Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Premiant a propadlík: VW Polo je precizní, Dacia Logan neotesaná

Statistiky z německých stanic technické kontroly sesumírují každoročně dohromady žebříčky TÜV Reportu. V nejsledovanější kategorii aut ve stáří dvou až tří let triumfoval VW Polo, Dacia Logan ho uzavřela. Plná čtvrtina loganů totiž neprošla německou technickou kontrolou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M61a83r22e96k 64H29r84u98b24y 6867532151268

Testujeme: ucitelka z MS a stavebni delnik. Kdo z nich bude po letech udrenejsi a kdo bude vypadat lip? ;-)

+4/0
18.1.2013 9:37

M98a23r89t84i82n 65K83u26c82h44a71r44í98k 7432417793751

jasně. Dacia měla o 10% víc vypálených žárovek v osvětlení SPZ, tudíž je to mnohem méně kvalitní auto, že?

0/−1
17.1.2013 18:42

M43o60j58m56í62r 67P84o72p96p 8889987796320

Je s podivem, že v technicky orientovaném článku (byť jde "jen" o novináře iDnes) autor zaměňuje významy slov CEMENT a BETON. Pochopím to u ženy nebo dítěte, ale... Rv

Jinak je článek zřejmě jen zoufalým pokusem pozvednout obraz VW Pola ve srovnání s typově nesrovnatelným a také nekonkurenceschopných modelem jiné značky. Polo je kvalitní auto, bohužel lehce předražené, jako většina koncernových produktů.

+11/0
16.1.2013 6:27


P64a59v56e15l 13Š28e43d65l62b80a95u39e77r 7488501612645

Ta poslední věta o dodávce je tedy síla. Autor zřejmě nikdy v dodávce nejel. Ať si vyzkouší projet se v novém Ducatu se spoustou úložných prostor, s šestikvaltem, tichým, silným motorem, počítačem, klimatizací, opěrkami na lokty, zadní nápravou, která pruží podle zatížení, takže auto už neskáče a s odpruženým sedadlem. Spotřeba je cca 7,6 - 8 l/100 km, zvýšená verze. Kdejaký osobák může jít do háje. Jsme tři a je to i skvělé rodinné auto s velkým kufrem ;-). Pane autore, napřed vyzkoušejte a až potom pište poslední větu článku....

+2/0
15.1.2013 22:01

P84a52v29e47l 53N92o55v69ý 3466552158223

Koupíte si  nové auto a na STK jedete za 4 roky. V Germánii je to jinak?

+3/0
15.1.2013 18:49

J84o76s84e45f 59K79u21b87e93š 7398238463198

"Skupina Renault" ... co chcete po autu s ***** ve znaku ???

+3/−2
15.1.2013 17:13

M79a78r62t26i83n 28S44e20d42o13n55a 5597843200669

Diamantem?

+2/0
16.1.2013 10:54

M10a44r66t71i38n 53H76r13o21m92a27s 5688396736707

Já na autě žádný tyčky stabilizátoru nemám, naštěstí, tak se nemá co uklepat.

+1/−3
15.1.2013 16:51

J55i38r82i 38S73i24m92a53k 9618378698113

"díky tuhé karoserii si může dovolit měkčí tlumiče...."

"Tohle je prostě přibližovadlo, zato s bezkonkurenčně bezedným kufrem. U auta s rozvorem kol stejným jako dodávka VW Transporter (2,9 metru) není divu"

Tak ted jeste prosim o vysvetleni, jak souvisi tuhost tlumicu s tuhosti karoserie a jak souvisi rozvor s objemem kufru a budu si tento clanek moct odskrtnout jako dalsi objevny a profesionalne provedeny pous o recenzi dvou naprosto nesrovnatelnych aut.

+2/−5
15.1.2013 15:32

J52i73r38i 85S74i69m53a86k 9598718518183

nekdo z minusaru by se toho mozna mohl ujmout ;-D a preju hodne stesti, protoze tuhost tlumicu vubec nic nema s tuhosti karoserie a rozvor ma neprimy vliv na velikost vnitrniho prostoru v kabine, ale ne az tak do dusledku. na kufr teda nema vliv ani omylem...

0/0
16.1.2013 12:30

V65á12c74l50a32v 66Z59e15m46a70n 1565274766553

Co třeba Porsche Panamera vs. Tata Nano?

+6/−4
15.1.2013 14:56

J14i44ř67í 51S33c39h82w17a51c98h 5846859217824

mohou ta auta jako ojetiny mít přibližně stejnou cenu?

+2/0
15.1.2013 19:41

J74a71r70o48s51l30a94v 77B64r64ü80m27m21e18r 7294323116

Ne, ale to se týká o aut v článku.

+1/0
16.1.2013 10:33

J79i67ř67í 17S49c23h78w45a67c25h 5256599307594

ale no tak.....nemáš pravdu předsedo.

0/−1
16.1.2013 20:48

J59i72r40i 11S82i75m13a63k 9698198668133

ale ma .. je to jako srovnavat hrusky a jabka a nasledne vyhlasit absolutnim vitezem jabko  na zaklade faktu,  ze se vice blizi dokonale kulatemu tvaru. ;-D;-D;-D

0/−1
17.1.2013 8:41

D85a51v21i71d 97R32y75c82h16e52t25s79k34ý 9576911120830

"Jediný problém, který se u pola vyskytoval, byly kolabující rozvodové řetězy u motorů 1,2 TSI. To je závada samozřejmě fatální, "potkané" motory jsou na odpis, ale automobilka je zatím pokaždé v rámci kulance (za určitých podmínek) vyměnila za nové, a to i u vozů po záruce (stejně to dělá Škoda)."

 

Škodovka se přes i totální botu s řetězy u TSI samozřejmě snaží vykroutit jak to jenom jde! Základ je v tom, že si musí zákazník o kulanci výslovně říct, samo se to přece nenabídne. Přečůrat zákazníka!

+3/−3
15.1.2013 12:47

J15i79ř27í 43S15c31h54w80a17c45h 5566979257964

Známému s Octou 1.2 TSI na druhé garančce při asi 48000 km udělali rozvody bez říkání.

+3/0
15.1.2013 14:52

R57i49c46h37a36r34d 95G26e91n83š47e52r17o56v59s75k34ý 2825105794646

ja bych rekl, ze autor clanku mluvil o vymene potkaneho motoru a ne jen rozvodu

0/0
15.1.2013 22:49
Foto

V39l48a68d80a 30V66a90n90e85k 9283846894548

prý problém s řetězem 8-o snad s řemenem ne? řetěz nepřeskoči,motor se "nepotká":-P

0/−7
16.1.2013 7:24

M67i39l87a30n 65N77o86v88o86t43n95ý 3610231961301

Polo 2010 za 250 000, nové za 290 000. To by si opravdu někdo koupil 3 roky staré auto, když "ušetří" proti ceně nového necelých 14%?

+11/−4
15.1.2013 12:39

J40i20ř72í 96S44c42h28w11a77c55h 5156669157344

hmm, to Polo je rok výroby 2010, možná listopad, možná prosinec a možná bylo uvedeno do provozu v březnu 2011 takže nemusí být v provozu ani dva roky. Nájezd by tomu tak asi odpovídal... ;-)

+2/0
15.1.2013 14:57

P61e62t87r 30U87l13l27m32a91n75n 2527158717292

Srovnání úplně o ničem. Kdyby mi na výběr zbyla tato dvě auta, tak může být Polo ve všech ohledech lepší třeba 10x, ale stejně bych si musel pořídit Logan, protože se do toho auta také potřebuji vejít. Na druhou stranu člověk, co chce malé auto nebude uvažovat o Loganu kombi. Pochopil bych srovnání Polo-Sandero nebo Logan(ne kombi)-Jetta.

+4/−7
15.1.2013 12:12

D17a68v69i60d 74P55r86a55ž22á49k 6384202742596

Redakce srovnávala tato dvě auta, protože na žebříčku spolehlivosti TÜV skončila přesně na opačných koncích. Chápu, že auta nejsou ze stejné kategorie, ale tady přece nešlo o test pro výběr nejlepšího auta dané třídy, nýbrž o takové zajímavé zpestření.

+8/−2
15.1.2013 12:21

P21a81v63e79l 77R43o98s60e19c98k52ý 6166545741519

Kopil jsem před časem dvouletého jen mírně ojetého Logana a na první jízdě s narvaným autem věcma na hory a pětičlenou rodinou nám udělal 6.5 l po rychlostní silnici převážně. Těch 8.5 co zde píší, nám to dělá v plynu v kombinovaném provozu.

Jezdí už pátý rok naprosto spolehlivě, až na výměnu žárovky.

Je ale fakt, že je u něj daleko větší rozdíl ve spotřebě, než u dražší konkurence, při jízdě po dálnici (oněch 6.5) a při jízdě po městě. To udělá klidně hodně přes deset.

+5/−4
15.1.2013 11:29

A15l36e96š 97J44a73k40l 7196746163503

Mám osm let starého logana sedan, až na výměnu čepů,žárovky, olej a běžné věci naprosto v pohodě, kamarád automechanik nás od koupě odrazoval, pak sám koukal, že to až taková hrůza není. A nyní říká, že to je pěkný držák. Že mnohem dražší a mladší oktávky tam má denodenně

+4/−5
15.1.2013 14:15

R48a91d76o38m67í21r 20P21a71n36n38a 8299566591703

Marně pátrám po smyslu tohoto srovnání... To je jako srovnávat mercedes s trabantem. Bude příště i takový článeček?

+7/−8
15.1.2013 11:29

D17a68v10i22d 13P54r73a42ž15á48k 6624222462896

Jestliže se trabant umístí na prvním žebříčku spolehlivosti a mercedes na posledním, tak asi ano ...

+3/0
15.1.2013 12:22

J49a68n 68M92a20l69á17s74e77k 8861637406543

Tak a ted bychom si mohli vyzkouset, jak dostat 5-ti členou rodinu na dovolenou, jak převest ledničku, kubik dřeva, 10 pytlu cementu a nebo zahradni trakturek na chalupu. BTW: najezd nad 100 tis. pro Logana je smrt, ale jak dlouho to bude trvat, když ročně najedu sotva 10?

+9/−3
15.1.2013 10:17

J13i67ř75í 17S50c47h73w65a71c18h 5616139947734

to by mě zajímalo, co udělá s posádkou ten traktůrek nebo kubík dřeva při čelním nárazu jen takovou menší rychlostí cca 40-50 km hod?

+6/−2
15.1.2013 10:37

M59i71l89a14n 97Š73v31a31g67r69o36v45s88k63ý 9422899225588

Nebo třeba infarkt...

+1/−1
15.1.2013 10:46

M33i77r59o17s88l25a94v 57B12u87d81a 9642662327802

Příkladná demagogie8-o

+4/−5
15.1.2013 11:36

J10i16ř79í 15S57c20h32w80a94c12h 5416939147844

nj demagogie je fakt hnusná věc.... není nad to převážet 150 kilový traktůrek nebo 400 kg dřeva hned za hlavou, to se prostě vyplatí!!!

+2/−1
15.1.2013 15:04

M42a57r92t33i11n 97K53o17t61e46k 6309933167391

Na dovolenou letadlem, na zbytek vozik. A pro normalni cesty normalni auto.

+6/−1
15.1.2013 11:24

R12i40c92h14a76r88d 73G32e60n16š26e61r10o95v64s14k57ý 2305905714696

s timhle rocnim najezdem je pro logana stejne smrt do tri let, protoze zhnije. spoluzacka z vysoke si koupila fungl noveho logana a za rok ji hnily dvere :-D a uprimne jet v peti lidech treba do chorvatska s plne nalozenym kufrem v aute bez klimatizace a motorem 1,4 64 kw :-D nevim jak ostatni, ale tomuhle rikam sebevrazda :-D ale verim ze jinak to musi byt paradni svezeni...

+1/0
15.1.2013 22:54

J39a88r41o64s34l36a91v 53B43r83ü63m14m92e77r 7644183366

Zajímavé, my máme Logana 7 rokem a teprve se rez začíná objevovat. Dále znám několik loganistů a také žádný problém se rzí....

0/0
16.1.2013 10:41

L27u24k20á20š 96B86r16a49n96d57e52j56s 2873105121431

cca 11 let? ;-D

0/0
16.1.2013 7:21

P69a72v50e60l 49S52t61a81v77j26a31n61í57k 1170276980951

Na dovolenou umím dojet i sedanem a na delší štreky existuje cosi jako letadlo. No a abych párkrát za zok něco převážel a kupoval si krz to nepohodlnou kraksnu, tak si radši zaplatím dopravu. Jinak lednička většinou přežije tak dvě auta, nevím, jak často něco takového kupujete.

0/0
16.1.2013 10:33

M31i13r75o61s59l41a11v 35D25i37o78p49a95n 2546839618702

Kterého chytráka napadlo srovnávat tyto dvě auta?:-/

+13/−6
15.1.2013 9:29

J32i15ř23í 56S86c73h62w38a41c79h 5646549917884

srovnávat se dá cokoliv, když se vezme v potaz i cena. V článku je víceméně nastíněno, co člověk dostane, když si připlatí, nebo s čím se musí smířit, když chce ušetřit. Celkem jasně z něj vyplývá, proč je malé Polo dražší než velký Logan. Je pak nakonec na preferencích každého si vybrat co mu vyhoví po technické stránce k tomu co mu dovolí peněženka.

+5/0
15.1.2013 10:24

P39a53v60e66l 95Z35a80j20í40č49e35k 8334240816410

polo rychla jizda a motor 1,2 ;-D

+2/−3
15.1.2013 9:09

P81a71v47e98l 86Z84a21j84í48č43e38k 8234320286600

pardon 1,4 a nektery dokaze i protocit kola :-) to dokazala i s120 blahe pameti.. mega vybava vse v elektrice...8-o

+1/−3
15.1.2013 9:11

Z46d79e33n47e49k 94L44o86v86e35c88e21k 5739735306629

Protocit kola umel i trabant a to nemel ani litr. :-)

+4/−2
15.1.2013 13:55





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.