Diskuze

Německý autoklub: nízkoemisní zóny zlepšení ovzduší nepřinesly

Zavedení nízkoemisních zón nepřineslo v sousedním Německu podle měření tamního autoklubu ADAC zlepšení kvality ovzduší. Ukázalo naopak, že snížení množství škodlivých částic je po jejich zavedení minimální. Podle Václava Špičky z Autoklubu ČR. to dokazuje, že doprava má na koncentraci prachových částic ve vzduchu jen malý vliv. Mnohem větší má prý počasí, hlavně déšť a vítr.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AM

nízkoemisní zóny zlepšení ovzduší nepřinesly? No tak hurá do toho je zavádět tady!! Všichni přeci víme, že politikům o ekologii nejde. Těm jde o to dostat více peněz do oběhu, aby je pak mohli ukrást na předražených silnicích. ;-ORv

0 0
možnosti
KS

Jde o to, že nízkoemisní zony nic neřeší, smrad se přesune jinam. To třeba v Japonsku jsou daleko prozíravější, tam auto starší 7 mi let nepřihlásíte . Holt výroba aut se musí v rámci ekologie točit ;-D....

0 0
možnosti
JM

J15a68n 16M89o57d63r17ý

10. 2. 2013 23:15

rjm fln vit

0 0
možnosti
JS

J62i60r28i 44S21i36m71a48k

10. 2. 2013 21:52

pokud jde o ekologicky prinos, tak super ekologicky dopad mela treba valka na Balkane, stacilo aby NATO v Srbsku vybombardovalo elektrarny, tim lehl veskery prumysl, misto zemedelstvi se zavedla minova pole, idelane s minami shazovanyma z letadel, takze nikdo nevedel, kde vlastne jsou, no a semo tamo si tam amici udelali soukrome strelnice s munici z ochuzeneho uranu, ktera tam lezi dodnes. A svete div se, vzduch se krasne procistil, v rekach bylo najednou plno ryb, krajina o kterou prestal pecovat clovek se pomalu ale jiste normalizovala....

Takze nezlobte se na me, ale jediny zpusob jak neco opravdu udelat pro zivotni prostredi je radikalne omezit konzum, asi tak na uroven valecnych pridelu.

Pak se muzeme bavit o ekologii. Teda o te REALNE ekologii. Nikoliv o ekofasisticke lobby a prazdnych gestech, falesnych proklamacich a ekonomickych zajmech, treba jako jsou tolik omilane emise CO2 u aut.

Pokud si chceme lhat sami sobe, tak se na to vykasleme uplne a nechme mesta bez zon a hlavne si neberme do huby ekologii, ktera s tim nema nic spolecneho...

8 1
možnosti
JK

To, co popisujete je ovšem ekofašismum nejhrubšího zrna - něco podobného zavedl Pol-Pot v Kambodži. Výsledkem bylo něco ne nepodobného holocaustu. Opravdu chcete 3.000.000 mrtvých za pět let? Tím myslím 3.000.000 postřílených nebo ubitých na ulici a hladomor.

1 5
možnosti
LR

L46i61b30a 79R73u16s12n23á59k

10. 2. 2013 18:30

Důležité je vykazovat neustálou činnost zaváděním dalších a dalších šikanózních opatření a nařízení.

8 0
možnosti
PM

Jde jen o další tahání peněz z kapes daňových poplatníků. Studie proveditelnosti , informační kampaně .. na to všechno už čekají předem vybrané firmičky spřízněné s místními úředníčky.

11 0
možnosti
OU
JK

To je našim politikům uplně jedno. Jsou totiž tak blbí, že hodlají donekonečna opakovat předchozí chyby jiných samospráv.

5 0
možnosti

Je to komedie... tak na jednu stranu zavádí nízkoemisní zóny a na druhou stranu se odvrací od jaderných elektráren. Dokud tady máme znečišťovatele jako Prunéřov I a II tak vůbec nemá smysl řešit jestli auto má 110 nebo 190 mg/CO2 na km.

10 0
možnosti
JF

J83a93n 55F74r92o44l75í11k

9. 2. 2013 16:07

Němci teď staví místo JE elektráren uhelné. Např. 2,2 GW elektrárna Neurath se stala druhou největší uhelnou elektrárnou v Evropě se vším, co to znamená pro vypouštění emisí.;-)

7 0
možnosti
RB

Jistěže ne, vždyť také byly zřízeny za účelem dodatečného výběru peněz a ne kvůli zlepšování ovzduší.

11 0
možnosti
TZ

Jo, co jinde nefunfuje, to zavedem.

V Německu a Rakousku zrušili denní svícení, protože to zhoršuje bezpečnost - u nás to s velkou slávou zavedli.

V Německu přestali blbnout se zklidňováním dopravy na hlavních ulicích, u nás to právě rozjíždíme.

O způsobu fungování parkovacích zón nemluvě.

7 0
možnosti
TV

Plně souhlasím. Nějak to úplně vždy zmrvíme.  Např zóny. Chápu že zavedli zóny kvůli dojížďákům co přijedou za prací a vůz tam nechají celý den. A ten kdo tam bydlí si nemůže zaparkovat. Nehledě, že musí platit za plac celoročně.  Ale proč tam nemohu např do 15:00 zastavit na cca 30 minut - 1hodinu je mi záhadou . Pokud musím objet tři, čtyři adresy s MHD mi to trvá celý den. vozem jen dopoledne.

2 1
možnosti
MB

Buzeraci provozovatelů mot. vozidel přeci nic nezastaví, že páni poslanci?!! Co na tom, že je to k ničemu, prostě to zavedeme a basta...ať ovčanstvo platí a hlavně..proboha ať se individuálně nedopravuje8-o

14 1
možnosti
DP

R^R^R^

Mám několik starých aut, ale jezdím s nimi jen občas, pro radost, roční nájezd kilometrů je tak velmi malý a ekologická škoda tím pádem také minimální.

Kolik je v reálném denním provozu aut bez katalyzátoru (ve skutečném denním provozu, ne v registru vozidel) a kolik ty auta najedou za rok? Zákaz vjezdu Favoritů, Š120, Žigulů apod. do centra Prahy nepřinese pro zlepšení ovzduší vůbec nic. Jednoduše proto, že v centru už skoro žádná taková auta nejezdí ani teď.

9 0
možnosti