Diskuze

Test amerického exota: Nissan Altima je pohodlný koráb

Nissan Altima je ryze americký model střední třídy, takový obyčejný sedan pro běžnou rodinu. A na amerických silnicích hojně rozšířený. V porovnání s evropskou produkcí je to chudobka s několika zvláštnostmi.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

S Altimou předchozí generace jsem v USA jezdil pět let. Totožná výbava, jen automat byl pouze pěti kvalt. Původní pořizovačka tehdá ještě nižší, kolem 15 tisíc. To auto prostě nemělo chybu, byť někteří amíci by nekoupili nikdy "neameričana". Najelo mi v přepočtu asi 260 tisic km, než ho dostala manželka a té ho zboural na křižovatce ožralý Mexičan. Přemýšlel jsem si Altimu nechat dovézt sem, nicméně problémy s homologací a naprostá nedostupnost jakýchkoliv dílů mě odradila.

0 0
možnosti

V Evropě už Nissan na tradiční modely rezignoval. Bohužel!

1) geniální auto byl Nissan Primera P11 - P11/144C (1996-2001). Pak přišel Renault, vznikla jízdně mnohem horší a poruchovější P12 a to byl poslední model střední třídy od Nissan v Evropě (2002-2009). Výborná byla Maxima (do 2001) s šestiválcem. Bohužel v EU bez nástupce. V USA Maxima je stále a vyvíjí se.

2) Srovnávat Altimu s Ochcávkou je blbost. Altima je jako Superb, jen o dost víc prostornější než Superb.

3) Poctivý atmosférický motor ničím nenahradiš - trvanlivost, spolehlivost, spotřeba - proto nikdy ne auto od FolksFagnu vč. Škodovky. Nemají normální motor. Downsizing s přidání turba je fakt z nesmysl.

2 2
možnosti

V USA má skoro každé auto automat a tempomat, to opravdu není nějaká nadstandardní  výbava.

A automat si do auta na běžné ježdění dá každý normální člověk.

Jo, při ceně benzínu 18 kč za litr by si u nás také půlka lidí kupovala třílitr a víc

1 0
možnosti

A má také v zavazadlovém prostoru fluoreskující páčku na otevření víka kufru zevnitř? Jednou jsem četl test Hyundai pro USA, kde si tento prvek autor pochvaloval. Co kdyby tam náhodou někoho omylem zavřeli. A také nevím, proč má být toto auto v USA exot?

0 0
možnosti

To mají všechny auta v USA. Musí o mít a kdo se o tom zmiňuje v testu o autu z USA (coby motoristický redaktor), tak ví a autech asi jako já o operaci mozku.

0 0
možnosti

Překvapuje mne, že překvapuje ta spotřeba. Samozřejmě, že když motoru stačí se válet mezi 1200-1500 otáček většinu času, tak ani ten 2,5 (a víc) l motor moc nežere. A vedlejší efekt - kdo z Evropy někdy byl třeba v NY, tak ho musí překvapit, že takové moře aut dělá tak málo hluku a tak málo smradu.

2 0
možnosti

To je jednoduché. Nejezdí na naftu a nemají uhoněné benzínové motůrky, kde je majiteli zatěžko dát jednou ročně pár stovek za olej. Takže u nás je buď smrad z nafty nebo ze spalovaného oleje. Těch pár slušných aut už to nezachrání. Navíc autobusy MHD udělají taky své.

3 0
možnosti

Nesklopná zrcátka? A co je tohle:

http://www.youtube.com/watch?v=7Y_VRtrftic (čas 0:38)?

A co je to bezklíčový vstup? To neumíte prostě keyless entry přeložit na pro evropana pochopitelný centrál s dálkovým ovladačem? Nebo to za vás překládá Google Translate? Šeredně odfláknutá práce pane Maturo.

0 0
možnosti

Název bezklíčový vstup bylo patrně myšleno jako bezklíčové otevírání. Znamená to, že máte klíče u sebe, ale nemusíte je hledat a vozidlo se automaticky odemkne v přítomnosti klíčů. Nejedná se tedy o obyčejný centrál s dálkovým ovladačem.

1 0
možnosti
Foto

No v Americe jezdím chevy impalou, super auto:o) taková americká škoda octávia, stálo by to za srovnání..:o) Auto s manuálem, bez klimatizace či bez cruiseru (tempomat) je neprodejné.. opravdu neprodejné... takže ani nemá smysl se v americkém kontextu o těchto prvcích "výbavy" bavit..

5 0
možnosti

"americká oktávka" je Chevy Cruze, ten jsem měl na podzim a nemohl jsem si jej vynachválit (až na ten přístup do kufru, halt sedan).

1 0
možnosti

Zatlačil jsem slzu. Z evropského hlediska plně vybavený vůz (v USA se příplácí typicky jen za kožený interiér a navigaci, příp střešní okno) s 2.5L 130kW za 440 tisíc. Solidní, jednoduchá technika, držící se hesla "co tam není se nepodělá". Benzín bez vyděračské daně za 18Kč, my za dvojnásobek při čtvrtinovém platu. My máme akorát podměrečné motůrky, euro-eko-normy, filtry pevných částic, poplatky a úřední šikanu.

8 0
možnosti

Ono je hlavní potíž v tom, že spotřebu motoru určuje účinnost a nikoliv objem. A s tím se toho moc nenačaruje, pokud těsní ventily, písty atd. Jen tak pro ilustraci, motor z Formule 1 jebez diskuze špičkový. A přitom když se přepočítá spotřeba na výkon, tak je prakticky stejná jako u normálního osobáku. (Formule má motor cca 750 koní, závod (plus poslední kolo tréninku, zaváděcí kolo atd) má 350 km, nádrž 200 litrů. Tudíž by 100 koňový motor měl brát na tu vzdálenost cca 26.6 litru, 7.6 litru na 100. A vida, on bere dokonce méně, jelikož se v osobáku nejede na doraz.. Ovšem základní myšlenkou je to, že v F1 se opravdu snaží, aby byl každý gram paliva využit co nejlépe, takže vymyslet tam nějakou významnou úsporu asi nebude snadné.

1 1
možnosti

antena V OKNE URCO MUZE ZA SPATNY PRIJEM RADIA... ;-)

Kurnik, a ja porad, proc to tak maji standardne u vsech lepsich znacek, treba u Porsche je to tak odnepameti. :-P

2 0
možnosti

halt tam nebyl SiriusXM, za ten se připlácí...

1 0
možnosti

Prostor. Inu v USA je naprosto běžné, že má člověk 170-180 kg. Hamburgery se těžce projevují..

1 7
možnosti

no a co tech 8l v atmo benzinu automatu ze 130kW motoru, to jsou veci, co :)

to by se nasi normovaci spotreb asi divili.

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...