Diskuze

Nejlevnější auta nanovo: první svezení s Daciemi Logan a Sandero

Když se v roce 2004 představila první generace Dacie Logan, asi ani výrobce netušil, jak úspěšnou kariéru má před sebou. Velké levné auto původně určené pro méně náročné trhy se totiž úspěšně etablovalo i v západní Evropě, stejně jako hatchback sandero, který rozšířil nabídku o čtyři roky později. Teď jsou tu oblíbené dacie podruhé.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P53e56t66r 43G46a42z51d57a

23. 1. 2013 22:54

cigansky supersport ;-)

0 4
možnosti

Dávám plus za rozšíření základní výbavy - konečně vypadá použitelně. R^

A VELKÉ MINUS za nabídku benzínových motorů.Rv

Objem 0,9 litru s turbem, kterému nevěřím, co se týče životnosti a 1,2 slaboch, se kterým bude nebezpečné předjíždět. A spotřeba hrůza. Zlaté staré 1.4 a 1.6!!

8 0
možnosti

"Cokoliv" nového, než jakoukoliv olítaninu. Kdo nemá auto na naparování před Kauflandem a má to na běžné poježdění, neudělá s Dačií chybu.

7 4
možnosti

M15i23l67a64n 41S89z71a28b61ó

21. 1. 2013 13:29

No nevim .. asi radši budu ta socka a spokojim se se svym Accordem 2.4 190HP než abych byl ten namachrovanej frajer v nový Dacii za stejnej peníz :))

7 6
možnosti

J51a14n 50M46a63c93e43k

21. 1. 2013 13:13

Škoda, že k těm autům nenabízejí automatickou převodovku. Tím nechci rozpoutat diskusi, zda je lepší převodovka manuální nebo automatická. Prostě každá z nich má svou klientelu. U nás zatím méně příznivců má ta automatická, ale své kupce by si jistě takto vybavená auta našla.

Takhle zatím nejlevnější auto s velkým kufrem a automatickou převodovkou je Peugeot 301 za 300000 Kč.

0 0
možnosti

auta v tomto segmentu šetří na každém šroubku, takže automat v autě pod 200.000 moc nehrozí....

3 0
možnosti

Zdravím teda trochu mě Dacia zklamala, jsem již 4roky

majitelem Sandera, plná palba 1,6 a jsem nadmíru spokojen, kde bych sehnal

takovou funglovku za 260tacu...

Ale dávat do auta 1,2motor za stejné peníze,

nebo 0,9 chjo kam ten svět spěje...

3 1
možnosti

dyť ta tvoje 1,6-ka má o 2 kW méně jak ta devitistovka, tam ten svět spěje....

3 1
možnosti

jel jsem v novem sanderu (rv 2012) a nez sandero za 200 tisic, tak radeji 6 let stare auto stredni tridy.

3 2
možnosti

tak jste jel v novem nebo starem? (rv.2012 nic nerekne, to se toto nove teprve vubec unas objevilo v salonech koncem roku)

5 0
možnosti

jen nevim kde udelali soudruzi z EU chybu. diky emisim je v tu downsizing, a pak se doctu, ze nový motor zere 6-7litrů. koukam oproti stare felicii 1,3 si motorista pomuze o 1litr, za cenu amputace valce, no nevim...

3 0
možnosti

Ani Felicie nebrala přes 7 litrů, když se s ní nejezdilo brzda/plyn.

1 1
možnosti

Osobně mi přijdou Dacie docela fajn. Já bych si ji sice nekoupil (jelikož bych se v tak slabém autě necítil bezpečně) ale pro ty, co hledají levný vůz s jednoduchou technikou je to dobrá volba. Lepší si koupit auto, které je od počátku vyvíjeno a prezentováno jako levné, slabé a jednoduché, než si koupit koncern v holobytu, které je také slabý a jednoduchý ale levný není ani omylem.

22 1
možnosti

V dacii nazuli sedmimílové boty. Nejde srovnat se starou generací (hlavně výbavou)

8 1
možnosti

P40e94t96r 51N15o92v82á65k

21. 1. 2013 0:55

Dávat do 1,2 LPG mi přijde trochu zbytečné. Vlastním SUV 2.0 se spotřebou cca 12l LPG a při přepočtu 1:2 s benzínem pak člověk jezdí za 6l benzínu. To je fajn na 2t auto. Jen ta nádrž v rezervě na LPG by mohla být o trochu větší, každých 250-300km nutno tankovati, ale to v ČR a i při cestě do HR opravdu problém není, pumpy jsou více než dostupné každých pár desítek km (jen na HK dálnici na to ještě bohužel nepřišli). Všem LPGistům přeji mnoho zdaru.

2 1
možnosti

P65e69t90r 88Š87v49e88c

21. 1. 2013 9:27

Už se vám to krátí... levné LPG ... škoda, že nemohu najít tabulku zdanění LPG.. tuším první skok je v 2014 a pak další, až se to vyrovná benzinu;-(;-(;-(

1 1
možnosti