- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
na strane jedne se breci,ze Evropa vymira a ze lidi nemaji deti a na strane druhe vymysleji auta pro 6 nebo 7 lidi.Pro koho to asi je.Ti,co mne napadaji na tohle asi nemaji penize,jedine ze by jim zvysili socialni davky.
Ale zase ti, co mají z dětí zdroj obživy. Kam mají naskládat těch 5 dětí, když chtějí jet na výlet?
Proč se nedrží koncepce spalovací motor vpředu a elektromotor vzadu? Nejlépe dva, každý v jednom zadním kole. A hlavně, bude to děsně těžké. Dieselelektrický pohon má smysl, když odpadně převodovka, rozvodovka a kardanka.
A co jiného? Moderní automaty pomalu vytlačí manuální převodovky. Ne zcela, ale z velké části ano.
a kde sa to bude vyrabat. V Bratislave?
Prý ekologie Ten laboratorní údaj 2,6l na 100km je opravdu velmi zavádějící, nějak nám pomíjí, že musíme nabít ten akumulátor a to není a zadarmo, ani ekologické. Je to prostě záměrná lež.
pokud ta energie vznikne z atomu, z větru, či soláru, tak je rozhodně ekologičtější, než ze spálené nafty pod tvým nosem
Když vezmu ceny paliva a provozní náklady, tak je toto auto určeno opravdu pro úzký segment zákazníků. Škodovka by měla spíše zvážit MPV typu Sharan ( 3 řady sedaček) s pohonem 4x4. Kamarád má Alhambru 4x4 a je to úžasné auto pro rodinu a průchodnost neuvěřitelná, do českých podmínek jako dělaná. Taková Yeti není špatná, ale ten kufr je ubohý!
Koukam ze design kompletne prizpusobili americkemu stylu...
je vidět, že tu mámne dvě inzerce-jeden Karel, druhý VW...
Tak si říkám, jestli je tento model pro VW nezbytný. Rozměrově větší než touareg a cenově mezi tiguan a touareg. A přijatelná cena? Na to jsem teda zvědav
V US cena bude určitě přijatelná. V Evropě méně - na to nemusíme ani čekat.