- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Auto po 2 letech prodává firma, která ho měla jako služební - mnoho kilometrů, každý s tím jezdí jak s hnojem, nebo jiné nešetrné zacházení. Po koupi a následných opravách dražší než nové.
Chtěl jsem koupit starší vůz (údajně 2 roky, 40tis. km), po omrknutí dobrým známým jsem od toho odstoupil a šel do nového. Nepočítám že bych ho chtěl prodat dřív jak za 5 let, spíš kolem 10 i déle. 5 let záruka a jak se k němu budu chovat, tak dlouho mi vydrží.
Dvouleté auto zanemá:
Referenční auto od 0km honěné s nájezdem 80 - 150 tisíc s minimální údržbou.
Prodané jako zánovní s nájezdem 30 - 60 tisíc se servisní knížkou.
Dá se to koupit ale po cca 2 letech prodat a to pak už je kupující opavdu chudák.
Mohli jsme si koupit auto, které mělo údajně najeto pouhých asi 20 000 km...
Měli jich tam takových v ohradě u stánku Škoda-auto několik... Motorizace 1.4 TDI s AC klimatizací... Ale nějak se nám do té "výhodné koupě" nechtělo a raději jsme si koupili 1.2HTP (taky s klimoškou) za cenu o 50 tisíc vyšší... ... přece jen, jak si auto ojedu, takové ho mám (kdežto u těch 20-tisícovek nikdy člověk neví: Jaký je skutečný nájezd kilometrů? .. a hlavně: Jakpak s tím ten řidič asi jezdil??? ... že se toho majitel tak brzo (?) zbavuje) ... být "tím" řidičem tak do toho určitě jdu, ale takhle - raději ne.
Jen mi nejde do hlavy důvod, proč prodat auto po dvou letech provozu...to je to auto ještě skoro nové a právě proto, že ztratilo hodně na ceně se vyplatí si ho ještě nějaký pátek nechat.
Neprodávají je hlavně firmy? - Možná je to tak, že raději investují do nových vozů, než do nových zaměstnanců... taky si tím třeba snižují zisk, aby měly nižší daně... - Kdo ví?!