Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Premiant a propadlík: VW Polo je precizní, Dacia Logan neotesaná

Statistiky z německých stanic technické kontroly sesumírují každoročně dohromady žebříčky TÜV Reportu. V nejsledovanější kategorii aut ve stáří dvou až tří let triumfoval VW Polo, Dacia Logan ho uzavřela. Plná čtvrtina loganů totiž neprošla německou technickou kontrolou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M82a67r93e18k 63H84r35u66b52y 6347892511308

Testujeme: ucitelka z MS a stavebni delnik. Kdo z nich bude po letech udrenejsi a kdo bude vypadat lip? ;-)

+4/0
18.1.2013 9:37

M13a43r48t36i63n 54K27u60c12h43a77r18í61k 7762137603881

jasně. Dacia měla o 10% víc vypálených žárovek v osvětlení SPZ, tudíž je to mnohem méně kvalitní auto, že?

0/−1
17.1.2013 18:42

M25o78j90m50í20r 66P55o30p71p 8389467216720

Je s podivem, že v technicky orientovaném článku (byť jde "jen" o novináře iDnes) autor zaměňuje významy slov CEMENT a BETON. Pochopím to u ženy nebo dítěte, ale... Rv

Jinak je článek zřejmě jen zoufalým pokusem pozvednout obraz VW Pola ve srovnání s typově nesrovnatelným a také nekonkurenceschopných modelem jiné značky. Polo je kvalitní auto, bohužel lehce předražené, jako většina koncernových produktů.

+11/0
16.1.2013 6:27

P80a10v90e95l 83Š91e86d10l83b58a58u30e78r 7178141922835

Ta poslední věta o dodávce je tedy síla. Autor zřejmě nikdy v dodávce nejel. Ať si vyzkouší projet se v novém Ducatu se spoustou úložných prostor, s šestikvaltem, tichým, silným motorem, počítačem, klimatizací, opěrkami na lokty, zadní nápravou, která pruží podle zatížení, takže auto už neskáče a s odpruženým sedadlem. Spotřeba je cca 7,6 - 8 l/100 km, zvýšená verze. Kdejaký osobák může jít do háje. Jsme tři a je to i skvělé rodinné auto s velkým kufrem ;-). Pane autore, napřed vyzkoušejte a až potom pište poslední větu článku....

+2/0
15.1.2013 22:01

P93a83v56e85l 77N68o79v90ý 3656312748553

Koupíte si  nové auto a na STK jedete za 4 roky. V Germánii je to jinak?

+3/0
15.1.2013 18:49

J62o63s31e75f 20K55u76b33e13š 7288818803818

"Skupina Renault" ... co chcete po autu s ***** ve znaku ???

+3/−2
15.1.2013 17:13

M20a84r16t56i35n 20S69e51d12o58n54a 2545506156539

Diamantem?

+2/0
16.1.2013 10:54

M37a41r62t25i75n 53H17r34o54m11a95s 5358326826987

Já na autě žádný tyčky stabilizátoru nemám, naštěstí, tak se nemá co uklepat.

+1/−3
15.1.2013 16:51

J87i37r30i 75S18i27m76a42k 9218758338503

"díky tuhé karoserii si může dovolit měkčí tlumiče...."

"Tohle je prostě přibližovadlo, zato s bezkonkurenčně bezedným kufrem. U auta s rozvorem kol stejným jako dodávka VW Transporter (2,9 metru) není divu"

Tak ted jeste prosim o vysvetleni, jak souvisi tuhost tlumicu s tuhosti karoserie a jak souvisi rozvor s objemem kufru a budu si tento clanek moct odskrtnout jako dalsi objevny a profesionalne provedeny pous o recenzi dvou naprosto nesrovnatelnych aut.

+2/−5
15.1.2013 15:32

J18i35r88i 23S93i79m33a26k 9778728808833

nekdo z minusaru by se toho mozna mohl ujmout ;-D a preju hodne stesti, protoze tuhost tlumicu vubec nic nema s tuhosti karoserie a rozvor ma neprimy vliv na velikost vnitrniho prostoru v kabine, ale ne az tak do dusledku. na kufr teda nema vliv ani omylem...

0/0
16.1.2013 12:30

V56á86c12l17a67v 97Z88e93m43a84n 1805214436733

Co třeba Porsche Panamera vs. Tata Nano?

+6/−4
15.1.2013 14:56

J80i13ř29í 16S72c12h81w73a82c17h 5766389257504

mohou ta auta jako ojetiny mít přibližně stejnou cenu?

+2/0
15.1.2013 19:41

J75a94r95o80s68l32a85v 24B83r90ü60m98m42e59r 7694153166

Ne, ale to se týká o aut v článku.

+1/0
16.1.2013 10:33

J82i49ř90í 96S58c42h69w95a51c67h 5156219177214

ale no tak.....nemáš pravdu předsedo.

0/−1
16.1.2013 20:48

J86i38r66i 17S28i11m88a60k 9438418318433

ale ma .. je to jako srovnavat hrusky a jabka a nasledne vyhlasit absolutnim vitezem jabko  na zaklade faktu,  ze se vice blizi dokonale kulatemu tvaru. ;-D;-D;-D

0/−1
17.1.2013 8:41

D23a98v89i62d 89R75y34c73h16e41t72s82k69ý 9826871690800

"Jediný problém, který se u pola vyskytoval, byly kolabující rozvodové řetězy u motorů 1,2 TSI. To je závada samozřejmě fatální, "potkané" motory jsou na odpis, ale automobilka je zatím pokaždé v rámci kulance (za určitých podmínek) vyměnila za nové, a to i u vozů po záruce (stejně to dělá Škoda)."

 

Škodovka se přes i totální botu s řetězy u TSI samozřejmě snaží vykroutit jak to jenom jde! Základ je v tom, že si musí zákazník o kulanci výslovně říct, samo se to přece nenabídne. Přečůrat zákazníka!

+3/−3
15.1.2013 12:47

J92i29ř17í 64S89c71h48w97a27c47h 5716919827594

Známému s Octou 1.2 TSI na druhé garančce při asi 48000 km udělali rozvody bez říkání.

+3/0
15.1.2013 14:52

R38i17c82h18a94r88d 20G93e32n50š34e32r27o57v72s86k21ý 2465985884946

ja bych rekl, ze autor clanku mluvil o vymene potkaneho motoru a ne jen rozvodu

0/0
15.1.2013 22:49
Foto

V42l13a94d51a 17V16a12n60e68k 9503656204528

prý problém s řetězem 8-o snad s řemenem ne? řetěz nepřeskoči,motor se "nepotká":-P

0/−7
16.1.2013 7:24

M62i87l47a41n 62N46o63v45o56t30n52ý 3530711591131

Polo 2010 za 250 000, nové za 290 000. To by si opravdu někdo koupil 3 roky staré auto, když "ušetří" proti ceně nového necelých 14%?

+11/−4
15.1.2013 12:39

J84i44ř76í 50S75c52h35w55a24c66h 5396789667404

hmm, to Polo je rok výroby 2010, možná listopad, možná prosinec a možná bylo uvedeno do provozu v březnu 2011 takže nemusí být v provozu ani dva roky. Nájezd by tomu tak asi odpovídal... ;-)

+2/0
15.1.2013 14:57

P43e12t92r 68U80l92l37m39a90n92n 2557268447382

Srovnání úplně o ničem. Kdyby mi na výběr zbyla tato dvě auta, tak může být Polo ve všech ohledech lepší třeba 10x, ale stejně bych si musel pořídit Logan, protože se do toho auta také potřebuji vejít. Na druhou stranu člověk, co chce malé auto nebude uvažovat o Loganu kombi. Pochopil bych srovnání Polo-Sandero nebo Logan(ne kombi)-Jetta.

+4/−7
15.1.2013 12:12

D28a60v74i66d 40P58r34a22ž36á97k 6794722952566

Redakce srovnávala tato dvě auta, protože na žebříčku spolehlivosti TÜV skončila přesně na opačných koncích. Chápu, že auta nejsou ze stejné kategorie, ale tady přece nešlo o test pro výběr nejlepšího auta dané třídy, nýbrž o takové zajímavé zpestření.

+8/−2
15.1.2013 12:21

P13a38v69e76l 82R51o28s89e61c60k26ý 6436685551259

Kopil jsem před časem dvouletého jen mírně ojetého Logana a na první jízdě s narvaným autem věcma na hory a pětičlenou rodinou nám udělal 6.5 l po rychlostní silnici převážně. Těch 8.5 co zde píší, nám to dělá v plynu v kombinovaném provozu.

Jezdí už pátý rok naprosto spolehlivě, až na výměnu žárovky.

Je ale fakt, že je u něj daleko větší rozdíl ve spotřebě, než u dražší konkurence, při jízdě po dálnici (oněch 6.5) a při jízdě po městě. To udělá klidně hodně přes deset.

+5/−4
15.1.2013 11:29

A25l74e18š 22J76a30k11l 7396416973923

Mám osm let starého logana sedan, až na výměnu čepů,žárovky, olej a běžné věci naprosto v pohodě, kamarád automechanik nás od koupě odrazoval, pak sám koukal, že to až taková hrůza není. A nyní říká, že to je pěkný držák. Že mnohem dražší a mladší oktávky tam má denodenně

+4/−5
15.1.2013 14:15

R44a86d97o63m98í13r 20P84a21n11n40a 8949986111693

Marně pátrám po smyslu tohoto srovnání... To je jako srovnávat mercedes s trabantem. Bude příště i takový článeček?

+7/−8
15.1.2013 11:29

D71a44v58i90d 31P46r57a90ž35á67k 6484742122216

Jestliže se trabant umístí na prvním žebříčku spolehlivosti a mercedes na posledním, tak asi ano ...

+3/0
15.1.2013 12:22

J26a39n 15M77a78l40á43s78e60k 8291317436673

Tak a ted bychom si mohli vyzkouset, jak dostat 5-ti členou rodinu na dovolenou, jak převest ledničku, kubik dřeva, 10 pytlu cementu a nebo zahradni trakturek na chalupu. BTW: najezd nad 100 tis. pro Logana je smrt, ale jak dlouho to bude trvat, když ročně najedu sotva 10?

+9/−3
15.1.2013 10:17

J85i52ř79í 26S27c90h39w72a19c14h 5726589287424

to by mě zajímalo, co udělá s posádkou ten traktůrek nebo kubík dřeva při čelním nárazu jen takovou menší rychlostí cca 40-50 km hod?

+6/−2
15.1.2013 10:37

M74i81l34a92n 35Š41v53a77g32r79o74v77s66k12ý 9852909775748

Nebo třeba infarkt...

+1/−1
15.1.2013 10:46

M13i54r27o28s25l63a75v 26B82u78d51a 9572802837532

Příkladná demagogie8-o

+4/−5
15.1.2013 11:36

J98i88ř11í 38S48c55h64w10a83c66h 5886479517864

nj demagogie je fakt hnusná věc.... není nad to převážet 150 kilový traktůrek nebo 400 kg dřeva hned za hlavou, to se prostě vyplatí!!!

+2/−1
15.1.2013 15:04

M84a54r90t87i18n 81K11o58t95e40k 6769213507861

Na dovolenou letadlem, na zbytek vozik. A pro normalni cesty normalni auto.

+6/−1
15.1.2013 11:24

R54i87c31h51a36r31d 11G11e11n34š88e37r60o66v42s72k34ý 2755675434806

s timhle rocnim najezdem je pro logana stejne smrt do tri let, protoze zhnije. spoluzacka z vysoke si koupila fungl noveho logana a za rok ji hnily dvere :-D a uprimne jet v peti lidech treba do chorvatska s plne nalozenym kufrem v aute bez klimatizace a motorem 1,4 64 kw :-D nevim jak ostatni, ale tomuhle rikam sebevrazda :-D ale verim ze jinak to musi byt paradni svezeni...

+1/0
15.1.2013 22:54

J29a54r26o14s71l12a21v 43B22r16ü95m29m43e97r 7814643646

Zajímavé, my máme Logana 7 rokem a teprve se rez začíná objevovat. Dále znám několik loganistů a také žádný problém se rzí....

0/0
16.1.2013 10:41

L57u24k36á27š 22B27r63a41n24d67e76j76s 2843595171781

cca 11 let? ;-D

0/0
16.1.2013 7:21

P84a42v53e18l 44S39t12a67v13j29a68n34í78k 1460406240601

Na dovolenou umím dojet i sedanem a na delší štreky existuje cosi jako letadlo. No a abych párkrát za zok něco převážel a kupoval si krz to nepohodlnou kraksnu, tak si radši zaplatím dopravu. Jinak lednička většinou přežije tak dvě auta, nevím, jak často něco takového kupujete.

0/0
16.1.2013 10:33

M16i22r35o29s23l51a77v 41D54i64o32p36a11n 2676979618892

Kterého chytráka napadlo srovnávat tyto dvě auta?:-/

+13/−6
15.1.2013 9:29

J41i39ř78í 45S95c33h45w88a86c96h 5656569297874

srovnávat se dá cokoliv, když se vezme v potaz i cena. V článku je víceméně nastíněno, co člověk dostane, když si připlatí, nebo s čím se musí smířit, když chce ušetřit. Celkem jasně z něj vyplývá, proč je malé Polo dražší než velký Logan. Je pak nakonec na preferencích každého si vybrat co mu vyhoví po technické stránce k tomu co mu dovolí peněženka.

+5/0
15.1.2013 10:24

P47a62v34e17l 28Z61a23j61í15č52e50k 8464760216360

polo rychla jizda a motor 1,2 ;-D

+2/−3
15.1.2013 9:09

P72a49v32e38l 54Z10a50j37í63č50e64k 8154410756870

pardon 1,4 a nektery dokaze i protocit kola :-) to dokazala i s120 blahe pameti.. mega vybava vse v elektrice...8-o

+1/−3
15.1.2013 9:11

Z53d33e36n12e18k 73L94o25v56e24c22e29k 5139155946729

Protocit kola umel i trabant a to nemel ani litr. :-)

+4/−2
15.1.2013 13:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.