Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První kilometry: už jsme jeli třídveřovým Hyundai i30

Tři dveře místo pěti, a to má být výhoda, řeknete si možná, když uvidíte reklamu na novou karosářskou verzi nošovického bestselleru, třídveřového Hyundai i30. Automobilka věří, že pro některé, hlavně mladé zákazníky, to lákadlo je.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I97v76a44n 85F40o94i29t56l 3485586950577

Pěkný třídvířko R^

+1/0
6.2.2013 22:50

K38a97r72e60l 61B15a33r91t21á46k 3289233732686

Určitě pěkné a kvalitní auto. Je dobře, že si může každý vybrat dle svého vkusu.

+1/0
6.2.2013 20:12

K56a20r12e59l 93V12a94c57h95u82t 9553422579123

Z výfuků vozů s dieselovými motory se na nás neustále valí mraky jemných prachových částic, které sen nám USAZUJÍ natrvalo (?!) v plicích, ale redaktoři iDNES budou furt do omrzení testovat (a tedy PROPAGOVAT) výhradně dieselové motorizace !!! ;-€ ... No co, ať všichni třeba chcípnem, jen když to jede?!!! Rv

+3/−3
5.2.2013 10:59
Foto

K23a51m13i51l 61Ř88e50h17á66k 4479434895679

Také tomu moc nerozumím. Ale asi to lidstvu nevadí. Na něco vyhynout musíme;-D

0/0
5.2.2013 11:56

J96o10s61e57f 30M22i70c47h19a53l87č63í92k 1618809115889

To auto vypadá jak po bouračce. Myslím, že to s těmi křivkami už přehnali...

+2/−3
5.2.2013 6:59
Foto

P15a29v56e30l 78Z69u42k76a60l 6838275490523

a s touto parádou se chce srovnávat jako Fabie ????  ;-D;-D;-D

+6/−2
4.2.2013 21:53

K63a25r14e43l 97V56a44c35h34u29t 9863632149963

Jako Fabie se s ní chce srovnávat kdo, anebo co??? 8-o

+3/−1
5.2.2013 9:05

A25l86a67n 36K69i16e76s42l24i42n47g28e39r 2281794688389

Je mi Vás líto.

Já nikdy žádným Hundaiem nepojedu a to ani po smrti. Mám domluveno s hrobařem, že mě vezme protekčně Transporterem.

+3/−9
4.2.2013 21:52

P52e97t65r89a 72M59a59l63á 7331658631795

A mě je zas líto Vás, že nikdy nepojedete v žádném hyundai, ale dost se cítíte abyste ho komentoval.

+5/−2
4.2.2013 22:58
Foto

K10a69r65e73l 72B27a88r92t57a57k 9426751315106

P. Diasová, on se pan Kieslinger cítí? To jako že smrdí?

+1/0
5.2.2013 16:19

J71a95n 79K27o25v54á64ř 1908446655489

asiuž je připraven pro toho hrobaře ;-D;-D;-D

+2/0
6.2.2013 14:28

D17a51d37a18k 72P46e49t23r 7611240714808

Hundai nevlastním,ale dost  známích ano. Naprostá spokojenost.Čím to asi je? A co televizi Samsung, také ne?

+5/0
5.2.2013 5:33

A53l66a11n 90K75i79e93s64l89i67n71g87e63r 2831154498189

To jste vystihl přesně.

+1/0
5.2.2013 12:58
Foto

K25a18m35i10l 35Ř64e74h61á84k 4849214925619

Pane Kieslinger. Jste spokojen?

+4/−1
5.2.2013 11:54

M68a85r98t24i35n 59K24o63t87e20k 6499103577481

Ten plastovy velenador na masce se moc nepovedl. Nevim, jak je to u tridverove varianty, ale v te petidverove me po par kilometrech strasne stval nerovny souboj meho praveho kolena s tou dalsi plastovou obludnosti.

Za barvu sedacek ale davamR^

0/−1
4.2.2013 19:15

I78v48a54n 87M40a98r14e45k 6154468802

Řekl bych že je to vůz poněkud přebujelých tvarů ! Rv

+4/−6
4.2.2013 18:38
Foto

M27a12r35e38k 90B94a82š71i37s98t85a 7883482573550

Nošovický bestseller ? Cha cha Korci zbalte se a táhněte s těma vrakama. Záruka pět let, další chyták a výsměch zákazníkovi, myšleno je totiž dva roky klasická záruka na celý vůz a tři roky je záruka na karosérii. Takže tu máme pět let. Vím z čeho se ty vraky dělají a jakým způsobem se při výrobě jednotlivých komponent karosérie šíleně všechno ojebává, to ovšem nedělají češi dobrovolně, to dostanou příkazem. Nehledě na otřesné pracovní podmínky v samotném Hyundai a dodavatelských firmách. Korejce vykopat až za naše hranice, ať si zkusí provádět s lidma v Německu to co provádí z našima, Němec by je poslal bez pardónu letadlem nazpátek směr Soul.

+3/−16
4.2.2013 15:31

T35o53m37á97š 84L98e76k25n94e22r 2395954801

Tak jsem si na stránkách Hyundaie našel záruční podmínky a nemáte pravdu. 5 letá záruka se vztahuje na výrobní vady vozidla a je bez omezení najetých km. Vaše info bude mít patrně původ v nějaké hospodské diskuzi a ve stejném duchu bude rovněž zbývající info Vašeho příspěvku. Pokud ne, prosím o zaslání linku, rád se dozvím něco nového.

+14/−1
4.2.2013 16:00

J92i56ř32í 80S61m43e18t57a87n34a 7965249652388

A jak ti jezdí felicie v plné palbě?;-D;-D;-D

+6/−3
4.2.2013 18:37

J49i92ř59í 15A40l83e73x60a 5186176615808

10let s Huyndai bez jediné závady. Každá škodovka se alespoň jednou porouchala v záruce..... ;-D

+3/−3
4.2.2013 22:03

P49e85t39r26a 60M98a11l78á 7791758151365

Dělám tady už docela dlouho a otřesných pracovních podmínek jsem si teda ještě nevšimla. A když si líný čech usnadní práci, že vše neudělá jak má, tak se na to stejně na repairu povětšinou příjde, ale tak to myslím nechodí jen v hyundai

+4/−1
4.2.2013 22:57

D14a48d96a46k 28P39e82t28r 7701560744128

Podle vás vrak, ale jiní výrobci a prodejci mají vrásky na čele. Tak nevím, kde se získáváte informace.

+3/−2
5.2.2013 5:36

A61l34e65š 95D28o95h24n72a10l 6618686714585

Zkuste s 3-dveřákem zaparkovat na veřejném parkovišti. Z vlastní zkušenosti můžu potvrdit, že 2x jsem dovnitř lezl kufrem, když se nějací dobráci postavili moc blízko z každé strany (Chodov P+R). Dlouhé dveře nejsou žádná výhoda.

+3/0
4.2.2013 14:32

P18a45v25e63l 58P50o73s87p33í10š90i86l 5366411779339

Jedno třídveřové auto v rodině máme, a musím Vám dát za pravdu - občas je to o nervy :-)

Kufrem jsem ale zatím lézt nemusel...

+2/0
4.2.2013 14:53

K42a20r92e20l 37V63a36c43h15u59t 9823612419353

Tak parkujte na kraji parkoviště, u trávníku... ;-)

+1/0
5.2.2013 9:07

D52a79d35a87k 19P93e66t63r 7211160114238

Ale jsou, jak pro koho.

0/0
5.2.2013 5:37
Foto

K38a33m73i18l 91Ř64e45h48á67k 4509754605309

To mohlo být zábavné vás pozorovat. Jinak mám v životě určitě veliké štěstí. Používám 3dv. vozy již cca 15let a ještě jsem přes kufr nemusel lézt. Čím to asi bude?;-D

+2/0
5.2.2013 12:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.