Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

První fotky nové Škody Octavie Combi. Kufr naloží 610 litrů

Nová octavia se prodává jen pár týdnů a na silnicích se začínají objevovat první kousky, prozatím v liftbackovém provedení. Škoda se už ale chlubí i kombíkovou verzí, která se představí za dva týdny na autosalonu v Ženevě. Dorazí tam i octavia 4x4.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L88i88b42a 49R39u90s76n46á22k 2600584635301

Je to krásný auto, s uměřeným čistým designem. R^

0/0
26.2.2013 0:24

P43a81v32e61l 85O47d92r58a91z98i38l 6454979767390

610 litrů základ kombiku je ve střední třídě rekord? Nebo se pro účely rekordů Okta pružně přesune do nižší střední a pro účely prodejů zase zpět do střední? Moje bývalý auto mělo základ 600 a to byl liftback a v roce 1990 ze kterýho byl to byl výběhovej model.

0/0
24.2.2013 22:37

Z61b73y48n95ě69k 59J79e80h38l42i88č68k61a 8874758409551

a u Okty 4 to 3800000000 litrů, tak to každej osel koupí

0/−1
23.2.2013 17:50


O58n11d55ř95e88j 13B14e40č23k46a 1982204733205

Hold u škodovky se drží heslem "objem ničím nenahradíš" akorat to berou odzadu;-D

0/−1
21.2.2013 17:44

P56e28t69r29a 58M22a88l77á 7431788201695

Zato u fordu se svými litrovými motory ve focusech a se stejnou politikou ve většině současných automobilek.....

0/0
23.2.2013 0:43

R55o39b25e51r70t 70B40o88u15k55a76l 4724695440

Priste radeji napiste holt teda jestli nekomu neskladate poctu ;-)

0/0
23.2.2013 8:49

R64o55b22e80r70t 64B31o42u49k90a67l 4264275660

Octavia vyhrála v soutěži Auto-Design-Awards tak zas taková hrůza to nebude ;-)

http://www.auto-design-awards.cz/Vitezove

+1/0
20.2.2013 15:54

T80o66m76á85š 29J17u57r11e97č94k38a 3483432319513

Facelift OII byl prasárna první kategorie, nová Octavia má krásnej usedlej a tradiční design a díky tomu si drží tvář. Jednoduché linie které spolu krásně hrají a vše do sebe zapadá. čisté linky a decentní pohled předních světel je mírně agresivní. Záď sedanu je posazená do středové linie a tak podporuje pocit mohutnosti. Verze combi se mi líbí ještě víc prodloužení krásně zapadá do konceptu a linii auta nenarušuje. A OIII sedan a rapid si může splést snad jen většina ženskejch a slepec. (nemám octavii a nikdy jsem nevlastnil škodovku- hodnotím tu pouze design)

+6/0
20.2.2013 9:04

K87a77r33e31l 30V97a49c15h73u23t 9883332839533

První fotky nové Toyoty Auris kombi jsou už taky na světě... a myslím, že vůbec nevadí, že ji experti řadí do "nižší střední třídy" ... vybavením (už v základu) patří spíše do té vyšší... ;-D ;-) R^ ... Bravo Toyota!!!

0/−2
20.2.2013 8:13

R52o73m18a47n 78H90a53n61u85s 8635567279514

Marně jsem doufal, že ty hnusný prolisy na 5 dveřích u kombíku nebudou, no tohle auto si asi nekoupím. Velikost kufru je na nic skoro všichni by uvítali aby to mělo raději více místa na nohy - kolikrát stěhujete metrovou plazmu. Mně by se třeba líbilo, kdyby ty zadní odrazky v nárazníku svítili s denním svícením. Tuhle jsem koukal, že to má i o dost menší vnější zrcátka. To u minulé byly větší plácačky, ale třeba je to aerodynamičtější. Předek je pěkný

+3/−2
20.2.2013 0:04

T31o30m10á89š 76V97e20r38n49e42r 6589461777456

Seděl jste v ní?místa na nohy je více než dost...

+2/−1
20.2.2013 10:48

P20a83u95l 69J22a13r93o11s 2133358900

Nechci kritizovat toto auto.Podle tech trabantu,wartburgu,moskvicu,ziguliku,je to pokrok.ale jak si ve srovnani automobilu na dnesnim trhu to zadna bomba neni.Dost zaostaly design.Ale pan Buh zaplat,ze to vypada k svetu a neni zase takovy rozdil jak byl mezi auty v komunistickych zemich a zapadnich zemich kdysi.;-)

+2/−10
19.2.2013 21:19

P69e73t13r 55H28o84r72á32k 1229343729254

Ty vůbec netušíš, co je to moderní design. Asi si myslíš, že ty korejské výstřelky jsou moderní design. I citroen se vrací k podobnému designu jako má škoda octavia.

+7/−2
19.2.2013 21:32

P12a40u58l 11J10a54r39o28s 2513518810

;-)To je vec vkusu,Asi mame kazdy jiny.

+1/−4
19.2.2013 21:36

K67a35r59e86l 86J82u96r16c12e58k71a 1835429321271

No to je tedy "výhra"...z C5 se stal koncernový vůz.. :-/. Octavia je konzervativní, ale jsem zvědav na ten kufr. Podle "litráže" je velký, otázkou je jak velký? Patrně spíše do výšky.

0/−1
19.2.2013 23:03

Z38d69e21n98ě50k 46N68e92č38a62s 2121922552735

Oproti předchůdkyni je o devět centimetrů delší a o 4,5 cm širší, prostor mezi nápravami (rozvor) je delší o 11 cm.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/nova-skoda-octavia-combi-0w9-/automoto.aspx?c=A130219_102256_automoto_fdv

Oproti předchůdkyni je o devět centimetrů delší a o 4,5 cm širší, prostor mezi nápravami (rozvor) je delší o 11 cm.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/nova-skoda-octavia-combi-0w9-/automoto.aspx?c=A130219_102256_automoto_fdv

Oproti předchůdkyni je o devět centimetrů delší a o 4,5 cm širší, prostor mezi nápravami (rozvor) je delší o 11 cm.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/nova-skoda-octavia-combi-0w9-/automoto.aspx?c=A130219_102256_automoto_fdvfgrgrtertertegdfg Oproti předchůdkyni je o devět centimetrů delší a o 4,5 cm širší, prostor mezi nápravami (rozvor) je delší o 11 cm. Zdroj: http://auto.idnes.cz/nova-skoda-octavia-combi-0w9-/automoto.aspx?c=A130219_102256_automoto_fdv Oproti předchůdkyni je o devět centimetrů delší a o 4,5 cm širší, prostor mezi nápravami (rozvor) je delší o 11 cm. Zdroj: http://auto.idnes.cz/nova-skoda-octavia-combi-0w9-/automoto.aspx?c=A130219_102256_automoto_fdv Oprtoi stare octavii narostla nova verze o 9cm na delku, 4,5cm na sirku a rozvor je vetsi o 11cm, to asi nebude jen na vysku :-)

+1/0
20.2.2013 10:20

Z17d48e27n91ě95k 86N91e34č84a45s 2391372662225

omlouvam se za tento prispevek...nejaka chyba prohlizece...

+1/0
20.2.2013 10:21

M53a68r74t67i76n 37P11e58ř40i52n41a 5681980423317

Proti Octavii nic nemám, rozhodně udělali dobrý krok když ji celkově zvětšili a prodloužili rozvor. Jediné co mně zaráží je, že vypadá tak nějak pořád stejně. Možná se trošku více podobá zadkem superbu ale žádná výrazná inovace v designu se nekoná. Komu je to jedno a je zvyklý na Škodu, koupí si ji opět. Komu to jedno není a chce mít opravdu pohodlné auto, sáhne po něčem, co opravdu spadá do střední třídy a to nejen velikostí kufru ale i jízdními vlastnostmi. Ale jak říkám, proti Oktávce nic nemám, myslím si, že spolehlivá je a půjde na dračku. Ale to bude asi tak vše.

Pohodlí bude asi zase to jediné, co jí bude chybět....Škodováci do mně.....

0/0
19.2.2013 20:49

J34a84n 88M50o42h94y19l53a 3918458456348

Já se třeba ve Škodovkách nikdy necítil nepohodlně. Mně ty auta "nedrncaj".

+1/0
19.2.2013 22:54

T83o74m69á22š 79K55n48a69i87f43l 6253280717570

pořád stejně? vždyt OIII vypadá úplně jinak, než předchozí okty... :) Máš oči z kašparovy krávy .)

+3/−1
19.2.2013 23:16

J18a74n 60M36u87ž59í12k 4602604492859

Abolvoval jsem s novou octavií zkušební jizdu a měl jsem z toho velmi rozporuplné pocity. Velmi mne zaskočily sedačky. Jelikož mám doma octavii I i octavii II tak sedačky jsou návrat k octavii I. Načež mi bylo řečeno, že v lepších výbavách jsou i lepší sedačky. Bohužel. Jinak co se týče designu tak je opravdu trochu nešťastná podoba s rapidem, ale na druhou stranu mě nijak nepohoršuje a nejspíš auto opravdu nebude vypadat za pár let zastarale. Spíše mi vadilo zvýšení rámů bočních dveří směrem k palubní desce, se kterou mimochodem vůbec nelícují. Co je však horší je to, že se tímto zmenšil výhled z vozu. Další výtku bych směřoval k dveřním panelům v interieru a obzvláště pak k designu madel dveří. Takové madla bych očekával spíše u korejských výrobců. Jinak mě nová octavia příjemně překvapila podvozkem a jízdními vlastnostmi. Ale zcela upřímně bych si koupil raději octavii II po liftingu než novou octavii III. Prostě tlak na cenu je na ní hodně vidět.

+1/0
19.2.2013 20:00

J33a27n 44L24i82b32i41c13h 9962738645813

Heslo Škodovky je: Velký kufr, to je to nejdůležitější. Auto má být stěhovák. Že to jezdí jako žebřiňák a vypadá jak nepovedená skládačka Lega, to je vedlejší.

+5/−9
19.2.2013 19:14

J28i88ř52í 92S61c45h51w72a32c69h 5466109787414

No tak buď rád, že máš auto, kam se nic ti nic nevejde a které vypadá jak povedená skládačka z Lega.....

Ostatně pro toho, kdo uvažuje o kombi verzi je samozřejmě velikost kufru opravdu jeden z nejdůležitějších údajů.....proč by jinak o kombi verzi vůbec uvažoval, že....

+4/0
19.2.2013 20:23

M19a56r73t11i32n 24P29e36ř56i38n14a 5541150203837

To je sice pravda, ale kufr není všechno. Jízdní vlastnosti jsou také důležité. Mimochodem mám modeo poslední generace, po sklopení zadních sedadel vznike rovná plocha přes 2m dlouhá, takže odvezu např. i dveře, zárubně cokoliv dlouhého a zavřu zadní dveře.

(Bylo by hezké říci ženě, nezlob se, že je tak málo místa vzadu, ale vždyť máme velký kufr.........)

Takže narozdíl od Octavie mám mnohem více vnitřího prostoru, pohodlnější sedačky, nesrovnatelně lepší podvozek a tišší chod motoru.

Je ale pravda, že jsem musel koupit zánovní vůz (ne nový) a stejně mně stál pořád méně, než oktávka, která by v té výbavě stála mnohem více a některé věci ve výbavě ani nemá.....Ale nic proti oktávce.

+1/−3
19.2.2013 21:09

J24i74ř82í 53S91c41h47w44a66c50h 5256199757634

srovnávat Octu s Mondeem a nové s ojetým není příliš korektní. Mondeo je cenou i vnějšími rozměry o třídu výš.

+2/0
19.2.2013 22:16

M62a79r43t45i51n 23P83e39ř94i51n49a 5611900413247

To souhlasím, psal jsme to jen proto, že spousta lidí řadí Oktávii do střední třídy. Pokud však patří (a podle mého patří) do nižší střední třídy, tak tam asi větší auto nenajdeme. Hodně zdaru.

+1/0
20.2.2013 13:40
Foto

P88a16v40e40l 88Z18u93k62a56l 6858985700223

a nejdůležitější informace = velikost kufru :-D Vítejte v ČR..zde nezajímá lidi,že za stejné peníze dostanou od jiného výrobce daleko lepší poměr cena,nebo lepší motorizace výbavu..zde stačí udělat největší kufr a máte prodejní trhák ;-D

+5/−7
19.2.2013 18:52

R17o59b17e14r53t 72B92o57u70k19a63l 4964985840

Myslite...

+1/−1
19.2.2013 18:56

K79a41r13e40l 49V15a29c77h44u83t 9783862559673

No, podle prezentace Škodováků, má úplnou a naprostou pravdu !!! :-/

Ve Škodovce nás (Čechy) mají za blbce, kteří koupí všechno!!! ;-€

Ale nechť...  Rv Rv Rv .. však ono jim sklapne!

+2/−4
19.2.2013 19:02

Z26d86e58n51e51k 71Z31a45j43í45c18e28k 1481656282967

Víš jen jestli to není tím , že někteří považují za blbce druhý a nejsou schopni popřemýšlet o sobě.Kolik si myslíš že procentuálně koupí Čechů novou oktávku?  Má se ji vyrobit zhruba 400tisíc ročně , tak kolik procent to asi bude..

0/0
19.2.2013 19:08

J31i52ř55í 58S64c91h39w25a32c35h 5656269347414

proč tě to tak žere? Máš snad pocit, že ti to auto někdo nutí?

+1/0
19.2.2013 19:11

J82i59ř21í 55S37c62h43w96a67c31h 5316669637594

1.když to tvrdíš, že to bude prodejní trhák, tak to asi musí být pravda, přece bys nám tady nelhal, že....

2 co je na tom špatného zajímat se o velikost kufru, pokud potřebuji auto abych v něm někoho a něco převážel a ne na to, aby mi stálo před barákem na okrasu, Vítej v ČR....

3 Jen pro tvou informaci naprostá většina Škodovek se prodá mimo ČR

+3/0
19.2.2013 19:06

R47o18b46e97r32t 52B93o43u13k92a86l 4784915300

To je ale sranda .... Myslim Vas prispevek ;-)

0/0
19.2.2013 20:09
Foto

P20a19v51e12l 23Z34u44k46a63l 6868605690803

očividně fanoušci Škodovky co v životě nejeli v jiném než koncernovém autě budou do roztrhání duše chválit jejich "českou značku" ;-D

0/−2
19.2.2013 21:10

T33o84m33á37š 97K38n79a76i24f88l 6673930817460

No .. ono ani zdaleka nemáš pravdu ... i s těma odlišnýma výrobcema to vyjde šul nul stejně... to je jen sen mnoha "škoda haterů"

0/0
19.2.2013 23:17

J48a55n 27H68a58v69r23d86a 4571789284529

Myslím, že si v Mladé Boleslavi tvarováním zadního čela připravili brzký, působivý a žádaný facelift.

+1/0
19.2.2013 17:59

L39u24k10á53š 59D46u61d71a 9702583788655

ale jo, z boku a zezadu to vypadá skvěle. Nesmí se ale podívat zepředu, z toho by jeden blil

+1/−2
19.2.2013 17:57

K87a50r22e52l 95V30a83c17h41u86t 9943892459283

Nerozumím... Mě přišla na blití ta šikmooká světla, která tam byla doposud! 8-o

+5/0
19.2.2013 18:00

J12a98k66u46b 36H54á18j54e98k 3640762690384

Jako obvykle u Oktávky vypadá kombík mnohem lépe, než sedan/liftback R^

+4/−1
19.2.2013 17:48

D30a41n19i74e89l 76T61o79m18e57k 8699895368936

Vypadá to pěkně. Navíc oproti OII mi dle fotek připadá, že jsou i vyváženější proporce. (Sám mám OII, nejsem nepřítel Škody, ale OII kombi vypadá v reálu ze strany divně).

Oheldně připomínek k designu: je to zázrak, že ta OIII vypadá aspoň takto. Připadá mi, že lidi spadli z Marsu, když se diví, že jiná auta jsou hezčí. Škoda je pořád ještě v rámci koncernu auto se stejnou technikou, velkým kufrem a obyčejným vzhledem. Prostě nikdy nemůže být hezčí než technicky příbuzné auto za víc peněz, to by VW popřel celou myšlenku, jak vydělává největší peníze, že udržuje představu, že některá koncernová značka je hodnotnější, a přitom mají stejný technický základ.

+1/−1
19.2.2013 16:32

P21a21u51l 29J19a17r41o44s 2613148340

Neco "uzasneho" takove auto tak casto clovek neuvidi .;-D.

0/−2
19.2.2013 16:31

J32i34ř57í 43S51m56e75t36a90n63a 7745319212158

;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
19.2.2013 19:56

T23o83m47á93š 51U96r55b98a59n 9954424562450

Spíš se mi nelíbí ta informace, že RS nedostane haldex ;-(. Už to bude trochu přemotorované na jednu nápravu. Už stávající O2RS je na hraně. Jestli ještě zvednou výkon, tak to se využije max. výkon jen při rychlostech daleko nad limity.

+1/0
19.2.2013 16:12

P66a61v96e84l 78S15t50a66v51j14a45n65í10k 1930636440401

Jak přemotorovaný? Vždyť to nemá ani 200 koní to snad není žádná tragédie na předohrab. Kdybychom se bavili o 300 koních a výš, tak se budu škrábat za uchem, ale 200 koní beru jako průměrný výkon.

+1/0
19.2.2013 16:36

T45o89m39á23š 94U33r92b50a20n 9174774322730

A čím jezdíš každý den? Průměrný výkon je na českých silnicích tak 120k.

0/−1
19.2.2013 18:01

M60i11l93a21n 19Š73v93a77g95r26o70v47s70k79ý 9122379505128

To jistě... ;-D

+2/0
19.2.2013 18:12

P91a63v29e60l 52S27t31a70v38j14a43n68í96k 1720446770521

Honda V6 3.5i

0/0
19.2.2013 18:51

J44i71ř88í 84S89c50h61w49a73c68h 5756339527894

no a co, soused má dva Trabanty 2v/0,6l 26 koní to v průměru s tebou těch 120k nebude ;-)

0/0
19.2.2013 20:10

P23a68v14e84l 67S54t10a58v75j89a47n44í89k 1430366280961

Trabant má výkon na rozdávání, tam by stačily dvě kobyly, aby to jelo.

0/0
19.2.2013 20:35

J13i92ř36í 67P64e61l27n12á23ř 6665203786589

Co to je? Nějaký starší Legend? Dnes už snad nic takového do aut ani nedávají...

0/0
19.2.2013 20:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.