- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Z výfuků vozů s dieselovými motory se na nás neustále valí mraky jemných prachových částic, které sen nám USAZUJÍ natrvalo (?!) v plicích, ale redaktoři iDNES budou furt do omrzení testovat (a tedy PROPAGOVAT) výhradně dieselové motorizace !!! ... No co, ať všichni třeba chcípnem, jen když to jede?!!!
To auto vypadá jak po bouračce. Myslím, že to s těmi křivkami už přehnali...
a s touto parádou se chce srovnávat jako Fabie ????
Jako Fabie se s ní chce srovnávat kdo, anebo co???
Je mi Vás líto.
Já nikdy žádným Hundaiem nepojedu a to ani po smrti. Mám domluveno s hrobařem, že mě vezme protekčně Transporterem.
A mě je zas líto Vás, že nikdy nepojedete v žádném hyundai, ale dost se cítíte abyste ho komentoval.
Ten plastovy velenador na masce se moc nepovedl. Nevim, jak je to u tridverove varianty, ale v te petidverove me po par kilometrech strasne stval nerovny souboj meho praveho kolena s tou dalsi plastovou obludnosti.
Za barvu sedacek ale davam
Řekl bych že je to vůz poněkud přebujelých tvarů !
Nošovický bestseller ? Cha cha Korci zbalte se a táhněte s těma vrakama. Záruka pět let, další chyták a výsměch zákazníkovi, myšleno je totiž dva roky klasická záruka na celý vůz a tři roky je záruka na karosérii. Takže tu máme pět let. Vím z čeho se ty vraky dělají a jakým způsobem se při výrobě jednotlivých komponent karosérie šíleně všechno ojebává, to ovšem nedělají češi dobrovolně, to dostanou příkazem. Nehledě na otřesné pracovní podmínky v samotném Hyundai a dodavatelských firmách. Korejce vykopat až za naše hranice, ať si zkusí provádět s lidma v Německu to co provádí z našima, Němec by je poslal bez pardónu letadlem nazpátek směr Soul.
Tak jsem si na stránkách Hyundaie našel záruční podmínky a nemáte pravdu. 5 letá záruka se vztahuje na výrobní vady vozidla a je bez omezení najetých km. Vaše info bude mít patrně původ v nějaké hospodské diskuzi a ve stejném duchu bude rovněž zbývající info Vašeho příspěvku. Pokud ne, prosím o zaslání linku, rád se dozvím něco nového.
Zkuste s 3-dveřákem zaparkovat na veřejném parkovišti. Z vlastní zkušenosti můžu potvrdit, že 2x jsem dovnitř lezl kufrem, když se nějací dobráci postavili moc blízko z každé strany (Chodov P+R). Dlouhé dveře nejsou žádná výhoda.
Jedno třídveřové auto v rodině máme, a musím Vám dát za pravdu - občas je to o nervy :-)
Kufrem jsem ale zatím lézt nemusel...