Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lexus chce konečně porazit německou konkurenci. Jde na to zostra

Lexus představil novou generaci svého malého sedanu IS. Rysy auta jsou pořádně ostré a na usedlou japonskou značku docela nezvyklé. Končí dieselový agregát, který výrobce nahradil hybridem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S16v92a17t42o66p68l95u23k 46S52i70l78n59ý 4802906939268

Tímhle ji určitě neporazí.

+5/−5
17.1.2013 18:18

P64e96t89r 50G77a15z48d69a 6188352139967

proč? radši tohle než bramboru, a na klasickém 6ti válci se dají dělat divy

0/−1
19.1.2013 12:31

S98v30a14t83o23p81l41u40k 24S17i98l19n58ý 4422746119198

Protože ten design je spíš kýčovitý, než uhlazený.

0/0
19.1.2013 15:15

J23i75ř59í 47N51e58u13m80e34i18s12t66e64r 2602305353151

Co se designu týká, pořád to nějak nemůžou trefit.

+6/−1
17.1.2013 18:07

J21o49s73e78f 38L76e17b80d43u32š65k75a 4422773953895

Tak nějak mi to připomíná jezevčíka s vytahaným břichem.

+2/0
17.1.2013 19:41

A42l33e92š 83N33o70v65o41t63n78ý 8591161163156

Nastal čas nebýt konzerva a koupit taky něco nového, jak známo-originál je jen jeden !!

0/0
17.1.2013 16:56

P42e54t96r 22Z49d95e97n72ě11k 2794189744

Nojo hybrid, to je pokrok - už desátý v řadě 8-o

+2/0
17.1.2013 13:30

R51o31b46e11r51t 35K33u85r64f39ü97r72s86t 3558894551678

Dokud nebudou mit konkurence schopny kombik, je jim vesjkere snazeni k nicemu.

+2/−3
17.1.2013 12:35

M21i74c27h64a71l 58B69u37d45í50k 4926234918373

Kombi bylo v prvni generaci, podle nekterych zvesti by se v prubehu roku mohl v tehle treti zase objevit, ale potvrzene to neni. Lexus prodava kvanta aut hlavne v USA a tam kombi premiove tridy moc nefrci. Evropa je bohuzel spise okrajovy trh, proto tu taky ani nemame IS350.

+2/0
18.1.2013 11:42

J94o20s31e89f 57G66o22s56t23í15k 6635780182689

Jen se bojím, jestli ty kluci šikmooký na tu motoristickou problematiku nekoukají z trochu špatnýho ůhlu. Při pohledu na zadní světla naroubovaný na toho starýho lexuse se asi nejen mě jímá mořská nemoc! Myslím, že si ta německá konkurence s jejich rekordními prodeji tohohle študáckýho pokusu ani nevšimne! Tak zas příště.

+5/−5
17.1.2013 10:52

M41i82c50h33a21e27l 21L33u50k63a75v14s81k38y 6919651958491

Chtělo by to naftu a 4x4. Tyhle zadohraby s motorem vepředu, to jsou hračky na léto. Né auta.

+5/−7
17.1.2013 10:34

T24o46m84á79š 58H59r78u34b76ý 4633180141176

Hybridy od lexusu mají většinou elektromotorem poháněná přední kola. Nafta nebo benál, to je úplně jedno. Naftový motor je složitější a dražší, náchylnější k poruše a trpí zdejší kvalitou nafty. Vzhledem k cenám benzínu se diesel vyplatí možná tak po 20ti letech provozu;-Dna takovou dobu se dnes auta nestaví

+4/0
17.1.2013 11:05

J58o53s15e58f 36L80e60b40d51u14š83k92a 4192663163125

Nevím, ale nafťák od BMW nikterak netrpí zdejší naftou, ani není poruchový a snad ani dražší. Ze 3 litru má větší výkon než ten od Lexuse a není problém čtyřkolka. Cenově podobné, hybrid je na nic, tak jaký důvod jít do Lexuse? Ani cena, ani výkon, výbava +- stejná.

+1/0
17.1.2013 19:40

P46a52v41e75l 71S22t22a28v27j45a65n52í61k 1660426980721

Hmm, nafta. Já bych byl pro ten 3.5 litr. Na ježdění po městě s pomocným elektromotůrkem bezva a mimo město se to pak taky neztratí. Aspoň by mi to nežralo 16 litrů :-).

0/0
17.1.2013 16:30

J10i66ř10í 73H79r47a59d47e22c 9428857530384

Zapoměls na pořádnej kufr, hagusy a tažný...:-P

+1/−1
17.1.2013 16:46

M54i75c85h25a20l 56B15u66d64í27k 4766434458243

Ja jezdim benzinovym Lexusem se zadnim nahonem celorocne a problem nepozoruju. 4x4 je prijemny bonus, ale rozhodne to neni nutnost. Sileny zvuk, vibrace a smrad z nafty me taky neoslovuji.

+4/0
18.1.2013 11:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.