Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nová Škoda Octavia: už jsme s ní jeli

Automobilovou sezonu 2013 startuje Škoda: právě v úterý rozjíždí mladoboleslavská značka prezentace svého nejdůležitějšího modelu v portugalském Algarve. Na světovou novinářskou prezentaci nové octavie pozvala také redakci iDNES.cz. Čtěte první postřehy z jízd s novou octavií.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J42i31ř59í 23K35r82a33m88p28l 4876714566216

ten zadek auta mi připomíná laciné Dacie

+1/−2
15.1.2013 9:15
Foto

A48l46e67š 51M83a56r87c33o47l 5637420453779

Škoda té obyčejné zadní nápravy u TDI 110 KW :-/ ale chápu, že VW si musí Golfa nějak chránit...

+1/0
11.1.2013 10:29

I76v29o 31J55a10n15á48č39e73k 8253583211512

A na to jste jako přišel kde? Tam by měla být už víceprvková, pokud se nepletu.

+2/−2
11.1.2013 14:18

P55a26v18e94l 51H15a53r61a41s54i20m 8490627626385

Designově velmi povedené auto Made in Germany.

+1/−1
10.1.2013 16:56

T67o94m66á26š 77H57r16u14b66ý 4713870651176

;-Dkonečně budou muset Octávkáři používat blinkr, aby přejeli z pruhu do pruhu.

+8/0
10.1.2013 13:52

P81a73v31e18l 39O41d10r70a25z52i22l 6374919267440

;-DR^

0/0
10.1.2013 14:48

P74a20v16e47l 52O19d70r78a57z41i43l 6924489227500

Tak jsem čekal recenzi jak je všecko hypersuper škodawágen foreva a vona je to střízlivá, věcná recenze. Tak u mě dobrý! :-)R^

+7/0
10.1.2013 9:31

H32o62n48z45a 78K66r33a11f19e30k 8622672511511

Octavia je mimo jiné také první škoda s bočními airbagy u zadních sedadel, za které si však musíte připlatit. ?? ....S tím nesouhlasím Superb Combi v plné výbavě má zadní boční airbag v sedadlech také !!!!

0/0
9.1.2013 22:01

P54e88t84r 41H70o38r56á65k 1509233969214

A nemá to v předním sedadle?

0/0
9.1.2013 22:09

P94a72v76e95l 48O60d58r74a29z58i87l 6554469777510

Jó, to se musí vyzkoušet ;-)

+1/0
10.1.2013 14:52

E18m96i27l 88N51á28d36e12n52í57č61e76k 4828938664221

Nic proti tomu pánové, ale ti co tady tak vychvalují ty všelijaké nesmyslné asistenty, které defacto nic  nepřináší, kromě zvýšení nákladů na servis, aby se taky podívali na to jaké jsou použité podstatné materiály, tedy kvalita "oceli", použité nápravy, materiál na motorech, pro novinářské vozy speciálně dodané materiály  a komponenty, aby byly pěkné recenze atd. Nic proti Škodovce, ale zkuste se svést i40, C5 (ANO VIDÍTE DOBŘE C5 za stejnou cenu, tedy pokud nepočítám škodovácké holátko), kia ceed atd. vše za stejnou cenu a pak hodnoťte.  [>-]

+1/0
9.1.2013 21:47

P35e47t67r 71H59o34r23á80k 1119183769314

Emile, tak to napiš všechno, ať nemusím nikam chodit. Jaká je ta kvalita té ocelí a dalších komponentů? ;-D

0/0
9.1.2013 22:08

T95o10m38á94š 92H86r47u68b32ý 4333540911676

Ještě do výběru určitě zahrňte Civic 2012. Lepší kvalita i spolehlivost, záruka, spotřeba, 6ti kvalt a o hodně lepší podvozek. Prostoru až až a všechny bezpečnostní prvky v základní ceně.

0/0
10.1.2013 13:41

V69í34ť47a 85K82r74u80t62i45š 9627184773158

Hm, tak jestli je Okta drahá, tak co teprve ten Civic. Vrcholný benzín u Civicu je 1.8 104kW, spotřeba 5.8, základní cena 429t, v nejvyšší výbavě po slevě (-70t) je to 579t.

Srovnatelná Okta III s "průměrným" 1.4 TSi 103kW - spotřeba 5,3. Základní cena novinky, která ještě nevyjela, je 405t, za nejvyšší výbavu 510t.

0/0
10.1.2013 22:23

J90i83ř82í 45S87c43h50w14a16c51h 5296669837954

Civic a o hodně lepší podvozek? Ten má vzadu vlečená ramena pro všechny motory. Tím nechci tvrdit, že to musí být špatné jak pro Civic ale tak i pro Octu. Ale rozhodně to nebude o hodně lepší, než víceprvek pro vrcholné motorizace Octy.

+2/0
11.1.2013 15:57

P56e97t89r 11H91o74r14á88k 1989743949274

Zarytí kritici škody nemohou očividně rozdýchat, že škoda vyrobila auto střední třídy za 335.000 Kč. To musí být pro tyto lidi strašlivá rána. ;-DR^

+3/−2
9.1.2013 21:30

F43r95a68n60t47i30š26e87k 94V62o84m86á45č21k51a 1627634820

;-D;-D;-D Auto střední třídy. ;-D;-D

+5/−2
10.1.2013 16:15

F28r28a98n78t34i63s55e61k 25M12i11k11e84s 8173497700982

Tady v teto diskusi je to jeden jako druhy expert na auta a kazdy jezdi alespon nevim s cim. Je to legrace pro normalniho uzivatele.

+3/0
9.1.2013 16:05

T54o45m55á13š 97J49u95r10e92č23k12a 3653792339503

Jak tak čtu zdejší diskuzi, tak jsem došel k závěru že: Oct. by měla mít min 300Kw,nákladní prostor pro slona , kompletní výbavu A8- zadarmo, a něměla by stát víc jak 300k. Už jsem dokonce i četl: "ale amíci dávaj do základní výbavy všechno.".....ano bylo mu zbytečné vysvětlovat, že dílenské zpracování interiéru auta určeného pro americký trh se nedá srovnat ani s kia rio r.v. 01.  Ježiš lidi co furt chcete, stejně jich za chlvilku bude jezdit hromada a lidi budou spokojení. nemám Oct. ale jezdím sní sem tam a nemohl jsem si nikdy na nic stěžovat.

+8/0
9.1.2013 15:01

P35e26t56r 75W27a63l70a14c14h 5851159246854

true story R^

+1/0
9.1.2013 16:38

P92a76v76e46l 73O22d95r27a17z78i29l 6784139787400

No, tak já s ní taky jezdím a má tvrdý sedačky, přeposilovaný brzdy, na 1,2tsi to jede slušně ale jinak bída, skáče jako koza, dovnitř se dere kravál od náprav a aerodynamický hluk. Takže je si nač stěžovat, ale zase to není tak děsný a je to slušný vozidlo. Jo a ještě typicky VW volant asi pro děti (bolí z něj dlaně).

+1/0
10.1.2013 14:50

J50a52n 94N44o77v59á75k 1685600737525

No a co, že jste s ní jeli? Za chvíli s ní bude zaclánět na silnici každej jouda :)

+1/−3
9.1.2013 13:36

O45n82d40ř50e27j 91K35u19b16a 4251450656902

Tuší někdo, co to má ta modrá Octavia na střeše? (38 s videa)

To je nějaký šíbr??

0/0
9.1.2013 8:41
Foto

R67o37b33e28r46t 36B96o24u84k40a62l 4614895700

Přesně tak,superb a yeti má to same-kryt ;-)

0/0
9.1.2013 11:51

J45i36ř27í 18N26u72s31s75b22a86u66e61r 8373525937718

No ty kráso!!...bléééééééé: Stejně tak slyšíme i hrubý chod motoru, který prolézá do kabiny, ale podobnou zkušenost už mají řidiči i dalších modelů koncernu VW s tímto motorem.

Ještě že nejsem škodovkář....blééééééééééé:-P

a tohle!!: Sportovnímu stylu jízdy zkrátka moc nerozumí, když kolem rychlosti 80 km/h a s motorem vytočeným na dva tisíce otáček chceme zrychlit, musíme chvíli počkat, než se opravdu probudí.:-P

To bych tak chtěl.....RvRvRvRvRv

+8/−5
9.1.2013 8:39

F24r15a86n14t75i50s36e57k 31M33i75k38e59s 8523767870372

Aby jste se nepodelalR^R^R^R^R^

+4/−1
9.1.2013 15:10

M31i88r81o87s16l29a91v 68T91y24t45l 7609845987538

Nový Golf 339900,-

Trendline

– Rádio „Composition Touch“ - 5" monochrom.

dotyk. displej, FM/AM, slot na SD kartu, Aux-In

– Automatická klimatizace „Climatronic“ –

2zónová teplotní regulace, senzor kvality vzduchu – Ocelová kola 6 J x 15" – Tríramenný volant, výškove i podélne nastavitelný – Dojezdové rezervní kolo – Sedadlo ridice výškove nastavitelné – Systém rozpoznání únavy ridice – Elektronický stabilizacní systém ESC a XDS – elektronická uzáverka diferenciálu – Elektronická rucní brzda vc. funkce Autohold – Funkce start/stop + rekuperace kinet. energie – 7 airbagu – celní, bocní, hlavové a kolení u ridice – Palubní pocítac – 5dverová karoserie – Kontrola tlaku v pneumatikách – Multikolizní brzda – Elektrické ovládání oken vpredu i vzadu – Centrální zamykání s dálkovým ovládáním – Isofix, príprava pro pripevnení 2 detských sedacek na vnejších sedadlech NENÍ CO ŘEŠIT

+9/0
9.1.2013 8:26

J29i22ř25í 57S74c84h93w94a98c69h 5866919967924

ale to auto je o "půl třídy" menší ;-)

0/0
9.1.2013 22:01

M25i69r19o77s34l15a63v 21Š82i17m85k93o 7445833352895

Oktávka se mi mnohem víc líbí. Golf má zas jako top motor V6. Což možná bude mít i oktávka na vývoz na západ. Jako byla třeba felicia 2.0, ne ale pro našince.

0/0
10.1.2013 10:04

J95i46n33d31ř18i47c36h 28F23i51a36l93a 4828282299369

No nevím jestli obyčejná zadní náprava a pětirychlostní převodovka u přeplňovaných motorů je ta ceste k technické dokonalosti Rv

+1/−1
9.1.2013 5:11

J94a75n 75L54i35b82i60c92h 9892188385173

Nevím, ale designéři Škodovky asi ztratili nápady, neb ty Škodovky jsou všechny pořád na jedno brdo!

+5/−1
9.1.2013 4:16

P71e79t49r20a 69M19a73l49á 7681748831775

tak načrtni něco zcela inovativního a pošli jim to, určitě budou rádi

+2/−3
9.1.2013 4:37

B42r90o63n81i77s69l38a64v 87J59a97k67l 8180795635225

Fuj, jenom jak slysim ten zvuk sypani cerneho uhli do kotla ....... co musi byt smula vychytat na test zrovna ropaka:(

+4/−1
9.1.2013 0:41

J85i40ř41í 10N18e28u56m42e11i26s33t72e53r 2782675303911

S tímhle se škádlíte u vás s klukama za garážema, žejo?

+1/0
9.1.2013 11:13

J96o22h44n 28M77a24t29e78y 4720295222

Jsem majitelem 1.2 TSI 77kw a najeto 46000km. K motoru jsem měl trochu despekt, ale přešel jsem z Fiat 1.2 44kw a 1.4MPI 55kw VW Polo - 1,2tsi je i u takhle těžkého auta jako je octavie úplně něco jiného. na závodění to není, na rodinou jízdu pohoda. Když předjížím, zařídím 4. kvalt a jedu do 120km/h pořád bez nutnosti řadit. V tomhle se mi motor líbí, při lehké noze se dá jet za cca 5,7 litru/100km. Bohužel čeho se bojím, je údržba po záruce. Klasická výměna řetězu u mě byla při 30tkm garančce, řekl bych, podle zvuku, že napínák blbne furt a půjde do servisu v nejbližší době znovu. Známé jsou problémy s palivem a jeho kvalitou. Servis se občas snaží schovat za "kvalitu" paliva, po 14000km se měnily komplet svíčky a nějaká zapalovací svíčka (tankováno tehdy dlouhodobě na prověřené benzince). v cca  40000km prokousala kuna kabely a kompletní výměna - na motoru chybí kus zaplastování aby se to nemohlo stávat. V rámci opravy mi ho servis za 600Kč namontoval (nechápu, proč to tam není z výroby!) Abych to shrnul - se samotným autem bych byl spokojen akorát ty dětské bolesti - jedná se o kus z prvních týdnů výroby s motorem 1,2tsi. Uvidíme, jak to bude vypadat dále.

+1/−2
8.1.2013 21:34

J80o80h12n 88M54a60t63e37y 4420835692

a nějaká zapalovací cívka - sakra práce

0/0
8.1.2013 21:40

P23e43t30r 79Z61d45e64n21ě18k 2914779754

Proti kunám a pod. lidské vlasy do punčochy a šup s tím do motorového prostoru;-D

0/0
12.1.2013 21:57

D20a66n28i92e17l 25K21r30o44n98e44r 7604304246437

Jak se tak na ty snimky divam, tak musm uznat, ze to Portugalsko je krasne...R^

+9/−5
8.1.2013 20:29

J28o91s24e39f 86B18r36o98ž11k97a 6974622838247

Tak si zase řidiči parádně zajezdí. Ohodnotí pozici za volantem. Ale vadí mi jedna věc. Tou je značný přesah vykrojených zadních dveří při otevření. Tím pádem nastupování na zadní sedadla v omezeném prostoru. Jako jsou třeba parkoviště, kde vám auto vedle nechá tak 0,5m. Případně nastupování na LZ sedadlo z ulice v hustém provozu. Ten problém má i předchozí model. Je to tak pro děti, nebo užovky. Tlouštíci a méně ohební mají prostě smůlu a musíte je nakládat vedle. Jinak si otlučou obličej. To hodnotím jako strašné minus a nechápu, že to redaktoři nehodnotí. Která značka má také tento nesmysl?

+4/−3
8.1.2013 20:17

M61i21c29h13a15l 90S32t35e67h56l22í31k 9624351241979

Jen jsem se chtěl zeptat pana redaktora,co je to tižší....:-P

+7/0
8.1.2013 20:11

A69l59e46š 11J46e28t92m61a90r 1679835673274

Průměr ze slov tišší a těžší

+18/0
8.1.2013 20:46

M94i19c61h37a15l 81S87t24e57h24l33í21k 9914341671269

dík;-)

+4/−1
8.1.2013 21:14

R65o54b11e83r12t 38K47u25r82f77ü43r27s67t 3228474161638

;-DR^

+1/0
9.1.2013 9:11

J17a71n 46F59o93ř56t 8523361832211

Který z místních diskutérů má problém s udržením se v jízdním pruhu a potřebuje na to asistenta?

+4/−4
8.1.2013 18:52

V44i23k88t53o92r 34N44á34r22o81ž82n24ý 3669702468

Ten asistent je opatření zvyšující bezpečnost. Při monotónní dlouhé jízdě po dálnici se může stát každému , že klimbne a dostane se mimo svůj pruh.

+11/−2
8.1.2013 19:14

R54a37d48o69s56l45a76v 26K57l84a61u30d66a 5714968574572

Dálnice není autodráha. Tam nikdo svůj pruh nemá. Pár metrů před tím klimbajícím jede někdo jiný. Na tvrdo bude chrápat a je otázkou času, kdy to napasuje do jiného auta.

+3/−8
8.1.2013 19:59

M28i26c12h11a92l 33Š49e91v32č86í34k 8343796914

Na to je další asistent, který detekuje vůz před vámi a přizpůsobí vaši rychlost. Navíc další asistent rozpozná, že usínáte/spíte a probudí vás.

+3/0
8.1.2013 23:46

M15i74c23h48a29l 14B65a36š75t67a 6964410685414

Jo a připraví kafe a něco k zakousnutí, ne ?

+1/0
10.1.2013 22:17

T13o77m62á24š 33B34a95r49á67k 1443602130976

S touhle kombinací (pruhy + vzdálenost) si před pár lety pohrával mercedes a velice rychle od toho upustili, protože se to ukázalo jako extrémně nebezpečné... Lidé totiž mají tendenci i ve stavu naprosté bdělosti přenechat řízení autu, a když pak přijde krizovka, nemají auto "v ruce" a nestihnou reagovat.

0/0
15.1.2013 17:06

M77i34l58o51s90l76a91v 56M54l53a32d77y 1533911914502

Dá se to vypnout?

+1/−1
8.1.2013 22:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.