Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Autem roku 2013 v ČR se stal Volkswagen Golf

Autem roku 2013 v České republice se stal vůz Volkswagen Golf. Na druhém místě skončila Toyota GT-86 a na třetím místě Mazda CX-5. Ve finále byly i BMW 3, Ford B-Max, Mercedes A. Rozhodla o tom 32členná odborná porota složená z motoristických novinářů a publicistů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R49i54c48h51a47r25d 71M53i67k56u33l10e24n72k18a 3445706478767

tady je něco špatně, ne? kde je sakra šáde?;-D

+1/0
15.1.2013 21:44

D53a51n47i30e52l 74T49o33m11e58k 8599305318756

Golfíkem bych manželku opravdu neurazil. Třeba budem jednou v situaci, že jí ho pořídim:-)

+5/−4
15.1.2013 9:45

J50a26n 16M22u43ž40í34k 4252694122399

Tak to je dnes ráno obrovská rána pro všechny zaryté odpůrce koncernu VW. Zejména pro takové, kteří nikdy koncernové auto neměli, ale spolehlivě vědí, že je k ničemu.;-D;-D;-D

+6/−8
15.1.2013 8:31


J22i27r87i 86S21i26m52a83k 9958208498773

jestli si kupujes auto podle toho, co ta chatra hrajici si na odbornou porotu doporucuje, tak jsi asi cely lonsky rok jezdil v Chevy Volt  - Opel Ampera ... ze ?

proflaklem tot autu stoleti pro celou Slunecni soustavu.....

pripadne by ses mohl chovat tak, ze bys uprednostnoval motor roku a v tom pripade bys cely lonsky lok vytacel dvouvalcovy TwinAir od Fiatu nebo neco podobneho, ze ?

To jse zase logika... blazne VW  pojasenej....X

+7/−2
15.1.2013 9:00

A18l73e75š 62N96o64v97o74t37n20ý 8371911233696

stejne VW si kupuji vetsinou mladi machři, jinak objektivně ato je velice zastaralé - srovnání s Toyotou GT, prostě diametrální!

Nemluvě o tom, že práve ridici VW jezdí snad i hůř jak Audini či BMW.

+1/−5
15.1.2013 9:41

A67l51e36š 17N23o19v55o79t40n78ý 8261471103356

ty mínusy co mám-to se ozvali právě oni :DDD

0/−1
15.1.2013 21:39

P49a58v63e55l 36Š24e93d95l43b40a39u80e76r 7628761292535

No, jezdil jsem ve dvou VW pracovně cca 40 tis. km ročně a obě auta se kazila. Naproti tomu Mazda a Fiat drží... Taky je mi docela hodně nesympatická souvislost VW s Hitlerem, přece to vymyslel Porsche pro Vůdce... Bez války, kterou začali Němci, bychom na tom byli v ČR úplně jinak.... I proto opravdu nemusím tuhle značku, i kdyby se někdy její výrobky přestaly kazit. Kousek jsem jel s Passatem a je nepohodlný, protože pokud měříte dva metry, tak Vám na pravou nohu stále tlačí středový tunel. Opravdu nic moc... Překvapení, v půjčeném malém Hyundai i20 jsem měl více místa, což jsem skutečně nečekal. A zrovna dneska jsem jel za novým Passatem, který kouřil z výfuku, jako parní lokomotiva... Znovu, nic moc....

0/0
15.1.2013 21:48

L95á31ď28a 48N60o74v12á33č43e61k 5671297362323

Ano VW Golf se svymi poruchovymi TSI motory. To je vecny evergreen: TSI a jeho rozvodove retezy. Co rok, to vymena.

+5/−7
15.1.2013 8:06

L19i26b34a 51R92u40s96n59á36k 2370924545411

TSI u VW Golf VII nemá rozvodový řetěz ale řemen. Takže asi ne.

+8/−3
15.1.2013 8:24

L13á66ď81a 15N42o42v83á97č28e65k 5121477432523

Já mám VW Golf VI, tam řetěz samozřejmě je. Mám pocit, ze TSI 1,4 má nově řemeny, protože řetězy se neosvědčily a chyba nebyla na straně výrobce řetězů, jak VW alibisticky tvrdil, ale v konstrukci motoru jako takového. U TSI 1,2 je stále řetěz, takže zde problémy budou stále. Nikde ovšem není napsáno, že s řemeny nepřijdou obdobné nebo dokonce ještě větší problémy. Mohou praskat nebo se velice rychle opotřebovávat díky vysokému namáhání a rázům od ventilů.

0/0
15.1.2013 9:05

M57a14r54t31i75n 65K43a64r61á31s82e56k 9288953588788

V golfu 7 1,2 tsi ani 1,4 tsi retez nemaji, u vetsich nevim...

0/0
15.1.2013 17:38

T18o56m64á78š 57H70r60u24b80ý 4973720201456

Pozitivní vliv na spotřebu maj nízké otáčky, které řetězům nesvědčí. Proto se dřív vytahají, a když se to včas neřeší, tak řetěz přeskočí a je vymalováno. Problém je v tom, že řetězy jsou poddimenzované a řídící jednotkou byly aspoň první motory 1.2/1.4TSI hodně přetěžované právě v těch nízkých otáčkách. U VW bych koupil jedině vůz s naftovým agregátem, kdybych musel... Jinak teda preferuji jiné automobilky.

+1/−1
15.1.2013 10:17

W71a21l24t90r 86S75e72d36l40á57k 8930553905639

Je to povedené auto, líbí se mi. Cenově vychází také pozitivně v porovnáním se Škodou Rapid. Pokud bych potřeboval vůz této třídy, neváhal bych.

+4/−3
15.1.2013 7:53

T82o64m61á62š 60H19r61u57b41ý 4613300751146

Rapida porovnávejte s Polem, Golfa s Octavií, Passata se Superbem.

+1/0
15.1.2013 10:23

W68a78l67t16r 34S51e51d62l64á80k 8340893715369

Nesouhlasím, lépe mne vychází srovnání fabie - polo, rapid - golf, octavie, passat - superb. Mám poznatky, že zákazníci o rapida přecházejí k vw golf.

+3/0
15.1.2013 11:14

T74o67m39á40š 55H40r23u49b41ý 4803280311146

To s tim přecházením je sice pravda, ale nemůžete lidem vyčítat, že nechtějí Rapida v základní výbavě. A když si připlatí za nějakou tu výbavu, či motor, tak je ten Golf vyjde pomalu levněji:-)Nevim kde jste sebral, že Rapid je srovnatelný s Octavií, nebo vám tam jedno auto vypadlo, každopádně co do velikosti z venku s vámi souhlasím, Rapid je větší, asi jako Golf, ale vevnitř je to nebe a dudy. Z toho důvodu, bych ty auta nesrovnával.

0/0
16.1.2013 10:10

D13a46v92i75d 33P31e36t95r 9629430443743

;-D;-D;-D na to, že je 15. ledna 2013, tak už se asi žádná nová auta letos nečekají, že to vyhlásili tak brzo...

0/−2
15.1.2013 7:46

V68l74a74s40t27i42m27i67l 40Š22t40r90u38m65f48a 5395830685516

Hmm to je toho, stejně budou lidi kupovat Fabia, Renault Thalia, Dacia Lodgy, případně Kia,Hyundai a doufám, že to lidi taky napadne, že benzín se stane opět etalonem pohonu.

Diesel = smog a špatné ovzduší a nezájem nějakých euronorem, je to mastný výpar, který váže na sebe další nečistoty ze vzduchu. :)

+2/−1
15.1.2013 6:43

E29d71a 76S62t84á97r82e27k 6746874112586

Tak lidi budou kupovat hlavně to, na co mají, popřípadě to, co je méně zadluží.

+1/0
15.1.2013 7:22

V47l95a21s90t48i56m59i87l 94Š72t60r53u54m85f49a 5465720225766

Ano přesně tak, lidi nejsou hloupí, aby kupovali značku, ale přijatelnou kvalitu za přijatelnou cenu...od dob, kdy se provalilo že v USA jsou tyto vozy za poloviční ceny a marže těchto vozů je neskutečná, tak s VW moc nesympatizuji....

+1/0
15.1.2013 8:57

V18l67a33s48t13i97m76i42l 44Š44t49r65u33m38f42a 5905690375486

Mimochodem, jak je možné, že třeba na Slovensku jsou nové levnější vozy, takže než vás napadne tu nakupovat, tak se koukněte po sousedech...

+1/0
15.1.2013 9:00

F22r91a78n37t56i20š32e18k 97V57o45m54á61č21k92a 1897234560

Navrhuji, aby škodovkáři zahájili časově neomezenou hladovku! [>-]

+1/−2
15.1.2013 6:26

L17i91b70o23r 24B53a54š16t37ý24ř 9229941797185

Autem roku se stává moje 20 roků staré Mondeo,najelo už 400tis a najede ještě víc a za 5 litrů na sto s minimálními nároky na servis;-D

+8/−2
14.1.2013 23:55

J94i91r92i 75S67i44m86a97k 9948138228453

no to jste se novinari a odborni porotci fakt moc nevytahli..., pokud pro udeleni auta roku bylo podstatne kriterium technicke inovativnosti, tak by me vskutku zajimalo, v cem je etalon prumernosti jako je VW Golf technicky inovativni. To uz jste to mohli dat rovnou Kii CEE'D, ta je zhruba stejne inovativni (sarkasmus).

+6/−4
14.1.2013 23:13

R65e88n77é 13H64a47l62l22a 8501208676716

Možná ale v podmínkách soutěže není nic o inovaci;-)To by tuto soutěž vyhrávalo pouze S-klasse;-D

+2/−3
15.1.2013 2:03

J40i46ř27í 82Z83ý83k60a 9209283681170

alespoň si přečtěte pravidla ... viz pravidla pro nominaci:

Kromě toho musí automobil vyhovět alespoň jednomu z těchto požadavků:

- mít zcela nebo výrazně novou strukturu karoserie a zcela nebo výrazně nové mechanické ústrojí (tj. ústrojí pohonu a podvozek)

- mít strukturu karoserie nebo mechanické ústrojí natolik změněné, že se výrazně změnil charakter vozu, jeho poslání a pozice na trhu.

V Golfu, byť je to velice dobré auto, nevidím žádnou inovaci, jen recyklát předchozí VW techniky. Žádný přínos automobilismu, žádné bezpečnostní vychytávky, žádné převratné motory a dokonce ani design nevybočuje z modelové řady.

Uvidíme jak dopadne Evropské auto roku, snad to také nebude taková fraška jako v ČR

+6/−2
15.1.2013 3:39

D16a27d16a25k 13P63e14t47r 7571420634268

Ušetřit na hmotnosti vozidla 100 kg, je dost velká změna, nemyslíte?

+3/−1
15.1.2013 5:27

T72o85m50á49š 47H21r39u40b93ý 4693280981236

Vy nerozumíte psanému textu? Ušetřených 100kg nezměnilo charakter vozu, ani karoserie. Změnil se jen podíl jednotlivých prvků v plechu a platforma. Technologické vychytávky, které už měla auta před 6ti lety nejsou v zásadě nijak inovativní, jen se konečně dostávají do aut nížších tříd. Z toho Golf a Octavia je nedostali jako první. Navíc Golf vypadá pořád stejně a motory jsou kvalitativně a technologicky bída. Líbí se mi akorát BlueMotion, ale nevěřím, že to bude bezproblémový motor.

+4/−2
15.1.2013 7:34

R35i35c50h62a46r92d 14M46i85k27u26l45e90n98k41a 3795476458967

na tebe a na zíku tady všichni čekali, až nám vy dva vysvětlíte, ;-D;-D;-D

0/0
15.1.2013 21:54

V75l68a22s16t62i58m34i88l 42Š46t74r85u74m89f45a 5425120655676

Tak podle těchto pravidel by nikdy značka VW nemohla vyhrát, neboť všekerou techniku vždy první dostává značka Audi(tedy A2), až pak teprv je použita ve vozech VW a taky pak Škoda atd.;-D

0/0
15.1.2013 8:40

V48l63a32s30t74i47m40i62l 88Š80t63r26u34m70f58a 5665370555826

Myslím, že podle vašich pravidel by vyhrála s přehledem Dacia Lodgy, je to MPV stavěné na podvozku malých vozů, tedy úplně nová éra MPV, dále má inovovanou továrnu, a vyrábí se ve Španělsku, zcela nový model a cena pro čechy velice přijatelná vůči velikosti...

+1/0
15.1.2013 8:45

J51i59r25i 18S94i47m44a78k 9388118398223

vyrabi se v Maroku a jinak je na ni inovativni asi jenom to, ze se vezmou ty nejzastareljsi a nejlevnejsi veci na trhu a nejak se to donuti, ze to plni veskerou legislativu nutnou pro homologaci v EU. To nepovazuju za inovativnost, ale za mensi zazrak...treba s tema bubnovyma brzdama vzadu atd atd atd.

0/0
15.1.2013 9:05

F63i55l71i72p 82M42u11c18a84l78a 6886608817933

jo ale rapid s lichobeznikovou napravou vzadu je invoativni co !!!!

takovej humus !!!

0/0
15.1.2013 9:55

D46a89v98i51d 52P44r57o20c33h90á43z57k31a 5104145507483

rok 2013 má za sebou sotva pár dní a ono už je známo auto roku..

+5/−3
14.1.2013 22:49

M22i48l62o22s88l90a71v 53M61l43a60d24y 1483481604532

V automobilovém průmyslu existuje pojem modelový rok, proto rok 2013.

+8/−1
14.1.2013 23:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.