- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to krásný auto, s uměřeným čistým designem.
610 litrů základ kombiku je ve střední třídě rekord? Nebo se pro účely rekordů Okta pružně přesune do nižší střední a pro účely prodejů zase zpět do střední? Moje bývalý auto mělo základ 600 a to byl liftback a v roce 1990 ze kterýho byl to byl výběhovej model.
a u Okty 4 to 3800000000 litrů, tak to každej osel koupí
Hold u škodovky se drží heslem "objem ničím nenahradíš" akorat to berou odzadu
Zato u fordu se svými litrovými motory ve focusech a se stejnou politikou ve většině současných automobilek.....
Octavia vyhrála v soutěži Auto-Design-Awards tak zas taková hrůza to nebude
Facelift OII byl prasárna první kategorie, nová Octavia má krásnej usedlej a tradiční design a díky tomu si drží tvář. Jednoduché linie které spolu krásně hrají a vše do sebe zapadá. čisté linky a decentní pohled předních světel je mírně agresivní. Záď sedanu je posazená do středové linie a tak podporuje pocit mohutnosti. Verze combi se mi líbí ještě víc prodloužení krásně zapadá do konceptu a linii auta nenarušuje. A OIII sedan a rapid si může splést snad jen většina ženskejch a slepec. (nemám octavii a nikdy jsem nevlastnil škodovku- hodnotím tu pouze design)
První fotky nové Toyoty Auris kombi jsou už taky na světě... a myslím, že vůbec nevadí, že ji experti řadí do "nižší střední třídy" ... vybavením (už v základu) patří spíše do té vyšší... ... Bravo Toyota!!!
Marně jsem doufal, že ty hnusný prolisy na 5 dveřích u kombíku nebudou, no tohle auto si asi nekoupím. Velikost kufru je na nic skoro všichni by uvítali aby to mělo raději více místa na nohy - kolikrát stěhujete metrovou plazmu. Mně by se třeba líbilo, kdyby ty zadní odrazky v nárazníku svítili s denním svícením. Tuhle jsem koukal, že to má i o dost menší vnější zrcátka. To u minulé byly větší plácačky, ale třeba je to aerodynamičtější. Předek je pěkný
Seděl jste v ní?místa na nohy je více než dost...
Nechci kritizovat toto auto.Podle tech trabantu,wartburgu,moskvicu,ziguliku,je to pokrok.ale jak si ve srovnani automobilu na dnesnim trhu to zadna bomba neni.Dost zaostaly design.Ale pan Buh zaplat,ze to vypada k svetu a neni zase takovy rozdil jak byl mezi auty v komunistickych zemich a zapadnich zemich kdysi.
Ty vůbec netušíš, co je to moderní design. Asi si myslíš, že ty korejské výstřelky jsou moderní design. I citroen se vrací k podobnému designu jako má škoda octavia.
Proti Octavii nic nemám, rozhodně udělali dobrý krok když ji celkově zvětšili a prodloužili rozvor. Jediné co mně zaráží je, že vypadá tak nějak pořád stejně. Možná se trošku více podobá zadkem superbu ale žádná výrazná inovace v designu se nekoná. Komu je to jedno a je zvyklý na Škodu, koupí si ji opět. Komu to jedno není a chce mít opravdu pohodlné auto, sáhne po něčem, co opravdu spadá do střední třídy a to nejen velikostí kufru ale i jízdními vlastnostmi. Ale jak říkám, proti Oktávce nic nemám, myslím si, že spolehlivá je a půjde na dračku. Ale to bude asi tak vše.
Pohodlí bude asi zase to jediné, co jí bude chybět....Škodováci do mně.....
Já se třeba ve Škodovkách nikdy necítil nepohodlně. Mně ty auta "nedrncaj".