Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nová octavia startuje na 335 tisících, je to nejlevnější start v historii

Nejdůležitější škoda je levnější, než se čekalo. Základní verze je dokonce lacinější než u stávajícího modelu, který se doprodává.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L66e64o19p25o35l90d 51H47o55r28á19k 4382568299162

s tou klimatizací za příplatek to je snad vtip, ne? Rozhlížejí se v MB po trhu?

0/0
10.1.2013 22:31

J24i54n83d37ř82i73c10h 32Š28k58o92p58e28k 4295941950115

Z benzinu tipuji, že rozumným kompromisem mezi jízdními vlastnostmi a spotřebou bude 1,4 TSI, 6 kvalt

+1/0
9.1.2013 16:49

F73i97l51i33p 56M78u29c85a89l88a 6596948677893

možná je nejlevnější v historii, ale to co za ty peníze dostanu tomu neodpovídá ani z tisíciny :-)

0/−1
9.1.2013 12:04


M58i61r68o56s74l41a62v 51T23y44t45l 7609325767728

339 900 Nový Golf 1.2 TSI Trendline

– Rádio „Composition Touch“ - 5" monochrom.

dotyk. displej, FM/AM, slot na SD kartu, Aux-In

– Automatická klimatizace „Climatronic“ –

2zónová teplotní regulace, senzor kvality

vzduchu – Ocelová kola 6 J x 15" – Tríramenný volant, výškove i podélne nastavitelný – Dojezdové rezervní kolo – Sedadlo ridice výškove nastavitelné – Systém rozpoznání únavy ridice – Elektronický stabilizacní systém ESC a XDS – elektronická uzáverka diferenciálu – Elektronická rucní brzda vc. funkce Autohold – Funkce start/stop + rekuperace kinet. energie – 7 airbagu – celní, bocní, hlavové a kolení u ridice – Palubní pocítac – 5dverová karoserie – Kontrola tlaku v pneumatikách – Multikolizní brzda – Elektrické ovládání oken vpredu i vzadu – Centrální zamykání s dálkovým ovládáním – Isofix, príprava pro pripevnení 2 detských sedacek na vnejších sedadlech Takže není co řešit

+3/−1
9.1.2013 8:24

P31e51t58r 27N45o39v15á94k 3593456354964

a jaká je ta základní verze? bílá barva, plechová kola, 1x airbag, bez centralu, bez vyhřívaných skel.....prostě šunt, za ty peníze si koupíte v lepší výbavě jiné auto, navíc motor 1,2 je opravdu na nic....Ale hurááá, máme auto za 335....RvRv Né každý zákazník je ovce...!!

+1/−4
8.1.2013 23:28

J46a93n 24L15i63b38i98c40h 9892708535633

a kola a volant taky za příplatek ;-D

+4/−2
9.1.2013 0:50

T43o58m60á63š 15V71a34l11d56e63r 7483390429

Takže předpověď se vyplnila. Díky cenové bombě Golfu (a korejcům) i Octavia musela s cenou dolů. A to je dobře. Jinak jaký má vliv platforma MQB na vybavenost elektroniky ve voze? MQB má zajistit modularitu chassi a skeletu karoserie pro vícero modelů s minimálními  technologickými úpravami. Samozřejmě bude modernější ( a lepší), než předchozí, ale to není kvůli MQB. Autor jen nepochopil filozofii stavby MQB. Už dříve Golf na stejné platformě měl více assistencí než Octavia. Spíše bych se přiklonil ke změně cenové a existenční politiky celého koncernu.(Je lepší mít dva tažný koně než jednoho silného a druhého škrtit.)

Jen tak dál.R^

+2/−1
8.1.2013 19:03

J59i37r83i 63S12i32m30a76k 9938688378173

s platfromou MQB a s tim, ze to novinari absolutne nepochopili naprosty souhlas. platforma je o rozmerech, o napravach, o zastavbe motoru a prevodovek a znamena to vicemene to, ze to co lze narvat do golfa a a3jky jde technicky vzato narvat i do Octy, ackoliv nektere parametry (treba rozvor) jsou kapku jinaci.

Ale novinari blaboli o asistentu jizdy v pruzich a dalsich nesouvisejicich vecech.

+1/0
9.1.2013 8:48

M80i16c61h90a85l 11V76e87n25t68r83u75b98a 5330348449787

Možná chtějí doma u Volkswagenů zjistit, který dítě bude oblíbenější...

Golf vs. Octavia

0/0
8.1.2013 14:44

M43i97c63h81a54l 35K54u45c37h66t49a 6753684734302

A rozjede se ta 1.2 do kopce i když dám do kufru nákup?:-)

+11/−4
8.1.2013 11:57

M52a82r97e19k 43M24a54l86ý 3590242728750

To je suchý! Dneska ti už ten nákup privezou domů to asi neznás co?

+1/−9
8.1.2013 12:14

D61a83d39a77k 87P51e43t94r 7151550624548

JIstě že, ale je to limitováno sklonem. 90 stupňů již nezvládne.

+6/−3
8.1.2013 12:29

M61i26c63h28a60l 10Z28e50t47e40k 3928102230907

Určitě ano, dokonce si myslím, že půjde zařadit i dvojku;-)

+3/−1
8.1.2013 13:00

J29i34ř56í 48N48e18u77m72e69i15s58t78e97r 2422725683741

Záleží, kolik piv si naložíš.

+5/−1
8.1.2013 13:08

M89i37c46h92a78l 95S92t85e40h72l35í45k 9684821261869

Když se rozjelo SDi s 50 kW a 1.6 55kW,tak nevidím důvod,proč by se nerozjela 1,2 63 nebo 77 kW s vyšším toč.momentem

0/−2
8.1.2013 18:58

J68i27ř86í 56S65m46e83t81a90n21a 7145499622678

ŠKODA 120? Volant za příplatek. ;-D;-D

+2/−2
8.1.2013 11:12

J55a81n 71L49i64b63i30c21h 9322408705173

a za další pak motor a karosérie, v ceně je jen podvozek a dřevěnná kola ;-D

0/−1
9.1.2013 0:48

I75v82a42n 14K85o87h71o20u80t 1541263136374

Největší legrace je kontrast toho, že Škodovka chce oktávku posunout trochu nahoru v segmentu a zároveň do základní výbavy nedá klimu což je dneska základ i u mnohem levnějších aut :)

+16/−2
8.1.2013 11:09

P15e55t54r 80T74y55č40k27a 6845902629942

A není lepší udělat marketingovou akci - klimatizace zdarma?

+5/−2
8.1.2013 12:14

D14a29v95i74d 45P85r26a48ž88á63k 6514762152326

Těžko říct, jestli jsou lidi tak hloupí :-)

+6/−1
8.1.2013 12:39

R41o38m81a23n 39S77i44l44n19ý 3187482459761

S tou modernější technikou oproti O2 bych byl opatrný. Spíš se dá říct, že je to oproti O2 technicky krok zpět.

+2/−4
8.1.2013 11:08

M98i52l32a84n 29Š47v98a65g91r96o74v93s38k76ý 9232729635778

Celá tá technika... Za dobu čo ja som motorista najviac som ocenil - radiálne pneu, halogénové žiarovky, kotúčové brzdy a lepené sklá. ;-D

+3/−2
8.1.2013 11:11

J49i57r43i 27S58i14m55a22k 9288608948203

Jak spravne poukazuje autor clanku,cena Octavie nemohla jit prilis vysoko, vzhledem k naslapnute konkurenci (a to i vnitrni v ramci koncernu VW a cenovce Golfa) .

Kdyz to srovnam s odchazejici Tour, tak to zas takova hitparada neni. Design je porad takovy nemastny-neslany a nenadchne-neurazi.

Vybava je v zakladu tradicne mizerna a v priplatcich tradicne draha, slabou naplasti je bohata moznost konfigurace a nyni (snad) uz konecne spolehliva TSIcka. I kdyz s tou spolehlivosti se to ukaze az tak po roce, az tu budou prvni auta s najetymi 100tkm.

Celkove v mych ocich zadny duvod k velkemu jasotu, mohlo to dopadnout i lepe (ale take i hure, jako treba Rapid).

+4/−3
8.1.2013 10:43

P56e39t68r 85T72y26č14k44a 6135772489402

Ty TSI motory už 100tis. najeté mají. Montují se do Octavií, Fábií i Yetiho.

0/−4
8.1.2013 10:52

M44i63c86h83a61l 64B70u79d40í68k 4906124598503

A taky jim odcházejí řetězy, to jsou totiž ty starší kusy.

+3/−1
8.1.2013 11:02

M48a76r71t10i86n 14K54a45r66á15s17e64k 9608183388598

Ne nemontujou, jde o dost odlisne motory....

+2/−2
8.1.2013 12:18

M10i10c27h98a62l 70B29u92d57í57k 4796634518653

Aneb nechme se překvapit, co bude odcházet na těch nových :)

+4/−1
8.1.2013 12:57

J37i19r45i 34S48i42m43a26k 9728928948763

ty nove prave maji remeny namisto retezu. A nebylo to tak davno, co nas soudruzi z Mlade Boleslavi potazmo Vlkohradu ujistovaly, ze TSI zadne problemy s rozvody nemaji, ze za to mohou subdodavatele kteri nedodrzeli kvalitu. Behem toho predelali viko ventilu, napinak retezu asi 3x, preprogramovali software ridici jednotky a ve finale to vyresili tim, ze retezy zahodili a dali tam remeny.

Inu, kdo chce cist mezi radky, ten to vidi. Kdo nechce, ten veri te Skodovacke zkazce o subdodavatelich...

+6/−1
8.1.2013 13:21

P57e79t29r 11T55y41č29k40a 6685722129952

Nejde. Je to ta samá 1.2TSI.

+1/−2
8.1.2013 15:07

J79i28r83i 23S52i16m50a13k 9788398958703

mas to overene ? Primo od zdroju vim, ze MQB neumoznuje zastavbu zadneho ze soucasnych TSI s vyjimkou 1.8, protoze ty motory museji byt vice zesikma. Navic mam primo od zdroju informaci, ze ta nova TSI cka pro MQB maji misto retezu remeny. Takze pravdepodobne jeden z nas nema spravne informace a keca ;-D

+1/0
9.1.2013 8:51

K39a21r75e94l 43H37o16s31n31e14d89l 7107901121255

G VII a O III mají TSI motory druhé generace, u kterých jsou problematické rozvodové řetězy nahrazeny doufejme spolehlivými řemeny. Taky mají čtyři ventily na válec místo původních dvou.

0/0
9.1.2013 18:34

K59a33r81e91l 34Ř22e64h15á64k 1280899196310

proč sem furt strkáte to video s Rapidem kombi ?8-o

+1/−1
8.1.2013 10:39

M89i25c46h60a18l 88B88u79d46í85k 4126624508793

A není to fuk ? Krom pár rozměrů to je stejně prašť jako uhoď, jen to trochu jinak obouchali kladivem a odlišně nacenili. Až vyjede faceliftovaný Superb bude Škodovka patrně jediná automobilka, která dělá tři stejná auta, která se liší jen lehce rozměrem a výrazně cenou.

+3/−1
8.1.2013 11:11

K91a88r28e91l 21Ř36e55h27á31k 1860159836160

tak podle vaší logiky by bylo jedno zda je na obrázku MB C nebo E nebo BMW 3 nebo 5, a pokud chytračíte na téma podvozků tak se pletete, Rapid nemá stejnou podvozkovou platformu jako Oktávka a Superb

0/0
8.1.2013 12:12

M33i56c56h14a33l 15B26u16d84í52k 4806204118323

Ano, má ještě horší... A BMW 3 a 5 aspoň nevypadají úplně stejně.

+4/−1
8.1.2013 12:55

V78l73a30d29i50m53í30r 74H86a71v17r63á63n14e67k 7376406760127

opět mě napadá otázka...proč dát octavii přednost před golfem? a vychází mi to úplně jasně...velký kufr nepotřebuji, a nový golf je skvělýR^

+5/−2
8.1.2013 10:37

K65a42r32e41l 61P95á45n44e94k 9485185188899

Pane autore, kilowatt se skloňuje stejně jako všechny ostatní jednotky. Čili 77 kilowattů, 63 kilowatty Rv

+2/−2
8.1.2013 9:43

J88a57n 81B95u11c46h61a62r 9409461842486

Chtěl bych se zeptat, jestli není rozdíl 90kkč mezi základním benzínovým a základním naftovým motorem nějak moc. Konstrukci motorů nerozumím, ale že by to nákladově dělalo 90KKč....?

+3/−1
8.1.2013 9:41

P50e69t11r 57T78y53č75k78a 6545682989462

Rozdíl mezi 1.2TSI 63kW a 1.2TSI 77kW je nákladově nula. Je to ten stejný motor upravený softwarově.

+3/−2
8.1.2013 9:55

J22i33r82i 15S57i80m66a77k 9808288168803

on se ptal na diesel... :-P

+3/−1
8.1.2013 10:03

P17e66t90r 78T23y71č28k56a 6835902919942

Já myslím, že jsem dal příklad ze kterého to lze pochopit.

+8/−1
8.1.2013 10:27

M87a65r51e72k 39H63r30u88b20y 6687722271408

Cena nesouvisi s naklady, ale s ochotou zakaznika zaplatit. Diesely se kupuji vic do flotil, kde cena neni az tak kriticky parametr.

+8/−2
8.1.2013 10:11

R13o81b72e67r13t 30K44u87r93f90ü87r73s61t 3168354211258

To jako jeste porad delaji takovyhle auta bez klimy???? Proc????? Chapal bych to na severu Svedska, ale tady?

+8/−3
8.1.2013 9:10

J55i30r38i 94S49i16m18a37k 9248608388943

protoze cenikova cena "jiz od"...

je to podle meho soudu cele jen marketing a cenova politika a to je dneska alfou a omegou prodejniho uspechu.

Jinak souhlas, tohle bych pochopil u Thalie nebo Logana, ale uz tezko u auta ktere si hraje na rodinne auto nizsi stredni tridy pricemz vnejsimi rozmery uz dokonce precuhuje o tridu vys.

+2/−2
8.1.2013 9:15

R22o43b48e59r74t 41K97u59r53f62ü56r13s10t 3968774761218

Presne tak jsem to myslel - u auta tehle tridy to fakt nechapu

0/0
8.1.2013 9:23

M32i37c18h73a63l 48B44u32d89í96k 4726444538523

Jaké téhle třídy ? Střední třída není nic extra.

0/0
8.1.2013 9:28

J91i48r75i 59S51i37m98a29k 9178748678613

:) usmevne. Ochcavka patri do nizsi stredni tedy segmentu C, stredni trida odpovida segmentu D cili velka rodinna auta a tam patri Superb, Passat a podobne, tedy pro ceskeho Pepcu vesmes auta snu. . Pokud rikas, ze stredni trida nic moc, tak podle tebe neni Passat nic moc ;-D

Zajimavy nazor, zejmena v kontextu s 1.2TSI Octavii v zakladni vybave-nebo spise bych mel rici "nevybave"

+1/0
8.1.2013 10:01

M97a26r37e97k 71H39r96u15b85y 6517632401728

To jsou ale oskliva slovicka. Ve bez priplatku porad dostavate celni sklo i kouli na saltpace - a dokonce jsou skla tonovana ;-)R^

+2/0
8.1.2013 10:13

M97i26c68h77a67l 62B16u11d70í18k 4366494548493

Víceméně souhlas - Passat není nic moc:-) To hodnocení "střední třída" v souvislosti se Škodovkou mi pravda taky uklouzlo, někteří jedinci těžce nesou, když se jim šahá na hračky a mají tendenci strkat Octavii výš než kam patří (nebo kam by si Škodovka přála aby patřila). Tak tedy opravme původní větu na "Nižší střední třída není nic extra". Zvláště pak v základní verzi výbavy, kdy člověk nedostane ani rezervu.

+3/0
8.1.2013 11:08

P77e90t24r 61N50o22v65á32k 3173336284664

No chtěli nišší cenu? Chtěli,, tak jí mají. Není nic jednoduššího než něco nenamontovat......:-/

0/0
8.1.2013 23:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.