Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Peugeot má koupit Opel, radí vláda. Značka zatím chystá auto s boulí

Do městské džungle vyráží další kříženec. Takzvané městské SUV, kterým se už dnes říká spíš crossover, představil Peugeot v ochutnávce na autosalonu jako koncept. Teď shodil zářící žlutý lak a je z něj model 2008.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M30a94r31t26i35n 86S87i82l98n29ý 9210559786

A bude to POpel ;-D

0/0
10.1.2013 19:51

R79a27d31e61k 63J61a46h59o89d71a 6618773794600

"Model 2008 symbolizuje druhý pilíř strategie PSA Peugeot Citroën, tedy přesun směrem k luxusnějším výrobkům," - tak to už chápu, proč v roce 2005 vyráběl francouzský automobilový průmysl 3,5 milionu vozidel, ale v roce 2012 jen asi 2 miliony vozidel. Ono těch luxusních aut se zase tolik neprodá, i když je na tom větší marže. Normální člověk si už asi auto koupit nemůže, ještě že je tu zatím Dacia. :-)

http://www.telegraph.co.uk/finance/financialcrisis/9720053/French-economy-buckles-as-car-sales-collapse.html

0/0
10.1.2013 8:03

J28a92n 31L79i83b31i22c21h 9302838245733

PSA a Opel jsou velmi ztrátové, ne-li krachující evropské automobilky, Opel drží Chevrolet, jinak už by ta značka dávno neexistovala a PSA se každý rok propadá níže a níže. Ani Renault není za vodou, ale jeho spolupráce s Nissanem a levné odnože Lada a Dacia ho drží nad vodou. Pochopil, že je třeba prodávat za každou cenu a nehrát si na nějakou kvalitu, která však u aut dnes už moc není. I Peugeot a Citroen na to začínají pomalu přicházet, jen aby už nebylo pozdě, 301 a Elysséé jsou toho důkazem. Takže nejvíce v klidu může být VW a korejské značky Kia a Hyundai, kterým se naopak daří.

0/0
10.1.2013 1:19


V79í68ť56a 81K36r85u23t25i29š 9957364623328

Opel + PSA - tak to bude zákazníky určitě velmi žádaný (smrtící) mix ...

+3/−3
9.1.2013 20:18
Foto

P87a96v80e69l 14K58a64l57u16s 6374636156972

Z každého auta je jednou Opel

0/0
9.1.2013 19:52

M93a26r61t43i24n 40P60o79l64á19k 8329615297270

Je to takové spojení úspěšných naruby. Přece nemá žádný ekonomický význam, aby automobilka, která je v problémech, kupovala jinou automobilku, kterou drží nad vodou jen její dosavadní vlastník (GM).

0/0
9.1.2013 15:54

P31a87v81e53l 72M38a31y 7614540485199

Opel Insignia nejprodávanější auto v německu ve své třídě

+1/−3
9.1.2013 16:37

N24i77k 70A69d40l65e48r 8914640179139

To bych se divil :-)

http://www.thetruthaboutcars.com/2013/01/germany-in-december-2012-ach-du-mein-lieber/

Opel stabilně proti 2011 (-10;-16)%

Ale jdu ještě hledat. Co je třída insignie? Kia Ceed? :-) Nebo že by Passat? :-)

+1/−2
9.1.2013 16:57

N74i50k 96A83d77l43e38r 8224710139139

Nepovídejte bludy:

Německo 2012

Opel Insignia: 20.910

Audi A4: 57.633

Mercedes C-klasse: 69.052

BMW 3: 62.506 VW Passat:89.333 A pro zajímavost: Škoda Octavia: 46.318 Total winner is: VW Golf (+Jetta): 240.702 - což je nejméně trojnásobek nejbližšího soupeře.  Zdroj: http://www.kfz-betrieb.vogel.de/fileserver/vogelonline/issues/kfz/sonst/2012/4377.pdf

+1/−2
9.1.2013 17:14

J72i64r16i 94S15i25m81a18k 9948788658233

mate v tom prehledu uspechu Opelu nekde i Opel Ampera ?

jinak nic proti Insignii, ale Opel nerovna se Insignia a i ta neni s kvalitou zpracovani a spolehlivosti nic svetoborneho.

Opel zaostava na vsech frontach, zastaralymi pohonnymi jednotkami pocinaje a zpracovanim interieru a kvalitou zakaznicke podpory konce. Je to bida, des a utrpeni.

0/−2
9.1.2013 21:19

K37a62r23e83l 67J43u58r85c55e21k56a 1645419791481

Na co takové parodie na SUV? Pokud chci SUV asi k tomu mám nějaký důvod, ale do města? K čemu proboha? Člověk aby našel alespoň auto, které projede nějaký terén se musí obracet na starší modely aut, která byla alespoň trochu "bytelná" než tady ty parodie na SUV. ;-(

+2/−6
9.1.2013 15:29

K61a63r11e38l 48J40u58r12c28e46k58a 1675889871981

Vy co mínusujete si zkuste s krumplem tohoto typu vyjet na rozblácenou polní cestu.:-P Já na rozdíl od vás zkušenosti mám.

+1/−3
9.1.2013 20:37

M77a25r84t18i88n 29T26e56p76l81a26n 9527590395723

No vidíte a já si SUV do města koupil. Sice ho nepotřebuju, ale prostě se mi ten styl aut líbí. A nebojím se, že bych se svým krumplem neprojel ani rozblácenou polní cestu. Aneb Confidence in motion :)

+1/−1
9.1.2013 23:02

P44a43v59e96l 51S13t58a36v33j74a52n19í40k 1400486960521

Máte pravdu, je to hnusné a není přes to vidět. Do města fakt "ideální". Při nejbližší příležitosti se tyto kraksny snažím předjet.

+3/−1
9.1.2013 23:46

I67r75e41n12a 32H72r88u47b42á 6479546617653

Vůbec nevíte o čem mluvíte. SUV mám a do města k nezaplacení - vynikající výhled v kombinaci s 4x4 a automatem mi velmi usnadňuje řízení v provozu. Přijde mi, že z vás mluví závist.

+1/−3
10.1.2013 10:03
Foto

R15a52d87e72k 23K34u39j89í57n73e66k 7583844240757

Ten vynikající výhlad je dán tím, že je to vyšší a těm s menšími auty to prostě záclání.Až si to kaupí každej, tak se zase budou vyrábět vyšší až se nakonec budou vyrábět auta na štaflích.Je to princip toho, když si v kině stoupnu abych lépe viděl, tak si musí stoupnout i ti ostatní.A nakonec všichni stojí a vidí stejně jako by seděli, jen je bolí nohy ;-) A závist ze mě nemluví.

+3/0
10.1.2013 10:22

K17a25r45e42l 29J10u91r62c41e41k20a 1855189131701

K čemu je vám 4x4 do města proboha? Výhled asi dokážu pochopit, ale 4x4 v automatu do města? 8-o8-o8-o

+1/0
10.1.2013 10:57

B38o13h87u52m75i82l 28S38t85e83j38s65k24a13l 5323664391383

Když napadnou v Praze 3 cm sněhu, tak aby to v té hrozné kalamitě zvládl ukočírovat ;-D;-D

+1/−1
10.1.2013 11:25

K26a33r93e15l 60J34u41r81c23e52k81a 1535139541761

No nějakou takovou odpověď bych čekal no ;-(

0/0
10.1.2013 11:42

B23o16h46u13m36i91l 66S46t80e63j76s57k13a54l 5703144791133

Asi jste si pořádně nepřečetl na co reagujete. Ano, vy vidíte, ale ostatní auta a motorky nevidí přes vás, to je do města velmi praktické. A čím 4x4 velmi usnadňuje řízení v městském provozu?

0/0
10.1.2013 11:29

P80a52v54e84l 43S97t36a28v43j10a14n84í14k 1390356200471

Vím o čem mluvím, vy máte výhled, ale ostatní jej nemají. Je to stejné jak jezdit za dodávkou nebo náklaďákem. Není možné včas předvídat, je špatně vidět na přechodech, do křižovatek,… Nevím, co bych vám na SUV záviděl, do "terénu" nejezdím a na běžné ježdění mi vyhovuje můj pětimetrový sedan. Na delší trasy je určitě pohodlnější a stabilnější.

+1/0
10.1.2013 12:24

V89á26c29l35a11v 34S65v57o34b96o56d83a 3781689810760

Peugeot+Opel="opravdu kvalitní auta" ;-)

+5/−7
9.1.2013 14:51
Foto

M72i98c72h33a68l 30B13r15e98š72k33o45v75e77c 4721278764446

Le Opel - Nous aimons voitures.

0/0
9.1.2013 15:14

M33i24l63a83n 55Š50v30a28g84r72o39v70s59k31ý 9452129365668

L´Opel...

0/0
9.1.2013 16:54

J36i46ř23í 30V94l26h30a 8119607425220

S´Opel

+2/−1
9.1.2013 17:48

J57i28r83i 65S11i34m57a61k 9198258278823

:)

0/0
9.1.2013 21:20

N48i12k 27A41d69l11e73r 8234390749459

Je zvláštní, že Peugeot (a Ford a VW a...) umí udělat páté dveře s designově zajímavými světly zasahujícími do nich a Škoda to neumí a dá na Octavii III generace páté dveře z 1. Fabie ve stylu 90. let. To je prostě ostuda.

+10/−4
9.1.2013 14:43

J60a50n 96D19ř92e67v66ě34n48ý 1689850711259

A me se zrovna ty svetla na Octavii libi. Je dobre, ze se i u treti generace drzi overeneho a zaziteho stylu.

0/0
9.1.2013 22:41

P92a29v21e54l 74S57t20a28v39j81a92n98í87k 1410586680981

Umí, měl to Favorit, od té doby se tomu asi radši brání.

+1/0
9.1.2013 23:47

P27e52t47r 15T60y36č47k68a 6505572929442

Někdo holky a jiný zase vdolky.

0/0
10.1.2013 10:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.