Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nová octavia startuje na 335 tisících, je to nejlevnější start v historii

Nejdůležitější škoda je levnější, než se čekalo. Základní verze je dokonce lacinější než u stávajícího modelu, který se doprodává.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L52e27o91p30o66l27d 87H76o97r95á68k 4952228319812

s tou klimatizací za příplatek to je snad vtip, ne? Rozhlížejí se v MB po trhu?

0/0
10.1.2013 22:31

J56i53n29d68ř34i80c36h 42Š77k47o34p22e60k 4545941920125

Z benzinu tipuji, že rozumným kompromisem mezi jízdními vlastnostmi a spotřebou bude 1,4 TSI, 6 kvalt

+1/0
9.1.2013 16:49

F73i93l19i90p 15M14u19c42a55l46a 6816448347793

možná je nejlevnější v historii, ale to co za ty peníze dostanu tomu neodpovídá ani z tisíciny :-)

0/−1
9.1.2013 12:04

M18i57r85o61s91l24a58v 29T81y71t90l 7599525297928

339 900 Nový Golf 1.2 TSI Trendline

– Rádio „Composition Touch“ - 5" monochrom.

dotyk. displej, FM/AM, slot na SD kartu, Aux-In

– Automatická klimatizace „Climatronic“ –

2zónová teplotní regulace, senzor kvality

vzduchu – Ocelová kola 6 J x 15" – Tríramenný volant, výškove i podélne nastavitelný – Dojezdové rezervní kolo – Sedadlo ridice výškove nastavitelné – Systém rozpoznání únavy ridice – Elektronický stabilizacní systém ESC a XDS – elektronická uzáverka diferenciálu – Elektronická rucní brzda vc. funkce Autohold – Funkce start/stop + rekuperace kinet. energie – 7 airbagu – celní, bocní, hlavové a kolení u ridice – Palubní pocítac – 5dverová karoserie – Kontrola tlaku v pneumatikách – Multikolizní brzda – Elektrické ovládání oken vpredu i vzadu – Centrální zamykání s dálkovým ovládáním – Isofix, príprava pro pripevnení 2 detských sedacek na vnejších sedadlech Takže není co řešit

+3/−1
9.1.2013 8:24

P75e25t52r 10N75o93v48á36k 3723656484254

a jaká je ta základní verze? bílá barva, plechová kola, 1x airbag, bez centralu, bez vyhřívaných skel.....prostě šunt, za ty peníze si koupíte v lepší výbavě jiné auto, navíc motor 1,2 je opravdu na nic....Ale hurááá, máme auto za 335....RvRv Né každý zákazník je ovce...!!

+1/−4
8.1.2013 23:28

J59a90n 35L88i59b42i22c53h 9132128675423

a kola a volant taky za příplatek ;-D

+4/−2
9.1.2013 0:50

T11o87m24á74š 36V29a24l54d65e23r 7623700659

Takže předpověď se vyplnila. Díky cenové bombě Golfu (a korejcům) i Octavia musela s cenou dolů. A to je dobře. Jinak jaký má vliv platforma MQB na vybavenost elektroniky ve voze? MQB má zajistit modularitu chassi a skeletu karoserie pro vícero modelů s minimálními  technologickými úpravami. Samozřejmě bude modernější ( a lepší), než předchozí, ale to není kvůli MQB. Autor jen nepochopil filozofii stavby MQB. Už dříve Golf na stejné platformě měl více assistencí než Octavia. Spíše bych se přiklonil ke změně cenové a existenční politiky celého koncernu.(Je lepší mít dva tažný koně než jednoho silného a druhého škrtit.)

Jen tak dál.R^

+2/−1
8.1.2013 19:03

J90i33r14i 24S19i59m88a36k 9748438698903

s platfromou MQB a s tim, ze to novinari absolutne nepochopili naprosty souhlas. platforma je o rozmerech, o napravach, o zastavbe motoru a prevodovek a znamena to vicemene to, ze to co lze narvat do golfa a a3jky jde technicky vzato narvat i do Octy, ackoliv nektere parametry (treba rozvor) jsou kapku jinaci.

Ale novinari blaboli o asistentu jizdy v pruzich a dalsich nesouvisejicich vecech.

+1/0
9.1.2013 8:48

M45i11c98h20a16l 48V71e23n84t67r73u16b33a 5600468469337

Možná chtějí doma u Volkswagenů zjistit, který dítě bude oblíbenější...

Golf vs. Octavia

0/0
8.1.2013 14:44

M70i92c76h72a27l 93K51u88c48h88t92a 6183534744222

A rozjede se ta 1.2 do kopce i když dám do kufru nákup?:-)

+11/−4
8.1.2013 11:57

M80a15r45e82k 22M55a55l16ý 3230972518160

To je suchý! Dneska ti už ten nákup privezou domů to asi neznás co?

+1/−9
8.1.2013 12:14

D65a40d18a85k 97P51e88t51r 7721750234728

JIstě že, ale je to limitováno sklonem. 90 stupňů již nezvládne.

+6/−3
8.1.2013 12:29

M83i14c68h27a98l 81Z30e75t23e98k 3928512550107

Určitě ano, dokonce si myslím, že půjde zařadit i dvojku;-)

+3/−1
8.1.2013 13:00

J62i21ř24í 46N69e58u28m51e44i32s18t80e17r 2202115843701

Záleží, kolik piv si naložíš.

+5/−1
8.1.2013 13:08

M18i38c32h20a38l 50S86t88e23h25l31í39k 9524411241439

Když se rozjelo SDi s 50 kW a 1.6 55kW,tak nevidím důvod,proč by se nerozjela 1,2 63 nebo 77 kW s vyšším toč.momentem

0/−2
8.1.2013 18:58

J51i51ř36í 40S57m38e52t23a64n61a 7335939902118

ŠKODA 120? Volant za příplatek. ;-D;-D

+2/−2
8.1.2013 11:12

J23a65n 22L23i32b43i27c77h 9522818735593

a za další pak motor a karosérie, v ceně je jen podvozek a dřevěnná kola ;-D

0/−1
9.1.2013 0:48

I80v45a12n 30K14o79h76o66u72t 1671593586404

Největší legrace je kontrast toho, že Škodovka chce oktávku posunout trochu nahoru v segmentu a zároveň do základní výbavy nedá klimu což je dneska základ i u mnohem levnějších aut :)

+16/−2
8.1.2013 11:09

P95e73t87r 62T93y32č24k18a 6735402279912

A není lepší udělat marketingovou akci - klimatizace zdarma?

+5/−2
8.1.2013 12:14

D10a33v73i82d 57P82r78a70ž77á61k 6414282242246

Těžko říct, jestli jsou lidi tak hloupí :-)

+6/−1
8.1.2013 12:39

R44o49m96a61n 64S91i82l28n97ý 3557182859951

S tou modernější technikou oproti O2 bych byl opatrný. Spíš se dá říct, že je to oproti O2 technicky krok zpět.

+2/−4
8.1.2013 11:08

M85i22l87a21n 40Š49v58a73g72r43o85v74s81k76ý 9302179285218

Celá tá technika... Za dobu čo ja som motorista najviac som ocenil - radiálne pneu, halogénové žiarovky, kotúčové brzdy a lepené sklá. ;-D

+3/−2
8.1.2013 11:11

J55i44r79i 17S79i67m75a77k 9618108278153

Jak spravne poukazuje autor clanku,cena Octavie nemohla jit prilis vysoko, vzhledem k naslapnute konkurenci (a to i vnitrni v ramci koncernu VW a cenovce Golfa) .

Kdyz to srovnam s odchazejici Tour, tak to zas takova hitparada neni. Design je porad takovy nemastny-neslany a nenadchne-neurazi.

Vybava je v zakladu tradicne mizerna a v priplatcich tradicne draha, slabou naplasti je bohata moznost konfigurace a nyni (snad) uz konecne spolehliva TSIcka. I kdyz s tou spolehlivosti se to ukaze az tak po roce, az tu budou prvni auta s najetymi 100tkm.

Celkove v mych ocich zadny duvod k velkemu jasotu, mohlo to dopadnout i lepe (ale take i hure, jako treba Rapid).

+4/−3
8.1.2013 10:43

P74e37t49r 96T81y83č64k72a 6305872739642

Ty TSI motory už 100tis. najeté mají. Montují se do Octavií, Fábií i Yetiho.

0/−4
8.1.2013 10:52

M69i76c63h75a89l 19B15u96d89í36k 4956394618163

A taky jim odcházejí řetězy, to jsou totiž ty starší kusy.

+3/−1
8.1.2013 11:02

M15a18r52t63i71n 96K73a55r37á20s46e42k 9798473328638

Ne nemontujou, jde o dost odlisne motory....

+2/−2
8.1.2013 12:18

M47i35c55h15a52l 19B90u21d11í71k 4896214178833

Aneb nechme se překvapit, co bude odcházet na těch nových :)

+4/−1
8.1.2013 12:57

J10i52r66i 30S77i59m64a76k 9338128678943

ty nove prave maji remeny namisto retezu. A nebylo to tak davno, co nas soudruzi z Mlade Boleslavi potazmo Vlkohradu ujistovaly, ze TSI zadne problemy s rozvody nemaji, ze za to mohou subdodavatele kteri nedodrzeli kvalitu. Behem toho predelali viko ventilu, napinak retezu asi 3x, preprogramovali software ridici jednotky a ve finale to vyresili tim, ze retezy zahodili a dali tam remeny.

Inu, kdo chce cist mezi radky, ten to vidi. Kdo nechce, ten veri te Skodovacke zkazce o subdodavatelich...

+6/−1
8.1.2013 13:21

P31e35t64r 52T76y35č59k67a 6725572149152

Nejde. Je to ta samá 1.2TSI.

+1/−2
8.1.2013 15:07

J11i61r97i 61S51i69m34a83k 9438298368463

mas to overene ? Primo od zdroju vim, ze MQB neumoznuje zastavbu zadneho ze soucasnych TSI s vyjimkou 1.8, protoze ty motory museji byt vice zesikma. Navic mam primo od zdroju informaci, ze ta nova TSI cka pro MQB maji misto retezu remeny. Takze pravdepodobne jeden z nas nema spravne informace a keca ;-D

+1/0
9.1.2013 8:51

K88a22r27e54l 14H82o57s32n12e84d24l 7697851451295

G VII a O III mají TSI motory druhé generace, u kterých jsou problematické rozvodové řetězy nahrazeny doufejme spolehlivými řemeny. Taky mají čtyři ventily na válec místo původních dvou.

0/0
9.1.2013 18:34

K23a84r57e26l 37Ř94e62h24á76k 1960659246800

proč sem furt strkáte to video s Rapidem kombi ?8-o

+1/−1
8.1.2013 10:39

M41i42c21h86a16l 38B15u86d23í42k 4226684748553

A není to fuk ? Krom pár rozměrů to je stejně prašť jako uhoď, jen to trochu jinak obouchali kladivem a odlišně nacenili. Až vyjede faceliftovaný Superb bude Škodovka patrně jediná automobilka, která dělá tři stejná auta, která se liší jen lehce rozměrem a výrazně cenou.

+3/−1
8.1.2013 11:11

K82a97r76e83l 90Ř65e34h15á69k 1570719206190

tak podle vaší logiky by bylo jedno zda je na obrázku MB C nebo E nebo BMW 3 nebo 5, a pokud chytračíte na téma podvozků tak se pletete, Rapid nemá stejnou podvozkovou platformu jako Oktávka a Superb

0/0
8.1.2013 12:12

M93i59c12h77a16l 26B42u50d70í51k 4126824788173

Ano, má ještě horší... A BMW 3 a 5 aspoň nevypadají úplně stejně.

+4/−1
8.1.2013 12:55

V23l35a71d25i13m68í30r 16H41a77v30r80á33n24e17k 7376506380437

opět mě napadá otázka...proč dát octavii přednost před golfem? a vychází mi to úplně jasně...velký kufr nepotřebuji, a nový golf je skvělýR^

+5/−2
8.1.2013 10:37

K28a95r92e62l 39P44á61n57e22k 9415375348819

Pane autore, kilowatt se skloňuje stejně jako všechny ostatní jednotky. Čili 77 kilowattů, 63 kilowatty Rv

+2/−2
8.1.2013 9:43

J18a86n 27B90u43c85h55a16r 9509721522706

Chtěl bych se zeptat, jestli není rozdíl 90kkč mezi základním benzínovým a základním naftovým motorem nějak moc. Konstrukci motorů nerozumím, ale že by to nákladově dělalo 90KKč....?

+3/−1
8.1.2013 9:41

P98e85t44r 19T36y62č23k60a 6535452879272

Rozdíl mezi 1.2TSI 63kW a 1.2TSI 77kW je nákladově nula. Je to ten stejný motor upravený softwarově.

+3/−2
8.1.2013 9:55

J42i18r84i 68S16i71m92a98k 9508948988243

on se ptal na diesel... :-P

+3/−1
8.1.2013 10:03

P37e89t46r 17T52y86č22k55a 6295192689442

Já myslím, že jsem dal příklad ze kterého to lze pochopit.

+8/−1
8.1.2013 10:27

M75a22r12e15k 73H20r30u63b50y 6387732111768

Cena nesouvisi s naklady, ale s ochotou zakaznika zaplatit. Diesely se kupuji vic do flotil, kde cena neni az tak kriticky parametr.

+8/−2
8.1.2013 10:11

R70o46b43e10r59t 70K57u89r44f94ü97r72s76t 3538114571758

To jako jeste porad delaji takovyhle auta bez klimy???? Proc????? Chapal bych to na severu Svedska, ale tady?

+8/−3
8.1.2013 9:10

J70i22r97i 26S34i40m59a89k 9938768838783

protoze cenikova cena "jiz od"...

je to podle meho soudu cele jen marketing a cenova politika a to je dneska alfou a omegou prodejniho uspechu.

Jinak souhlas, tohle bych pochopil u Thalie nebo Logana, ale uz tezko u auta ktere si hraje na rodinne auto nizsi stredni tridy pricemz vnejsimi rozmery uz dokonce precuhuje o tridu vys.

+2/−2
8.1.2013 9:15

R59o85b60e71r15t 74K26u74r21f28ü59r96s85t 3848764171168

Presne tak jsem to myslel - u auta tehle tridy to fakt nechapu

0/0
8.1.2013 9:23

M11i42c75h62a92l 62B12u87d77í53k 4226134508683

Jaké téhle třídy ? Střední třída není nic extra.

0/0
8.1.2013 9:28

J76i80r16i 65S44i22m21a14k 9488368408103

:) usmevne. Ochcavka patri do nizsi stredni tedy segmentu C, stredni trida odpovida segmentu D cili velka rodinna auta a tam patri Superb, Passat a podobne, tedy pro ceskeho Pepcu vesmes auta snu. . Pokud rikas, ze stredni trida nic moc, tak podle tebe neni Passat nic moc ;-D

Zajimavy nazor, zejmena v kontextu s 1.2TSI Octavii v zakladni vybave-nebo spise bych mel rici "nevybave"

+1/0
8.1.2013 10:01

M59a93r47e29k 47H55r81u82b86y 6757502131968

To jsou ale oskliva slovicka. Ve bez priplatku porad dostavate celni sklo i kouli na saltpace - a dokonce jsou skla tonovana ;-)R^

+2/0
8.1.2013 10:13

M91i97c69h27a95l 72B62u18d77í90k 4306144778213

Víceméně souhlas - Passat není nic moc:-) To hodnocení "střední třída" v souvislosti se Škodovkou mi pravda taky uklouzlo, někteří jedinci těžce nesou, když se jim šahá na hračky a mají tendenci strkat Octavii výš než kam patří (nebo kam by si Škodovka přála aby patřila). Tak tedy opravme původní větu na "Nižší střední třída není nic extra". Zvláště pak v základní verzi výbavy, kdy člověk nedostane ani rezervu.

+3/0
8.1.2013 11:08

P71e93t88r 38N37o35v62á61k 3523936394344

No chtěli nišší cenu? Chtěli,, tak jí mají. Není nic jednoduššího než něco nenamontovat......:-/

0/0
8.1.2013 23:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.