Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lexus chce konečně porazit německou konkurenci. Jde na to zostra

Lexus představil novou generaci svého malého sedanu IS. Rysy auta jsou pořádně ostré a na usedlou japonskou značku docela nezvyklé. Končí dieselový agregát, který výrobce nahradil hybridem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S87v57a76t51o16p45l73u32k 94S23i46l81n78ý 4192806239168

Tímhle ji určitě neporazí.

+5/−5
17.1.2013 18:18

P90e93t94r 86G90a80z32d96a 6888692139977

proč? radši tohle než bramboru, a na klasickém 6ti válci se dají dělat divy

0/−1
19.1.2013 12:31

S50v30a38t87o75p84l62u76k 68S81i22l35n15ý 4882126739188

Protože ten design je spíš kýčovitý, než uhlazený.

0/0
19.1.2013 15:15

J69i41ř80í 18N82e35u91m16e27i96s76t54e53r 2262755693341

Co se designu týká, pořád to nějak nemůžou trefit.

+6/−1
17.1.2013 18:07

J54o92s18e93f 12L33e27b46d47u18š80k69a 4802113773575

Tak nějak mi to připomíná jezevčíka s vytahaným břichem.

+2/0
17.1.2013 19:41

A87l28e37š 32N89o66v94o45t80n58ý 8871851313246

Nastal čas nebýt konzerva a koupit taky něco nového, jak známo-originál je jen jeden !!

0/0
17.1.2013 16:56

P65e46t64r 80Z43d19e64n24ě66k 2184629704

Nojo hybrid, to je pokrok - už desátý v řadě 8-o

+2/0
17.1.2013 13:30

R45o26b21e46r45t 94K97u95r65f96ü47r47s44t 3878974711228

Dokud nebudou mit konkurence schopny kombik, je jim vesjkere snazeni k nicemu.

+2/−3
17.1.2013 12:35

M53i45c41h25a33l 52B43u14d10í67k 4686924738603

Kombi bylo v prvni generaci, podle nekterych zvesti by se v prubehu roku mohl v tehle treti zase objevit, ale potvrzene to neni. Lexus prodava kvanta aut hlavne v USA a tam kombi premiove tridy moc nefrci. Evropa je bohuzel spise okrajovy trh, proto tu taky ani nemame IS350.

+2/0
18.1.2013 11:42

J29o68s28e30f 77G33o44s22t91í86k 6355580672989

Jen se bojím, jestli ty kluci šikmooký na tu motoristickou problematiku nekoukají z trochu špatnýho ůhlu. Při pohledu na zadní světla naroubovaný na toho starýho lexuse se asi nejen mě jímá mořská nemoc! Myslím, že si ta německá konkurence s jejich rekordními prodeji tohohle študáckýho pokusu ani nevšimne! Tak zas příště.

+5/−5
17.1.2013 10:52

M27i45c55h21a92e11l 23L71u31k55a22v73s76k41y 6459371388131

Chtělo by to naftu a 4x4. Tyhle zadohraby s motorem vepředu, to jsou hračky na léto. Né auta.

+5/−7
17.1.2013 10:34

T90o46m27á78š 25H66r29u47b77ý 4403520531896

Hybridy od lexusu mají většinou elektromotorem poháněná přední kola. Nafta nebo benál, to je úplně jedno. Naftový motor je složitější a dražší, náchylnější k poruše a trpí zdejší kvalitou nafty. Vzhledem k cenám benzínu se diesel vyplatí možná tak po 20ti letech provozu;-Dna takovou dobu se dnes auta nestaví

+4/0
17.1.2013 11:05

J74o84s44e86f 63L21e57b98d71u47š57k47a 4722183143565

Nevím, ale nafťák od BMW nikterak netrpí zdejší naftou, ani není poruchový a snad ani dražší. Ze 3 litru má větší výkon než ten od Lexuse a není problém čtyřkolka. Cenově podobné, hybrid je na nic, tak jaký důvod jít do Lexuse? Ani cena, ani výkon, výbava +- stejná.

+1/0
17.1.2013 19:40

P12a76v64e57l 31S66t31a80v48j30a87n90í54k 1330816290761

Hmm, nafta. Já bych byl pro ten 3.5 litr. Na ježdění po městě s pomocným elektromotůrkem bezva a mimo město se to pak taky neztratí. Aspoň by mi to nežralo 16 litrů :-).

0/0
17.1.2013 16:30

J64i47ř88í 41H54r80a25d80e13c 9288977690414

Zapoměls na pořádnej kufr, hagusy a tažný...:-P

+1/−1
17.1.2013 16:46

M51i58c25h90a74l 63B86u94d67í17k 4636634488433

Ja jezdim benzinovym Lexusem se zadnim nahonem celorocne a problem nepozoruju. 4x4 je prijemny bonus, ale rozhodne to neni nutnost. Sileny zvuk, vibrace a smrad z nafty me taky neoslovuji.

+4/0
18.1.2013 11:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.