Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Legendární miniaturní honda se vrací. Povyrostla do moderny

V šedesátých letech minulého století zaznamenala Honda velký úspěch se svými nekonvenčními modely DAX a Monkey, tehdy unikátními minimotocykly, které si získaly tisíce příznivců. Nyní představila reinkarnaci těchto strojů, ovšem s moderními technologiemi hodnými 21.století.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J98o76s49e72f 63P18r96o12c35h55á53z55k21a 7326176238524

K větě: "Zatímco původní DAX a možná ještě známější Monkey jezdily na desetipalcových kolech..", bych si dovolil podotknout, že Monkey DAXu předcházela a měla kola osmipalcová. Desítky mají až novější modely a některé repliky. Repliky DAxů jsou vybavovány dvanáctkami již pšknou řádku let.

0/0
7.2.2013 15:12

A24x91e46l 43M98a56r15a12n 5928247941520

Pekna , pekna R^

0/0
7.2.2013 10:56

S38t94e48p83a34n 34T43o38t83h 8988749315578

skoda, ze nema automat... je to peknej kousek.

+1/−3
7.2.2013 6:40


K29a68r55e17l 46V91a76c72h58u93t 9173392169723

Na co proboha automat? 8-o ... Jestli mě na řízení něco baví, pak je to právě (možnost) ŘAZENÍ! ... Tedy to, že si sám rozhodujete o tom, zda budete (motor a peněženku) šetřit, anebo zda dáte motoru zabrat?! ;-) ... No, ale na druhou stranu docela chápu, že na motorech poháněných strojích mohou občas chtít jezdit i antitalenti na ovládání čehokoli .. ;-D .. a pro ty je rozhodně možnost mít automat lepší, než se trápit se spojkou a nějakým řazením...........  R^

+3/−3
7.2.2013 7:43

P16a12v94e19l 21M60i10k26u26l83a 6338883286627

Také raději jezdím na motorkách s manuální převodovkou. Kolega patrně lituje, že na tomto stroji nelze jezdit s řidičákem na auto (není to 125ccm skůtr s automatem). ;-)

+1/0
7.2.2013 7:57

S15t91e24p26a25n 85T79o87t58h 8938559315278

presne tak

+1/0
7.2.2013 8:24

S79t79e10p40a54n 27T60o37t35h 8888899635698

protoze pak by mohl byt bran jako skutr ;-)

+1/0
7.2.2013 8:23

J56i13ř52í 71H83r56a73d24e66c 9658797900234

Jenom proto, že tebe něco baví, tak lidi, tak ti, které baví něco jiného, nejsou idioti...;-)

+4/−2
7.2.2013 10:50

J29a92k27u53b 10Š62a89f42a30n46d26a 7535777701661

Rozhodně nejsem antitalent ale pořídil jsem si skůtr. Není nad tu plynulost rozjezdů, absence hledání neutrálu na světlech, kapotáž, možnost mít nohy jak chci, rychlost rozjezdu...

+1/−2
7.2.2013 11:30

L35u79k12a34s 62N55o38v75a45k 4869209973578

At zije Lupa.

Staci se podivat na www.honda.cz a v sekci 125ccm najit prislusny model a ejhle doporucena cena:69900Kc.

0/0
7.2.2013 4:38

J13a22k23u29b 48Š40a96f67a19n81d88a 7365727371351

Co má znamenat tato věta z jejich webu? "Impozatní kola na 2,5 palcových ráfcích"

0/0
7.2.2013 11:17

L66u36k27a15s 85N16o88v86a63k 4549389673908

Asi to, ze sirka rafku je 2,5"

+1/0
7.2.2013 17:41

J26a81k65u88b 63Š42a38f17a32n95d14a 7465727971251

To mě napadlo taky. Ale co to řekne zákazníkovi?

0/0
7.2.2013 17:46

L97u23k97a88s 28N12o19v19a68k 4159229503248

Ze sou d******e :)

+1/0
7.2.2013 22:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.