Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Premiant a propadlík: VW Polo je precizní, Dacia Logan neotesaná

Statistiky z německých stanic technické kontroly sesumírují každoročně dohromady žebříčky TÜV Reportu. V nejsledovanější kategorii aut ve stáří dvou až tří let triumfoval VW Polo, Dacia Logan ho uzavřela. Plná čtvrtina loganů totiž neprošla německou technickou kontrolou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M20a39r40e46k 35H75r37u75b72y 6377252451488

Testujeme: ucitelka z MS a stavebni delnik. Kdo z nich bude po letech udrenejsi a kdo bude vypadat lip? ;-)

+4/0
18.1.2013 9:37

M12a24r22t97i46n 34K87u30c36h58a19r73í39k 7962827903561

jasně. Dacia měla o 10% víc vypálených žárovek v osvětlení SPZ, tudíž je to mnohem méně kvalitní auto, že?

0/−1
17.1.2013 18:42

M65o90j72m23í85r 55P71o92p72p 8619877906410

Je s podivem, že v technicky orientovaném článku (byť jde "jen" o novináře iDnes) autor zaměňuje významy slov CEMENT a BETON. Pochopím to u ženy nebo dítěte, ale... Rv

Jinak je článek zřejmě jen zoufalým pokusem pozvednout obraz VW Pola ve srovnání s typově nesrovnatelným a také nekonkurenceschopných modelem jiné značky. Polo je kvalitní auto, bohužel lehce předražené, jako většina koncernových produktů.

+11/0
16.1.2013 6:27

P46a10v42e63l 43Š29e95d20l80b64a12u58e92r 7398301482455

Ta poslední věta o dodávce je tedy síla. Autor zřejmě nikdy v dodávce nejel. Ať si vyzkouší projet se v novém Ducatu se spoustou úložných prostor, s šestikvaltem, tichým, silným motorem, počítačem, klimatizací, opěrkami na lokty, zadní nápravou, která pruží podle zatížení, takže auto už neskáče a s odpruženým sedadlem. Spotřeba je cca 7,6 - 8 l/100 km, zvýšená verze. Kdejaký osobák může jít do háje. Jsme tři a je to i skvělé rodinné auto s velkým kufrem ;-). Pane autore, napřed vyzkoušejte a až potom pište poslední větu článku....

+2/0
15.1.2013 22:01

P58a43v56e39l 16N89o89v44ý 3926872678903

Koupíte si  nové auto a na STK jedete za 4 roky. V Germánii je to jinak?

+3/0
15.1.2013 18:49

J98o87s29e89f 39K59u51b35e74š 7828908963858

"Skupina Renault" ... co chcete po autu s ***** ve znaku ???

+3/−2
15.1.2013 17:13

M41a47r60t98i28n 82S80e12d61o84n93a 2655616116179

Diamantem?

+2/0
16.1.2013 10:54

M54a94r52t29i18n 90H90r34o52m16a66s 5638476576477

Já na autě žádný tyčky stabilizátoru nemám, naštěstí, tak se nemá co uklepat.

+1/−3
15.1.2013 16:51

J71i11r19i 78S16i70m17a62k 9898368818963

"díky tuhé karoserii si může dovolit měkčí tlumiče...."

"Tohle je prostě přibližovadlo, zato s bezkonkurenčně bezedným kufrem. U auta s rozvorem kol stejným jako dodávka VW Transporter (2,9 metru) není divu"

Tak ted jeste prosim o vysvetleni, jak souvisi tuhost tlumicu s tuhosti karoserie a jak souvisi rozvor s objemem kufru a budu si tento clanek moct odskrtnout jako dalsi objevny a profesionalne provedeny pous o recenzi dvou naprosto nesrovnatelnych aut.

+2/−5
15.1.2013 15:32

J43i35r27i 82S83i63m98a16k 9658918108723

nekdo z minusaru by se toho mozna mohl ujmout ;-D a preju hodne stesti, protoze tuhost tlumicu vubec nic nema s tuhosti karoserie a rozvor ma neprimy vliv na velikost vnitrniho prostoru v kabine, ale ne az tak do dusledku. na kufr teda nema vliv ani omylem...

0/0
16.1.2013 12:30

V42á34c80l95a61v 70Z45e18m10a51n 1165864936543

Co třeba Porsche Panamera vs. Tata Nano?

+6/−4
15.1.2013 14:56

J48i26ř27í 22S54c85h82w72a18c49h 5876179607964

mohou ta auta jako ojetiny mít přibližně stejnou cenu?

+2/0
15.1.2013 19:41

J55a56r74o38s76l38a81v 54B98r70ü53m89m83e75r 7194483806

Ne, ale to se týká o aut v článku.

+1/0
16.1.2013 10:33

J78i65ř65í 50S53c29h82w28a90c32h 5536279297974

ale no tak.....nemáš pravdu předsedo.

0/−1
16.1.2013 20:48

J15i23r70i 78S33i23m33a42k 9938828938363

ale ma .. je to jako srovnavat hrusky a jabka a nasledne vyhlasit absolutnim vitezem jabko  na zaklade faktu,  ze se vice blizi dokonale kulatemu tvaru. ;-D;-D;-D

0/−1
17.1.2013 8:41

D43a46v45i46d 11R93y51c83h47e62t40s24k36ý 9656521830580

"Jediný problém, který se u pola vyskytoval, byly kolabující rozvodové řetězy u motorů 1,2 TSI. To je závada samozřejmě fatální, "potkané" motory jsou na odpis, ale automobilka je zatím pokaždé v rámci kulance (za určitých podmínek) vyměnila za nové, a to i u vozů po záruce (stejně to dělá Škoda)."

 

Škodovka se přes i totální botu s řetězy u TSI samozřejmě snaží vykroutit jak to jenom jde! Základ je v tom, že si musí zákazník o kulanci výslovně říct, samo se to přece nenabídne. Přečůrat zákazníka!

+3/−3
15.1.2013 12:47

J18i82ř48í 85S98c73h65w69a52c76h 5536969837394

Známému s Octou 1.2 TSI na druhé garančce při asi 48000 km udělali rozvody bez říkání.

+3/0
15.1.2013 14:52

R32i14c18h82a80r33d 48G48e16n63š88e83r77o57v28s94k73ý 2155495934186

ja bych rekl, ze autor clanku mluvil o vymene potkaneho motoru a ne jen rozvodu

0/0
15.1.2013 22:49
Foto

V82l29a69d72a 92V67a92n14e19k 9223606434548

prý problém s řetězem 8-o snad s řemenem ne? řetěz nepřeskoči,motor se "nepotká":-P

0/−7
16.1.2013 7:24

M57i42l13a26n 13N77o94v28o98t69n37ý 3800781901641

Polo 2010 za 250 000, nové za 290 000. To by si opravdu někdo koupil 3 roky staré auto, když "ušetří" proti ceně nového necelých 14%?

+11/−4
15.1.2013 12:39

J13i82ř44í 23S63c68h58w20a49c88h 5766239367864

hmm, to Polo je rok výroby 2010, možná listopad, možná prosinec a možná bylo uvedeno do provozu v březnu 2011 takže nemusí být v provozu ani dva roky. Nájezd by tomu tak asi odpovídal... ;-)

+2/0
15.1.2013 14:57

P72e19t41r 51U74l41l24m26a78n85n 2507338807122

Srovnání úplně o ničem. Kdyby mi na výběr zbyla tato dvě auta, tak může být Polo ve všech ohledech lepší třeba 10x, ale stejně bych si musel pořídit Logan, protože se do toho auta také potřebuji vejít. Na druhou stranu člověk, co chce malé auto nebude uvažovat o Loganu kombi. Pochopil bych srovnání Polo-Sandero nebo Logan(ne kombi)-Jetta.

+4/−7
15.1.2013 12:12

D49a77v18i89d 84P57r89a54ž53á11k 6324142672646

Redakce srovnávala tato dvě auta, protože na žebříčku spolehlivosti TÜV skončila přesně na opačných koncích. Chápu, že auta nejsou ze stejné kategorie, ale tady přece nešlo o test pro výběr nejlepšího auta dané třídy, nýbrž o takové zajímavé zpestření.

+8/−2
15.1.2013 12:21

P88a88v26e15l 85R86o56s93e94c65k62ý 6226775621589

Kopil jsem před časem dvouletého jen mírně ojetého Logana a na první jízdě s narvaným autem věcma na hory a pětičlenou rodinou nám udělal 6.5 l po rychlostní silnici převážně. Těch 8.5 co zde píší, nám to dělá v plynu v kombinovaném provozu.

Jezdí už pátý rok naprosto spolehlivě, až na výměnu žárovky.

Je ale fakt, že je u něj daleko větší rozdíl ve spotřebě, než u dražší konkurence, při jízdě po dálnici (oněch 6.5) a při jízdě po městě. To udělá klidně hodně přes deset.

+5/−4
15.1.2013 11:29

A62l21e23š 89J50a30k64l 7406856673823

Mám osm let starého logana sedan, až na výměnu čepů,žárovky, olej a běžné věci naprosto v pohodě, kamarád automechanik nás od koupě odrazoval, pak sám koukal, že to až taková hrůza není. A nyní říká, že to je pěkný držák. Že mnohem dražší a mladší oktávky tam má denodenně

+4/−5
15.1.2013 14:15

R84a49d14o72m86í85r 51P97a21n92n98a 8929386851453

Marně pátrám po smyslu tohoto srovnání... To je jako srovnávat mercedes s trabantem. Bude příště i takový článeček?

+7/−8
15.1.2013 11:29

D86a65v40i37d 35P93r78a40ž62á60k 6124492362776

Jestliže se trabant umístí na prvním žebříčku spolehlivosti a mercedes na posledním, tak asi ano ...

+3/0
15.1.2013 12:22

J30a16n 40M65a80l24á69s18e52k 8671507286773

Tak a ted bychom si mohli vyzkouset, jak dostat 5-ti členou rodinu na dovolenou, jak převest ledničku, kubik dřeva, 10 pytlu cementu a nebo zahradni trakturek na chalupu. BTW: najezd nad 100 tis. pro Logana je smrt, ale jak dlouho to bude trvat, když ročně najedu sotva 10?

+9/−3
15.1.2013 10:17

J68i29ř76í 74S36c33h19w92a38c45h 5166369297344

to by mě zajímalo, co udělá s posádkou ten traktůrek nebo kubík dřeva při čelním nárazu jen takovou menší rychlostí cca 40-50 km hod?

+6/−2
15.1.2013 10:37

M46i63l45a18n 64Š45v66a55g21r84o32v30s43k76ý 9462479615678

Nebo třeba infarkt...

+1/−1
15.1.2013 10:46

M16i27r14o14s38l50a19v 21B90u70d92a 9862152287272

Příkladná demagogie8-o

+4/−5
15.1.2013 11:36

J77i61ř52í 17S11c94h16w92a46c98h 5436979887854

nj demagogie je fakt hnusná věc.... není nad to převážet 150 kilový traktůrek nebo 400 kg dřeva hned za hlavou, to se prostě vyplatí!!!

+2/−1
15.1.2013 15:04

M57a34r31t28i12n 31K89o83t37e51k 6549463707571

Na dovolenou letadlem, na zbytek vozik. A pro normalni cesty normalni auto.

+6/−1
15.1.2013 11:24

R60i36c93h16a70r76d 35G75e50n41š68e31r17o83v16s24k52ý 2925835884716

s timhle rocnim najezdem je pro logana stejne smrt do tri let, protoze zhnije. spoluzacka z vysoke si koupila fungl noveho logana a za rok ji hnily dvere :-D a uprimne jet v peti lidech treba do chorvatska s plne nalozenym kufrem v aute bez klimatizace a motorem 1,4 64 kw :-D nevim jak ostatni, ale tomuhle rikam sebevrazda :-D ale verim ze jinak to musi byt paradni svezeni...

+1/0
15.1.2013 22:54

J68a70r95o31s90l74a33v 25B80r58ü49m67m22e85r 7744313176

Zajímavé, my máme Logana 7 rokem a teprve se rez začíná objevovat. Dále znám několik loganistů a také žádný problém se rzí....

0/0
16.1.2013 10:41

L31u48k54á88š 13B24r44a95n17d47e90j52s 2613815771101

cca 11 let? ;-D

0/0
16.1.2013 7:21

P61a39v45e28l 82S55t95a76v35j81a28n81í55k 1840756830751

Na dovolenou umím dojet i sedanem a na delší štreky existuje cosi jako letadlo. No a abych párkrát za zok něco převážel a kupoval si krz to nepohodlnou kraksnu, tak si radši zaplatím dopravu. Jinak lednička většinou přežije tak dvě auta, nevím, jak často něco takového kupujete.

0/0
16.1.2013 10:33

M97i13r80o73s37l71a63v 58D40i47o23p50a47n 2806969208322

Kterého chytráka napadlo srovnávat tyto dvě auta?:-/

+13/−6
15.1.2013 9:29

J93i13ř29í 35S40c95h65w35a17c57h 5386679227404

srovnávat se dá cokoliv, když se vezme v potaz i cena. V článku je víceméně nastíněno, co člověk dostane, když si připlatí, nebo s čím se musí smířit, když chce ušetřit. Celkem jasně z něj vyplývá, proč je malé Polo dražší než velký Logan. Je pak nakonec na preferencích každého si vybrat co mu vyhoví po technické stránce k tomu co mu dovolí peněženka.

+5/0
15.1.2013 10:24

P48a86v71e86l 53Z15a45j12í97č97e15k 8414180246790

polo rychla jizda a motor 1,2 ;-D

+2/−3
15.1.2013 9:09

P25a59v34e78l 36Z59a45j87í19č72e95k 8334450696590

pardon 1,4 a nektery dokaze i protocit kola :-) to dokazala i s120 blahe pameti.. mega vybava vse v elektrice...8-o

+1/−3
15.1.2013 9:11

Z32d19e53n74e35k 95L41o44v93e21c33e87k 5709215206609

Protocit kola umel i trabant a to nemel ani litr. :-)

+4/−2
15.1.2013 13:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.