Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Lexus chce konečně porazit německou konkurenci. Jde na to zostra

Lexus představil novou generaci svého malého sedanu IS. Rysy auta jsou pořádně ostré a na usedlou japonskou značku docela nezvyklé. Končí dieselový agregát, který výrobce nahradil hybridem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S43v54a71t31o50p26l10u45k 46S10i35l54n33ý 4242726159188

Tímhle ji určitě neporazí.

+5/−5
17.1.2013 18:18

P55e60t69r 13G50a87z37d16a 6338632939477

proč? radši tohle než bramboru, a na klasickém 6ti válci se dají dělat divy

0/−1
19.1.2013 12:31

S72v31a83t21o67p62l74u52k 25S76i43l24n78ý 4982756199188

Protože ten design je spíš kýčovitý, než uhlazený.

0/0
19.1.2013 15:15


J11i52ř30í 68N80e87u64m20e74i92s66t44e24r 2272625153971

Co se designu týká, pořád to nějak nemůžou trefit.

+6/−1
17.1.2013 18:07

J72o78s51e43f 64L61e96b61d92u77š27k54a 4342503213285

Tak nějak mi to připomíná jezevčíka s vytahaným břichem.

+2/0
17.1.2013 19:41

A97l31e20š 72N77o91v43o28t10n92ý 8681171183116

Nastal čas nebýt konzerva a koupit taky něco nového, jak známo-originál je jen jeden !!

0/0
17.1.2013 16:56

P58e80t18r 80Z36d96e66n73ě45k 2904329174

Nojo hybrid, to je pokrok - už desátý v řadě 8-o

+2/0
17.1.2013 13:30

R87o19b47e65r50t 51K54u26r25f94ü51r42s29t 3798444321428

Dokud nebudou mit konkurence schopny kombik, je jim vesjkere snazeni k nicemu.

+2/−3
17.1.2013 12:35

M71i91c88h53a90l 28B45u45d53í24k 4246604338853

Kombi bylo v prvni generaci, podle nekterych zvesti by se v prubehu roku mohl v tehle treti zase objevit, ale potvrzene to neni. Lexus prodava kvanta aut hlavne v USA a tam kombi premiove tridy moc nefrci. Evropa je bohuzel spise okrajovy trh, proto tu taky ani nemame IS350.

+2/0
18.1.2013 11:42

J29o49s70e14f 33G79o44s52t27í61k 6915840632399

Jen se bojím, jestli ty kluci šikmooký na tu motoristickou problematiku nekoukají z trochu špatnýho ůhlu. Při pohledu na zadní světla naroubovaný na toho starýho lexuse se asi nejen mě jímá mořská nemoc! Myslím, že si ta německá konkurence s jejich rekordními prodeji tohohle študáckýho pokusu ani nevšimne! Tak zas příště.

+5/−5
17.1.2013 10:52

M75i60c55h61a44e41l 73L98u43k62a95v90s12k29y 6969361408651

Chtělo by to naftu a 4x4. Tyhle zadohraby s motorem vepředu, to jsou hračky na léto. Né auta.

+5/−7
17.1.2013 10:34

T91o19m31á91š 57H75r21u51b96ý 4293730361616

Hybridy od lexusu mají většinou elektromotorem poháněná přední kola. Nafta nebo benál, to je úplně jedno. Naftový motor je složitější a dražší, náchylnější k poruše a trpí zdejší kvalitou nafty. Vzhledem k cenám benzínu se diesel vyplatí možná tak po 20ti letech provozu;-Dna takovou dobu se dnes auta nestaví

+4/0
17.1.2013 11:05

J16o64s15e69f 91L68e61b25d91u22š30k16a 4172173413775

Nevím, ale nafťák od BMW nikterak netrpí zdejší naftou, ani není poruchový a snad ani dražší. Ze 3 litru má větší výkon než ten od Lexuse a není problém čtyřkolka. Cenově podobné, hybrid je na nic, tak jaký důvod jít do Lexuse? Ani cena, ani výkon, výbava +- stejná.

+1/0
17.1.2013 19:40

P25a54v90e31l 35S91t53a17v82j12a78n50í91k 1430536340161

Hmm, nafta. Já bych byl pro ten 3.5 litr. Na ježdění po městě s pomocným elektromotůrkem bezva a mimo město se to pak taky neztratí. Aspoň by mi to nežralo 16 litrů :-).

0/0
17.1.2013 16:30

J11i88ř35í 95H58r14a66d78e49c 9108957110854

Zapoměls na pořádnej kufr, hagusy a tažný...:-P

+1/−1
17.1.2013 16:46

M50i67c78h73a80l 73B82u15d35í23k 4206964858883

Ja jezdim benzinovym Lexusem se zadnim nahonem celorocne a problem nepozoruju. 4x4 je prijemny bonus, ale rozhodne to neni nutnost. Sileny zvuk, vibrace a smrad z nafty me taky neoslovuji.

+4/0
18.1.2013 11:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.