Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Unikátní pásový teréňák s vagonkem nic nezastaví

Chcete dojet opravdu vždy a všude? Zapomeňte na kola, obujte pásy. Švédský čtyřpásový speciál původně vyvinutý pro armádu nezastaví nic. V Česku můžete speciál unikátní dvoukabinové konstrukce potkat s trochou štěstí na horách. Mají ho třeba i hasiči na Liberecku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D79a51v54i36d 86J43e50r61a66b51e17k 3246420636497

Rakouská armáda je před pár lety vyprodávala

0/0
26.2.2013 15:22

J91a11r16o76s43l59a29v 75K58u52l94h22a94v45ý 4625440377302

Mám rád tyhle články!Človověk se alespon něco dozvý!R^

0/−6
26.2.2013 12:06

L52i22b40o90r 26F74i49l84á48k 3420715943553

Jsem se třeba dozvěděl, že je potřeba studovat češtinu...;-)

0/0
27.2.2013 13:06
Foto

P57e46t38r 33K88o51u76s46a43l 3599740940826

Na Jablonecku se taky jeden pohybuje :-) a je dokonce na prodej...

www.volvo4x4.eu ;-)

+1/0
26.2.2013 10:57

A90l30o55i25s 14B17l78a92ž88k51o 1181101843407

V Beskydech na Pustevnách jsou rovnou dva, tak jakýpak unikát? ;-D[>-]

+1/0
26.2.2013 10:40

P37e58t20r 86O13n62d95r47y74á65š 8225722927608

Na Pustevnách se prohání smečka takových oranžových příšer...

+4/0
26.2.2013 9:19

P83e18t61r 64Z95d42e82n28ě39k 2324379644

Na naše "silnice" jako dělané na objednávku.[>-]?R^

0/0
26.2.2013 9:03

O26n62d67ř94e29j 32S14ý20k49o86r33a 3728718413863

Předchůdce tohoto vozidla bylo VOLVO BV 202, které jezdilo od roku 1969 i ČSLA na západní hranici u zvláštního útvaru !!

+4/0
26.2.2013 9:00

J53a55n 88N13o41v24á28k 9195808884525

Takovéhle malé prdítko...

Takový DT-30 Vityaz to je pořádný stroj (stejného typu) :-)

http://en.rian.ru/images/16564/60/165646064.jpg

+4/0
26.2.2013 8:49

P14a51v57e18l 29H86o59r47á46k 8431783785462

Tak na Sibiři to samozřejmě vyžaduje něco pořádného http://www.youtube.com/watch?v=lHLwQgRcU4k

+4/0
26.2.2013 10:03

M89i67r81e20k 95S84m88é92k63a55l 9399715490293

A tož co to žere? Napojeny co kilometr na ropovod. V Rusku? ... tam je všechno možny R^R^R^

+1/0
26.2.2013 13:38

O94n50d97ř52e86j 16Č75a27p61k62a 6411671453224

Je v tom motor z T-72, takže spotřebu v terénu bych tipoval kolem 300-400 litrů na 100 kilometrů... vzhledem k tomu, že tyhle potvory většinou jezdí pro ruské ropné společnosti, tak to asi nikdo neřeší :-)

+1/0
26.2.2013 16:46

A33l94e52x73a75n52d22r 72K41o17s22t94k98a 5599506959286

Pro hasiče a záchranáře v ošklivém terénu a za hnusného počasí patrně vozítko k nezaplacení. Ono jaksi katastrofy a průšvihy mají tendenci kulminovat, málokdy se stane, že hledáte ztraceného turistu za krásného letního počasí, zato třeba záchrana ze zarostlé skalnaté rokle za bouře je poměrně běžná. Totéž požáry a podobně.

0/0
26.2.2013 8:36

M45i79c67h63a96l 48K89o91l72o69v72r15a29t 5787383495762

Pamatuji si na 80. léta, když o tomto byli reportáže v televizi, že se jedná o moderní armádní techniku ... po 25 letech je to hit civilního sektoru.

0/0
26.2.2013 7:58

M68i68c12h64a95l 96K16o32l18o89v40r90a17t 5267753655442

Jo a prý pokud přijde o libovolný pás, tak může pokračovat v jízdě ...

0/0
26.2.2013 8:00

J94a86n 77N58o36v55á62k 3815133826499

já si na to vzpomínám taky.. ale měl jsem za to že to bylo prezentováno jako Československý výrobek... holt už je to dávno

0/0
26.2.2013 8:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.