- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"vodu odpuzující okna" .... tak toto mě pobavilo! ... jinak samozřejmě, člověk se snadno přepíše, ale opravte si to...
Delaji na to vubec nejake crashtesty? Ja videl kdysi crashtest jakehosi cinskeho auta a to melo v okne klasicke sklo a kdyz to nabouralo, tak litaly obri kusy skla vsude kolem .... lidi v aute by byli pochopitelne mrtvi, ale mozna by na tom byli lip nez chudaci okolo, kterym by to uvalilo kde co:o)
Skoda, ze tam nedaji normalni motor, nejlip z vyroby na LPG ..... jako ja vyrobce chapu, dehtovy motor je drazsi, min vydrzi a vic se kazi, ale proc na to maji doplacet zakaznici, kteri proste na dehet jezdit nechcou uz jenom z principu a nebo proto, ze je to proste ve vsech ohledech drazsi:(
Min vydrží a víc se kazí, aha tak proto není problém s klasických dieslem najet 500tis Km a motor o nice neví, některé kusy atakovali 1mil Km. to že se něco kazí může být dano 1. konstrukcí, 2. materiály 3. snahou výrobce ušetřit. Pokud se ten motor udělá dobře tak z principu je vznětový motor mnohem lepší než zážehový
jako v letadle - 350 asiatů= 250 evropanů
Ja si nemuzu pomoci, ten znak automobilky ukradli z Trabanta?
Najdi si na netu logo Trabanta a Ssangyongu. Na první pohled, z dálky možná, ale jinak jsou ta loga jiná.
Nastupování do poslední řady musí být asi žůžo. To už je lepší tam vlézt kufrem. Dále na to už nestačí řidičák skupiny B, takže si to nechám ujít
Nastupování bych se ani tolik nebál, jako vystupování při nehodě
Zadní světla z Mondea, předek z profilu Fabie, zajímavý hybrid. Nicméně ten vnitřní prostor je až neuvěřitelný.
Nic proti není to špatná značka MUSSO byl totalní tank a do terenu idealní auto.... jenže kde ty časy jsou. Tohle nevypadá špatně, ale nevím kde bych to využil.
to je malo,ja bych cekal neco pro dvacet lidi a akci splatek ze socialnich davek.At se nasi spoluobcane muzou konecne slusne vozit a nemusi se trapit ve starych skodovkach a podobne.