Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

První kilometry: už jsme jeli třídveřovým Hyundai i30

Tři dveře místo pěti, a to má být výhoda, řeknete si možná, když uvidíte reklamu na novou karosářskou verzi nošovického bestselleru, třídveřového Hyundai i30. Automobilka věří, že pro některé, hlavně mladé zákazníky, to lákadlo je.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I71v17a94n 15F54o98i79t95l 3205776840217

Pěkný třídvířko R^

+1/0
6.2.2013 22:50

K51a36r24e94l 87B43a69r96t77á44k 3789773902186

Určitě pěkné a kvalitní auto. Je dobře, že si může každý vybrat dle svého vkusu.

+1/0
6.2.2013 20:12

K22a25r96e53l 95V78a29c57h89u52t 9513772529143

Z výfuků vozů s dieselovými motory se na nás neustále valí mraky jemných prachových částic, které sen nám USAZUJÍ natrvalo (?!) v plicích, ale redaktoři iDNES budou furt do omrzení testovat (a tedy PROPAGOVAT) výhradně dieselové motorizace !!! ;-€ ... No co, ať všichni třeba chcípnem, jen když to jede?!!! Rv

+3/−3
5.2.2013 10:59


Foto

K81a64m73i56l 16Ř10e25h58á76k 4529404255939

Také tomu moc nerozumím. Ale asi to lidstvu nevadí. Na něco vyhynout musíme;-D

0/0
5.2.2013 11:56

J32o64s74e39f 59M36i75c17h71a82l93č79í41k 1258719165659

To auto vypadá jak po bouračce. Myslím, že to s těmi křivkami už přehnali...

+2/−3
5.2.2013 6:59
Foto

P15a45v91e90l 53Z72u62k24a14l 6448115220103

a s touto parádou se chce srovnávat jako Fabie ????  ;-D;-D;-D

+6/−2
4.2.2013 21:53

K48a75r52e47l 13V62a67c86h75u48t 9913772159563

Jako Fabie se s ní chce srovnávat kdo, anebo co??? 8-o

+3/−1
5.2.2013 9:05

A11l72a21n 29K82i42e14s46l73i20n58g39e73r 2311664968219

Je mi Vás líto.

Já nikdy žádným Hundaiem nepojedu a to ani po smrti. Mám domluveno s hrobařem, že mě vezme protekčně Transporterem.

+3/−9
4.2.2013 21:52

P70e72t70r70a 93M41a64l72á 7331138131465

A mě je zas líto Vás, že nikdy nepojedete v žádném hyundai, ale dost se cítíte abyste ho komentoval.

+5/−2
4.2.2013 22:58
Foto

K57a25r52e60l 93B56a67r13t70a88k 9916261155716

P. Diasová, on se pan Kieslinger cítí? To jako že smrdí?

+1/0
5.2.2013 16:19

J16a73n 92K13o37v22á54ř 1818946665449

asiuž je připraven pro toho hrobaře ;-D;-D;-D

+2/0
6.2.2013 14:28

D83a40d12a27k 87P28e69t79r 7421690724118

Hundai nevlastním,ale dost  známích ano. Naprostá spokojenost.Čím to asi je? A co televizi Samsung, také ne?

+5/0
5.2.2013 5:33

A52l67a11n 80K77i77e35s91l66i59n19g98e19r 2441694708659

To jste vystihl přesně.

+1/0
5.2.2013 12:58
Foto

K37a22m83i71l 67Ř70e14h96á45k 4919724135299

Pane Kieslinger. Jste spokojen?

+4/−1
5.2.2013 11:54

M12a22r90t83i19n 54K23o75t81e58k 6339493617351

Ten plastovy velenador na masce se moc nepovedl. Nevim, jak je to u tridverove varianty, ale v te petidverove me po par kilometrech strasne stval nerovny souboj meho praveho kolena s tou dalsi plastovou obludnosti.

Za barvu sedacek ale davamR^

0/−1
4.2.2013 19:15

I13v30a33n 70M63a65r53e60k 6144448372

Řekl bych že je to vůz poněkud přebujelých tvarů ! Rv

+4/−6
4.2.2013 18:38
Foto

M68a94r43e19k 73B79a89š10i92s55t89a 7963952533840

Nošovický bestseller ? Cha cha Korci zbalte se a táhněte s těma vrakama. Záruka pět let, další chyták a výsměch zákazníkovi, myšleno je totiž dva roky klasická záruka na celý vůz a tři roky je záruka na karosérii. Takže tu máme pět let. Vím z čeho se ty vraky dělají a jakým způsobem se při výrobě jednotlivých komponent karosérie šíleně všechno ojebává, to ovšem nedělají češi dobrovolně, to dostanou příkazem. Nehledě na otřesné pracovní podmínky v samotném Hyundai a dodavatelských firmách. Korejce vykopat až za naše hranice, ať si zkusí provádět s lidma v Německu to co provádí z našima, Němec by je poslal bez pardónu letadlem nazpátek směr Soul.

+3/−16
4.2.2013 15:31

T60o21m23á45š 12L23e43k31n52e71r 2425714491

Tak jsem si na stránkách Hyundaie našel záruční podmínky a nemáte pravdu. 5 letá záruka se vztahuje na výrobní vady vozidla a je bez omezení najetých km. Vaše info bude mít patrně původ v nějaké hospodské diskuzi a ve stejném duchu bude rovněž zbývající info Vašeho příspěvku. Pokud ne, prosím o zaslání linku, rád se dozvím něco nového.

+14/−1
4.2.2013 16:00

J64i46ř68í 40S79m73e26t54a79n48a 7485599692708

A jak ti jezdí felicie v plné palbě?;-D;-D;-D

+6/−3
4.2.2013 18:37

J35i19ř73í 42A73l67e22x67a 5986916315908

10let s Huyndai bez jediné závady. Každá škodovka se alespoň jednou porouchala v záruce..... ;-D

+3/−3
4.2.2013 22:03

P66e81t98r87a 31M17a57l38á 7531238341595

Dělám tady už docela dlouho a otřesných pracovních podmínek jsem si teda ještě nevšimla. A když si líný čech usnadní práci, že vše neudělá jak má, tak se na to stejně na repairu povětšinou příjde, ale tak to myslím nechodí jen v hyundai

+4/−1
4.2.2013 22:57

D36a22d14a85k 93P67e65t62r 7731830614808

Podle vás vrak, ale jiní výrobci a prodejci mají vrásky na čele. Tak nevím, kde se získáváte informace.

+3/−2
5.2.2013 5:36

A46l33e96š 16D68o96h33n10a40l 6878526344875

Zkuste s 3-dveřákem zaparkovat na veřejném parkovišti. Z vlastní zkušenosti můžu potvrdit, že 2x jsem dovnitř lezl kufrem, když se nějací dobráci postavili moc blízko z každé strany (Chodov P+R). Dlouhé dveře nejsou žádná výhoda.

+3/0
4.2.2013 14:32

P97a49v60e38l 61P23o95s64p60í18š23i40l 5986621229969

Jedno třídveřové auto v rodině máme, a musím Vám dát za pravdu - občas je to o nervy :-)

Kufrem jsem ale zatím lézt nemusel...

+2/0
4.2.2013 14:53

K62a35r13e17l 24V36a49c70h33u40t 9473542369363

Tak parkujte na kraji parkoviště, u trávníku... ;-)

+1/0
5.2.2013 9:07

D36a81d26a43k 69P79e66t23r 7231540984668

Ale jsou, jak pro koho.

0/0
5.2.2013 5:37
Foto

K49a67m46i96l 54Ř66e34h46á27k 4899894975839

To mohlo být zábavné vás pozorovat. Jinak mám v životě určitě veliké štěstí. Používám 3dv. vozy již cca 15let a ještě jsem přes kufr nemusel lézt. Čím to asi bude?;-D

+2/0
5.2.2013 12:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.