- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No a nebo místo kopie předloha: totiž Saab 9000.
Já Fiat mám, a po zkušenostech z něj nechám udělat plechovky. Na svezení super, dost živý, dobrá spotřeba. Ale je to náladový jak jarní počasí, elektrika funguje jak kdy, a taky byl dost v servisu. Může to být špatný kus, ok, ale i tak, už nechci
nej fiat je marea weekend. do ktereho jineho auta si clovek do kufru natlaci ctyrkolku nebo kocarek?
1.6 da v pripade potreby tachometrovych 190 na d1,
deti se v ni prospi a v poho odvezu sirsi OSB desky
přiznávám, že také patřím ke stádu co nechce auta od F - Fiat, Ford a Francouzská
@ Fiat.
Koupil jsem si v ojetý Fiat Punto r.v 2000 a nedám na něj dopustit. Vynikající spotřeba, velmi příjemné a lehké řízení, podle mě nejhezčí auto v dané cenové kategorii, pohodlné sezení výše. Nikde žádná rez. Jediné co se zatím pokazilo byl servomotor řízení, což nebyla tak drahá věc a co se dá u 13 let starého auta očekávat.
Za jiné auta v stejné cenové kategorii bych neměnil.
A nové punto je co si budem povídat nejkrásnější auto okolo 200 000.
jo, to má kamarád. Nějak si nemohu vzpomenout na nic, co ještě neměnil
Mě vždycky fascinuje, jak tady někdo srovnáví závady na Fiatu s Oktávkou. Ano, je pravda, že se občas na Fiatu nejaká závada objeví, ale jak bylo psáno, jsou to prkotiny za pár korun. Mám oktávku jako služební auto. Když pominu, že se v záruce měnil motor protože se mu "nějak" prohnula klikovka, tak pozáruční servis stál už 50 tisíc. A to pomlčím nad tím, že muj Fiat Stilo má najeto o třetinu více a stál o deset tisíc míň než oktávka (kupováno ve stejném roce) Oktávku? Už nikdy (a nic od VW) Fiata kdykoliv.
víš jaké je nejlepší terénní auto? No přece to služební! Až se referenti budou chovat stejně dobře ke služebním autům jako k těm vlastním (což je utopie) tak to tvoje srovnávání k něčemu bude.
A nemluvě o tom, že existuje mnoho Octávek, kterým se klikovka "nějak" neprohnula.
K čemu máš to služební auto, když svým soukromým najedeš o třetinu více km?
Auto musi byt hezke. Je to sice relativni pojem, ale jak vsichi vi, jak hnusna je Multipla, tak tohle je kombinace nudy s rusko-korejskym dizajnem devadesatek, resp. klidne jenom 10 let zpatky. Ale i nejaky Golf mel podobne velke nudne osklive predni svetlomety.
V jedné větě napíšete, že je vzhled relativní pojem a hned za to, že všichni ví, jak je Multipla hnusná
Ten závěr je důležitý: protože jich jezdí pár a blbě se shánějí díly, nikdo to nechce. A proto jsou i Oktávky jedničky dražší: opraví to každej jouda, protože za 10 let je už zná dokonale každej a díly jsou za babku.
Jenomže do Oktávky jedničky si dozadu nikdo slušně nesedne. Do téhle Cromy se pohodlně dozadu posadí 3 dospělí.
Ojetej Fiat a luxusnější auto? Dobrý promo od AAA na ležák, kterého se nemůžou zbavit Fiaty, Alfy apod. byly vždycky pekáče a vždycky budou. Je to auto pro lidi, kteří si prostě lepší dovolit nemohou.
No tak jestli je pro tebe třeba Alfa 8c pekáč pro socky, tak gratuluju...