Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Německý autoklub: nízkoemisní zóny zlepšení ovzduší nepřinesly

Zavedení nízkoemisních zón nepřineslo v sousedním Německu podle měření tamního autoklubu ADAC zlepšení kvality ovzduší. Ukázalo naopak, že snížení množství škodlivých částic je po jejich zavedení minimální. Podle Václava Špičky z Autoklubu ČR. to dokazuje, že doprava má na koncentraci prachových částic ve vzduchu jen malý vliv. Mnohem větší má prý počasí, hlavně déšť a vítr.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A12l33e27š 57M37a16k98o47v24s48k24ý 5650332252268

nízkoemisní zóny zlepšení ovzduší nepřinesly? No tak hurá do toho je zavádět tady!! Všichni přeci víme, že politikům o ekologii nejde. Těm jde o to dostat více peněz do oběhu, aby je pak mohli ukrást na předražených silnicích. ;-ORv

0/0
15.2.2013 18:48

K33a96t93e34ř64i84n67a 63S24l85a14v64í49k36o95v63á 6803575560233

Jde o to, že nízkoemisní zony nic neřeší, smrad se přesune jinam. To třeba v Japonsku jsou daleko prozíravější, tam auto starší 7 mi let nepřihlásíte . Holt výroba aut se musí v rámci ekologie točit ;-D....

0/0
18.2.2013 14:47

J31a71n 10M93o43d35r45ý 2233419437

rjm fln vit

0/0
10.2.2013 23:15


J61i34r52i 58S24i82m16a91k 9718258778683

pokud jde o ekologicky prinos, tak super ekologicky dopad mela treba valka na Balkane, stacilo aby NATO v Srbsku vybombardovalo elektrarny, tim lehl veskery prumysl, misto zemedelstvi se zavedla minova pole, idelane s minami shazovanyma z letadel, takze nikdo nevedel, kde vlastne jsou, no a semo tamo si tam amici udelali soukrome strelnice s munici z ochuzeneho uranu, ktera tam lezi dodnes. A svete div se, vzduch se krasne procistil, v rekach bylo najednou plno ryb, krajina o kterou prestal pecovat clovek se pomalu ale jiste normalizovala....

Takze nezlobte se na me, ale jediny zpusob jak neco opravdu udelat pro zivotni prostredi je radikalne omezit konzum, asi tak na uroven valecnych pridelu.

Pak se muzeme bavit o ekologii. Teda o te REALNE ekologii. Nikoliv o ekofasisticke lobby a prazdnych gestech, falesnych proklamacich a ekonomickych zajmech, treba jako jsou tolik omilane emise CO2 u aut.

Pokud si chceme lhat sami sobe, tak se na to vykasleme uplne a nechme mesta bez zon a hlavne si neberme do huby ekologii, ktera s tim nema nic spolecneho...

+8/−1
10.2.2013 21:52

J42i88ř73í 91K23o43c58u98r86e69k 6695434675758

To, co popisujete je ovšem ekofašismum nejhrubšího zrna - něco podobného zavedl Pol-Pot v Kambodži. Výsledkem bylo něco ne nepodobného holocaustu. Opravdu chcete 3.000.000 mrtvých za pět let? Tím myslím 3.000.000 postřílených nebo ubitých na ulici a hladomor.

+1/−5
10.2.2013 22:18

R83o72b61e63r90t 34V38i77l71i71m30o87v12s52k14ý 1669745504318

Nepletete hrušky a s jablky, ale myslím, že rovnou jablka s mrkví;-D

+1/−1
11.2.2013 9:54

K58a56t32e34ř11i46n71a 31S28l10a12v35í64k87o54v49á 6473255860523

Ona ani nemusí být válka, třeba když bouchla jaderka v Pripjati, tak po 20 ti letech bez lidí si příroda našla cestu k obnově ekosystému... Stačí dobrá trefa meteoritů a nastane restart.

0/0
18.2.2013 14:52

L26i14b51a 64R45u23s50n71á38k 2200844275641

Důležité je vykazovat neustálou činnost zaváděním dalších a dalších šikanózních opatření a nařízení.

+8/0
10.2.2013 18:30

P76e92t35r 62M23a15r41e65č32e90k 1163501529298

Jde jen o další tahání peněz z kapes daňových poplatníků. Studie proveditelnosti , informační kampaně .. na to všechno už čekají předem vybrané firmičky spřízněné s místními úředníčky.

+11/0
9.2.2013 7:25
Foto

K85a75m86i25l 21Ř34e12h15á71k 4149164305589

Kdepak že to soudruzi z NDR udělali chybu?;-D

+6/0
8.2.2013 23:38

J76i38ř72í 24K79o70c88u72r54e88k 6345384205718

To je našim politikům uplně jedno. Jsou totiž tak blbí, že hodlají donekonečna opakovat předchozí chyby jiných samospráv.

+5/0
10.2.2013 22:20

R84o41m53a16n 10Š28v18a34c18h 8399493649682

Je to komedie... tak na jednu stranu zavádí nízkoemisní zóny a na druhou stranu se odvrací od jaderných elektráren. Dokud tady máme znečišťovatele jako Prunéřov I a II tak vůbec nemá smysl řešit jestli auto má 110 nebo 190 mg/CO2 na km.

+10/0
8.2.2013 23:21

J33a56n 51F11r35o45l73í20k 6796420745904

Němci teď staví místo JE elektráren uhelné. Např. 2,2 GW elektrárna Neurath se stala druhou největší uhelnou elektrárnou v Evropě se vším, co to znamená pro vypouštění emisí.;-)

+7/0
9.2.2013 16:07

J22i60r17i 53S31i61m56a26k 9468748948573

no, takze ta nemecka decka co se pripoutavala retezy ke kolejim vzdycky jak vezli radioaktivni material nakonec prece jen zvitezila nad lzi a nenavisti a misto cisteho a ekologickeho zdroje nam bude ze zapadu vetricek prinaset krasnou smes popilku, CO,CO2, NOx SOx a dalsich chemickych radovanek :p

+4/0
10.2.2013 21:57

R72a49d81o11v76a19n 64B89u70b41e49n17í85č64e77k 1866195469499

Jistěže ne, vždyť také byly zřízeny za účelem dodatečného výběru peněz a ne kvůli zlepšování ovzduší.

+11/0
8.2.2013 23:15

T67o43m35á66š 52Z27e21m57a31n 3945438174755

Jo, co jinde nefunfuje, to zavedem.

V Německu a Rakousku zrušili denní svícení, protože to zhoršuje bezpečnost - u nás to s velkou slávou zavedli.

V Německu přestali blbnout se zklidňováním dopravy na hlavních ulicích, u nás to právě rozjíždíme.

O způsobu fungování parkovacích zón nemluvě.

+7/0
8.2.2013 22:39

T39o14m36á40š 87V10a70l97d41e97r 7803570709

Plně souhlasím. Nějak to úplně vždy zmrvíme.  Např zóny. Chápu že zavedli zóny kvůli dojížďákům co přijedou za prací a vůz tam nechají celý den. A ten kdo tam bydlí si nemůže zaparkovat. Nehledě, že musí platit za plac celoročně.  Ale proč tam nemohu např do 15:00 zastavit na cca 30 minut - 1hodinu je mi záhadou . Pokud musím objet tři, čtyři adresy s MHD mi to trvá celý den. vozem jen dopoledne.

+2/−1
9.2.2013 21:17

M46i21r80o53s70l60a67v 86B84u20d33a 9802482747192

Buzeraci provozovatelů mot. vozidel přeci nic nezastaví, že páni poslanci?!! Co na tom, že je to k ničemu, prostě to zavedeme a basta...ať ovčanstvo platí a hlavně..proboha ať se individuálně nedopravuje8-o

+14/−1
8.2.2013 16:03

D65u47š77a23n 20P53e73š78e88k 3475819824160

R^R^R^

Mám několik starých aut, ale jezdím s nimi jen občas, pro radost, roční nájezd kilometrů je tak velmi malý a ekologická škoda tím pádem také minimální.

Kolik je v reálném denním provozu aut bez katalyzátoru (ve skutečném denním provozu, ne v registru vozidel) a kolik ty auta najedou za rok? Zákaz vjezdu Favoritů, Š120, Žigulů apod. do centra Prahy nepřinese pro zlepšení ovzduší vůbec nic. Jednoduše proto, že v centru už skoro žádná taková auta nejezdí ani teď.

+9/0
8.2.2013 17:51

J61a66n 71F37r35o54l45í63k 6856840835614

Možná, že zakážou MHD dopravu smrdutými naftovými autobusy;-D

+5/0
9.2.2013 16:08

J62i14ř77í 46K48o54c76u76r88e58k 6665874255198

Pokud jde o prachové částice, tak největším zdrojem je ... tramvaj. Vozí si sebou pár set kilo písku a když je kluzko, tak sype. A rovnou mele najemno. Nějak netuším, jakou chemickou reakcí se dá v zážehovém* motorou z kapalného uhlovodíku a vzduchu vyrobit prachová částice. Otěr pneumatik a brzdového obložení jaksi nezávisí na typu a datu výroby motoru.

*) U dieslu jsou to saze. NJN, když si Praha zrušila trolejbusy...

+2/0
10.2.2013 22:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.