- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proto dostal speciál pětisetlitrovou nádrž....
pratele novinari.
selskym rozumem... zavodni w125 mela 750kg s osmivalcem, rekordni w125 mela 816 kg s 12 valcem, kdyby tam byla 500l nadoba na vodu a led, tak by mela cirka 1.5 tuny a byla by mozna dobrym lehkym tankem, to jo, ale rozhodne ne rekordnim rychlostnim specialem.
Pravda je ta, ze meli v chladici smes vody a ledu, ale vsecko ostatni jsou nesmysly, hlavne tech 500litru chladici kapaliny je lehce mimo misu...
Mel vozik s cisternou a led plave...
Tak on je neprekonany, protoze se o to na bezne silnici nikdo od te doby nepokousel
Mám pocit, že také není čím překonat :-).
Každopádně to musel být "masakr". Muzeum Mercedes jsem navštívil a bylo super, doporučuji.
Chybička se vloudila, jinak hezký článek!Původní W125 ve specifikaci pro Grand Prix měla řadový přeplňovaný osmiválec, rekordní speciál měl o dva válce víc (V12)
Také mě to pobavilo, asi tam mělo být dopsáno, že "v každé řadě"