Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nová Škoda Octavia: už jsme s ní jeli

Automobilovou sezonu 2013 startuje Škoda: právě v úterý rozjíždí mladoboleslavská značka prezentace svého nejdůležitějšího modelu v portugalském Algarve. Na světovou novinářskou prezentaci nové octavie pozvala také redakci iDNES.cz. Čtěte první postřehy z jízd s novou octavií.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J50i69ř32í 39K49r20a18m92p28l 4666204376686

ten zadek auta mi připomíná laciné Dacie

+1/−2
15.1.2013 9:15

A52l92e64š 80M38a88r59c23o24l 5157600343759

Škoda té obyčejné zadní nápravy u TDI 110 KW :-/ ale chápu, že VW si musí Golfa nějak chránit...

+1/0
11.1.2013 10:29

I24v53o 27J16a93n75á74č51e83k 8973313361542

A na to jste jako přišel kde? Tam by měla být už víceprvková, pokud se nepletu.

+2/−2
11.1.2013 14:18


Foto

P53a92v61e44l 70H80a19r66a95s78i94m 8190147676305

Designově velmi povedené auto Made in Germany.

+1/−1
10.1.2013 16:56

T26o36m63á70š 14H73r94u64b75ý 4213720441616

;-Dkonečně budou muset Octávkáři používat blinkr, aby přejeli z pruhu do pruhu.

+8/0
10.1.2013 13:52

P27a67v94e42l 53O83d44r65a61z78i44l 6794259187280

;-DR^

0/0
10.1.2013 14:48

P74a31v96e88l 17O54d34r57a44z60i32l 6794579387840

Tak jsem čekal recenzi jak je všecko hypersuper škodawágen foreva a vona je to střízlivá, věcná recenze. Tak u mě dobrý! :-)R^

+7/0
10.1.2013 9:31

H33o97n45z57a 48K38r82a62f65e30k 8322632641561

Octavia je mimo jiné také první škoda s bočními airbagy u zadních sedadel, za které si však musíte připlatit. ?? ....S tím nesouhlasím Superb Combi v plné výbavě má zadní boční airbag v sedadlech také !!!!

0/0
9.1.2013 22:01

P29e90t88r 64H76o88r53á23k 1839363169924

A nemá to v předním sedadle?

0/0
9.1.2013 22:09

P19a60v81e31l 13O86d37r75a54z45i43l 6664699887900

Jó, to se musí vyzkoušet ;-)

+1/0
10.1.2013 14:52

E68m41i67l 84N90á69d11e24n68í42č24e79k 4488408194231

Nic proti tomu pánové, ale ti co tady tak vychvalují ty všelijaké nesmyslné asistenty, které defacto nic  nepřináší, kromě zvýšení nákladů na servis, aby se taky podívali na to jaké jsou použité podstatné materiály, tedy kvalita "oceli", použité nápravy, materiál na motorech, pro novinářské vozy speciálně dodané materiály  a komponenty, aby byly pěkné recenze atd. Nic proti Škodovce, ale zkuste se svést i40, C5 (ANO VIDÍTE DOBŘE C5 za stejnou cenu, tedy pokud nepočítám škodovácké holátko), kia ceed atd. vše za stejnou cenu a pak hodnoťte.  [>-]

+1/0
9.1.2013 21:47

P18e51t54r 28H32o79r44á26k 1449353889114

Emile, tak to napiš všechno, ať nemusím nikam chodit. Jaká je ta kvalita té ocelí a dalších komponentů? ;-D

0/0
9.1.2013 22:08

T82o56m31á94š 87H97r84u81b25ý 4513240331186

Ještě do výběru určitě zahrňte Civic 2012. Lepší kvalita i spolehlivost, záruka, spotřeba, 6ti kvalt a o hodně lepší podvozek. Prostoru až až a všechny bezpečnostní prvky v základní ceně.

0/0
10.1.2013 13:41

V45í22ť87a 87K17r88u44t45i31š 9347254243708

Hm, tak jestli je Okta drahá, tak co teprve ten Civic. Vrcholný benzín u Civicu je 1.8 104kW, spotřeba 5.8, základní cena 429t, v nejvyšší výbavě po slevě (-70t) je to 579t.

Srovnatelná Okta III s "průměrným" 1.4 TSi 103kW - spotřeba 5,3. Základní cena novinky, která ještě nevyjela, je 405t, za nejvyšší výbavu 510t.

0/0
10.1.2013 22:23

J67i87ř96í 51S49c65h80w98a41c21h 5216299917494

Civic a o hodně lepší podvozek? Ten má vzadu vlečená ramena pro všechny motory. Tím nechci tvrdit, že to musí být špatné jak pro Civic ale tak i pro Octu. Ale rozhodně to nebude o hodně lepší, než víceprvek pro vrcholné motorizace Octy.

+2/0
11.1.2013 15:57

P55e37t97r 66H36o31r19á86k 1669553379374

Zarytí kritici škody nemohou očividně rozdýchat, že škoda vyrobila auto střední třídy za 335.000 Kč. To musí být pro tyto lidi strašlivá rána. ;-DR^

+3/−2
9.1.2013 21:30

F45r53a65n60t32i16š79e27k 40V95o84m73á12č58k52a 1197144110

;-D;-D;-D Auto střední třídy. ;-D;-D

+5/−2
10.1.2013 16:15

F75r68a25n49t87i17s33e67k 87M91i60k80e31s 8503237210292

Tady v teto diskusi je to jeden jako druhy expert na auta a kazdy jezdi alespon nevim s cim. Je to legrace pro normalniho uzivatele.

+3/0
9.1.2013 16:05

T36o43m79á88š 15J48u74r19e58č52k34a 3633772789103

Jak tak čtu zdejší diskuzi, tak jsem došel k závěru že: Oct. by měla mít min 300Kw,nákladní prostor pro slona , kompletní výbavu A8- zadarmo, a něměla by stát víc jak 300k. Už jsem dokonce i četl: "ale amíci dávaj do základní výbavy všechno.".....ano bylo mu zbytečné vysvětlovat, že dílenské zpracování interiéru auta určeného pro americký trh se nedá srovnat ani s kia rio r.v. 01.  Ježiš lidi co furt chcete, stejně jich za chlvilku bude jezdit hromada a lidi budou spokojení. nemám Oct. ale jezdím sní sem tam a nemohl jsem si nikdy na nic stěžovat.

+8/0
9.1.2013 15:01

P82e65t79r 68W22a95l64a57c37h 5631279876654

true story R^

+1/0
9.1.2013 16:38

P58a74v43e59l 89O38d25r75a33z21i70l 6294509407390

No, tak já s ní taky jezdím a má tvrdý sedačky, přeposilovaný brzdy, na 1,2tsi to jede slušně ale jinak bída, skáče jako koza, dovnitř se dere kravál od náprav a aerodynamický hluk. Takže je si nač stěžovat, ale zase to není tak děsný a je to slušný vozidlo. Jo a ještě typicky VW volant asi pro děti (bolí z něj dlaně).

+1/0
10.1.2013 14:50

J64a97n 14N20o23v59á97k 1645700547985

No a co, že jste s ní jeli? Za chvíli s ní bude zaclánět na silnici každej jouda :)

+1/−3
9.1.2013 13:36

O33n70d84ř52e34j 86K60u18b59a 4831180736722

Tuší někdo, co to má ta modrá Octavia na střeše? (38 s videa)

To je nějaký šíbr??

0/0
9.1.2013 8:41

R48o62b34e58r53t 18B48o71u65k35a91l 4384595160

Přesně tak,superb a yeti má to same-kryt ;-)

0/0
9.1.2013 11:51

J73i16ř60í 19N72u15s90s15b54a89u80e86r 8823685417798

No ty kráso!!...bléééééééé: Stejně tak slyšíme i hrubý chod motoru, který prolézá do kabiny, ale podobnou zkušenost už mají řidiči i dalších modelů koncernu VW s tímto motorem.

Ještě že nejsem škodovkář....blééééééééééé:-P

a tohle!!: Sportovnímu stylu jízdy zkrátka moc nerozumí, když kolem rychlosti 80 km/h a s motorem vytočeným na dva tisíce otáček chceme zrychlit, musíme chvíli počkat, než se opravdu probudí.:-P

To bych tak chtěl.....RvRvRvRvRv

+8/−5
9.1.2013 8:39

F54r56a33n40t71i59s35e48k 21M61i15k37e67s 8453917230742

Aby jste se nepodelalR^R^R^R^R^

+4/−1
9.1.2013 15:10

M85i12r97o73s44l68a81v 42T18y43t76l 7669355797398

Nový Golf 339900,-

Trendline

– Rádio „Composition Touch“ - 5" monochrom.

dotyk. displej, FM/AM, slot na SD kartu, Aux-In

– Automatická klimatizace „Climatronic“ –

2zónová teplotní regulace, senzor kvality vzduchu – Ocelová kola 6 J x 15" – Tríramenný volant, výškove i podélne nastavitelný – Dojezdové rezervní kolo – Sedadlo ridice výškove nastavitelné – Systém rozpoznání únavy ridice – Elektronický stabilizacní systém ESC a XDS – elektronická uzáverka diferenciálu – Elektronická rucní brzda vc. funkce Autohold – Funkce start/stop + rekuperace kinet. energie – 7 airbagu – celní, bocní, hlavové a kolení u ridice – Palubní pocítac – 5dverová karoserie – Kontrola tlaku v pneumatikách – Multikolizní brzda – Elektrické ovládání oken vpredu i vzadu – Centrální zamykání s dálkovým ovládáním – Isofix, príprava pro pripevnení 2 detských sedacek na vnejších sedadlech NENÍ CO ŘEŠIT

+9/0
9.1.2013 8:26

J84i79ř45í 15S29c44h23w80a21c97h 5206989637474

ale to auto je o "půl třídy" menší ;-)

0/0
9.1.2013 22:01

M19i96r67o22s12l81a39v 81Š80i21m63k58o 7385513902715

Oktávka se mi mnohem víc líbí. Golf má zas jako top motor V6. Což možná bude mít i oktávka na vývoz na západ. Jako byla třeba felicia 2.0, ne ale pro našince.

0/0
10.1.2013 10:04

J53i36n35d97ř82i64c56h 18F54i46a72l31a 4858752339699

No nevím jestli obyčejná zadní náprava a pětirychlostní převodovka u přeplňovaných motorů je ta ceste k technické dokonalosti Rv

+1/−1
9.1.2013 5:11

J28a94n 98L46i19b54i33c97h 9982128985333

Nevím, ale designéři Škodovky asi ztratili nápady, neb ty Škodovky jsou všechny pořád na jedno brdo!

+5/−1
9.1.2013 4:16

P50e69t15r70a 88M49a53l83á 7731658631535

tak načrtni něco zcela inovativního a pošli jim to, určitě budou rádi

+2/−3
9.1.2013 4:37

B49r59o66n64i18s18l94a15v 86J93a40k43l 8520535615985

Fuj, jenom jak slysim ten zvuk sypani cerneho uhli do kotla ....... co musi byt smula vychytat na test zrovna ropaka:(

+4/−1
9.1.2013 0:41

J13i36ř97í 79N65e33u67m84e41i11s41t46e31r 2492955613401

S tímhle se škádlíte u vás s klukama za garážema, žejo?

+1/0
9.1.2013 11:13

J54o95h59n 87M67a88t89e17y 4930455552

Jsem majitelem 1.2 TSI 77kw a najeto 46000km. K motoru jsem měl trochu despekt, ale přešel jsem z Fiat 1.2 44kw a 1.4MPI 55kw VW Polo - 1,2tsi je i u takhle těžkého auta jako je octavie úplně něco jiného. na závodění to není, na rodinou jízdu pohoda. Když předjížím, zařídím 4. kvalt a jedu do 120km/h pořád bez nutnosti řadit. V tomhle se mi motor líbí, při lehké noze se dá jet za cca 5,7 litru/100km. Bohužel čeho se bojím, je údržba po záruce. Klasická výměna řetězu u mě byla při 30tkm garančce, řekl bych, podle zvuku, že napínák blbne furt a půjde do servisu v nejbližší době znovu. Známé jsou problémy s palivem a jeho kvalitou. Servis se občas snaží schovat za "kvalitu" paliva, po 14000km se měnily komplet svíčky a nějaká zapalovací svíčka (tankováno tehdy dlouhodobě na prověřené benzince). v cca  40000km prokousala kuna kabely a kompletní výměna - na motoru chybí kus zaplastování aby se to nemohlo stávat. V rámci opravy mi ho servis za 600Kč namontoval (nechápu, proč to tam není z výroby!) Abych to shrnul - se samotným autem bych byl spokojen akorát ty dětské bolesti - jedná se o kus z prvních týdnů výroby s motorem 1,2tsi. Uvidíme, jak to bude vypadat dále.

+1/−2
8.1.2013 21:34

J39o71h28n 45M86a54t80e46y 4660835862

a nějaká zapalovací cívka - sakra práce

0/0
8.1.2013 21:40

P26e91t80r 33Z17d76e58n82ě47k 2974779124

Proti kunám a pod. lidské vlasy do punčochy a šup s tím do motorového prostoru;-D

0/0
12.1.2013 21:57

D96a57n12i20e45l 47K17r71o71n86e21r 7554694826957

Jak se tak na ty snimky divam, tak musm uznat, ze to Portugalsko je krasne...R^

+9/−5
8.1.2013 20:29

J58o75s68e58f 94B56r67o78ž67k16a 6434802238587

Tak si zase řidiči parádně zajezdí. Ohodnotí pozici za volantem. Ale vadí mi jedna věc. Tou je značný přesah vykrojených zadních dveří při otevření. Tím pádem nastupování na zadní sedadla v omezeném prostoru. Jako jsou třeba parkoviště, kde vám auto vedle nechá tak 0,5m. Případně nastupování na LZ sedadlo z ulice v hustém provozu. Ten problém má i předchozí model. Je to tak pro děti, nebo užovky. Tlouštíci a méně ohební mají prostě smůlu a musíte je nakládat vedle. Jinak si otlučou obličej. To hodnotím jako strašné minus a nechápu, že to redaktoři nehodnotí. Která značka má také tento nesmysl?

+4/−3
8.1.2013 20:17

M20i97c57h60a68l 30S86t83e44h45l98í59k 9214251381799

Jen jsem se chtěl zeptat pana redaktora,co je to tižší....:-P

+7/0
8.1.2013 20:11

A35l63e34š 80J98e17t77m48a82r 1559395773444

Průměr ze slov tišší a těžší

+18/0
8.1.2013 20:46

M14i11c65h92a23l 61S88t62e93h10l61í18k 9734411331599

dík;-)

+4/−1
8.1.2013 21:14

R45o44b52e50r86t 79K79u56r42f59ü12r29s19t 3778224891198

;-DR^

+1/0
9.1.2013 9:11

J49a40n 43F42o65ř97t 8623481262411

Který z místních diskutérů má problém s udržením se v jízdním pruhu a potřebuje na to asistenta?

+4/−4
8.1.2013 18:52

V62i71k71t34o75r 54N87á46r20o86ž36n57ý 3339312198

Ten asistent je opatření zvyšující bezpečnost. Při monotónní dlouhé jízdě po dálnici se může stát každému , že klimbne a dostane se mimo svůj pruh.

+11/−2
8.1.2013 19:14

R60a63d58o69s53l25a86v 71K98l34a11u88d27a 5794468884112

Dálnice není autodráha. Tam nikdo svůj pruh nemá. Pár metrů před tím klimbajícím jede někdo jiný. Na tvrdo bude chrápat a je otázkou času, kdy to napasuje do jiného auta.

+3/−8
8.1.2013 19:59

M69i48c26h83a69l 34Š36e74v31č41í12k 8133816914

Na to je další asistent, který detekuje vůz před vámi a přizpůsobí vaši rychlost. Navíc další asistent rozpozná, že usínáte/spíte a probudí vás.

+3/0
8.1.2013 23:46

M16i22c33h14a43l 14B78a72š26t75a 6104720105734

Jo a připraví kafe a něco k zakousnutí, ne ?

+1/0
10.1.2013 22:17

T64o69m66á73š 97B35a86r84á15k 1343902390316

S touhle kombinací (pruhy + vzdálenost) si před pár lety pohrával mercedes a velice rychle od toho upustili, protože se to ukázalo jako extrémně nebezpečné... Lidé totiž mají tendenci i ve stavu naprosté bdělosti přenechat řízení autu, a když pak přijde krizovka, nemají auto "v ruce" a nestihnou reagovat.

0/0
15.1.2013 17:06

M94i32l83o84s68l27a42v 93M76l93a74d12y 1843321964312

Dá se to vypnout?

+1/−1
8.1.2013 22:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.