Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

CrossBlue: Terénní velkoprostorák pro Ameriku a velké SUV pro Škodu

Pro Ameriku je to takové prostředně velké SUV, v Evropě to bude obr. Na autosalonu v Detroitu se představuje Volkswagen CrossBlue. Pětimetrové SUV se třemi řadami sedadel dorazilo prozatím jako koncept, jeho výroba však už je víceméně jistá. Stejné auto by mohlo dorazit i se znakem Škodovky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

D51a87n55i27e45l 18H53a78r65a87b85i54š 5215913624645

na strane jedne se breci,ze Evropa vymira a ze lidi nemaji deti a na strane druhe vymysleji auta pro 6 nebo 7 lidi.Pro koho to asi je.Ti,co mne napadaji na tohle asi nemaji penize,jedine ze by jim zvysili socialni davky.

0/0
16.1.2013 17:56

J93o53s37e82f 94L92e89b81d47u18š59k76a 4202983233605

Ale zase ti, co mají z dětí zdroj obživy. Kam mají naskládat těch 5 dětí, když chtějí jet na výlet?

0/0
16.1.2013 19:02

D30a63n56i63e39l 28T77o37m81e82k 8659945418296

Hodně dětí je dneska statusový symbol. Lidi, co na budou mít na velké SUV, mají docela často tři nebo i čtyři děti.

0/0
16.1.2013 21:07

J52i70ř38í 55S55c14h81w26a42c56h 5946649447974

já tedy nikoho takového neznám

0/0
16.1.2013 23:59

T10o93m11a54s 88H72a93c90e37k 6154107635347

Ja par jo :-) (ne me zatim) 3 deti je tak normal v urcite spolecnosti. No a kdyz chcete vzit jeste nejakeho jejich kamarada tak uz potrebujete pomalu autobus. 

Na druhou stranu verim ze ty sedadla pujdou vyndat a pouzit to jako nakladovy prostor - bezva na cokoliv, od dovzeni jakehokoliv materialu ci nabytku az po cestovani. Dnes uz si pro sebe mensi auto nedokazu predstavit. (pro upresneni - hodne a radi cestujeme, takze mit misto i na prespani v aute je uzitecna vec)

0/0
17.1.2013 7:10

P58e54t23r 20H34á86j16e87k 4170162811534

Kdo má 3 a více dětí (možná už i dvě větší) zjistí, že SUV je pro něj nepoužitelné auto. Ta správná třída pro velké rodiny je MPV.

SUV si většinou pořizují takové typy, kteér mají auto i dítě (jedno) jen jako módní doplněk.

0/0
17.1.2013 9:57

P66e56t48r 47H24á17j44e62k 4430392801884

No, mám tři děti a velkoprostorové auto potřebuji. Bohužel pracuji, takže žádné dávky mi nikdo nezvýší a tudíž na tohle mít nikdy nebudu...;-)

0/0
17.1.2013 9:55

L63u49k51á56š 57V78a10ň49u54r49a 1565664863433

Proč se nedrží koncepce spalovací motor vpředu a elektromotor vzadu? Nejlépe dva, každý v jednom zadním kole. A hlavně, bude to děsně těžké. Dieselelektrický pohon má smysl, když odpadně převodovka, rozvodovka a kardanka.

+1/0
16.1.2013 17:47

J83a40k56u91b 21L86í94s72k44a 3157476528895

Hm.. Zase automat :/

0/−1
16.1.2013 13:21
Foto

R90o92m29a70n 25S25v41i31t70á46k 8634412588365

A co jiného? Moderní automaty pomalu vytlačí manuální převodovky. Ne zcela, ale z velké části ano.

+2/0
16.1.2013 17:30

L80u13k22á16š 90V80a36ň72u59r32a 1855464693123

Automat ve 4x4 v kombinaci s elektronickou ruční brzdou je docela neštěstí. Osobně jsem ho zažil několikrát, jak s hydrodynamickým měničem, tak spojkou a oba systémy při vyhrabávání ze sněhu selhaly. A to byly i auta s redukční převodovkou. Není nad hezkou práci levé nohy se spojkou. Zatím jsem neviděl automat, který by uměl citlivě pracovat se spojkou. A takové rozhoupání a vyhrabání ze sněhu s automatem, to ani snad není možné. :-/

+2/−1
16.1.2013 17:43
Foto

D67a76n17i51e20l 36H20a58r60a29b85i51š 5715123624695

je to slozitejsi, ale mozne to je

+1/0
16.1.2013 17:54
Foto

R20o38m79a37n 68S90v40i92t40á60k 8194632308695

Není automat, jako automat.

Moc jsem toho v automatu nenajel (cca 50 tis. km), ale i tak si troufnu tvrdit, že X drive (systém používaný u BMW) je opravdu hodně dokonalý a umí toho dost. Právě i to rozhoupání a vyjetí z hlubokého sněhu.

+1/0
16.1.2013 19:10

P47a39v77e70l 29S12t69a55v89j47a98n70í54k 1600866140391

Problém bude jinde. Mám automat, předohrab s 320 Nm na předek a nemusím hrabat. Člověk na to nemůže hňápat jak slon. Rozhoupat se ze sněhu jde také, nějak nechápu na co potřebujete spojku, když to jede dopředu, dozadu a máte i neutrál.

+1/0
17.1.2013 16:24

J64o70z95e62f 75T18i88c73h98ý 8848755586799

a kde sa to bude vyrabat. V Bratislave?

0/−1
16.1.2013 13:03

L74u11d93ě40k 59N47o22v92ý 2401439663491

Prý ekologie ;-D Ten laboratorní údaj 2,6l na 100km je opravdu velmi zavádějící, nějak nám pomíjí, že musíme nabít ten akumulátor a to není a zadarmo, ani ekologické. Je to prostě záměrná lež.

+6/0
16.1.2013 12:16

J81i89ř88í 68S30c85h41w52a56c79h 5976589727844

pokud ta energie vznikne z atomu, z větru, či soláru, tak je rozhodně ekologičtější, než ze spálené nafty pod tvým nosem

0/−2
16.1.2013 17:12

J62o69s81e54f 13L84e79b41d67u34š69k60a 4292363663265

6,7 Litrů na 100 km. Ve skutečnosti to bude nějakých 11 litrů, ve městě o kapánek víc. Auto pro 7 osob, 2 m široké a 5m dlouhé, bude pnlě naložené vážit kolem 3 t, a to už něco sežere. Takže ty elektromotory budou spíš jenom parádička pro ekology.

+1/0
16.1.2013 19:01
Foto

J71a39n 62P94r35o36c97h83á39z63k89a 3266366285305

Paradni kara.

+4/−1
16.1.2013 11:49

L94u80k86á61š 58V33a58ň87u63r63a 1115584313443

Když vezmu ceny paliva a provozní náklady, tak je toto auto určeno opravdu pro úzký segment zákazníků. Škodovka by měla spíše zvážit MPV typu Sharan ( 3 řady sedaček) s pohonem 4x4. Kamarád má Alhambru 4x4 a je to úžasné auto pro rodinu a průchodnost neuvěřitelná, do českých podmínek jako dělaná. Taková Yeti není špatná, ale ten kufr je ubohý! ;-O

+2/0
16.1.2013 11:39

D59a34n21i26e88l 62K36r29o19n89e37r 7424824706727

Koukam ze design kompletne prizpusobili americkemu stylu...

0/0
16.1.2013 10:12

A30l88e24š 41N15o48v64o47t49n14ý 8671471803736

je vidět, že tu mámne dvě inzerce-jeden Karel, druhý VW... !!

+5/−3
16.1.2013 7:52

J40a71n 34H49o62š94e14k 7643146207387

Tak si říkám, jestli je tento model pro VW nezbytný. Rozměrově větší než touareg a cenově mezi tiguan a touareg. A přijatelná cena? Na to jsem teda zvědav :-)

0/0
16.1.2013 7:36

D67a68n61i76e71l 30T89o74m27e89k 8429215448896

V US cena bude určitě přijatelná. V Evropě méně - na to nemusíme ani čekat.

0/0
16.1.2013 21:08

M38a21r69t73i75n 84K93o88t48e44k 6589653187431

Pekne. Ale s 201 cm sirky (asi bez zrcatek) musi byt jizda po dalnicnim useku, kde se stavi, cili v levem pruhu sirokem 2 m, celkem zabava.

0/−1
16.1.2013 1:24

J18o77s26e34f 19B30r76o80ž94k85a 6714422468577

Tou šířkou dnes disponuje každá dodávka, či luxusnější auto. Jinak v těch 2 m pruzích je to opravdu zábava, ale těch moc není.

0/0
16.1.2013 6:58

P15a56v50e38l 22Z14a72j66í92č93e40k 8434530736790

no moc zabava to neni.. to je fakt mival jsem treba chrysler concord a tem mel skoro 5,5 metru na delku a 2 na sirku bez zrcatek... a byl to sedan... ale jinak skvele auto

+1/0
16.1.2013 9:12

P22a42v22e64l 80B41e19n22e26s 3866345681604

taky jenom pro zabavu -pokud vozidlo presahuje svymi rozmery ( a to VCETNE zrcatek) povolenou sirku v jizdnim pruhu, tak tam nesmite. Nemci za to davali nedavno na dalnici pokuty a hodne lidi se divilo, ze udany povoleny rozmer se bere pres nejvetsi sirku vozu a ne sirkukaroserie - coz tedy postihlo uz i vetsi osobni auta.......

0/−1
16.1.2013 17:10

J40i73ř86í 14N51e56u40m42e87i18s37t95e38r 2442205333391

Líbí. R^ Bez ohledu na to, co to má za logo na kapotě.

+3/−4
16.1.2013 0:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.