Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nová Škoda Octavia: už jsme s ní jeli

Automobilovou sezonu 2013 startuje Škoda: právě v úterý rozjíždí mladoboleslavská značka prezentace svého nejdůležitějšího modelu v portugalském Algarve. Na světovou novinářskou prezentaci nové octavie pozvala také redakci iDNES.cz. Čtěte první postřehy z jízd s novou octavií.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J94i28ř23í 59K90r81a51m91p45l 4786984526386

ten zadek auta mi připomíná laciné Dacie

+1/−2
15.1.2013 9:15
Foto

A96l86e65š 96M54a62r95c64o62l 5277930923589

Škoda té obyčejné zadní nápravy u TDI 110 KW :-/ ale chápu, že VW si musí Golfa nějak chránit...

+1/0
11.1.2013 10:29

I40v76o 81J79a64n89á34č95e62k 8443883631692

A na to jste jako přišel kde? Tam by měla být už víceprvková, pokud se nepletu.

+2/−2
11.1.2013 14:18
Foto

P71a27v69e33l 61H20a88r40a90s18i67m 8890257376575

Designově velmi povedené auto Made in Germany.

+1/−1
10.1.2013 16:56

T57o42m11á28š 66H41r51u73b20ý 4643230191276

;-Dkonečně budou muset Octávkáři používat blinkr, aby přejeli z pruhu do pruhu.

+8/0
10.1.2013 13:52

P42a44v51e76l 43O84d89r78a93z39i64l 6834149287490

;-DR^

0/0
10.1.2013 14:48

P67a23v88e49l 62O76d47r30a43z69i95l 6374309527590

Tak jsem čekal recenzi jak je všecko hypersuper škodawágen foreva a vona je to střízlivá, věcná recenze. Tak u mě dobrý! :-)R^

+7/0
10.1.2013 9:31

H67o48n10z70a 96K56r65a89f56e39k 8462782621121

Octavia je mimo jiné také první škoda s bočními airbagy u zadních sedadel, za které si však musíte připlatit. ?? ....S tím nesouhlasím Superb Combi v plné výbavě má zadní boční airbag v sedadlech také !!!!

0/0
9.1.2013 22:01

P45e44t62r 22H11o15r95á74k 1729563509934

A nemá to v předním sedadle?

0/0
9.1.2013 22:09

P24a18v17e46l 56O68d35r44a70z26i83l 6424309927110

Jó, to se musí vyzkoušet ;-)

+1/0
10.1.2013 14:52

E33m42i20l 25N97á84d27e97n35í43č25e29k 4468638914741

Nic proti tomu pánové, ale ti co tady tak vychvalují ty všelijaké nesmyslné asistenty, které defacto nic  nepřináší, kromě zvýšení nákladů na servis, aby se taky podívali na to jaké jsou použité podstatné materiály, tedy kvalita "oceli", použité nápravy, materiál na motorech, pro novinářské vozy speciálně dodané materiály  a komponenty, aby byly pěkné recenze atd. Nic proti Škodovce, ale zkuste se svést i40, C5 (ANO VIDÍTE DOBŘE C5 za stejnou cenu, tedy pokud nepočítám škodovácké holátko), kia ceed atd. vše za stejnou cenu a pak hodnoťte.  [>-]

+1/0
9.1.2013 21:47

P52e30t13r 42H57o82r20á81k 1779523289414

Emile, tak to napiš všechno, ať nemusím nikam chodit. Jaká je ta kvalita té ocelí a dalších komponentů? ;-D

0/0
9.1.2013 22:08

T28o59m30á90š 18H14r71u42b61ý 4413510191956

Ještě do výběru určitě zahrňte Civic 2012. Lepší kvalita i spolehlivost, záruka, spotřeba, 6ti kvalt a o hodně lepší podvozek. Prostoru až až a všechny bezpečnostní prvky v základní ceně.

0/0
10.1.2013 13:41

V20í81ť13a 41K49r88u80t77i50š 9407214273608

Hm, tak jestli je Okta drahá, tak co teprve ten Civic. Vrcholný benzín u Civicu je 1.8 104kW, spotřeba 5.8, základní cena 429t, v nejvyšší výbavě po slevě (-70t) je to 579t.

Srovnatelná Okta III s "průměrným" 1.4 TSi 103kW - spotřeba 5,3. Základní cena novinky, která ještě nevyjela, je 405t, za nejvyšší výbavu 510t.

0/0
10.1.2013 22:23

J53i49ř32í 38S46c55h65w84a78c74h 5236339217424

Civic a o hodně lepší podvozek? Ten má vzadu vlečená ramena pro všechny motory. Tím nechci tvrdit, že to musí být špatné jak pro Civic ale tak i pro Octu. Ale rozhodně to nebude o hodně lepší, než víceprvek pro vrcholné motorizace Octy.

+2/0
11.1.2013 15:57

P90e59t23r 21H77o93r45á47k 1119163499384

Zarytí kritici škody nemohou očividně rozdýchat, že škoda vyrobila auto střední třídy za 335.000 Kč. To musí být pro tyto lidi strašlivá rána. ;-DR^

+3/−2
9.1.2013 21:30

F63r47a63n76t28i18š73e56k 59V32o20m33á94č95k52a 1217404160

;-D;-D;-D Auto střední třídy. ;-D;-D

+5/−2
10.1.2013 16:15

F89r18a37n55t89i28s37e29k 42M33i25k15e48s 8253877180902

Tady v teto diskusi je to jeden jako druhy expert na auta a kazdy jezdi alespon nevim s cim. Je to legrace pro normalniho uzivatele.

+3/0
9.1.2013 16:05

T28o31m11á55š 14J58u63r81e68č48k88a 3253802509333

Jak tak čtu zdejší diskuzi, tak jsem došel k závěru že: Oct. by měla mít min 300Kw,nákladní prostor pro slona , kompletní výbavu A8- zadarmo, a něměla by stát víc jak 300k. Už jsem dokonce i četl: "ale amíci dávaj do základní výbavy všechno.".....ano bylo mu zbytečné vysvětlovat, že dílenské zpracování interiéru auta určeného pro americký trh se nedá srovnat ani s kia rio r.v. 01.  Ježiš lidi co furt chcete, stejně jich za chlvilku bude jezdit hromada a lidi budou spokojení. nemám Oct. ale jezdím sní sem tam a nemohl jsem si nikdy na nic stěžovat.

+8/0
9.1.2013 15:01

P16e93t26r 40W10a17l56a44c49h 5981749506414

true story R^

+1/0
9.1.2013 16:38

P53a82v94e44l 86O15d33r88a39z60i84l 6584739727310

No, tak já s ní taky jezdím a má tvrdý sedačky, přeposilovaný brzdy, na 1,2tsi to jede slušně ale jinak bída, skáče jako koza, dovnitř se dere kravál od náprav a aerodynamický hluk. Takže je si nač stěžovat, ale zase to není tak děsný a je to slušný vozidlo. Jo a ještě typicky VW volant asi pro děti (bolí z něj dlaně).

+1/0
10.1.2013 14:50

J78a47n 13N61o81v90á98k 1535970567175

No a co, že jste s ní jeli? Za chvíli s ní bude zaclánět na silnici každej jouda :)

+1/−3
9.1.2013 13:36

O83n70d85ř61e56j 39K18u31b38a 4841530536382

Tuší někdo, co to má ta modrá Octavia na střeše? (38 s videa)

To je nějaký šíbr??

0/0
9.1.2013 8:41

R75o26b44e76r43t 41B81o36u44k35a65l 4114945230

Přesně tak,superb a yeti má to same-kryt ;-)

0/0
9.1.2013 11:51

J67i50ř54í 38N95u86s78s30b62a12u76e13r 8553495517448

No ty kráso!!...bléééééééé: Stejně tak slyšíme i hrubý chod motoru, který prolézá do kabiny, ale podobnou zkušenost už mají řidiči i dalších modelů koncernu VW s tímto motorem.

Ještě že nejsem škodovkář....blééééééééééé:-P

a tohle!!: Sportovnímu stylu jízdy zkrátka moc nerozumí, když kolem rychlosti 80 km/h a s motorem vytočeným na dva tisíce otáček chceme zrychlit, musíme chvíli počkat, než se opravdu probudí.:-P

To bych tak chtěl.....RvRvRvRvRv

+8/−5
9.1.2013 8:39

F35r92a73n84t65i55s32e20k 66M74i80k48e44s 8303597610252

Aby jste se nepodelalR^R^R^R^R^

+4/−1
9.1.2013 15:10

M50i80r82o55s56l66a59v 54T63y41t98l 7399845417838

Nový Golf 339900,-

Trendline

– Rádio „Composition Touch“ - 5" monochrom.

dotyk. displej, FM/AM, slot na SD kartu, Aux-In

– Automatická klimatizace „Climatronic“ –

2zónová teplotní regulace, senzor kvality vzduchu – Ocelová kola 6 J x 15" – Tríramenný volant, výškove i podélne nastavitelný – Dojezdové rezervní kolo – Sedadlo ridice výškove nastavitelné – Systém rozpoznání únavy ridice – Elektronický stabilizacní systém ESC a XDS – elektronická uzáverka diferenciálu – Elektronická rucní brzda vc. funkce Autohold – Funkce start/stop + rekuperace kinet. energie – 7 airbagu – celní, bocní, hlavové a kolení u ridice – Palubní pocítac – 5dverová karoserie – Kontrola tlaku v pneumatikách – Multikolizní brzda – Elektrické ovládání oken vpredu i vzadu – Centrální zamykání s dálkovým ovládáním – Isofix, príprava pro pripevnení 2 detských sedacek na vnejších sedadlech NENÍ CO ŘEŠIT

+9/0
9.1.2013 8:26

J10i89ř40í 17S30c37h11w93a31c28h 5396229977814

ale to auto je o "půl třídy" menší ;-)

0/0
9.1.2013 22:01

M27i80r27o51s39l97a69v 60Š88i77m36k24o 7395113242335

Oktávka se mi mnohem víc líbí. Golf má zas jako top motor V6. Což možná bude mít i oktávka na vývoz na západ. Jako byla třeba felicia 2.0, ne ale pro našince.

0/0
10.1.2013 10:04

J79i80n43d95ř48i54c89h 52F40i87a49l86a 4618372279539

No nevím jestli obyčejná zadní náprava a pětirychlostní převodovka u přeplňovaných motorů je ta ceste k technické dokonalosti Rv

+1/−1
9.1.2013 5:11

J60a72n 46L59i81b87i55c42h 9232488105623

Nevím, ale designéři Škodovky asi ztratili nápady, neb ty Škodovky jsou všechny pořád na jedno brdo!

+5/−1
9.1.2013 4:16

P79e15t96r98a 79M97a47l57á 7771118421715

tak načrtni něco zcela inovativního a pošli jim to, určitě budou rádi

+2/−3
9.1.2013 4:37

B90r73o20n51i58s82l97a60v 59J81a62k66l 8640635515915

Fuj, jenom jak slysim ten zvuk sypani cerneho uhli do kotla ....... co musi byt smula vychytat na test zrovna ropaka:(

+4/−1
9.1.2013 0:41

J35i10ř81í 98N53e37u71m35e89i49s17t63e89r 2692755593391

S tímhle se škádlíte u vás s klukama za garážema, žejo?

+1/0
9.1.2013 11:13

J73o68h17n 76M13a82t40e49y 4480125972

Jsem majitelem 1.2 TSI 77kw a najeto 46000km. K motoru jsem měl trochu despekt, ale přešel jsem z Fiat 1.2 44kw a 1.4MPI 55kw VW Polo - 1,2tsi je i u takhle těžkého auta jako je octavie úplně něco jiného. na závodění to není, na rodinou jízdu pohoda. Když předjížím, zařídím 4. kvalt a jedu do 120km/h pořád bez nutnosti řadit. V tomhle se mi motor líbí, při lehké noze se dá jet za cca 5,7 litru/100km. Bohužel čeho se bojím, je údržba po záruce. Klasická výměna řetězu u mě byla při 30tkm garančce, řekl bych, podle zvuku, že napínák blbne furt a půjde do servisu v nejbližší době znovu. Známé jsou problémy s palivem a jeho kvalitou. Servis se občas snaží schovat za "kvalitu" paliva, po 14000km se měnily komplet svíčky a nějaká zapalovací svíčka (tankováno tehdy dlouhodobě na prověřené benzince). v cca  40000km prokousala kuna kabely a kompletní výměna - na motoru chybí kus zaplastování aby se to nemohlo stávat. V rámci opravy mi ho servis za 600Kč namontoval (nechápu, proč to tam není z výroby!) Abych to shrnul - se samotným autem bych byl spokojen akorát ty dětské bolesti - jedná se o kus z prvních týdnů výroby s motorem 1,2tsi. Uvidíme, jak to bude vypadat dále.

+1/−2
8.1.2013 21:34

J51o40h44n 26M55a55t32e76y 4290435272

a nějaká zapalovací cívka - sakra práce

0/0
8.1.2013 21:40

P63e12t84r 61Z19d75e44n70ě89k 2164139374

Proti kunám a pod. lidské vlasy do punčochy a šup s tím do motorového prostoru;-D

0/0
12.1.2013 21:57

D89a93n44i24e31l 27K50r58o15n34e73r 7824584146907

Jak se tak na ty snimky divam, tak musm uznat, ze to Portugalsko je krasne...R^

+9/−5
8.1.2013 20:29

J17o43s46e97f 40B94r56o15ž15k91a 6514722648157

Tak si zase řidiči parádně zajezdí. Ohodnotí pozici za volantem. Ale vadí mi jedna věc. Tou je značný přesah vykrojených zadních dveří při otevření. Tím pádem nastupování na zadní sedadla v omezeném prostoru. Jako jsou třeba parkoviště, kde vám auto vedle nechá tak 0,5m. Případně nastupování na LZ sedadlo z ulice v hustém provozu. Ten problém má i předchozí model. Je to tak pro děti, nebo užovky. Tlouštíci a méně ohební mají prostě smůlu a musíte je nakládat vedle. Jinak si otlučou obličej. To hodnotím jako strašné minus a nechápu, že to redaktoři nehodnotí. Která značka má také tento nesmysl?

+4/−3
8.1.2013 20:17

M76i22c90h48a12l 53S31t21e41h11l59í77k 9834221381379

Jen jsem se chtěl zeptat pana redaktora,co je to tižší....:-P

+7/0
8.1.2013 20:11

A11l12e14š 84J36e37t52m18a72r 1419435883384

Průměr ze slov tišší a těžší

+18/0
8.1.2013 20:46

M31i78c53h85a53l 37S21t81e44h56l59í68k 9954121441479

dík;-)

+4/−1
8.1.2013 21:14

R62o21b43e75r76t 90K48u67r79f77ü49r68s82t 3748704201418

;-DR^

+1/0
9.1.2013 9:11

J81a20n 31F15o90ř40t 8843271542651

Který z místních diskutérů má problém s udržením se v jízdním pruhu a potřebuje na to asistenta?

+4/−4
8.1.2013 18:52

V55i53k25t40o35r 17N69á20r30o98ž23n61ý 3399392848

Ten asistent je opatření zvyšující bezpečnost. Při monotónní dlouhé jízdě po dálnici se může stát každému , že klimbne a dostane se mimo svůj pruh.

+11/−2
8.1.2013 19:14

R16a74d86o51s98l69a84v 49K37l23a90u23d41a 5704798584572

Dálnice není autodráha. Tam nikdo svůj pruh nemá. Pár metrů před tím klimbajícím jede někdo jiný. Na tvrdo bude chrápat a je otázkou času, kdy to napasuje do jiného auta.

+3/−8
8.1.2013 19:59

M31i34c92h23a63l 46Š24e61v22č63í50k 8213276304

Na to je další asistent, který detekuje vůz před vámi a přizpůsobí vaši rychlost. Navíc další asistent rozpozná, že usínáte/spíte a probudí vás.

+3/0
8.1.2013 23:46

M79i90c30h84a64l 96B74a54š95t69a 6144860275434

Jo a připraví kafe a něco k zakousnutí, ne ?

+1/0
10.1.2013 22:17

T93o38m49á49š 49B64a39r15á46k 1703512370726

S touhle kombinací (pruhy + vzdálenost) si před pár lety pohrával mercedes a velice rychle od toho upustili, protože se to ukázalo jako extrémně nebezpečné... Lidé totiž mají tendenci i ve stavu naprosté bdělosti přenechat řízení autu, a když pak přijde krizovka, nemají auto "v ruce" a nestihnou reagovat.

0/0
15.1.2013 17:06

M89i86l15o44s37l19a91v 21M31l21a85d25y 1603821764372

Dá se to vypnout?

+1/−1
8.1.2013 22:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.