- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ta 77 je bohužel už sežraná rezem. Podle těch dveří je snad jenom nějak neuměle pozáplatovaná- z té už žádný perfektní veterán nebude.
Moje Mazda z roku 1998 je sežraná skoro stejně a klidně bych jí dal za třetinu.
Ta tatrovka je šrot. Za ty prachy, kdybych to chtěl vrazit do nějakého veterána, tak třebas nějaká škodovka z 50tých let. Bylo by to v podstatně lepším stavu a i levnější.
Ono spousta aut má přestřelenou cenu, pak se prodávají roky...
To minimálně o jednu nulu přestřelili, ne? Jako kdyby to bylo v perfekt stavu, tak počítám, že reálná cena 500 - 600 tisíc. Po odborné renovaci
Ta "Tatra 77" už jen podle fotek je na 40% očesaný vrak,divím se kde vzal majitel odvahu chtít za něj takovou částku ? ? ?
Ono je to přesně naopak ... je tak z 60ti procent kompletní. I když se taky domnívám, že v takovém stupni nekompletnosti je t ostrašně moc. Co by s tim kupec dělal? ... díly už nikdy nesežene, na ježdění (ani víkendové) to neni a žádný superveterán taky ne.
Naivně jsem si dodnes myslel, že unikát je jen jeden. Nyní již vím, že jich může být několik. Děkuji MF za osvětu.
Tak to jsi hodně najivní. Unikátní může být i konstrukce auta a nebo celá série ... . Taky se tak označuje vzácný předmět, kterých může být klidně ví. Najdisito v nějakém slovníku ... .
Niektoré autá su proste krásne a slúžia aj ako dobré uskladnenie penazí do budúcnosti.
Tatrovka je proste peklo auto...malo kdo to oceni...mit na to penize, tak stoji v my garazi a rukavice s dirou na nartu ruky jsou v permanenci...