- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No tady ta ekologie dostala na frak. Strčit to do lisu všechno najednou může jen hňup, co umí tahat za dvě páčky a u toho se udělá do trenek. Ale o ekologii ví kulový.
Překvapuje mě, kolik plastu (přístrojovka, náraznáky, světla, ...) a skla na tom nechali.
Ještě mě napadlo, proč se v rámci ekozlodějny neplatí ekopoplatek při koupi nového auta (analogie k poplatku za historický elektrospotřebič), ale musí to platit nebohý nový majitel favorita (kterému se rázem zdvojnásobí cena), případně cennějších veteránů. A nikdy jsem nepochopil logiku EUROnormy.
Tak tohle k pochopení není zas tak složité.
To je pouze motivační daň k tomu, aby majitel dal staré auto raději sešrotovat a nepokoušel se ho dál někomu prodat. Je to vedeno celkem oprávněnou snahou stará auta co nejrychleji odstranit ze silnic. Je to naprosto v pořádku a je to pořád lepší, než například plošný zákaz provozu aut vyrobených před rokem dejmetomu 1995. To by majitele těchto starých křápů asi bolelo daleko víc.
...auto se zbaví všech plastů :) LOL asi máme všichni vlčí mhu. Nu což, tavící pec si se vším poradí a splodiny neřešit.. :) Vskutku ekologická likvidace.
A to si fakt myslíte, že se ten kvádr strčí do tavící pece? Bóóže…
tak jsme názorně viděli že "ekologická" likvidace tu je jenom kvůli uspokojení nějakého byrokrata. S ekologií to nemá co dělat.
Chudinka Audííí, vozila tchána i zetě a nakonec skončí jako kostka šrotu. No, když jsem prodával své první auto, Škoda 110 R tak se mnou nebyla 14 dní řeč.
takhle by se dali zapracovavat nepohodlni lidi
Podáváte mylnou informaci. Při vyřazení vozidla z evidence nemusí být potvrzení o ekologické likvidaci vraku. Viz
Metodický pokyn 9/2008-150-METO MD ČR
Prý stačí čestné prohlášení o změně užívání, např. jako zahradní chata.