Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Německý autoklub: nízkoemisní zóny zlepšení ovzduší nepřinesly

Zavedení nízkoemisních zón nepřineslo v sousedním Německu podle měření tamního autoklubu ADAC zlepšení kvality ovzduší. Ukázalo naopak, že snížení množství škodlivých částic je po jejich zavedení minimální. Podle Václava Špičky z Autoklubu ČR. to dokazuje, že doprava má na koncentraci prachových částic ve vzduchu jen malý vliv. Mnohem větší má prý počasí, hlavně déšť a vítr.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A15l18e44š 86M25a39k28o17v64s17k95ý 1647272239

nízkoemisní zóny zlepšení ovzduší nepřinesly? No tak hurá do toho je zavádět tady!! Všichni přeci víme, že politikům o ekologii nejde. Těm jde o to dostat více peněz do oběhu, aby je pak mohli ukrást na předražených silnicích. ;-ORv

0/0
15.2.2013 18:48

K94a45t27e55ř57i55n51a 32S21l59a16v24í27k98o87v81á 6563855650613

Jde o to, že nízkoemisní zony nic neřeší, smrad se přesune jinam. To třeba v Japonsku jsou daleko prozíravější, tam auto starší 7 mi let nepřihlásíte . Holt výroba aut se musí v rámci ekologie točit ;-D....

0/0
18.2.2013 14:47

J59a37n 57M49o51d19r89ý 2363749687

rjm fln vit

0/0
10.2.2013 23:15

J42i73r43i 24S55i58m82a89k 9648728518813

pokud jde o ekologicky prinos, tak super ekologicky dopad mela treba valka na Balkane, stacilo aby NATO v Srbsku vybombardovalo elektrarny, tim lehl veskery prumysl, misto zemedelstvi se zavedla minova pole, idelane s minami shazovanyma z letadel, takze nikdo nevedel, kde vlastne jsou, no a semo tamo si tam amici udelali soukrome strelnice s munici z ochuzeneho uranu, ktera tam lezi dodnes. A svete div se, vzduch se krasne procistil, v rekach bylo najednou plno ryb, krajina o kterou prestal pecovat clovek se pomalu ale jiste normalizovala....

Takze nezlobte se na me, ale jediny zpusob jak neco opravdu udelat pro zivotni prostredi je radikalne omezit konzum, asi tak na uroven valecnych pridelu.

Pak se muzeme bavit o ekologii. Teda o te REALNE ekologii. Nikoliv o ekofasisticke lobby a prazdnych gestech, falesnych proklamacich a ekonomickych zajmech, treba jako jsou tolik omilane emise CO2 u aut.

Pokud si chceme lhat sami sobe, tak se na to vykasleme uplne a nechme mesta bez zon a hlavne si neberme do huby ekologii, ktera s tim nema nic spolecneho...

+8/−1
10.2.2013 21:52

J96i83ř80í 10K22o29c29u82r59e20k 6975644625678

To, co popisujete je ovšem ekofašismum nejhrubšího zrna - něco podobného zavedl Pol-Pot v Kambodži. Výsledkem bylo něco ne nepodobného holocaustu. Opravdu chcete 3.000.000 mrtvých za pět let? Tím myslím 3.000.000 postřílených nebo ubitých na ulici a hladomor.

+1/−5
10.2.2013 22:18

R86o76b13e47r64t 24V56i51l26i41m79o12v52s38k98ý 1659305914208

Nepletete hrušky a s jablky, ale myslím, že rovnou jablka s mrkví;-D

+1/−1
11.2.2013 9:54

K77a40t72e68ř50i96n70a 17S91l18a31v74í78k60o87v70á 6153865260173

Ona ani nemusí být válka, třeba když bouchla jaderka v Pripjati, tak po 20 ti letech bez lidí si příroda našla cestu k obnově ekosystému... Stačí dobrá trefa meteoritů a nastane restart.

0/0
18.2.2013 14:52

L34i54b66a 48R30u19s75n89á82k 2930884165541

Důležité je vykazovat neustálou činnost zaváděním dalších a dalších šikanózních opatření a nařízení.

+8/0
10.2.2013 18:30

P84e36t24r 18M61a49r93e17č64e43k 1943651119508

Jde jen o další tahání peněz z kapes daňových poplatníků. Studie proveditelnosti , informační kampaně .. na to všechno už čekají předem vybrané firmičky spřízněné s místními úředníčky.

+11/0
9.2.2013 7:25
Foto

K63a67m93i78l 13Ř83e82h52á84k 4159294305869

Kdepak že to soudruzi z NDR udělali chybu?;-D

+6/0
8.2.2013 23:38

J94i27ř18í 24K41o68c34u75r60e56k 6955344765238

To je našim politikům uplně jedno. Jsou totiž tak blbí, že hodlají donekonečna opakovat předchozí chyby jiných samospráv.

+5/0
10.2.2013 22:20

R28o98m55a47n 61Š43v19a47c16h 8929233249382

Je to komedie... tak na jednu stranu zavádí nízkoemisní zóny a na druhou stranu se odvrací od jaderných elektráren. Dokud tady máme znečišťovatele jako Prunéřov I a II tak vůbec nemá smysl řešit jestli auto má 110 nebo 190 mg/CO2 na km.

+10/0
8.2.2013 23:21

J17a58n 76F74r52o40l43í25k 6946370295164

Němci teď staví místo JE elektráren uhelné. Např. 2,2 GW elektrárna Neurath se stala druhou největší uhelnou elektrárnou v Evropě se vším, co to znamená pro vypouštění emisí.;-)

+7/0
9.2.2013 16:07

J58i24r41i 92S71i90m60a22k 9558348698813

no, takze ta nemecka decka co se pripoutavala retezy ke kolejim vzdycky jak vezli radioaktivni material nakonec prece jen zvitezila nad lzi a nenavisti a misto cisteho a ekologickeho zdroje nam bude ze zapadu vetricek prinaset krasnou smes popilku, CO,CO2, NOx SOx a dalsich chemickych radovanek :p

+4/0
10.2.2013 21:57

R33a59d57o35v73a82n 36B37u96b86e54n83í42č71e62k 1626795989439

Jistěže ne, vždyť také byly zřízeny za účelem dodatečného výběru peněz a ne kvůli zlepšování ovzduší.

+11/0
8.2.2013 23:15

T85o71m13á37š 38Z61e24m48a11n 3205458154825

Jo, co jinde nefunfuje, to zavedem.

V Německu a Rakousku zrušili denní svícení, protože to zhoršuje bezpečnost - u nás to s velkou slávou zavedli.

V Německu přestali blbnout se zklidňováním dopravy na hlavních ulicích, u nás to právě rozjíždíme.

O způsobu fungování parkovacích zón nemluvě.

+7/0
8.2.2013 22:39

T88o94m51á92š 81V18a50l21d10e90r 7193710689

Plně souhlasím. Nějak to úplně vždy zmrvíme.  Např zóny. Chápu že zavedli zóny kvůli dojížďákům co přijedou za prací a vůz tam nechají celý den. A ten kdo tam bydlí si nemůže zaparkovat. Nehledě, že musí platit za plac celoročně.  Ale proč tam nemohu např do 15:00 zastavit na cca 30 minut - 1hodinu je mi záhadou . Pokud musím objet tři, čtyři adresy s MHD mi to trvá celý den. vozem jen dopoledne.

+2/−1
9.2.2013 21:17

M56i60r98o37s97l42a55v 90B82u19d29a 9312282727592

Buzeraci provozovatelů mot. vozidel přeci nic nezastaví, že páni poslanci?!! Co na tom, že je to k ničemu, prostě to zavedeme a basta...ať ovčanstvo platí a hlavně..proboha ať se individuálně nedopravuje8-o

+14/−1
8.2.2013 16:03

D43u35š27a60n 80P70e94š47e30k 3685799704570

R^R^R^

Mám několik starých aut, ale jezdím s nimi jen občas, pro radost, roční nájezd kilometrů je tak velmi malý a ekologická škoda tím pádem také minimální.

Kolik je v reálném denním provozu aut bez katalyzátoru (ve skutečném denním provozu, ne v registru vozidel) a kolik ty auta najedou za rok? Zákaz vjezdu Favoritů, Š120, Žigulů apod. do centra Prahy nepřinese pro zlepšení ovzduší vůbec nic. Jednoduše proto, že v centru už skoro žádná taková auta nejezdí ani teď.

+9/0
8.2.2013 17:51

J31a84n 80F93r65o68l14í63k 6486720215134

Možná, že zakážou MHD dopravu smrdutými naftovými autobusy;-D

+5/0
9.2.2013 16:08

J58i91ř15í 85K31o71c63u44r90e77k 6745734575898

Pokud jde o prachové částice, tak největším zdrojem je ... tramvaj. Vozí si sebou pár set kilo písku a když je kluzko, tak sype. A rovnou mele najemno. Nějak netuším, jakou chemickou reakcí se dá v zážehovém* motorou z kapalného uhlovodíku a vzduchu vyrobit prachová částice. Otěr pneumatik a brzdového obložení jaksi nezávisí na typu a datu výroby motoru.

*) U dieslu jsou to saze. NJN, když si Praha zrušila trolejbusy...

+2/0
10.2.2013 22:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.