Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

CrossBlue: Terénní velkoprostorák pro Ameriku a velké SUV pro Škodu

Pro Ameriku je to takové prostředně velké SUV, v Evropě to bude obr. Na autosalonu v Detroitu se představuje Volkswagen CrossBlue. Pětimetrové SUV se třemi řadami sedadel dorazilo prozatím jako koncept, jeho výroba však už je víceméně jistá. Stejné auto by mohlo dorazit i se znakem Škodovky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

D34a34n34i10e73l 88H12a30r15a18b16i94š 5145653304825

na strane jedne se breci,ze Evropa vymira a ze lidi nemaji deti a na strane druhe vymysleji auta pro 6 nebo 7 lidi.Pro koho to asi je.Ti,co mne napadaji na tohle asi nemaji penize,jedine ze by jim zvysili socialni davky.

0/0
16.1.2013 17:56

J29o15s89e89f 88L69e36b34d62u37š89k95a 4692293393795

Ale zase ti, co mají z dětí zdroj obživy. Kam mají naskládat těch 5 dětí, když chtějí jet na výlet?

0/0
16.1.2013 19:02

D39a11n58i31e84l 81T59o47m82e62k 8929725148856

Hodně dětí je dneska statusový symbol. Lidi, co na budou mít na velké SUV, mají docela často tři nebo i čtyři děti.

0/0
16.1.2013 21:07


J84i55ř81í 71S67c24h69w18a23c44h 5636969747204

já tedy nikoho takového neznám

0/0
16.1.2013 23:59

T61o21m34a45s 87H76a25c73e63k 6714607445337

Ja par jo :-) (ne me zatim) 3 deti je tak normal v urcite spolecnosti. No a kdyz chcete vzit jeste nejakeho jejich kamarada tak uz potrebujete pomalu autobus. 

Na druhou stranu verim ze ty sedadla pujdou vyndat a pouzit to jako nakladovy prostor - bezva na cokoliv, od dovzeni jakehokoliv materialu ci nabytku az po cestovani. Dnes uz si pro sebe mensi auto nedokazu predstavit. (pro upresneni - hodne a radi cestujeme, takze mit misto i na prespani v aute je uzitecna vec)

0/0
17.1.2013 7:10

P40e52t15r 17H42á61j58e50k 4140492861564

Kdo má 3 a více dětí (možná už i dvě větší) zjistí, že SUV je pro něj nepoužitelné auto. Ta správná třída pro velké rodiny je MPV.

SUV si většinou pořizují takové typy, kteér mají auto i dítě (jedno) jen jako módní doplněk.

0/0
17.1.2013 9:57

P70e65t68r 92H45á85j30e83k 4840362311504

No, mám tři děti a velkoprostorové auto potřebuji. Bohužel pracuji, takže žádné dávky mi nikdo nezvýší a tudíž na tohle mít nikdy nebudu...;-)

0/0
17.1.2013 9:55

L67u37k26á19š 69V80a28ň10u17r79a 1465774693393

Proč se nedrží koncepce spalovací motor vpředu a elektromotor vzadu? Nejlépe dva, každý v jednom zadním kole. A hlavně, bude to děsně těžké. Dieselelektrický pohon má smysl, když odpadně převodovka, rozvodovka a kardanka.

+1/0
16.1.2013 17:47

J56a64k23u61b 20L17í83s57k40a 3157586148705

Hm.. Zase automat :/

0/−1
16.1.2013 13:21
Foto

R36o73m23a48n 55S25v82i66t73á33k 8414402448685

A co jiného? Moderní automaty pomalu vytlačí manuální převodovky. Ne zcela, ale z velké části ano.

+2/0
16.1.2013 17:30

L85u32k25á74š 56V73a28ň70u74r20a 1435824793843

Automat ve 4x4 v kombinaci s elektronickou ruční brzdou je docela neštěstí. Osobně jsem ho zažil několikrát, jak s hydrodynamickým měničem, tak spojkou a oba systémy při vyhrabávání ze sněhu selhaly. A to byly i auta s redukční převodovkou. Není nad hezkou práci levé nohy se spojkou. Zatím jsem neviděl automat, který by uměl citlivě pracovat se spojkou. A takové rozhoupání a vyhrabání ze sněhu s automatem, to ani snad není možné. :-/

+2/−1
16.1.2013 17:43
Foto

D14a20n75i56e72l 42H65a96r31a53b55i88š 5895883294795

je to slozitejsi, ale mozne to je

+1/0
16.1.2013 17:54
Foto

R71o25m87a83n 50S72v81i55t60á26k 8494292838505

Není automat, jako automat.

Moc jsem toho v automatu nenajel (cca 50 tis. km), ale i tak si troufnu tvrdit, že X drive (systém používaný u BMW) je opravdu hodně dokonalý a umí toho dost. Právě i to rozhoupání a vyjetí z hlubokého sněhu.

+1/0
16.1.2013 19:10

P71a33v90e53l 56S36t33a91v22j82a31n29í35k 1920316110841

Problém bude jinde. Mám automat, předohrab s 320 Nm na předek a nemusím hrabat. Člověk na to nemůže hňápat jak slon. Rozhoupat se ze sněhu jde také, nějak nechápu na co potřebujete spojku, když to jede dopředu, dozadu a máte i neutrál.

+1/0
17.1.2013 16:24

J38o81z55e40f 70T67i90c11h62ý 8478935116219

a kde sa to bude vyrabat. V Bratislave?

0/−1
16.1.2013 13:03

L25u26d76ě47k 13N82o64v98ý 2441729533481

Prý ekologie ;-D Ten laboratorní údaj 2,6l na 100km je opravdu velmi zavádějící, nějak nám pomíjí, že musíme nabít ten akumulátor a to není a zadarmo, ani ekologické. Je to prostě záměrná lež.

+6/0
16.1.2013 12:16

J32i75ř10í 29S53c56h62w39a25c63h 5906119947414

pokud ta energie vznikne z atomu, z větru, či soláru, tak je rozhodně ekologičtější, než ze spálené nafty pod tvým nosem

0/−2
16.1.2013 17:12

J62o32s62e54f 72L85e97b20d71u15š12k57a 4542283273295

6,7 Litrů na 100 km. Ve skutečnosti to bude nějakých 11 litrů, ve městě o kapánek víc. Auto pro 7 osob, 2 m široké a 5m dlouhé, bude pnlě naložené vážit kolem 3 t, a to už něco sežere. Takže ty elektromotory budou spíš jenom parádička pro ekology.

+1/0
16.1.2013 19:01
Foto

J39a47n 82P86r32o44c24h11á43z92k47a 3476816105615

Paradni kara.

+4/−1
16.1.2013 11:49

L84u46k18á51š 12V75a80ň27u79r61a 1345644383243

Když vezmu ceny paliva a provozní náklady, tak je toto auto určeno opravdu pro úzký segment zákazníků. Škodovka by měla spíše zvážit MPV typu Sharan ( 3 řady sedaček) s pohonem 4x4. Kamarád má Alhambru 4x4 a je to úžasné auto pro rodinu a průchodnost neuvěřitelná, do českých podmínek jako dělaná. Taková Yeti není špatná, ale ten kufr je ubohý! ;-O

+2/0
16.1.2013 11:39

D50a97n17i21e97l 44K61r63o21n53e40r 7874474536397

Koukam ze design kompletne prizpusobili americkemu stylu...

0/0
16.1.2013 10:12

A91l60e71š 88N15o49v71o18t20n75ý 8271621653646

je vidět, že tu mámne dvě inzerce-jeden Karel, druhý VW... !!

+5/−3
16.1.2013 7:52

J16a69n 20H58o72š28e52k 7483396707117

Tak si říkám, jestli je tento model pro VW nezbytný. Rozměrově větší než touareg a cenově mezi tiguan a touareg. A přijatelná cena? Na to jsem teda zvědav :-)

0/0
16.1.2013 7:36

D27a33n82i95e96l 70T87o42m73e50k 8689735918486

V US cena bude určitě přijatelná. V Evropě méně - na to nemusíme ani čekat.

0/0
16.1.2013 21:08

M18a10r35t98i11n 31K27o98t96e56k 6479703777881

Pekne. Ale s 201 cm sirky (asi bez zrcatek) musi byt jizda po dalnicnim useku, kde se stavi, cili v levem pruhu sirokem 2 m, celkem zabava.

0/−1
16.1.2013 1:24

J80o20s49e21f 41B28r13o32ž48k34a 6234772558737

Tou šířkou dnes disponuje každá dodávka, či luxusnější auto. Jinak v těch 2 m pruzích je to opravdu zábava, ale těch moc není.

0/0
16.1.2013 6:58

P32a90v65e10l 45Z66a33j19í51č23e40k 8684790986340

no moc zabava to neni.. to je fakt mival jsem treba chrysler concord a tem mel skoro 5,5 metru na delku a 2 na sirku bez zrcatek... a byl to sedan... ale jinak skvele auto

+1/0
16.1.2013 9:12

P84a48v59e10l 20B53e91n39e29s 3626595291154

taky jenom pro zabavu -pokud vozidlo presahuje svymi rozmery ( a to VCETNE zrcatek) povolenou sirku v jizdnim pruhu, tak tam nesmite. Nemci za to davali nedavno na dalnici pokuty a hodne lidi se divilo, ze udany povoleny rozmer se bere pres nejvetsi sirku vozu a ne sirkukaroserie - coz tedy postihlo uz i vetsi osobni auta.......

0/−1
16.1.2013 17:10

J76i86ř73í 86N52e71u34m73e65i80s69t41e31r 2562105973961

Líbí. R^ Bez ohledu na to, co to má za logo na kapotě.

+3/−4
16.1.2013 0:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.