Diskuze
Léčba klidem letem na koberci. C5 je pohodář maskovaný za sportovce
Děkujeme za pochopení.
O30n74d10ř68e63j 50T34o79m80á93š55e65k
C5 stejně tak ostaní Citroëny, snad s vyjímkou těch užitkových, jsou auta buď pro zaryté fandy, excetriky nebo naopak pro ty, co málo jezdí a nemají peníze na jiné auto. C5 v článku je sice menší tragedie nez předchozí C5, která kromě toho že byla a je katastrofálně poruchá, byla navíc ještě hnusná. Její jediná výhoda byla do příchodu Superbi combi ve velikosti zavazadlového prostoru o combi verze, která svou skladností a objeme připomínala legendární Omegu Caravan. C5 je z pohledu běžného, konzervativního řidiče, který dokonce s autem i něco najezdí nepoužitelné auto. Hračičkové, co milují spoustu poruchových blbostí, nejlépe na volantu (mimochodem, volant s pevným středem, je skutečně hovadina a konstrukčí omyl, od kterého už naštěstí upustili), si C5 užijí. Ale jinak je to možná hezké (hodně individuální), ale nepraktické, poruchové auto. Náklady na provoz a servis poměrně vysoké. Pozitivum je, že C5 mívají najeto méně kilometrů, než konkurence (proč asi), cena je však poměrně vysoká. Mondeo 1.8 TDCi mi přijde jako po všech směrem vyjma subjektivního pocitu libí/nelíbí jako lepší koupě.
A64l24b17e52r41t 96K89á22m45e97n
Mám C5 II, r.v. 2005. Kolega Passat. Kým na C5 nemáme problém aj s cestami nad 1000 km, z Passata po 200 km vystupujeme dolámaní (máme už svoj vek a chrbtica nie je najmladšia). Bol som s ním okrem iného už tri krát na dovolenke v E (2.800 km tam, 2.800 km naspäť). Okrem toho, že mi cesta trva cca 28 hodín, žiadna enormná únava. Na Passate, Vectre, . . . . či inom aute strednej triedy absolvovať vkuse takúto cestu si predstaviť nedokážem.
L14u19k19á49š 66K26o92b51e17r58a
Volant s pevným středem je výborná věc. Zkuste si zvenout handsfree uprostřed ostré zatáčky...v C5 sáhnu tam, kde ten čudlík vždycky je. V Puntu, které mám na městské přibližování, musím ve stejné situaci vždycky na volantu hledat. A kovový dekor že vadí? Kecy. Zaprvé se tam milý redaktore volant držet nemá, a za druhé když už, tak ho za pár sekund ohřeju. Jsem z Liberce, občas nechám auto i v zimě veknu a nikdy mi ruce nemrzly. C5 je za svoji cenu nepřekonatelný kočár.
J43i72ř61í 25P85e82l45n33á21ř
A že tu těch ostrých zatáček, co člověk projíždí tak dlouho, že toho druhého by to na drátě přestalo bavit a zavěsil je... Co na tom, že plácnout druhou rukou kterou stejně při jízdě skoro nepoužívám na ten největší čudl na středovém panelu je jednodušší, než to lovit na volantu. Nějak si tu hámotinu co nikdo jiný nepoužívá obhájit musíme...
M97i11c97h31a59l 20K85r60č21á18l
Až na novou spojku v cca 25 000 km, dvakrát prasklý úchyt zadního krytu předního sedadla a žárovku pro denní svícení za 1 800 Kč Je po čtyřech letech jako nové.
J37i89ř68í 58S57c60h81w35a53c30h
Hmm vidím, že se spojkami má C5 jakýsi problém. Kamarád má služební C5 a spojka mu také nepřežila 45000 km. A ještě jakýsi čep. či kloub na přední nápravě (2.0 diesel).
J66a79n 26K22r93a36l
Ja som kupil od znameho, ktory sa stavil so svojimi zamestnancami vecer v krcme, ze rano vymeni svoju C3 za novu C5, a potom zistil, ze sam je prilis maly a citi sa v nom neisto, ponukol mi ho zo zlavou 4000 EUR...No nekup to. Sice manual a 1,6 HDI Tourer, ale krasne vozenie a dizajn stale skvely. Aspon pre mna. Okrem toho, ze si tam naozaj neodlozim nic, bevidim ziadnu podstatnu chybu
M91i62c91h65a58l 60K65r10č46á96l
Hlavně vám tam chybí ta nejpodstatnější věc a to je správné odpružení.
O86n58d38ř80e64j 81H43a78v68r73á23n13e64k
jezdil sem se starší verzí měsíc v Turecku, a je to kočár. Jako doma v křesílku, nádherný pocit....
T13o57m90á12š 54H28e83r85c36e32g
C5ku vlastním rok a půl a podvozek je fakt super. Nerozumím těm kecům o klíčku, já ten svůj tahám v kapse rok a půl, pořád si s ním hraju a je jako nový. Stejně tak na pochopení 10 tlačítek na volantu (se srozumitelnými ikonkami) stačí 5 minut a to, že se středový panel volantu netočí, na to si taky každý rychle zvykne (je to praktické, protože při zatáčení se vám tlačítka nikam nehýbou, což ocením třeba v dlouhé táhlé zatáčce při přijímání hovoru).
Souhlasím s tím, že úložných prostor je málo, není kam dát kelímek (jen do středové schránky, ale odtud se při řízení špatně vyndává) ani flašku pití.
Mám 2l diesel v automatu a dlouhodobá spotřeba je u mě 7,3l/100, a to to vůbec nešetřím. Na delších cestách (třeba do Itálie) byla spotřeba trochu nad 6l.
Jinak musím kromě podvozku ještě pochválit automatickou převodovku, ze všech aut, co jsem zkoušel, je v C5 nejlepší, řadí stejně, jako bych řadil s manuálem.
Až na nedostatek úložných prostor je to skvělé auto, neměl jsem s ním jediný problém. Rozhodně bych se vykašlal na předsudky, že francouzská auta jsou nekvalitní, to možná platilo u starších modelů.
J27i33ř68í 54P59e76l33n67á21ř
Z pohledu člověka který je zvyklý na pneumatické podvozky Audi nebo BMW, je jízda s C5 celkem horor. Víc jak 160 se mi s tím zkrátka jet nechtělo. Houpe se to jako loď na moři, chová se to odtažitě, ale proti podobně laděnému podvozku starého Jaguaru JXR se to chová s mnohem menší jistotou a ostré rázy jsou víc cítit. Přišlo mi to, jako řídit krávu na ocelových nohách. Převodovka - nic moc. U auta velikosti C5 a výkonu skoro 180 kW bych čekal zrychlení rozhodně lepší než skoro 8 vteřin... Spotřeba 7,3/100? Za to jezdilo naše dnes už skoro deset let staré BMW 730D. U dvoulitru bych čekal spotřebu mnohem menší. Jinak nic proti, pokud jsi spokojen, budiž ti to přáno. Ber to jen jako pohled z jiného úhlu. Je mi jasné, že za ty peníze se asi nic lepšího postavit nedá...
P60a54t93r75i24c49k 12B96l82a43h35o
Docela dobře napsaný článek a můžu jenom souhlasit. Max. pohodlí. Je fakt, že nerovnosti na silnici to zvládá bravurně. Btw. koupil sem jej téměř nové od ředitelství silnic a dálnic ČR. Mno bodejď bysme neměli ty naše silnice v pořádku.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...