Diskuze
Test amerického exota: Nissan Altima je pohodlný koráb
Děkujeme za pochopení.
J41a90n 86M72i57c43h35a85l44e55k
S Altimou předchozí generace jsem v USA jezdil pět let. Totožná výbava, jen automat byl pouze pěti kvalt. Původní pořizovačka tehdá ještě nižší, kolem 15 tisíc. To auto prostě nemělo chybu, byť někteří amíci by nekoupili nikdy "neameričana". Najelo mi v přepočtu asi 260 tisic km, než ho dostala manželka a té ho zboural na křižovatce ožralý Mexičan. Přemýšlel jsem si Altimu nechat dovézt sem, nicméně problémy s homologací a naprostá nedostupnost jakýchkoliv dílů mě odradila.
C58y50r79i37l 16P13a76v16e71l98k53a
V Evropě už Nissan na tradiční modely rezignoval. Bohužel!
1) geniální auto byl Nissan Primera P11 - P11/144C (1996-2001). Pak přišel Renault, vznikla jízdně mnohem horší a poruchovější P12 a to byl poslední model střední třídy od Nissan v Evropě (2002-2009). Výborná byla Maxima (do 2001) s šestiválcem. Bohužel v EU bez nástupce. V USA Maxima je stále a vyvíjí se.
2) Srovnávat Altimu s Ochcávkou je blbost. Altima je jako Superb, jen o dost víc prostornější než Superb.
3) Poctivý atmosférický motor ničím nenahradiš - trvanlivost, spolehlivost, spotřeba - proto nikdy ne auto od FolksFagnu vč. Škodovky. Nemají normální motor. Downsizing s přidání turba je fakt z nesmysl.
R38a24d69e57k 25N17e74u53m67a63n44n
V USA má skoro každé auto automat a tempomat, to opravdu není nějaká nadstandardní výbava.
A automat si do auta na běžné ježdění dá každý normální člověk.
Jo, při ceně benzínu 18 kč za litr by si u nás také půlka lidí kupovala třílitr a víc
J80o41s23e71f 53B92r63o67ž13k47a
A má také v zavazadlovém prostoru fluoreskující páčku na otevření víka kufru zevnitř? Jednou jsem četl test Hyundai pro USA, kde si tento prvek autor pochvaloval. Co kdyby tam náhodou někoho omylem zavřeli. A také nevím, proč má být toto auto v USA exot?
C81y39r88i33l 42P55a34v87e19l65k85a
To mají všechny auta v USA. Musí o mít a kdo se o tom zmiňuje v testu o autu z USA (coby motoristický redaktor), tak ví a autech asi jako já o operaci mozku.
A56r30n84o37š14t 58S19t79á83r75e24k
Překvapuje mne, že překvapuje ta spotřeba. Samozřejmě, že když motoru stačí se válet mezi 1200-1500 otáček většinu času, tak ani ten 2,5 (a víc) l motor moc nežere. A vedlejší efekt - kdo z Evropy někdy byl třeba v NY, tak ho musí překvapit, že takové moře aut dělá tak málo hluku a tak málo smradu.
P68a47v23e43l 59S83t52a13v95j15a56n84í80k
To je jednoduché. Nejezdí na naftu a nemají uhoněné benzínové motůrky, kde je majiteli zatěžko dát jednou ročně pár stovek za olej. Takže u nás je buď smrad z nafty nebo ze spalovaného oleje. Těch pár slušných aut už to nezachrání. Navíc autobusy MHD udělají taky své.
S34l81a60v49o64m57i96l 58R47o59z66h51o67ň
Nesklopná zrcátka? A co je tohle:
http://www.youtube.com/watch?v=7Y_VRtrftic (čas 0:38)?
A co je to bezklíčový vstup? To neumíte prostě keyless entry přeložit na pro evropana pochopitelný centrál s dálkovým ovladačem? Nebo to za vás překládá Google Translate? Šeredně odfláknutá práce pane Maturo.
T64o59m19á92š 67L96e63k73n63e94r
Název bezklíčový vstup bylo patrně myšleno jako bezklíčové otevírání. Znamená to, že máte klíče u sebe, ale nemusíte je hledat a vozidlo se automaticky odemkne v přítomnosti klíčů. Nejedná se tedy o obyčejný centrál s dálkovým ovladačem.
J90a37k35u23b 81L47y75s10e45k
No v Americe jezdím chevy impalou, super auto:o) taková americká škoda octávia, stálo by to za srovnání..:o) Auto s manuálem, bez klimatizace či bez cruiseru (tempomat) je neprodejné.. opravdu neprodejné... takže ani nemá smysl se v americkém kontextu o těchto prvcích "výbavy" bavit..
P14e13t31r 96K69u24k36u77č65k31a
"americká oktávka" je Chevy Cruze, ten jsem měl na podzim a nemohl jsem si jej vynachválit (až na ten přístup do kufru, halt sedan).
D86a56v91i91d 28R92y93c12h46e58t31s16k69ý
Zatlačil jsem slzu. Z evropského hlediska plně vybavený vůz (v USA se příplácí typicky jen za kožený interiér a navigaci, příp střešní okno) s 2.5L 130kW za 440 tisíc. Solidní, jednoduchá technika, držící se hesla "co tam není se nepodělá". Benzín bez vyděračské daně za 18Kč, my za dvojnásobek při čtvrtinovém platu. My máme akorát podměrečné motůrky, euro-eko-normy, filtry pevných částic, poplatky a úřední šikanu.
A86l29e57x36a31n83d75r 98K83o66s16t62k61a
Ono je hlavní potíž v tom, že spotřebu motoru určuje účinnost a nikoliv objem. A s tím se toho moc nenačaruje, pokud těsní ventily, písty atd. Jen tak pro ilustraci, motor z Formule 1 jebez diskuze špičkový. A přitom když se přepočítá spotřeba na výkon, tak je prakticky stejná jako u normálního osobáku. (Formule má motor cca 750 koní, závod (plus poslední kolo tréninku, zaváděcí kolo atd) má 350 km, nádrž 200 litrů. Tudíž by 100 koňový motor měl brát na tu vzdálenost cca 26.6 litru, 7.6 litru na 100. A vida, on bere dokonce méně, jelikož se v osobáku nejede na doraz.. Ovšem základní myšlenkou je to, že v F1 se opravdu snaží, aby byl každý gram paliva využit co nejlépe, takže vymyslet tam nějakou významnou úsporu asi nebude snadné.
J37a22n 33R53a70c84h18u42n17e84k
antena V OKNE URCO MUZE ZA SPATNY PRIJEM RADIA...
Kurnik, a ja porad, proc to tak maji standardne u vsech lepsich znacek, treba u Porsche je to tak odnepameti.
P98e45t17r 29K87u44k38u51č24k96a
halt tam nebyl SiriusXM, za ten se připlácí...
A42l43e76x21a86n14d92r 88K31o13s89t84k38a
Prostor. Inu v USA je naprosto běžné, že má člověk 170-180 kg. Hamburgery se těžce projevují..
J65a64n 80R78a92c86h45u96n37e79k
no a co tech 8l v atmo benzinu automatu ze 130kW motoru, to jsou veci, co :)
to by se nasi normovaci spotreb asi divili.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Pronájem bytu 1+1 38 m2
Stupkova, Olomouc - Neředín
10 900 Kč/měsíc