- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zatímco nová Octavia bude zjevně trhák prodejní, Rapid bude nadále propadákem, dokud u Škody nepochopí, že s jeho cenou hodně přestřelili.
Jo, teď ve vyjetých kolejích ve sněhu to bude dělat co?
Nesouhlasím s takovými věcmi. Řidič by měl řídit auto a věnovat se provozu. A ne, že auto bude řídit řidiče.
hehe, tak schválně kolik bude bouraček, protože jak tak znám české řidiče, tak velmi často ignorují použití blinkru při předjíždění menších objektů jako jsou cyklisti nebo obecně, když kolem nikoho moc nevidí...
Když nebude blinkr, řidič se jen tak těsně pokusí vyhnout cyklistovi a asistent ho "srovná" tak je cyklista ve škarpě...
Já jsem jednou něco podobného zažil z pozice cyklisty, náklaďák mě předjížděl, hrozně pomalu a když na horizontu uviděl auto, tak se zavřel. Zpevněná krajnice nebyla, ale zrovna jsem měl štěstí, škarpa na tom kousku nebyla. Asi jsem nadával hodně sprostě na toho řidiče.
Pokud to bude dělat auto zcela automaticky, no potěš. Jen doufám, že cyklostezek, které vedou po takto pochybných cestách bez krajnice, bude výrazně ubývat.
A nemela na tom kruhaku, kde se tukla, tocit sama?
Mě se to nějak nezdá. Mercedes s tímhle koketoval už před mnoha lety a zase od toho upustili. Ukázalo se, že adaptivní tempomat v kombinaci s aktivním zasahováním do jízdy v pruzích je ve skutečnosti celkem nebezpečná záležitost. Teď už pouze varuje před vyjetím z pruhu, ale do řízení nijak nezasáhne. Buď to škodovka zvrtala a nebo vědí něco, co ostatní ne
Blabol. Mercedes toto ma stale....
Čím více elektroniky, tím větší riziko (draze opravitelné) závady. Osobně mám rád pocit, že můžu věc ovládat, aniž by mi do toho nepředvídatelně zasahovalo nějaké heblo.
To auto mi připomnělo pohybovadlo ze seriálu Návštěvníci.
Jde ještě vůbec o auto?
čím víc automatiky, tím víc AUTO
další posun k autopilotáži automobilů