Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Unikátní pásový teréňák s vagonkem nic nezastaví

Chcete dojet opravdu vždy a všude? Zapomeňte na kola, obujte pásy. Švédský čtyřpásový speciál původně vyvinutý pro armádu nezastaví nic. V Česku můžete speciál unikátní dvoukabinové konstrukce potkat s trochou štěstí na horách. Mají ho třeba i hasiči na Liberecku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D18a37v80i59d 44J67e47r95a71b92e98k 3806280636837

Rakouská armáda je před pár lety vyprodávala

0/0
26.2.2013 15:22

J13a55r55o74s21l11a32v 61K14u45l85h77a53v89ý 4285870207972

Mám rád tyhle články!Človověk se alespon něco dozvý!R^

0/−6
26.2.2013 12:06

L83i64b73o74r 52F82i14l74á55k 3780395613903

Jsem se třeba dozvěděl, že je potřeba studovat češtinu...;-)

0/0
27.2.2013 13:06
Foto

P78e31t58r 93K69o55u82s79a63l 3639470610706

Na Jablonecku se taky jeden pohybuje :-) a je dokonce na prodej...

www.volvo4x4.eu ;-)

+1/0
26.2.2013 10:57

A33l69o63i41s 96B27l55a97ž23k88o 1381331263927

V Beskydech na Pustevnách jsou rovnou dva, tak jakýpak unikát? ;-D[>-]

+1/0
26.2.2013 10:40

P83e42t79r 72O66n43d88r13y97á88š 8355802357488

Na Pustevnách se prohání smečka takových oranžových příšer...

+4/0
26.2.2013 9:19

P73e24t11r 42Z76d34e36n15ě60k 2654509154

Na naše "silnice" jako dělané na objednávku.[>-]?R^

0/0
26.2.2013 9:03

O45n96d94ř88e78j 31S12ý21k92o76r65a 3748218793453

Předchůdce tohoto vozidla bylo VOLVO BV 202, které jezdilo od roku 1969 i ČSLA na západní hranici u zvláštního útvaru !!

+4/0
26.2.2013 9:00

J83a94n 48N40o64v50á31k 9715188384715

Takovéhle malé prdítko...

Takový DT-30 Vityaz to je pořádný stroj (stejného typu) :-)

http://en.rian.ru/images/16564/60/165646064.jpg

+4/0
26.2.2013 8:49

P81a20v56e85l 46H90o93r45á40k 8761193305322

Tak na Sibiři to samozřejmě vyžaduje něco pořádného http://www.youtube.com/watch?v=lHLwQgRcU4k

+4/0
26.2.2013 10:03

M59i68r54e13k 88S28m61é11k22a83l 9149435510373

A tož co to žere? Napojeny co kilometr na ropovod. V Rusku? ... tam je všechno možny R^R^R^

+1/0
26.2.2013 13:38

O78n32d35ř50e19j 51Č86a37p66k80a 6261671453514

Je v tom motor z T-72, takže spotřebu v terénu bych tipoval kolem 300-400 litrů na 100 kilometrů... vzhledem k tomu, že tyhle potvory většinou jezdí pro ruské ropné společnosti, tak to asi nikdo neřeší :-)

+1/0
26.2.2013 16:46

A60l21e89x79a16n30d78r 62K37o46s66t74k85a 5439136869316

Pro hasiče a záchranáře v ošklivém terénu a za hnusného počasí patrně vozítko k nezaplacení. Ono jaksi katastrofy a průšvihy mají tendenci kulminovat, málokdy se stane, že hledáte ztraceného turistu za krásného letního počasí, zato třeba záchrana ze zarostlé skalnaté rokle za bouře je poměrně běžná. Totéž požáry a podobně.

0/0
26.2.2013 8:36

M45i37c48h16a17l 72K95o92l62o86v17r17a43t 5237183225402

Pamatuji si na 80. léta, když o tomto byli reportáže v televizi, že se jedná o moderní armádní techniku ... po 25 letech je to hit civilního sektoru.

0/0
26.2.2013 7:58

M32i58c55h67a75l 76K51o44l29o47v28r73a24t 5487313585172

Jo a prý pokud přijde o libovolný pás, tak může pokračovat v jízdě ...

0/0
26.2.2013 8:00

J29a74n 81N64o53v13á55k 3665963186479

já si na to vzpomínám taky.. ale měl jsem za to že to bylo prezentováno jako Československý výrobek... holt už je to dávno

0/0
26.2.2013 8:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.