Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

CrossBlue: Terénní velkoprostorák pro Ameriku a velké SUV pro Škodu

Pro Ameriku je to takové prostředně velké SUV, v Evropě to bude obr. Na autosalonu v Detroitu se představuje Volkswagen CrossBlue. Pětimetrové SUV se třemi řadami sedadel dorazilo prozatím jako koncept, jeho výroba však už je víceméně jistá. Stejné auto by mohlo dorazit i se znakem Škodovky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D87a33n53i92e91l 82H93a66r71a30b89i51š 5245893584465

na strane jedne se breci,ze Evropa vymira a ze lidi nemaji deti a na strane druhe vymysleji auta pro 6 nebo 7 lidi.Pro koho to asi je.Ti,co mne napadaji na tohle asi nemaji penize,jedine ze by jim zvysili socialni davky.

0/0
16.1.2013 17:56

J66o16s87e42f 65L60e64b77d15u94š17k58a 4472733403845

Ale zase ti, co mají z dětí zdroj obživy. Kam mají naskládat těch 5 dětí, když chtějí jet na výlet?

0/0
16.1.2013 19:02

D52a55n88i77e89l 51T86o97m63e23k 8529845488856

Hodně dětí je dneska statusový symbol. Lidi, co na budou mít na velké SUV, mají docela často tři nebo i čtyři děti.

0/0
16.1.2013 21:07

J62i65ř62í 18S82c96h24w51a66c20h 5286579857424

já tedy nikoho takového neznám

0/0
16.1.2013 23:59

T45o30m35a85s 77H43a61c46e10k 6174587685517

Ja par jo :-) (ne me zatim) 3 deti je tak normal v urcite spolecnosti. No a kdyz chcete vzit jeste nejakeho jejich kamarada tak uz potrebujete pomalu autobus. 

Na druhou stranu verim ze ty sedadla pujdou vyndat a pouzit to jako nakladovy prostor - bezva na cokoliv, od dovzeni jakehokoliv materialu ci nabytku az po cestovani. Dnes uz si pro sebe mensi auto nedokazu predstavit. (pro upresneni - hodne a radi cestujeme, takze mit misto i na prespani v aute je uzitecna vec)

0/0
17.1.2013 7:10

P73e88t80r 21H77á24j49e42k 4980742501584

Kdo má 3 a více dětí (možná už i dvě větší) zjistí, že SUV je pro něj nepoužitelné auto. Ta správná třída pro velké rodiny je MPV.

SUV si většinou pořizují takové typy, kteér mají auto i dítě (jedno) jen jako módní doplněk.

0/0
17.1.2013 9:57

P87e28t41r 37H40á91j56e16k 4650712761444

No, mám tři děti a velkoprostorové auto potřebuji. Bohužel pracuji, takže žádné dávky mi nikdo nezvýší a tudíž na tohle mít nikdy nebudu...;-)

0/0
17.1.2013 9:55

L19u32k12á85š 55V16a92ň65u19r17a 1435404873953

Proč se nedrží koncepce spalovací motor vpředu a elektromotor vzadu? Nejlépe dva, každý v jednom zadním kole. A hlavně, bude to děsně těžké. Dieselelektrický pohon má smysl, když odpadně převodovka, rozvodovka a kardanka.

+1/0
16.1.2013 17:47

J77a25k85u66b 93L71í47s67k46a 3167306538535

Hm.. Zase automat :/

0/−1
16.1.2013 13:21
Foto

R11o92m95a74n 38S79v57i18t91á68k 8424482438655

A co jiného? Moderní automaty pomalu vytlačí manuální převodovky. Ne zcela, ale z velké části ano.

+2/0
16.1.2013 17:30

L43u25k57á40š 45V58a25ň15u88r21a 1935344193973

Automat ve 4x4 v kombinaci s elektronickou ruční brzdou je docela neštěstí. Osobně jsem ho zažil několikrát, jak s hydrodynamickým měničem, tak spojkou a oba systémy při vyhrabávání ze sněhu selhaly. A to byly i auta s redukční převodovkou. Není nad hezkou práci levé nohy se spojkou. Zatím jsem neviděl automat, který by uměl citlivě pracovat se spojkou. A takové rozhoupání a vyhrabání ze sněhu s automatem, to ani snad není možné. :-/

+2/−1
16.1.2013 17:43

D12a12n57i41e54l 23H95a90r79a36b84i31š 5945373444755

je to slozitejsi, ale mozne to je

+1/0
16.1.2013 17:54
Foto

R51o11m60a56n 88S36v10i57t14á48k 8644882978715

Není automat, jako automat.

Moc jsem toho v automatu nenajel (cca 50 tis. km), ale i tak si troufnu tvrdit, že X drive (systém používaný u BMW) je opravdu hodně dokonalý a umí toho dost. Právě i to rozhoupání a vyjetí z hlubokého sněhu.

+1/0
16.1.2013 19:10

P64a40v77e55l 60S60t23a29v52j52a85n16í39k 1360446180231

Problém bude jinde. Mám automat, předohrab s 320 Nm na předek a nemusím hrabat. Člověk na to nemůže hňápat jak slon. Rozhoupat se ze sněhu jde také, nějak nechápu na co potřebujete spojku, když to jede dopředu, dozadu a máte i neutrál.

+1/0
17.1.2013 16:24

J49o63z87e60f 47T45i82c97h53ý 8968195766649

a kde sa to bude vyrabat. V Bratislave?

0/−1
16.1.2013 13:03

L24u34d35ě49k 58N39o70v44ý 2231249333981

Prý ekologie ;-D Ten laboratorní údaj 2,6l na 100km je opravdu velmi zavádějící, nějak nám pomíjí, že musíme nabít ten akumulátor a to není a zadarmo, ani ekologické. Je to prostě záměrná lež.

+6/0
16.1.2013 12:16

J24i54ř26í 62S90c91h44w64a84c75h 5386609367814

pokud ta energie vznikne z atomu, z větru, či soláru, tak je rozhodně ekologičtější, než ze spálené nafty pod tvým nosem

0/−2
16.1.2013 17:12

J42o33s57e50f 82L58e15b27d27u46š57k98a 4652103943975

6,7 Litrů na 100 km. Ve skutečnosti to bude nějakých 11 litrů, ve městě o kapánek víc. Auto pro 7 osob, 2 m široké a 5m dlouhé, bude pnlě naložené vážit kolem 3 t, a to už něco sežere. Takže ty elektromotory budou spíš jenom parádička pro ekology.

+1/0
16.1.2013 19:01

J26a63n 72P15r30o82c90h15á19z41k34a 3106366625975

Paradni kara.

+4/−1
16.1.2013 11:49

L52u17k35á80š 29V61a64ň19u15r81a 1775964273953

Když vezmu ceny paliva a provozní náklady, tak je toto auto určeno opravdu pro úzký segment zákazníků. Škodovka by měla spíše zvážit MPV typu Sharan ( 3 řady sedaček) s pohonem 4x4. Kamarád má Alhambru 4x4 a je to úžasné auto pro rodinu a průchodnost neuvěřitelná, do českých podmínek jako dělaná. Taková Yeti není špatná, ale ten kufr je ubohý! ;-O

+2/0
16.1.2013 11:39

D90a96n45i48e30l 12K32r40o52n89e36r 7234264266817

Koukam ze design kompletne prizpusobili americkemu stylu...

0/0
16.1.2013 10:12

A31l52e28š 73N39o31v27o45t47n39ý 8881201813946

je vidět, že tu mámne dvě inzerce-jeden Karel, druhý VW... !!

+5/−3
16.1.2013 7:52

J18a12n 85H98o18š73e92k 7143976137327

Tak si říkám, jestli je tento model pro VW nezbytný. Rozměrově větší než touareg a cenově mezi tiguan a touareg. A přijatelná cena? Na to jsem teda zvědav :-)

0/0
16.1.2013 7:36

D54a61n79i21e64l 13T78o42m66e85k 8179475748986

V US cena bude určitě přijatelná. V Evropě méně - na to nemusíme ani čekat.

0/0
16.1.2013 21:08

M60a52r66t56i37n 47K17o23t37e66k 6899283497321

Pekne. Ale s 201 cm sirky (asi bez zrcatek) musi byt jizda po dalnicnim useku, kde se stavi, cili v levem pruhu sirokem 2 m, celkem zabava.

0/−1
16.1.2013 1:24

J21o83s28e29f 73B21r58o20ž62k42a 6684962318337

Tou šířkou dnes disponuje každá dodávka, či luxusnější auto. Jinak v těch 2 m pruzích je to opravdu zábava, ale těch moc není.

0/0
16.1.2013 6:58

P73a56v43e13l 35Z56a50j26í65č65e89k 8894930876700

no moc zabava to neni.. to je fakt mival jsem treba chrysler concord a tem mel skoro 5,5 metru na delku a 2 na sirku bez zrcatek... a byl to sedan... ale jinak skvele auto

+1/0
16.1.2013 9:12

P61a71v42e90l 94B24e46n22e95s 3886635461284

taky jenom pro zabavu -pokud vozidlo presahuje svymi rozmery ( a to VCETNE zrcatek) povolenou sirku v jizdnim pruhu, tak tam nesmite. Nemci za to davali nedavno na dalnici pokuty a hodne lidi se divilo, ze udany povoleny rozmer se bere pres nejvetsi sirku vozu a ne sirkukaroserie - coz tedy postihlo uz i vetsi osobni auta.......

0/−1
16.1.2013 17:10

J83i68ř34í 13N72e59u79m33e41i43s76t32e65r 2552925373341

Líbí. R^ Bez ohledu na to, co to má za logo na kapotě.

+3/−4
16.1.2013 0:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.