Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Legendární miniaturní honda se vrací. Povyrostla do moderny

V šedesátých letech minulého století zaznamenala Honda velký úspěch se svými nekonvenčními modely DAX a Monkey, tehdy unikátními minimotocykly, které si získaly tisíce příznivců. Nyní představila reinkarnaci těchto strojů, ovšem s moderními technologiemi hodnými 21.století.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J60o98s96e85f 42P37r27o19c53h76á43z21k11a 7166246808394

K větě: "Zatímco původní DAX a možná ještě známější Monkey jezdily na desetipalcových kolech..", bych si dovolil podotknout, že Monkey DAXu předcházela a měla kola osmipalcová. Desítky mají až novější modely a některé repliky. Repliky DAxů jsou vybavovány dvanáctkami již pšknou řádku let.

0/0
7.2.2013 15:12

A26x71e91l 60M39a46r76a48n 5748597551590

Pekna , pekna R^

0/0
7.2.2013 10:56

S82t66e45p92a12n 81T13o56t35h 8428269495658

skoda, ze nema automat... je to peknej kousek.

+1/−3
7.2.2013 6:40

K73a17r58e46l 58V17a62c16h17u78t 9703142599313

Na co proboha automat? 8-o ... Jestli mě na řízení něco baví, pak je to právě (možnost) ŘAZENÍ! ... Tedy to, že si sám rozhodujete o tom, zda budete (motor a peněženku) šetřit, anebo zda dáte motoru zabrat?! ;-) ... No, ale na druhou stranu docela chápu, že na motorech poháněných strojích mohou občas chtít jezdit i antitalenti na ovládání čehokoli .. ;-D .. a pro ty je rozhodně možnost mít automat lepší, než se trápit se spojkou a nějakým řazením...........  R^

+3/−3
7.2.2013 7:43

P62a30v47e67l 77M70i59k69u20l96a 6278973336217

Také raději jezdím na motorkách s manuální převodovkou. Kolega patrně lituje, že na tomto stroji nelze jezdit s řidičákem na auto (není to 125ccm skůtr s automatem). ;-)

+1/0
7.2.2013 7:57

S33t13e82p54a51n 93T64o38t27h 8118269515918

presne tak

+1/0
7.2.2013 8:24

S52t75e86p74a87n 52T60o50t36h 8878749485778

protoze pak by mohl byt bran jako skutr ;-)

+1/0
7.2.2013 8:23

J16i13ř95í 60H28r59a83d51e82c 9138957250624

Jenom proto, že tebe něco baví, tak lidi, tak ti, které baví něco jiného, nejsou idioti...;-)

+4/−2
7.2.2013 10:50

J64a65k33u12b 46Š51a36f78a17n93d33a 7325397551721

Rozhodně nejsem antitalent ale pořídil jsem si skůtr. Není nad tu plynulost rozjezdů, absence hledání neutrálu na světlech, kapotáž, možnost mít nohy jak chci, rychlost rozjezdu...

+1/−2
7.2.2013 11:30

L69u96k24a18s 16N73o87v60a42k 4669819653678

At zije Lupa.

Staci se podivat na www.honda.cz a v sekci 125ccm najit prislusny model a ejhle doporucena cena:69900Kc.

0/0
7.2.2013 4:38

J49a69k71u90b 59Š35a86f94a27n33d51a 7335227981981

Co má znamenat tato věta z jejich webu? "Impozatní kola na 2,5 palcových ráfcích"

0/0
7.2.2013 11:17

L19u71k37a88s 14N20o81v85a87k 4869189873768

Asi to, ze sirka rafku je 2,5"

+1/0
7.2.2013 17:41

J14a89k45u63b 84Š67a38f46a31n42d72a 7145687771511

To mě napadlo taky. Ale co to řekne zákazníkovi?

0/0
7.2.2013 17:46

L72u72k84a93s 74N88o51v69a38k 4929609563678

Ze sou d******e :)

+1/0
7.2.2013 22:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.