Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První fotky nové Škody Octavie Combi. Kufr naloží 610 litrů

Nová octavia se prodává jen pár týdnů a na silnicích se začínají objevovat první kousky, prozatím v liftbackovém provedení. Škoda se už ale chlubí i kombíkovou verzí, která se představí za dva týdny na autosalonu v Ženevě. Dorazí tam i octavia 4x4.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L97i97b55a 55R29u89s57n27á85k 2140424545921

Je to krásný auto, s uměřeným čistým designem. R^

0/0
26.2.2013 0:24

P14a37v58e50l 66O49d58r39a29z76i58l 6844339477180

610 litrů základ kombiku je ve střední třídě rekord? Nebo se pro účely rekordů Okta pružně přesune do nižší střední a pro účely prodejů zase zpět do střední? Moje bývalý auto mělo základ 600 a to byl liftback a v roce 1990 ze kterýho byl to byl výběhovej model.

0/0
24.2.2013 22:37

Z60b81y32n29ě14k 91J46e36h10l46i37č65k18a 8954708959801

a u Okty 4 to 3800000000 litrů, tak to každej osel koupí

0/−1
23.2.2013 17:50

O17n64d21ř30e96j 18B61e54č25k42a 1402574953265

Hold u škodovky se drží heslem "objem ničím nenahradíš" akorat to berou odzadu;-D

0/−1
21.2.2013 17:44

P10e23t98r41a 62M65a33l92á 7211808181545

Zato u fordu se svými litrovými motory ve focusech a se stejnou politikou ve většině současných automobilek.....

0/0
23.2.2013 0:43

R58o29b22e57r92t 91B20o49u88k62a51l 4374525260

Priste radeji napiste holt teda jestli nekomu neskladate poctu ;-)

0/0
23.2.2013 8:49

R20o98b16e82r84t 81B84o13u95k17a21l 4794695820

Octavia vyhrála v soutěži Auto-Design-Awards tak zas taková hrůza to nebude ;-)

http://www.auto-design-awards.cz/Vitezove

+1/0
20.2.2013 15:54

T81o75m12á55š 95J14u96r80e46č70k83a 3203452489333

Facelift OII byl prasárna první kategorie, nová Octavia má krásnej usedlej a tradiční design a díky tomu si drží tvář. Jednoduché linie které spolu krásně hrají a vše do sebe zapadá. čisté linky a decentní pohled předních světel je mírně agresivní. Záď sedanu je posazená do středové linie a tak podporuje pocit mohutnosti. Verze combi se mi líbí ještě víc prodloužení krásně zapadá do konceptu a linii auta nenarušuje. A OIII sedan a rapid si může splést snad jen většina ženskejch a slepec. (nemám octavii a nikdy jsem nevlastnil škodovku- hodnotím tu pouze design)

+6/0
20.2.2013 9:04

K18a12r58e52l 98V23a95c50h94u69t 9183472749443

První fotky nové Toyoty Auris kombi jsou už taky na světě... a myslím, že vůbec nevadí, že ji experti řadí do "nižší střední třídy" ... vybavením (už v základu) patří spíše do té vyšší... ;-D ;-) R^ ... Bravo Toyota!!!

0/−2
20.2.2013 8:13

R40o72m88a94n 12H37a19n91u68s 8555767249644

Marně jsem doufal, že ty hnusný prolisy na 5 dveřích u kombíku nebudou, no tohle auto si asi nekoupím. Velikost kufru je na nic skoro všichni by uvítali aby to mělo raději více místa na nohy - kolikrát stěhujete metrovou plazmu. Mně by se třeba líbilo, kdyby ty zadní odrazky v nárazníku svítili s denním svícením. Tuhle jsem koukal, že to má i o dost menší vnější zrcátka. To u minulé byly větší plácačky, ale třeba je to aerodynamičtější. Předek je pěkný

+3/−2
20.2.2013 0:04

T12o12m85á14š 44V23e29r84n71e72r 6559601797326

Seděl jste v ní?místa na nohy je více než dost...

+2/−1
20.2.2013 10:48

P33a12u42l 10J62a11r20o37s 2323198750

Nechci kritizovat toto auto.Podle tech trabantu,wartburgu,moskvicu,ziguliku,je to pokrok.ale jak si ve srovnani automobilu na dnesnim trhu to zadna bomba neni.Dost zaostaly design.Ale pan Buh zaplat,ze to vypada k svetu a neni zase takovy rozdil jak byl mezi auty v komunistickych zemich a zapadnich zemich kdysi.;-)

+2/−10
19.2.2013 21:19

P14e74t43r 22H98o31r42á17k 1549503739794

Ty vůbec netušíš, co je to moderní design. Asi si myslíš, že ty korejské výstřelky jsou moderní design. I citroen se vrací k podobnému designu jako má škoda octavia.

+7/−2
19.2.2013 21:32

P15a15u45l 87J40a95r59o68s 2193408630

;-)To je vec vkusu,Asi mame kazdy jiny.

+1/−4
19.2.2013 21:36

K62a40r87e32l 52J22u32r12c48e83k92a 1165899201191

No to je tedy "výhra"...z C5 se stal koncernový vůz.. :-/. Octavia je konzervativní, ale jsem zvědav na ten kufr. Podle "litráže" je velký, otázkou je jak velký? Patrně spíše do výšky.

0/−1
19.2.2013 23:03

Z67d97e21n48ě80k 11N89e94č86a58s 2881312142315

Oproti předchůdkyni je o devět centimetrů delší a o 4,5 cm širší, prostor mezi nápravami (rozvor) je delší o 11 cm.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/nova-skoda-octavia-combi-0w9-/automoto.aspx?c=A130219_102256_automoto_fdv

Oproti předchůdkyni je o devět centimetrů delší a o 4,5 cm širší, prostor mezi nápravami (rozvor) je delší o 11 cm.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/nova-skoda-octavia-combi-0w9-/automoto.aspx?c=A130219_102256_automoto_fdv

Oproti předchůdkyni je o devět centimetrů delší a o 4,5 cm širší, prostor mezi nápravami (rozvor) je delší o 11 cm.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/nova-skoda-octavia-combi-0w9-/automoto.aspx?c=A130219_102256_automoto_fdvfgrgrtertertegdfg Oproti předchůdkyni je o devět centimetrů delší a o 4,5 cm širší, prostor mezi nápravami (rozvor) je delší o 11 cm. Zdroj: http://auto.idnes.cz/nova-skoda-octavia-combi-0w9-/automoto.aspx?c=A130219_102256_automoto_fdv Oproti předchůdkyni je o devět centimetrů delší a o 4,5 cm širší, prostor mezi nápravami (rozvor) je delší o 11 cm. Zdroj: http://auto.idnes.cz/nova-skoda-octavia-combi-0w9-/automoto.aspx?c=A130219_102256_automoto_fdv Oprtoi stare octavii narostla nova verze o 9cm na delku, 4,5cm na sirku a rozvor je vetsi o 11cm, to asi nebude jen na vysku :-)

+1/0
20.2.2013 10:20

Z85d31e44n18ě25k 73N12e68č66a79s 2751652272305

omlouvam se za tento prispevek...nejaka chyba prohlizece...

+1/0
20.2.2013 10:21

M66a82r12t96i13n 46P88e68ř58i10n71a 5651500913177

Proti Octavii nic nemám, rozhodně udělali dobrý krok když ji celkově zvětšili a prodloužili rozvor. Jediné co mně zaráží je, že vypadá tak nějak pořád stejně. Možná se trošku více podobá zadkem superbu ale žádná výrazná inovace v designu se nekoná. Komu je to jedno a je zvyklý na Škodu, koupí si ji opět. Komu to jedno není a chce mít opravdu pohodlné auto, sáhne po něčem, co opravdu spadá do střední třídy a to nejen velikostí kufru ale i jízdními vlastnostmi. Ale jak říkám, proti Oktávce nic nemám, myslím si, že spolehlivá je a půjde na dračku. Ale to bude asi tak vše.

Pohodlí bude asi zase to jediné, co jí bude chybět....Škodováci do mně.....

0/0
19.2.2013 20:49

J31a62n 27M44o53h58y62l88a 3838148876738

Já se třeba ve Škodovkách nikdy necítil nepohodlně. Mně ty auta "nedrncaj".

+1/0
19.2.2013 22:54

T59o82m47á45š 21K43n20a28i30f41l 6683630317280

pořád stejně? vždyt OIII vypadá úplně jinak, než předchozí okty... :) Máš oči z kašparovy krávy .)

+3/−1
19.2.2013 23:16

J87a28n 96M28u55ž24í12k 4952104382829

Abolvoval jsem s novou octavií zkušební jizdu a měl jsem z toho velmi rozporuplné pocity. Velmi mne zaskočily sedačky. Jelikož mám doma octavii I i octavii II tak sedačky jsou návrat k octavii I. Načež mi bylo řečeno, že v lepších výbavách jsou i lepší sedačky. Bohužel. Jinak co se týče designu tak je opravdu trochu nešťastná podoba s rapidem, ale na druhou stranu mě nijak nepohoršuje a nejspíš auto opravdu nebude vypadat za pár let zastarale. Spíše mi vadilo zvýšení rámů bočních dveří směrem k palubní desce, se kterou mimochodem vůbec nelícují. Co je však horší je to, že se tímto zmenšil výhled z vozu. Další výtku bych směřoval k dveřním panelům v interieru a obzvláště pak k designu madel dveří. Takové madla bych očekával spíše u korejských výrobců. Jinak mě nová octavia příjemně překvapila podvozkem a jízdními vlastnostmi. Ale zcela upřímně bych si koupil raději octavii II po liftingu než novou octavii III. Prostě tlak na cenu je na ní hodně vidět.

+1/0
19.2.2013 20:00

J58a95n 66L49i48b58i48c49h 9572148645703

Heslo Škodovky je: Velký kufr, to je to nejdůležitější. Auto má být stěhovák. Že to jezdí jako žebřiňák a vypadá jak nepovedená skládačka Lega, to je vedlejší.

+5/−9
19.2.2013 19:14

J35i22ř82í 13S56c94h86w52a97c23h 5226889977664

No tak buď rád, že máš auto, kam se nic ti nic nevejde a které vypadá jak povedená skládačka z Lega.....

Ostatně pro toho, kdo uvažuje o kombi verzi je samozřejmě velikost kufru opravdu jeden z nejdůležitějších údajů.....proč by jinak o kombi verzi vůbec uvažoval, že....

+4/0
19.2.2013 20:23

M64a25r69t76i40n 36P32e42ř24i42n80a 5451710443117

To je sice pravda, ale kufr není všechno. Jízdní vlastnosti jsou také důležité. Mimochodem mám modeo poslední generace, po sklopení zadních sedadel vznike rovná plocha přes 2m dlouhá, takže odvezu např. i dveře, zárubně cokoliv dlouhého a zavřu zadní dveře.

(Bylo by hezké říci ženě, nezlob se, že je tak málo místa vzadu, ale vždyť máme velký kufr.........)

Takže narozdíl od Octavie mám mnohem více vnitřího prostoru, pohodlnější sedačky, nesrovnatelně lepší podvozek a tišší chod motoru.

Je ale pravda, že jsem musel koupit zánovní vůz (ne nový) a stejně mně stál pořád méně, než oktávka, která by v té výbavě stála mnohem více a některé věci ve výbavě ani nemá.....Ale nic proti oktávce.

+1/−3
19.2.2013 21:09

J24i82ř69í 49S77c49h24w90a53c75h 5836279357354

srovnávat Octu s Mondeem a nové s ojetým není příliš korektní. Mondeo je cenou i vnějšími rozměry o třídu výš.

+2/0
19.2.2013 22:16

M62a18r24t50i34n 46P59e51ř89i48n48a 5101580813557

To souhlasím, psal jsme to jen proto, že spousta lidí řadí Oktávii do střední třídy. Pokud však patří (a podle mého patří) do nižší střední třídy, tak tam asi větší auto nenajdeme. Hodně zdaru.

+1/0
20.2.2013 13:40
Foto

P80a24v79e53l 70Z62u51k76a86l 6838835940753

a nejdůležitější informace = velikost kufru :-D Vítejte v ČR..zde nezajímá lidi,že za stejné peníze dostanou od jiného výrobce daleko lepší poměr cena,nebo lepší motorizace výbavu..zde stačí udělat největší kufr a máte prodejní trhák ;-D

+5/−7
19.2.2013 18:52

R91o37b25e45r77t 65B40o25u55k19a18l 4364855720

Myslite...

+1/−1
19.2.2013 18:56

K57a32r88e36l 58V74a51c53h27u11t 9713532219823

No, podle prezentace Škodováků, má úplnou a naprostou pravdu !!! :-/

Ve Škodovce nás (Čechy) mají za blbce, kteří koupí všechno!!! ;-€

Ale nechť...  Rv Rv Rv .. však ono jim sklapne!

+2/−4
19.2.2013 19:02

Z63d53e87n81e69k 71Z66a16j52í72c17e31k 1651196132577

Víš jen jestli to není tím , že někteří považují za blbce druhý a nejsou schopni popřemýšlet o sobě.Kolik si myslíš že procentuálně koupí Čechů novou oktávku?  Má se ji vyrobit zhruba 400tisíc ročně , tak kolik procent to asi bude..

0/0
19.2.2013 19:08

J48i38ř25í 52S43c50h10w20a35c72h 5856659787494

proč tě to tak žere? Máš snad pocit, že ti to auto někdo nutí?

+1/0
19.2.2013 19:11

J93i33ř47í 39S52c11h96w34a71c42h 5846759627274

1.když to tvrdíš, že to bude prodejní trhák, tak to asi musí být pravda, přece bys nám tady nelhal, že....

2 co je na tom špatného zajímat se o velikost kufru, pokud potřebuji auto abych v něm někoho a něco převážel a ne na to, aby mi stálo před barákem na okrasu, Vítej v ČR....

3 Jen pro tvou informaci naprostá většina Škodovek se prodá mimo ČR

+3/0
19.2.2013 19:06

R68o51b32e77r45t 95B44o61u50k63a43l 4354375440

To je ale sranda .... Myslim Vas prispevek ;-)

0/0
19.2.2013 20:09
Foto

P48a29v70e56l 79Z79u86k51a52l 6268255790193

očividně fanoušci Škodovky co v životě nejeli v jiném než koncernovém autě budou do roztrhání duše chválit jejich "českou značku" ;-D

0/−2
19.2.2013 21:10

T19o84m23á54š 18K77n66a35i59f20l 6673950367270

No .. ono ani zdaleka nemáš pravdu ... i s těma odlišnýma výrobcema to vyjde šul nul stejně... to je jen sen mnoha "škoda haterů"

0/0
19.2.2013 23:17

J25a86n 51H93a90v60r43d90a 4461159494369

Myslím, že si v Mladé Boleslavi tvarováním zadního čela připravili brzký, působivý a žádaný facelift.

+1/0
19.2.2013 17:59

L42u55k22á71š 51D90u93d53a 9282453698535

ale jo, z boku a zezadu to vypadá skvěle. Nesmí se ale podívat zepředu, z toho by jeden blil

+1/−2
19.2.2013 17:57

K33a49r24e88l 39V50a14c30h29u69t 9283552269973

Nerozumím... Mě přišla na blití ta šikmooká světla, která tam byla doposud! 8-o

+5/0
19.2.2013 18:00

J10a91k66u24b 93H61á21j26e40k 3610842320764

Jako obvykle u Oktávky vypadá kombík mnohem lépe, než sedan/liftback R^

+4/−1
19.2.2013 17:48

D22a82n63i75e34l 92T97o75m54e89k 8889665958896

Vypadá to pěkně. Navíc oproti OII mi dle fotek připadá, že jsou i vyváženější proporce. (Sám mám OII, nejsem nepřítel Škody, ale OII kombi vypadá v reálu ze strany divně).

Oheldně připomínek k designu: je to zázrak, že ta OIII vypadá aspoň takto. Připadá mi, že lidi spadli z Marsu, když se diví, že jiná auta jsou hezčí. Škoda je pořád ještě v rámci koncernu auto se stejnou technikou, velkým kufrem a obyčejným vzhledem. Prostě nikdy nemůže být hezčí než technicky příbuzné auto za víc peněz, to by VW popřel celou myšlenku, jak vydělává největší peníze, že udržuje představu, že některá koncernová značka je hodnotnější, a přitom mají stejný technický základ.

+1/−1
19.2.2013 16:32

P60a96u91l 51J90a51r80o71s 2473378300

Neco "uzasneho" takove auto tak casto clovek neuvidi .;-D.

0/−2
19.2.2013 16:31

J45i77ř85í 19S55m61e77t22a19n51a 7455959922168

;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
19.2.2013 19:56

T71o61m31á74š 98U68r48b48a71n 9314594442700

Spíš se mi nelíbí ta informace, že RS nedostane haldex ;-(. Už to bude trochu přemotorované na jednu nápravu. Už stávající O2RS je na hraně. Jestli ještě zvednou výkon, tak to se využije max. výkon jen při rychlostech daleko nad limity.

+1/0
19.2.2013 16:12

P33a35v83e70l 91S21t93a62v54j69a55n18í22k 1120576500381

Jak přemotorovaný? Vždyť to nemá ani 200 koní to snad není žádná tragédie na předohrab. Kdybychom se bavili o 300 koních a výš, tak se budu škrábat za uchem, ale 200 koní beru jako průměrný výkon.

+1/0
19.2.2013 16:36

T82o83m81á98š 55U54r87b64a75n 9744974702770

A čím jezdíš každý den? Průměrný výkon je na českých silnicích tak 120k.

0/−1
19.2.2013 18:01

M26i69l17a89n 55Š62v74a79g21r70o18v45s79k49ý 9372229545988

To jistě... ;-D

+2/0
19.2.2013 18:12

P92a39v58e28l 12S92t42a50v51j12a70n45í65k 1160966770931

Honda V6 3.5i

0/0
19.2.2013 18:51

J56i47ř44í 84S86c43h48w37a30c16h 5296439837784

no a co, soused má dva Trabanty 2v/0,6l 26 koní to v průměru s tebou těch 120k nebude ;-)

0/0
19.2.2013 20:10

P29a95v35e69l 57S33t27a76v76j40a36n60í81k 1470706280151

Trabant má výkon na rozdávání, tam by stačily dvě kobyly, aby to jelo.

0/0
19.2.2013 20:35

J74i43ř82í 30P24e75l14n45á90ř 6245423246599

Co to je? Nějaký starší Legend? Dnes už snad nic takového do aut ani nedávají...

0/0
19.2.2013 20:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.