Diskuze
Volkswagen má svatý grál. Koncernové „lego“ konkurence otevřeně závidí
Děkujeme za pochopení.
J97i53ř43í 24K95r22a75m35p23l
měl jsem golfa III z roku 1997 a jezdí ještě teď, ale u někoho jiného. To byl motor 1.6 benzin celou dobu absolutně bez problémů. Taky měl výkon 65kW a ne jako dnešní přeplňované ze všech stran 1.4 s výkonem i přes 100kW
Stejně tak u 10 let starého forda s motorem vůbec nic.
Za to znám lidi s Audi, kde se vysypala převodovka. U nového BMW5 se vysypal motor po 2000km!
J98i79r68i 60S68i18m95a90k
:)
njnjn, kdyz tam byl jen volant kola a par dilu co to drzelo pokupe, tak se na tom ani nemelo moc co porouchat.
Taky si porovnej praci automechanika v roce 1997 a v roce 2013 .
R81e20n20é 85H93a43l77l98a
Ale ono to není turbem.Já znám dva majitele aut s TSI motorem,kterým přeskočily rozvody. Jeden to měl naštěstí v záruce,druhý 3 měsíce po skončení prodloužené záruky a měl smůlu - v Ově dělali mrtvého brouka. Já mám třetí japonské auto a pouze jeden problém a jelikož jsem s tímto problémem nebyl první,tak ho zdarma odstranili.
R80a23d49i90m 78P67o71l63á90š61e40k
Já těm 70 miliardám docela věřím.
jedná se v podstatě o docela zásadní překopání většinu kosntrukčních dílů všech vyráběných typů, které se toho lega mají účastnit. Což může být i dražší než konstruovat nové auto. Potom se jedná o kontinuální posuzování, které díly je vhodné využít, a které ne, protože ve slabších verzích by byly zbytečně moc dimenzované a tím i drahé. Tudíž tam bude spousta slepých uliček a tím vyhozené práce.
Totéž se bude týkat technické přípravy výroby, kdy veškerá výrobní dokumentace všech typů bude muset být zrevidována a spousta toho bude muset být potom udělána znova nebo aspoň pořádně upravována.
Totéž se bude týkat logistiky celého WW i nakonec kompletní politiky jakosti, v první řadě politiky jakosti komponent aut.
A nakonec se může měnit i obchodní politika, záleží jak moc se rozhodně VV vyižít to "lego" v PR marketingu prodeje aut.
A následně se bude měnit i systém zásobování náhradními díly. A nad tím vším musí neustále fungovat speciální koordinační tým, který kontinuálně posuzuje , jestli pro určité komponenty je vhodnější využít jednotné unifikované díly nebo díly speciálně vyvinuté pro potřeby nějakého modelu. Protože takové koncernové lego má svoje kladné, ale občas i výrazně záporné stránky. A pokud se takový unifikovatelný systém průběžně neudržuje, může naopak vygenerovat i velkou ztrátu. Na jménu koncernu i na ekonomice koncernu. Jinak soudím, že si musíme zvyknout, že velké mezinárodnéí korporace mají k dispozici na svých účtech znatelně víc prostředků než je roční rozpočet naší republiky a že to není nic zvláštního. Například ten WW, ale třeba taky Apple, Microsoft, Intel, brzo to budou i velké čínské firmy třeba vyrábějící pro svět elektroniku atd.....
T40o63m12á35š 49V62a75l81d81e74r
Tady je člověk co vidí problém celého vývoje složitého stroje.
M77a78r79t53i70n 40P34u81c22h59e10r45n96a
Mit na Q7 podvozek z Pola - to zni lakave...
S40e61i84d31l 79P41e17t14r
Mašku, Mašku ... Když už někde něco opíšu tak aspoň u toho krapet přemýšlím... 70 mld USD je opravdu zcela mimo mísu. Např. celý vývoj a příprava výroby A380 včetně umělého kanálu a nového přístavu v Nice stály nějakých 13 mld Euro ..
P68e16t76r 64H36r78o84m69á32d27k61a
Už to tu párkrát vzadu bylo. Ty náklady jsou i s implementací v dalších 4 letech. Navíc se nejedná o jednu fabriku, vždyť chtějí vyrábět deset milionů vozů.
K95a34r13e44l 69V47a17c36h46u80t
Blbé je, že zákazníci ty úspory pocítí leda až tehdy, až ty NÁKLADY na platformu zaplatí... .... konfigurovat si vůz PODLE PŘEDSTAV se totiž zákazníkům (zejména u zmíněného koncernu) sakra nevyplácí !!!
T78o12m40á93š 66V71a73l64d40e95r
Koukám, plno specialistů, ekonomů. Se divím, že vás VW nenabere, aby ušetřili další miliardy, když vše vyřešíte za pár melounů.. Namalovat, když ví co má malovat, dokáže v CADu každý studentík. Tady jde o myšlenku, O rozpracování na x modelů, simulace, zkoušky atd. . Jde to lehce konstruovat tak, abych měnil při každé modifikaci mnoho položek, nebo zkonstruovat něco, co už nemusím tolik předělávat a pak opět simulovat, zkoušet atd.. Osobně se mi líbí platforma skyactiv.
J49i73r69i 18S71i12m87a44k
no tak ono je verejnym tajemstvim, ze priprava jednoho jedineho typu auta podle narocnosti vyvoje stoji 1-10 mld dolaru (radove).
Pokud se to dela uplne z niceho a je to vetsi - profachanejsi - technologicky narocnejsi auto, treba se pocita i s hybridem, tak jste klidne na 10 mld dolaru ZA VYVOJ JEDNOHO AUTA.
Ale zadani zni jinak, postavit na tom 40 ruznych modelu, od ekonomickych mestskych couraku az po limuziny s hybridem na spicce technologickeho vyvoje.
Jeste porad nekomu prijde cca sedminasobek az tricetinasobek bezne ceny za jedno auto jako moc penez ? Mi ne, protoze se odhaduje, ze vyvoj Oplu Ampery - Chevrolet Volt (coz je prekopana platforma pro takove plecky, jako je Astra, nebo Cruze) vysel sice "jen" na cca 2mld $ (udaje jsou tajne), ale pak vyrobce na kazdem prodanem kuse $ 50.000 prodelal.
Mozna stoji za uvahu, jestli neni lepsi to vyvinout trochu lepe a pak generovat jen samy zisk, co myslite...
J61i49ř21í 88H41l47i49s71n37i26k25o83v71s15k70ý
Ještě spolehlivost. Audi je s motory druhé nejhorší. VW také nic moc. TSI mají jeden problém za druhým. K tomu ji MQB nepomůže. Vzhledem ke kvalitě a poruchovosti jsou VW a spol. prostě předražené. Tedy včetně nákladů na ježdění do servisu, pokud zrovna nepotřebují odtahovku. Sem tam vidím škodovku nebo VW odtahovat z cesty, aniž byly havarovány. Zřejmě řetězy ve slavném motoru TSI, ze kterých novináři blahem učurkávali a udělali z nich motor roku, dnes šroty desetiletí.
M33i89c14h45a69l 68B17u20d15í91k
Zajimave je, ze titulek uvadi jak konkurence "otevrene zavidi", uvnitr clanku je pak ze "tise zavidi" a ve finale je to podlozeno nazorem jakehosi anonyma co je udajne manazer Toyoty. Aspon ze priznali, ze Toyota je porad co do prodeju pred VW, platformy neplatformy.
J31o22s32e63f 93B71r66o58ž71k73a
Nechápu, co tady řešíte? Podívejte se třeba na tohle, http://www.youtube.com/watch?v=qgOgFqYu3lM, http://www.youtube.com/watch?v=dlAfJi7hrug, a podobné. Uvidíte z čeho, a jakých dílů se skládá podlahová plošina, a jakým způsobem. Potom pochopíte, co je to vlastně ta platforma. Jen tak na okraj. Spoustu dílů právě pro tu platformu lisují specializovaní subdodavatelé.
P96e68t89r 69H92o54r94á43k
Nevím, jestli to tady už dneska někdo připomněl, ale škoda octavia je auto střední třídy.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu
Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu
Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...
Chata Hlásná Trebáň Berounsko
Hlásná Třebaň - Rovina, okres Beroun
3 200 000 Kč