Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Legendární miniaturní honda se vrací. Povyrostla do moderny

V šedesátých letech minulého století zaznamenala Honda velký úspěch se svými nekonvenčními modely DAX a Monkey, tehdy unikátními minimotocykly, které si získaly tisíce příznivců. Nyní představila reinkarnaci těchto strojů, ovšem s moderními technologiemi hodnými 21.století.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J20o25s12e38f 83P33r85o32c67h49á79z42k94a 7696606738684

K větě: "Zatímco původní DAX a možná ještě známější Monkey jezdily na desetipalcových kolech..", bych si dovolil podotknout, že Monkey DAXu předcházela a měla kola osmipalcová. Desítky mají až novější modely a některé repliky. Repliky DAxů jsou vybavovány dvanáctkami již pšknou řádku let.

0/0
7.2.2013 15:12

A19x31e53l 66M49a16r62a29n 5118717271940

Pekna , pekna R^

0/0
7.2.2013 10:56

S16t75e74p71a32n 32T19o81t29h 8548159235608

skoda, ze nema automat... je to peknej kousek.

+1/−3
7.2.2013 6:40

K56a88r25e73l 72V49a66c31h14u20t 9833782529753

Na co proboha automat? 8-o ... Jestli mě na řízení něco baví, pak je to právě (možnost) ŘAZENÍ! ... Tedy to, že si sám rozhodujete o tom, zda budete (motor a peněženku) šetřit, anebo zda dáte motoru zabrat?! ;-) ... No, ale na druhou stranu docela chápu, že na motorech poháněných strojích mohou občas chtít jezdit i antitalenti na ovládání čehokoli .. ;-D .. a pro ty je rozhodně možnost mít automat lepší, než se trápit se spojkou a nějakým řazením...........  R^

+3/−3
7.2.2013 7:43

P94a74v63e31l 23M15i72k42u13l67a 6328473376647

Také raději jezdím na motorkách s manuální převodovkou. Kolega patrně lituje, že na tomto stroji nelze jezdit s řidičákem na auto (není to 125ccm skůtr s automatem). ;-)

+1/0
7.2.2013 7:57

S85t82e63p26a39n 15T91o27t47h 8558389315608

presne tak

+1/0
7.2.2013 8:24

S73t11e65p89a92n 78T56o23t16h 8648339905178

protoze pak by mohl byt bran jako skutr ;-)

+1/0
7.2.2013 8:23

J87i23ř84í 57H50r35a21d12e44c 9318557660484

Jenom proto, že tebe něco baví, tak lidi, tak ti, které baví něco jiného, nejsou idioti...;-)

+4/−2
7.2.2013 10:50

J47a82k77u37b 18Š91a91f54a97n41d47a 7765397671801

Rozhodně nejsem antitalent ale pořídil jsem si skůtr. Není nad tu plynulost rozjezdů, absence hledání neutrálu na světlech, kapotáž, možnost mít nohy jak chci, rychlost rozjezdu...

+1/−2
7.2.2013 11:30

L51u78k27a40s 34N32o27v77a42k 4889149133208

At zije Lupa.

Staci se podivat na www.honda.cz a v sekci 125ccm najit prislusny model a ejhle doporucena cena:69900Kc.

0/0
7.2.2013 4:38

J58a38k79u19b 33Š54a41f72a45n78d56a 7405987621881

Co má znamenat tato věta z jejich webu? "Impozatní kola na 2,5 palcových ráfcích"

0/0
7.2.2013 11:17

L81u46k80a21s 66N40o59v64a13k 4259419263298

Asi to, ze sirka rafku je 2,5"

+1/0
7.2.2013 17:41

J15a44k48u14b 88Š80a94f69a61n37d53a 7835357171151

To mě napadlo taky. Ale co to řekne zákazníkovi?

0/0
7.2.2013 17:46

L10u70k98a35s 68N37o94v95a18k 4919459783978

Ze sou d******e :)

+1/0
7.2.2013 22:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.