- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
uz to vidim, jak nejaky ourada z EU s pravitkem v ruce prohlizi nove ferrari a ma vtipne otazky na vyrobce, jestli to ma maximalne 4 sedadla, jestli ridic sedi nize nez 400mm nad zeni...
V praxi maji stejne Ferrari v tlumicich vyfuku klapky, ktere jsou pri nizkem vykonu a mereni hlucnosti priskrcene a jakmile date plyn na podlahu, tak se vse otevre a tlumic je nefunkcni...
Přijde mi, že dnešní auta jsou při běžných rychostech téměř neslyšná a "supersport" se prostě prodá se sériovou výbavou a za příplatek se ten výfuk vymění.
Zakony jsou pekne, ted uz zbyva jenom drobnost - dodrzovat je. Viz vyjimka magistratu na tranzit kamionu Prahou
nejdrive jsem si mylne myslel, ze nikdo pri smyslech - pokud zrovna neoplyva penezmi na vyhozeni - si nemuze koupit elektromobil. a jak jsem se mylil. postupnym omezovanim emisi a hluku spalovacich motoru a nesmyslnou podporou a ulevami pro akuvysavace se toho postupne docili. jen jsem zvedavy, kdo to cele zaplati. kde se vezmou ztracene stovky miliard rocne ze spotrebni dane, dalnicni znamky, silnicni dane, kde se budou brat penize na provoz a udrzbu silnicni a dalnicni site, kde se vezmou penize z prodeje automobilu a oproti tomu kde se budou brat penize na dotace elektromobilu? cele to spada to stejne kategorie jako obnovitelne zdroje elektriny, jako bioslozky do paliv aj. kde se jiz nyni oficialne priznava i v EU, ze efekt je zadny, ci negativni.
zatim elektromobily prohravaji 10:0 a to jim mesic co mesic udelaji nejake nove zvyhodneni
Kde je treba halasne proklamovany Reanult Zoe a sit drop-out vymennych stanic na baterky ? Kolik zemi se k tomu halasne pripojilo a jestli je jich v Evrope tolik jako prstu na jedne ruce, tak je to moc.
A pred rokem se Merkelove se Sarkozym tloukli v prsa kolik DESITEK MILIONU elektromobilu bude jezdit v Nemecku a Francii
Bylo by fajn, kdyby se aspon dostali na magicke cislo 100.000 v horizontu peti let.
Už dlouho jsem se tak nepobavil. Ale bohužel to klidně může bejt pravda!
Cista buzerace. Pokud neco podobneho chteji, tak proj to okamzite z druhe strany zabiji hromada vyjimek? Copak to ma nejaky smysl? I dnesni supersporty umi jezdit pekne potichu, pokud v nich nesedi pozer, ktery treba o pulnoci prepne uprostred mesta na sport a radne za to taha, aby dal na obdiv svuj "uspech" jak se dnes kazde nabyti vetsi castky penez nazyva...
Když vydá EU nařízení na ztišení sopky, zamezí tím sopečné erupce?
To nevím, ale každopádně může vypsat sopce slušnou pokutu.
Hezký, Evropa se pomalu potápí, ale na palubě se tančí. A vymýšlí se další a další hovadiny, co nás nakonec pošlou do propadliště dějin.
nežít v randálu, dýchat relativně čistější vzduch a nezabít se v autě při každé nehodě jsou hovadiny?
Opakuji: kdyby v Evropě neplatily ty přísné předpisy, tak ji dávno zaplavily šunty z Indie a Číny, tak jako v jiných oborech.
Ano v např. v Číně produkce není svázána nesmyslnými předpisy a výroba tam vesele roste. Ale např. v Pekingu po většinu roku mají smogovou situaci a každá větší nehoda v jejich šuntech znamená minimálně těžké zranění.
Připadá mi, že tihle samozvaní EU komisaři jsou vlastně agenti, najatí a placení z USA, Číny, Japonska, Ruska, Brazilie, nebo jiných končin, které mají velký zájem na devastaci a zániku kulturní Evropy. Jinak si jejich destruktivní činnost nedokážu vysvětlit. Automobilový průmysl je jen jednou částí, zaměřují se na všechny oblasti života. Až bude Evropa na úrovni Somálska, zajásají radostí a i se svými nakradenými miliardami odtáhnou na Bahamy si užívat zasloužené odměny.
spíše je to přesně naopak, kdyby v Evropě neplatily ty přísné předpisy, tak ji dávno zaplavily šunty z Indie a Číny, jak je to v jiných oborech.
Tak jsem zvědav na auto, které dokáže splnit 68 dB a CO2 limity. Jestli dokáže jet více než 80 Km/h tak se budu divit.
to neni podstatne, hlavne, ze bude mit 5 hvezdicek NCAP a zrat to bude v realu 10l na sto, akorat pri testech to bude 2.9l