Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Unikátní pásový teréňák s vagonkem nic nezastaví

Chcete dojet opravdu vždy a všude? Zapomeňte na kola, obujte pásy. Švédský čtyřpásový speciál původně vyvinutý pro armádu nezastaví nic. V Česku můžete speciál unikátní dvoukabinové konstrukce potkat s trochou štěstí na horách. Mají ho třeba i hasiči na Liberecku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D48a89v28i80d 37J77e42r23a50b80e79k 3426480326277

Rakouská armáda je před pár lety vyprodávala

0/0
26.2.2013 15:22

J61a31r68o75s82l21a97v 37K57u54l37h17a43v94ý 4535100967322

Mám rád tyhle články!Človověk se alespon něco dozvý!R^

0/−6
26.2.2013 12:06

L27i66b21o21r 13F53i51l61á80k 3740805593893

Jsem se třeba dozvěděl, že je potřeba studovat češtinu...;-)

0/0
27.2.2013 13:06


Foto

P70e92t88r 75K82o19u91s80a19l 3939960190666

Na Jablonecku se taky jeden pohybuje :-) a je dokonce na prodej...

www.volvo4x4.eu ;-)

+1/0
26.2.2013 10:57

A92l68o20i66s 15B26l59a87ž75k78o 1511281723597

V Beskydech na Pustevnách jsou rovnou dva, tak jakýpak unikát? ;-D[>-]

+1/0
26.2.2013 10:40

P20e64t34r 45O65n12d82r68y97á12š 8915972307378

Na Pustevnách se prohání smečka takových oranžových příšer...

+4/0
26.2.2013 9:19

P40e90t93r 60Z30d54e36n63ě77k 2504879444

Na naše "silnice" jako dělané na objednávku.[>-]?R^

0/0
26.2.2013 9:03

O47n59d15ř24e76j 87S55ý79k12o51r72a 3468298813553

Předchůdce tohoto vozidla bylo VOLVO BV 202, které jezdilo od roku 1969 i ČSLA na západní hranici u zvláštního útvaru !!

+4/0
26.2.2013 9:00

J43a67n 10N84o85v21á93k 9885928284775

Takovéhle malé prdítko...

Takový DT-30 Vityaz to je pořádný stroj (stejného typu) :-)

http://en.rian.ru/images/16564/60/165646064.jpg

+4/0
26.2.2013 8:49

P66a70v87e28l 57H40o47r98á44k 8951433815862

Tak na Sibiři to samozřejmě vyžaduje něco pořádného http://www.youtube.com/watch?v=lHLwQgRcU4k

+4/0
26.2.2013 10:03

M10i91r71e26k 91S26m74é78k55a28l 9939545310343

A tož co to žere? Napojeny co kilometr na ropovod. V Rusku? ... tam je všechno možny R^R^R^

+1/0
26.2.2013 13:38

O89n29d66ř54e46j 15Č12a41p24k71a 6461871743364

Je v tom motor z T-72, takže spotřebu v terénu bych tipoval kolem 300-400 litrů na 100 kilometrů... vzhledem k tomu, že tyhle potvory většinou jezdí pro ruské ropné společnosti, tak to asi nikdo neřeší :-)

+1/0
26.2.2013 16:46

A84l36e47x37a10n59d21r 66K22o16s77t83k24a 5319156779176

Pro hasiče a záchranáře v ošklivém terénu a za hnusného počasí patrně vozítko k nezaplacení. Ono jaksi katastrofy a průšvihy mají tendenci kulminovat, málokdy se stane, že hledáte ztraceného turistu za krásného letního počasí, zato třeba záchrana ze zarostlé skalnaté rokle za bouře je poměrně běžná. Totéž požáry a podobně.

0/0
26.2.2013 8:36

M75i20c29h50a86l 76K77o33l60o90v75r94a66t 5757103165982

Pamatuji si na 80. léta, když o tomto byli reportáže v televizi, že se jedná o moderní armádní techniku ... po 25 letech je to hit civilního sektoru.

0/0
26.2.2013 7:58

M48i89c77h47a50l 48K62o60l57o66v58r93a28t 5157703695612

Jo a prý pokud přijde o libovolný pás, tak může pokračovat v jízdě ...

0/0
26.2.2013 8:00

J95a84n 41N81o98v48á24k 3265743936429

já si na to vzpomínám taky.. ale měl jsem za to že to bylo prezentováno jako Československý výrobek... holt už je to dávno

0/0
26.2.2013 8:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.