- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dávám plus za rozšíření základní výbavy - konečně vypadá použitelně.
A VELKÉ MINUS za nabídku benzínových motorů.
Objem 0,9 litru s turbem, kterému nevěřím, co se týče životnosti a 1,2 slaboch, se kterým bude nebezpečné předjíždět. A spotřeba hrůza. Zlaté staré 1.4 a 1.6
"Cokoliv" nového, než jakoukoliv olítaninu. Kdo nemá auto na naparování před Kauflandem a má to na běžné poježdění, neudělá s Dačií chybu.
No nevim .. asi radši budu ta socka a spokojim se se svym Accordem 2.4 190HP než abych byl ten namachrovanej frajer v nový Dacii za stejnej peníz :))
Škoda, že k těm autům nenabízejí automatickou převodovku. Tím nechci rozpoutat diskusi, zda je lepší převodovka manuální nebo automatická. Prostě každá z nich má svou klientelu. U nás zatím méně příznivců má ta automatická, ale své kupce by si jistě takto vybavená auta našla.
Takhle zatím nejlevnější auto s velkým kufrem a automatickou převodovkou je Peugeot 301 za 300000 Kč.
auta v tomto segmentu šetří na každém šroubku, takže automat v autě pod 200.000 moc nehrozí....
Zdravím teda trochu mě Dacia zklamala, jsem již 4roky
majitelem Sandera, plná palba 1,6 a jsem nadmíru spokojen, kde bych sehnal
takovou funglovku za 260tacu...
Ale dávat do auta 1,2motor za stejné peníze,
nebo 0,9 chjo kam ten svět spěje...
dyť ta tvoje 1,6-ka má o 2 kW méně jak ta devitistovka, tam ten svět spěje....
jel jsem v novem sanderu (rv 2012) a nez sandero za 200 tisic, tak radeji 6 let stare auto stredni tridy.
tak jste jel v novem nebo starem? (rv.2012 nic nerekne, to se toto nove teprve vubec unas objevilo v salonech koncem roku)
jen nevim kde udelali soudruzi z EU chybu. diky emisim je v tu downsizing, a pak se doctu, ze nový motor zere 6-7litrů. koukam oproti stare felicii 1,3 si motorista pomuze o 1litr, za cenu amputace valce, no nevim...
Ani Felicie nebrala přes 7 litrů, když se s ní nejezdilo brzda/plyn.
Osobně mi přijdou Dacie docela fajn. Já bych si ji sice nekoupil (jelikož bych se v tak slabém autě necítil bezpečně) ale pro ty, co hledají levný vůz s jednoduchou technikou je to dobrá volba. Lepší si koupit auto, které je od počátku vyvíjeno a prezentováno jako levné, slabé a jednoduché, než si koupit koncern v holobytu, které je také slabý a jednoduchý ale levný není ani omylem.
V dacii nazuli sedmimílové boty. Nejde srovnat se starou generací (hlavně výbavou)
Dávat do 1,2 LPG mi přijde trochu zbytečné. Vlastním SUV 2.0 se spotřebou cca 12l LPG a při přepočtu 1:2 s benzínem pak člověk jezdí za 6l benzínu. To je fajn na 2t auto. Jen ta nádrž v rezervě na LPG by mohla být o trochu větší, každých 250-300km nutno tankovati, ale to v ČR a i při cestě do HR opravdu problém není, pumpy jsou více než dostupné každých pár desítek km (jen na HK dálnici na to ještě bohužel nepřišli). Všem LPGistům přeji mnoho zdaru.
Už se vám to krátí... levné LPG ... škoda, že nemohu najít tabulku zdanění LPG.. tuším první skok je v 2014 a pak další, až se to vyrovná benzinu