- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Model 2008 symbolizuje druhý pilíř strategie PSA Peugeot Citroën, tedy přesun směrem k luxusnějším výrobkům," - tak to už chápu, proč v roce 2005 vyráběl francouzský automobilový průmysl 3,5 milionu vozidel, ale v roce 2012 jen asi 2 miliony vozidel. Ono těch luxusních aut se zase tolik neprodá, i když je na tom větší marže. Normální člověk si už asi auto koupit nemůže, ještě že je tu zatím Dacia.
PSA a Opel jsou velmi ztrátové, ne-li krachující evropské automobilky, Opel drží Chevrolet, jinak už by ta značka dávno neexistovala a PSA se každý rok propadá níže a níže. Ani Renault není za vodou, ale jeho spolupráce s Nissanem a levné odnože Lada a Dacia ho drží nad vodou. Pochopil, že je třeba prodávat za každou cenu a nehrát si na nějakou kvalitu, která však u aut dnes už moc není. I Peugeot a Citroen na to začínají pomalu přicházet, jen aby už nebylo pozdě, 301 a Elysséé jsou toho důkazem. Takže nejvíce v klidu může být VW a korejské značky Kia a Hyundai, kterým se naopak daří.
Opel + PSA - tak to bude zákazníky určitě velmi žádaný (smrtící) mix ...
Je to takové spojení úspěšných naruby. Přece nemá žádný ekonomický význam, aby automobilka, která je v problémech, kupovala jinou automobilku, kterou drží nad vodou jen její dosavadní vlastník (GM).
Opel Insignia nejprodávanější auto v německu ve své třídě
Na co takové parodie na SUV? Pokud chci SUV asi k tomu mám nějaký důvod, ale do města? K čemu proboha? Člověk aby našel alespoň auto, které projede nějaký terén se musí obracet na starší modely aut, která byla alespoň trochu "bytelná" než tady ty parodie na SUV.
Vy co mínusujete si zkuste s krumplem tohoto typu vyjet na rozblácenou polní cestu. Já na rozdíl od vás zkušenosti mám.
Peugeot+Opel="opravdu kvalitní auta"
Le Opel - Nous aimons voitures.
Je zvláštní, že Peugeot (a Ford a VW a...) umí udělat páté dveře s designově zajímavými světly zasahujícími do nich a Škoda to neumí a dá na Octavii III generace páté dveře z 1. Fabie ve stylu 90. let. To je prostě ostuda.
A me se zrovna ty svetla na Octavii libi. Je dobre, ze se i u treti generace drzi overeneho a zaziteho stylu.