- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
s tou klimatizací za příplatek to je snad vtip, ne? Rozhlížejí se v MB po trhu?
Z benzinu tipuji, že rozumným kompromisem mezi jízdními vlastnostmi a spotřebou bude 1,4 TSI, 6 kvalt
možná je nejlevnější v historii, ale to co za ty peníze dostanu tomu neodpovídá ani z tisíciny
339 900 Nový Golf 1.2 TSI Trendline
– Rádio „Composition Touch“ - 5" monochrom.
dotyk. displej, FM/AM, slot na SD kartu, Aux-In
– Automatická klimatizace „Climatronic“ –
2zónová teplotní regulace, senzor kvality
vzduchu – Ocelová kola 6 J x 15" – Tríramenný volant, výškove i podélne nastavitelný – Dojezdové rezervní kolo – Sedadlo ridice výškove nastavitelné – Systém rozpoznání únavy ridice – Elektronický stabilizacní systém ESC a XDS – elektronická uzáverka diferenciálu – Elektronická rucní brzda vc. funkce Autohold – Funkce start/stop + rekuperace kinet. energie – 7 airbagu – celní, bocní, hlavové a kolení u ridice – Palubní pocítac – 5dverová karoserie – Kontrola tlaku v pneumatikách – Multikolizní brzda – Elektrické ovládání oken vpredu i vzadu – Centrální zamykání s dálkovým ovládáním – Isofix, príprava pro pripevnení 2 detských sedacek na vnejších sedadlech Takže není co řešit
a jaká je ta základní verze? bílá barva, plechová kola, 1x airbag, bez centralu, bez vyhřívaných skel.....prostě šunt, za ty peníze si koupíte v lepší výbavě jiné auto, navíc motor 1,2 je opravdu na nic....Ale hurááá, máme auto za 335.... Né každý zákazník je ovce...
Takže předpověď se vyplnila. Díky cenové bombě Golfu (a korejcům) i Octavia musela s cenou dolů. A to je dobře. Jinak jaký má vliv platforma MQB na vybavenost elektroniky ve voze? MQB má zajistit modularitu chassi a skeletu karoserie pro vícero modelů s minimálními technologickými úpravami. Samozřejmě bude modernější ( a lepší), než předchozí, ale to není kvůli MQB. Autor jen nepochopil filozofii stavby MQB. Už dříve Golf na stejné platformě měl více assistencí než Octavia. Spíše bych se přiklonil ke změně cenové a existenční politiky celého koncernu.(Je lepší mít dva tažný koně než jednoho silného a druhého škrtit.)
Jen tak dál.
s platfromou MQB a s tim, ze to novinari absolutne nepochopili naprosty souhlas. platforma je o rozmerech, o napravach, o zastavbe motoru a prevodovek a znamena to vicemene to, ze to co lze narvat do golfa a a3jky jde technicky vzato narvat i do Octy, ackoliv nektere parametry (treba rozvor) jsou kapku jinaci.
Ale novinari blaboli o asistentu jizdy v pruzich a dalsich nesouvisejicich vecech.
Možná chtějí doma u Volkswagenů zjistit, který dítě bude oblíbenější...
Golf vs. Octavia
A rozjede se ta 1.2 do kopce i když dám do kufru nákup?
To je suchý! Dneska ti už ten nákup privezou domů to asi neznás co?
a za další pak motor a karosérie, v ceně je jen podvozek a dřevěnná kola
Největší legrace je kontrast toho, že Škodovka chce oktávku posunout trochu nahoru v segmentu a zároveň do základní výbavy nedá klimu což je dneska základ i u mnohem levnějších aut :)
A není lepší udělat marketingovou akci - klimatizace zdarma?