Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První kilometry: už jsme jeli třídveřovým Hyundai i30

Tři dveře místo pěti, a to má být výhoda, řeknete si možná, když uvidíte reklamu na novou karosářskou verzi nošovického bestselleru, třídveřového Hyundai i30. Automobilka věří, že pro některé, hlavně mladé zákazníky, to lákadlo je.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I22v44a69n 98F17o63i85t83l 3675706600347

Pěkný třídvířko R^

+1/0
6.2.2013 22:50

K23a79r50e56l 23B45a34r71t91á62k 3519893522956

Určitě pěkné a kvalitní auto. Je dobře, že si může každý vybrat dle svého vkusu.

+1/0
6.2.2013 20:12

K51a23r53e46l 34V92a87c11h30u50t 9103582759733

Z výfuků vozů s dieselovými motory se na nás neustále valí mraky jemných prachových částic, které sen nám USAZUJÍ natrvalo (?!) v plicích, ale redaktoři iDNES budou furt do omrzení testovat (a tedy PROPAGOVAT) výhradně dieselové motorizace !!! ;-€ ... No co, ať všichni třeba chcípnem, jen když to jede?!!! Rv

+3/−3
5.2.2013 10:59
Foto

K64a25m93i92l 20Ř76e81h54á58k 4929114505909

Také tomu moc nerozumím. Ale asi to lidstvu nevadí. Na něco vyhynout musíme;-D

0/0
5.2.2013 11:56

J81o10s70e87f 56M62i82c90h92a31l26č79í18k 1378709665959

To auto vypadá jak po bouračce. Myslím, že to s těmi křivkami už přehnali...

+2/−3
5.2.2013 6:59

P87a52v45e70l 71Z21u50k41a75l 6328855970583

a s touto parádou se chce srovnávat jako Fabie ????  ;-D;-D;-D

+6/−2
4.2.2013 21:53

K52a24r26e15l 55V70a57c98h18u84t 9903642539163

Jako Fabie se s ní chce srovnávat kdo, anebo co??? 8-o

+3/−1
5.2.2013 9:05

A46l56a92n 89K61i37e75s30l41i62n21g43e74r 2771684198479

Je mi Vás líto.

Já nikdy žádným Hundaiem nepojedu a to ani po smrti. Mám domluveno s hrobařem, že mě vezme protekčně Transporterem.

+3/−9
4.2.2013 21:52

P30e30t19r75a 48M41a15l83á 7681478661725

A mě je zas líto Vás, že nikdy nepojedete v žádném hyundai, ale dost se cítíte abyste ho komentoval.

+5/−2
4.2.2013 22:58

K36a39r24e10l 63B51a32r90t40a31k 9536521165666

P. Diasová, on se pan Kieslinger cítí? To jako že smrdí?

+1/0
5.2.2013 16:19

J32a25n 92K43o80v77á75ř 1318796315789

asiuž je připraven pro toho hrobaře ;-D;-D;-D

+2/0
6.2.2013 14:28

D38a77d46a55k 69P41e27t10r 7811100574368

Hundai nevlastním,ale dost  známích ano. Naprostá spokojenost.Čím to asi je? A co televizi Samsung, také ne?

+5/0
5.2.2013 5:33

A74l36a20n 94K82i17e16s29l55i33n25g50e73r 2621244948609

To jste vystihl přesně.

+1/0
5.2.2013 12:58
Foto

K15a13m24i30l 66Ř82e73h56á68k 4609104745239

Pane Kieslinger. Jste spokojen?

+4/−1
5.2.2013 11:54

M37a29r75t54i61n 25K79o94t75e73k 6539553517271

Ten plastovy velenador na masce se moc nepovedl. Nevim, jak je to u tridverove varianty, ale v te petidverove me po par kilometrech strasne stval nerovny souboj meho praveho kolena s tou dalsi plastovou obludnosti.

Za barvu sedacek ale davamR^

0/−1
4.2.2013 19:15

I81v63a48n 63M21a70r75e65k 6584828722

Řekl bych že je to vůz poněkud přebujelých tvarů ! Rv

+4/−6
4.2.2013 18:38
Foto

M59a41r58e89k 79B91a84š62i72s59t68a 7813232623490

Nošovický bestseller ? Cha cha Korci zbalte se a táhněte s těma vrakama. Záruka pět let, další chyták a výsměch zákazníkovi, myšleno je totiž dva roky klasická záruka na celý vůz a tři roky je záruka na karosérii. Takže tu máme pět let. Vím z čeho se ty vraky dělají a jakým způsobem se při výrobě jednotlivých komponent karosérie šíleně všechno ojebává, to ovšem nedělají češi dobrovolně, to dostanou příkazem. Nehledě na otřesné pracovní podmínky v samotném Hyundai a dodavatelských firmách. Korejce vykopat až za naše hranice, ať si zkusí provádět s lidma v Německu to co provádí z našima, Němec by je poslal bez pardónu letadlem nazpátek směr Soul.

+3/−16
4.2.2013 15:31

T80o33m84á37š 68L68e50k12n77e80r 2935164531

Tak jsem si na stránkách Hyundaie našel záruční podmínky a nemáte pravdu. 5 letá záruka se vztahuje na výrobní vady vozidla a je bez omezení najetých km. Vaše info bude mít patrně původ v nějaké hospodské diskuzi a ve stejném duchu bude rovněž zbývající info Vašeho příspěvku. Pokud ne, prosím o zaslání linku, rád se dozvím něco nového.

+14/−1
4.2.2013 16:00

J32i95ř54í 65S37m90e50t54a13n38a 7265909792948

A jak ti jezdí felicie v plné palbě?;-D;-D;-D

+6/−3
4.2.2013 18:37

J68i91ř83í 55A78l57e97x25a 5966766695208

10let s Huyndai bez jediné závady. Každá škodovka se alespoň jednou porouchala v záruce..... ;-D

+3/−3
4.2.2013 22:03

P20e60t35r14a 52M33a26l22á 7691818871875

Dělám tady už docela dlouho a otřesných pracovních podmínek jsem si teda ještě nevšimla. A když si líný čech usnadní práci, že vše neudělá jak má, tak se na to stejně na repairu povětšinou příjde, ale tak to myslím nechodí jen v hyundai

+4/−1
4.2.2013 22:57

D16a18d26a84k 77P29e98t77r 7271950974488

Podle vás vrak, ale jiní výrobci a prodejci mají vrásky na čele. Tak nevím, kde se získáváte informace.

+3/−2
5.2.2013 5:36

A64l13e36š 57D22o36h62n81a81l 6228926554865

Zkuste s 3-dveřákem zaparkovat na veřejném parkovišti. Z vlastní zkušenosti můžu potvrdit, že 2x jsem dovnitř lezl kufrem, když se nějací dobráci postavili moc blízko z každé strany (Chodov P+R). Dlouhé dveře nejsou žádná výhoda.

+3/0
4.2.2013 14:32

P41a48v30e68l 84P57o42s87p41í32š61i45l 5376431199889

Jedno třídveřové auto v rodině máme, a musím Vám dát za pravdu - občas je to o nervy :-)

Kufrem jsem ale zatím lézt nemusel...

+2/0
4.2.2013 14:53

K62a12r92e75l 57V84a52c54h97u26t 9703422339843

Tak parkujte na kraji parkoviště, u trávníku... ;-)

+1/0
5.2.2013 9:07

D78a60d13a57k 25P46e26t65r 7341490214178

Ale jsou, jak pro koho.

0/0
5.2.2013 5:37
Foto

K25a81m66i72l 63Ř93e73h50á59k 4599564275539

To mohlo být zábavné vás pozorovat. Jinak mám v životě určitě veliké štěstí. Používám 3dv. vozy již cca 15let a ještě jsem přes kufr nemusel lézt. Čím to asi bude?;-D

+2/0
5.2.2013 12:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.