- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak vzpomínám na svou "šestnáctku" to auto fakt jelo a bylo pohodlné i prostorné. Se zimáky a menší zátěží v kufru nebyl problém ani v zimě. 2107 už tak dobrá nebyla.
Pokud bude ít někdo zájem o LADU - VAZ 2102 Kombi (viz obr na videu v článku v barvě slonová kost), výrobce VAZ Togliatti, rok výroby 1978, objem válců 1198 cm3, s výkonem 60 koní v pojízdném stavu, byť bez růžku v technickém průkaze - odhlášena z evidence a uskladněna na veterána ... po prvním majiteli ... kupovali jsme ji tehdy ve frontě s pořadníkem na Jarově ... nabízím k odkupu a odvozu v Praze ... cenu nabídněte na vaclav.mach@seznam.cz
Není ten Juha Laaksonen příbuzný s Henri Laaksonenem tenistou co hrál proti nám na DC?
Nastartovala opravdu vždycky. A když motorem neotočil startér, tak se použila klika.
A co na to simly clever Jinak ten srp a kladivo nejsou to pravé ořechové. Blicky a kladivo, to je to pravé nářadí na terénního bolševika.
jj, zažil jsem přechod ze Škody 100 na VAZ 2101 (ještě ne jako řidič). Oproti stovce to auto bylo o 2 generace lepší. Rozdíl byl ohromný na to, že obě auta vznikla v 60.letech.
samozřejmě to nebyla zásluha bolševika.
"Ladisté" a podobní nostalgici (například já jako volvista a saabista) mají po zavedení ekovýpalného v Česku utrum.
Vypadá to, že do budoucna udržovat jakéhokoli veterána bude složité, emisní povolenky do měst a podobně...