Diskuze

Škola smyku na finský způsob: netočte volantem

Ti létající Finové musí mít nějaký speciální gen. Na povrchu, kde to klouže, i když jdete pěšky, letí neskutečnou rychlostí. Kolo jim jedinkrát neproklouzne a auto je neuvěřitelně poslouchá. Rauno Aaltonen je vitální pětasedmdesátník. Na sněhu raději chodí s hůlkou, ale když sedne za volant, valíte oči.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J79i74r56i 43S52i39m73a88k

21. 1. 2013 18:38

odkaz na link... jak vidno, smyk neni treba trenovat jen na snehu, ale i na asfaltu.

a jak je videt, neni radno tocit volantem s bloknutyma brzdama, pripadne to prehanet s jizdou dvermi napred pri vyssich rychlostech - v prvnim pripade auto netoci a v druhem jde pres boudu. Chce to akorat tak presne neco mezi ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=qiIYEmpWaaQ

0 0
možnosti

Česi jazdia ako prasatá, veľmi potrebný návod - Fíni na rozdiel od Čechov uprednostňujú bezpečnosť.

0 3
možnosti

Nemám nic proti Slovákům, ale většinou když u nás někdo dělá bordel na silnici, jsou to Slováci. Zvlášť Slovenský kamioňáci jsou dost často prasata

2 1
možnosti

O76n42d86ř24e88j 48K13u80b87a

20. 1. 2013 14:08

Čtenářům tohoto bulvváru doporučuji především zpomalit a nehrát si na jezdce rally v provozu. To že rozstřelíte sebe mě netrápí, ale ušetřete toho běhání kolem oprav a vyřizování pojistek ostatní účastníky silničního provovozu, které vezmete sebou...

8 1
možnosti

J78i39r79i 34S15i86m83a71k

21. 1. 2013 8:09

jen pro tvou informaci... kazdy ridic by mel umet vyvolat, korigovat a odhadnout rizeny smyk. Nikoliv proto, aby tak jezdil kazdou zatacku do prace, ale proto, aby byl pripraven, kdyz se do smyku dostane pripadne az bude celit krizove situaci.

:-/

To co rikas je asi stejna kulhava logika, jako kdybych zakazal pilotum v letadle PRISTAVAT, protoze to je potencialne nebezpecne a ode dneska by to mela na starost jenom automatika. Jasne, 999krat z tisice pokusu by to dopadlo dobre ale po tisicate, az automatika selze, by bylo vse na pilotovi, ktery si to naposled vyzkousel a osahal tak pred tremi roky....

:-/

0 1
možnosti

Tak nakonec se tu i dozvíme, že on ten Haldex je vlastně nejlepší systém pro 4x4 ;-D

1 2
možnosti

J97i84r26i 40S96i35m77a74k

21. 1. 2013 8:12

myslim, ze redaktor mozna mlhave tusi, ze je nejaky rozdil mezi Haldexem a Torsenem, ale v praxi by to asi moc nepoznal, kdyz neni ani schopny spravne odlisit razeni pata-spicka od obycejneho pribrzdeni levou nohou... :-/

0 0
možnosti

Škola jízdy na sněhu? ... No, nalejme si čistého vína: V zemi, kde se vám silničáři snaží každou trochu sněhu rozpustit tou proklatou solí, toho na sněhu moc nenatrénujete... A v tom je právě celé to tajemství létajících Finů - tréning, tréning a zas jen tréning - po značnou část roku FURT NA SNĚHU! ;-) ... To se pak se sněhem na silnicích sžijete jedna báseň! R^

23 1
možnosti

Přesně tak! Ve škarpě skončí leda kroutiči kolem, co si volant pletou s Rotanou a nebo ignoranti, kteří si myslí, že ABS a ESP pobere všechno. ;-)

10 4
možnosti

Se nediv když jim to media neustále vtloukají do hlavy že je "samospasitelné" zimní gumy a křemík s nožičkama vytáhne z každé lapálie8-o

6 2
možnosti