je jen podvozek a dřevěnná kola ;-D

0/−1
9.1.2013 0:48

I53v85a67n 36K89o27h70o75u83t 1181363546394

Největší legrace je kontrast toho, že Škodovka chce oktávku posunout trochu nahoru v segmentu a zároveň do základní výbavy nedá klimu což je dneska základ i u mnohem levnějších aut :)

+16/−2
8.1.2013 11:09

P88e37t61r 72T75y58č77k22a 6225152459172

A není lepší udělat marketingovou akci - klimatizace zdarma?

+5/−2
8.1.2013 12:14

D38a58v90i58d 45P67r38a35ž43á38k 6854262732926

Těžko říct, jestli jsou lidi tak hloupí :-)

+6/−1
8.1.2013 12:39

R19o13m27a44n 53S86i15l70n66ý 3467162869311

S tou modernější technikou oproti O2 bych byl opatrný. Spíš se dá říct, že je to oproti O2 technicky krok zpět.

+2/−4
8.1.2013 11:08

M34i72l58a40n 80Š32v28a61g67r78o27v48s50k96ý 9292959595518

Celá tá technika... Za dobu čo ja som motorista najviac som ocenil - radiálne pneu, halogénové žiarovky, kotúčové brzdy a lepené sklá. ;-D

+3/−2
8.1.2013 11:11

J45i98r81i 48S74i93m77a61k 9588128668913

Jak spravne poukazuje autor clanku,cena Octavie nemohla jit prilis vysoko, vzhledem k naslapnute konkurenci (a to i vnitrni v ramci koncernu VW a cenovce Golfa) .

Kdyz to srovnam s odchazejici Tour, tak to zas takova hitparada neni. Design je porad takovy nemastny-neslany a nenadchne-neurazi.

Vybava je v zakladu tradicne mizerna a v priplatcich tradicne draha, slabou naplasti je bohata moznost konfigurace a nyni (snad) uz konecne spolehliva TSIcka. I kdyz s tou spolehlivosti se to ukaze az tak po roce, az tu budou prvni auta s najetymi 100tkm.

Celkove v mych ocich zadny duvod k velkemu jasotu, mohlo to dopadnout i lepe (ale take i hure, jako treba Rapid).

+4/−3
8.1.2013 10:43

P54e51t57r 45T14y61č84k96a 6145932549412

Ty TSI motory už 100tis. najeté mají. Montují se do Octavií, Fábií i Yetiho.

0/−4
8.1.2013 10:52

M50i33c98h95a13l 88B84u74d16í93k 4706864488853

A taky jim odcházejí řetězy, to jsou totiž ty starší kusy.

+3/−1
8.1.2013 11:02

M97a63r62t29i73n 26K93a75r33á75s89e14k 9928673218628

Ne nemontujou, jde o dost odlisne motory....

+2/−2
8.1.2013 12:18

M46i51c54h49a96l 50B94u80d58í68k 4266914858603

Aneb nechme se překvapit, co bude odcházet na těch nových :)

+4/−1
8.1.2013 12:57

J79i70r95i 28S62i30m43a83k 9298378478743

ty nove prave maji remeny namisto retezu. A nebylo to tak davno, co nas soudruzi z Mlade Boleslavi potazmo Vlkohradu ujistovaly, ze TSI zadne problemy s rozvody nemaji, ze za to mohou subdodavatele kteri nedodrzeli kvalitu. Behem toho predelali viko ventilu, napinak retezu asi 3x, preprogramovali software ridici jednotky a ve finale to vyresili tim, ze retezy zahodili a dali tam remeny.

Inu, kdo chce cist mezi radky, ten to vidi. Kdo nechce, ten veri te Skodovacke zkazce o subdodavatelich...

+6/−1
8.1.2013 13:21

P10e33t16r 97T94y27č63k53a 6575292429972

Nejde. Je to ta samá 1.2TSI.

+1/−2
8.1.2013 15:07

J87i56r68i 81S70i14m98a12k 9898728948293

mas to overene ? Primo od zdroju vim, ze MQB neumoznuje zastavbu zadneho ze soucasnych TSI s vyjimkou 1.8, protoze ty motory museji byt vice zesikma. Navic mam primo od zdroju informaci, ze ta nova TSI cka pro MQB maji misto retezu remeny. Takze pravdepodobne jeden z nas nema spravne informace a keca ;-D

+1/0
9.1.2013 8:51

K18a74r14e89l 28H61o31s26n12e32d50l 7707741591735

G VII a O III mají TSI motory druhé generace, u kterých jsou problematické rozvodové řetězy nahrazeny doufejme spolehlivými řemeny. Taky mají čtyři ventily na válec místo původních dvou.

0/0
9.1.2013 18:34

K98a37r41e12l 60Ř37e96h39á16k 1610619236250

proč sem furt strkáte to video s Rapidem kombi ?8-o

+1/−1
8.1.2013 10:39

M38i45c84h36a37l 86B88u30d22í73k 4356944968263

A není to fuk ? Krom pár rozměrů to je stejně prašť jako uhoď, jen to trochu jinak obouchali kladivem a odlišně nacenili. Až vyjede faceliftovaný Superb bude Škodovka patrně jediná automobilka, která dělá tři stejná auta, která se liší jen lehce rozměrem a výrazně cenou.

+3/−1
8.1.2013 11:11

K95a65r16e96l 17Ř20e40h98á73k 1570699446900

tak podle vaší logiky by bylo jedno zda je na obrázku MB C nebo E nebo BMW 3 nebo 5, a pokud chytračíte na téma podvozků tak se pletete, Rapid nemá stejnou podvozkovou platformu jako Oktávka a Superb

0/0
8.1.2013 12:12

M20i44c97h37a65l 48B15u86d65í47k 4246434878693

Ano, má ještě horší... A BMW 3 a 5 aspoň nevypadají úplně stejně.

+4/−1
8.1.2013 12:55

V52l85a63d16i17m62í20r 11H73a10v64r54á12n84e38k 7716366650927

opět mě napadá otázka...proč dát octavii přednost před golfem? a vychází mi to úplně jasně...velký kufr nepotřebuji, a nový golf je skvělýR^

+5/−2
8.1.2013 10:37

K94a78r85e24l 45P68á55n91e38k 9395275908629

Pane autore, kilowatt se skloňuje stejně jako všechny ostatní jednotky. Čili 77 kilowattů, 63 kilowatty Rv

+2/−2
8.1.2013 9:43

J28a50n 86B23u19c51h62a80r 9809191692976

Chtěl bych se zeptat, jestli není rozdíl 90kkč mezi základním benzínovým a základním naftovým motorem nějak moc. Konstrukci motorů nerozumím, ale že by to nákladově dělalo 90KKč....?

+3/−1
8.1.2013 9:41

P71e21t46r 30T58y93č20k57a 6495912909662

Rozdíl mezi 1.2TSI 63kW a 1.2TSI 77kW je nákladově nula. Je to ten stejný motor upravený softwarově.

+3/−2
8.1.2013 9:55

J71i28r47i 61S70i81m70a55k 9188118358603

on se ptal na diesel... :-P

+3/−1
8.1.2013 10:03

P97e25t61r 84T13y21č24k68a 6265252729572

Já myslím, že jsem dal příklad ze kterého to lze pochopit.

+8/−1
8.1.2013 10:27

M18a70r78e45k 16H43r23u36b58y 6307502901138

Cena nesouvisi s naklady, ale s ochotou zakaznika zaplatit. Diesely se kupuji vic do flotil, kde cena neni az tak kriticky parametr.

+8/−2
8.1.2013 10:11

R10o20b98e48r23t 89K70u84r84f32ü43r42s35t 3548384771318

To jako jeste porad delaji takovyhle auta bez klimy???? Proc????? Chapal bych to na severu Svedska, ale tady?

+8/−3
8.1.2013 9:10

J50i55r54i 89S52i98m12a35k 9498748878983

protoze cenikova cena "jiz od"...

je to podle meho soudu cele jen marketing a cenova politika a to je dneska alfou a omegou prodejniho uspechu.

Jinak souhlas, tohle bych pochopil u Thalie nebo Logana, ale uz tezko u auta ktere si hraje na rodinne auto nizsi stredni tridy pricemz vnejsimi rozmery uz dokonce precuhuje o tridu vys.

+2/−2
8.1.2013 9:15

R12o76b73e70r80t 12K11u25r30f12ü35r12s71t 3328484451128

Presne tak jsem to myslel - u auta tehle tridy to fakt nechapu

0/0
8.1.2013 9:23

M80i87c83h57a36l 78B93u45d23í57k 4206954238733

Jaké téhle třídy ? Střední třída není nic extra.

0/0
8.1.2013 9:28

J24i81r85i 82S54i68m71a54k 9518378628113

:) usmevne. Ochcavka patri do nizsi stredni tedy segmentu C, stredni trida odpovida segmentu D cili velka rodinna auta a tam patri Superb, Passat a podobne, tedy pro ceskeho Pepcu vesmes auta snu. . Pokud rikas, ze stredni trida nic moc, tak podle tebe neni Passat nic moc ;-D

Zajimavy nazor, zejmena v kontextu s 1.2TSI Octavii v zakladni vybave-nebo spise bych mel rici "nevybave"

+1/0
8.1.2013 10:01

M47a30r52e27k 29H59r65u32b67y 6857142511748

To jsou ale oskliva slovicka. Ve bez priplatku porad dostavate celni sklo i kouli na saltpace - a dokonce jsou skla tonovana ;-)R^

+2/0
8.1.2013 10:13

M96i79c34h66a54l 89B28u16d38í20k 4296854498933

Víceméně souhlas - Passat není nic moc:-) To hodnocení "střední třída" v souvislosti se Škodovkou mi pravda taky uklouzlo, někteří jedinci těžce nesou, když se jim šahá na hračky a mají tendenci strkat Octavii výš než kam patří (nebo kam by si Škodovka přála aby patřila). Tak tedy opravme původní větu na "Nižší střední třída není nic extra". Zvláště pak v základní verzi výbavy, kdy člověk nedostane ani rezervu.

+3/0
8.1.2013 11:08

P75e40t36r 45N56o93v35á41k 3733926954374

No chtěli nišší cenu? Chtěli,, tak jí mají. Není nic jednoduššího než něco nenamontovat......:-/

0/0
8.1.2013 23:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.