Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

PODÍVEJTE SE: Prozkoumali jsme novou Octavii Combi do detailu

Octavia Combi bude mít premiéru za pár dní v Ženevě, redakce MF DNES a iDNES.cz však měla výjimečnou příležitost vidět ji v předstihu. Nový kombík jsme mohli hodinu zkoumat v pražském ateliéru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J48a70n 54V30e18l31e98b89a 7153858699299

Tím sklápěním se chlapci inspirovali v renaultu - je to fakt praktický, jediná chyba je že sedačky se nesklápí do vodorovné polohy

0/0
5.3.2013 8:36

N77i75k 36A92d22l95e69r 8574520879539

Stejně musím zarazit opěrky hlavy, které obvykle nefungují ani u nového auta, natož u rok dva tři starého a vždycky s tím zápasím jak Herkules, abych to ze sedadla vyrval, nebo to do něj zasunul (ano, vím, že tam je tlačítko), protože zasunuté je to tak pro trpaslíka. Nebo se to snad tady vy-/ zasouvá samo? Takže stejně auto musím obejít.... Je to spíš takový marketing. Daleko víc se mi líbí místo na roletu a nosiče. To je jiné kafe a reálná praktičnost. Ještě futrál na deštník a budu spokojený.

Nicméně se mi líbí a pravděpodobně v ní jako služební budu jezdit.

0/0
6.3.2013 20:25

P71e12t84r 76J76u49r72č60e48k 4779104830

Nad tou ódou na české vychytávky se mi chtĕlo plakat. Po prohlídce v showroomu se dostavilo šeredné zklamání. Zvenčí docela hezká, ale... Interiér působí velice lacinĕ, a to srovnávám s Octavií 2 z roku 2005 ve stejné úrovni výbavy. El. ovládání všech okýnek nebo automatická klimatizace až v nejvyšší výbavĕ nebo za příplatek - to by si snad v dnešní dobĕ nedovolila nabídnout zákazníkům žádná automobilka.

+1/−3
2.3.2013 9:59

J65i33ř31í 42S56c81h61w93a61c14h 5496689737294

švihadla vzadu nebo obyč. klima (někdy i bez) v základu je v nabídce mnoha automobilek (namátkou Ford, Chevrolet)

0/−2
2.3.2013 12:29

M26a57r85i47o 91P98e95t81r10ů 9577163451321

Líbí se mi, to jo. Akorát když se do spodní části kufru dává roleta a příčníky, to už asi nezbude místo pro rezervu (kterou bych si stejně musel pořídit za svoje), že? Za prosazení téhle "zbytečnosti" si na vás zase vzpomenu, až s prosekanou pneumatikou pojedu pár set metrů nebo kilometrů ke sjezdu nebo odpočívadle, než aby mne smetl kamion. Sprej si v tomhle případě můžu akorát nacpat někam ...

+3/−1
1.3.2013 22:49

A22r64p22a19d 80H10u74n51a36d87y 8749376114708

českej hnus za nekresťanskej peníze-slouzi na prevoz tepliho vzduchu / léto / aneb vzduchu studenýho / zima /

+2/−4
1.3.2013 23:27

J35i59ř20í 96S44c18h13w29a56c13h 5616399177834

Experte Arpade, zapomněls dodat, že se tam ještě převáží tma /noc/ anebo světlo /den/! :-P

+5/−2
2.3.2013 0:58

Z69d50e30n83e49k 45Z39a80j96í91c40e86k 1721546742307

Copak ,tráva? Piko? Či jinej sajrajt co ti sežral mozek? Nebo to máš už od narození?V tom případě by tě to omlouvalo.

+5/0
2.3.2013 8:12

J96i72ř64í 97S34c55h50w47a18c10h 5236189447644

a vyměňovat kolo na dálnici je snad bezpečnější?

+1/0
2.3.2013 0:53

M15a29r69i67o 66P66e46t53r52ů 9617353951781

Není, stejně jako "oprava" pneu sprejem na místě. Proto poukazuji o snahu dojet s prázdnou pneu někam, kde to již bezpečnější je. A to i za cenu rozsekané pneumatiky, kterou již sprejem neopravím...

0/0
4.3.2013 14:14

L22i15b14a 30R40u74s81n82á64k 2660514855441

Krásná. Už se na ní těším R^

+8/−4
1.3.2013 19:07

R93a78d46e40k 44S25o71b61o36t35k67a 6127853174626

Auto je to parádní. Je pravda, že si člověk musí zaplatit za výbavu a proto mu cena naroste o slušný kus.

Zkuste se na to ale podívat i z jiné strany. Všechny automobilky zlevňují auta a perou se o zákazníky. Cena je nyní faktorem, který udává cca 70% názoru na auto.

Chcete mi ale tvrdit, že jiná levná auta vydrží to samé jako třeba tato Octavia?

To budeme za chvíli jak v Indii, kde to dokážou vyrobit, ale jdou na hranici bezpečnosti a výdrže všech materiálů. Tenčí plechy, duté plasty atd. všechno se vším.

Takže když nové auto, tak chci nejlepší poměr kvalita/cena.

Každé auto se dá odsoudit a kdo to nedělá. Nová Octavia se povedla a mě se prostě líbí.

+5/−4
1.3.2013 18:42

T60o28m22á46š 98L59e70k34n13e95r 2925774681

Tak sundejte růžové brýle a naklusejte do showroomu. Zjistíte, že dnešní auta jsou dělaná všechna úsporně, vy kvalito.

+5/−3
1.3.2013 18:58

J82o32s64e13f 25B80r31o51ž74k16a 6304892798177

Podívejte se na to dřív, než začnete něco psát o výrobě aut v Indii. http://www.youtube.com/watch?v=WCttzmmUTwA. Jinak z toho auta tady, z té německé kvality doslova farts. A vy si myslíte, že se ta Octavia v Indii vyrábí jinak.

0/0
5.3.2013 14:00

V59l77a77d61a 37S88i73m29o14n48i39k 3499453443175

Ani jsem nevěděl, že je k dispozci na jednom místě tolik kritiků Škodovky. Ale stejně je jich ve skutečnosti málo, protože jinak by Škodovka za 2012 těch ca 900 000 vozů neprodala - aspoň ne těmto věčně se vším nespokojeným majitelům 15 let starého Mercedesa B klasse ...

+6/−2
1.3.2013 18:15

J22a36n 47B31u92r92i53a12n 5139987697364

nezaškodilo by si dříve než napíšete konkrétní "15 let staré" vozidlo, zjistit odkdy je v prodeji. MB B Klasse je v prodeji od jara 2005 takže do Vašeho komentáře si ještě nějaký ten pátek počká ;-D

+2/0
1.3.2013 19:18

V40l18a52d16a 25S19i78m63o73n34i27k 3419503793185

Beru, to máte pravdu .. poznámka měla vyznít v tom duchu, že většina drsných kritiků jezdí dost jetým vozem ( průměr je nějakých 14 let) a hraje si na odborníky, kteří by si "škoda šáde" přece nikdy nekoupili....

+3/0
1.3.2013 20:50

M13i60l63a84n 40Š85v17a66g92r92o51v57s23k66ý 9342759575378

Tys´ tomu dal. ;-D

0/−1
1.3.2013 21:23

V28i47k87t94o94r 33J33o36h64á53n47e12k 4294894528230

"LED diodová světla" podle vzoru "ABS systém" a "XPS polystyrén"? :)

+1/0
1.3.2013 17:26
Foto

L44u98k52á45š 83Z94á54v10o85d22s31k66ý 9301509161

ano, výraz LED diodová světla jsou nesmyslné spojení, přesto u nás hojně rozšířené a to i odbornějšími periodiky. Je to ostuda...

0/−1
1.3.2013 18:09

J98a51n 82M22o60h70y25l64a 3678618176598

To je se vším, když v nemalém množství měst najdete městské polikliniky atp.

0/0
1.3.2013 20:21

B51o23r55i90s 31S67y70k53o89r76a 4156917430

ludia co vy by ste chceli? konecne krasne auto od skodovky a vsetci tu len breptaju... Zigulaka vam.

+6/−2
1.3.2013 17:09

M51i42l93o18s21l11a68v 43D13o40u12b77r16a40v61a 1721829875764

[>-]buď jste ji jen pěkně vyfotili,  nebo je opravdu krásná.....

+2/−2
1.3.2013 16:36

M32a87r93e57k 72H65r40u45b62y 6787622191748

Zato modelka nic moc ;-):-P

+4/0
1.3.2013 17:06

J77a29k27u28b 81S69u59c49h15ý 2904187202

;-D

0/0
3.3.2013 11:06
Foto

P24e87t53r 60Š40r90a26i92e26r 9253202632487

Dost liidí se tady trefuje do české obsese velkým kufrem. Oktávku nemám, Focus Touran ano. Když jedu na chalupu sám a vezmu si bajka (MTB) tak se se vší bagáží na týden pobytu vejde do kufru a nemusím ho skládat nebo dávat na nosič. U Oktávky se vleze jistě také;-) No a taky se do kombíku podstatně lépe nakládají těžší věci, ať už kufr nebo basa piv. V mém případě občas i sudy, mám hospodu...:-P

+1/−1
1.3.2013 16:09

F45r45a54n70t33i80š33e76k 92L12e38b20e44d53a 4114287279

pochopte, oni si musí najít něco na co nadávat :-)

+3/−1
1.3.2013 18:04

L82i82b13a 49R62u50s52n90á11k 2480704915811

Velký kufr chleba nejí a několikrát do roka se mi setsakra hodí. A když je to auto k tomu i pěkný, tak je to jednoznačný plus. Oproti tomu jestli má 150 koní nebo 250 koní je z hlediska jeho užitné hodnoty vlastně úplně jedno. Obě pojedou dobře.

+2/−1
1.3.2013 22:51

V60i14k16y64r 43B33o23h93u43m66i37l 85S46t93r50a32n29s56k71y 9907978976379

Jeden známý po pečlivé prohlídce a předchozím  vlastnictví Octavie I , II , Fabie RS i Supre Béčka to zhodnotil přesně /připomínám, že je krize, prodeje aut v Evropě jdou dolů/ slovy: "okradli na tom všechno, co se dalo a hned se to neidí" - viz kastlík na baterii z plastifikovaného kartónu:-P. Osobně jsem měl Oct. I, jezdí dodnes a trufám si říci, že to byly /možná po Oct II?/ nejspolehlivější z Octavií-pomineme-li tu nejkrásnější z let 60tých;-D

+4/0
1.3.2013 15:33

P80e44t95r 82N14o28v41á78k 2832160118309

z boku dobrý - jak stará A6.

+3/−2
1.3.2013 14:09

T76o16m37á88š 67Z93e13m87a48n 3455228754145

Přesně první věc která mě napadne.

0/0
1.3.2013 15:57

F57r50a78n28t24i29š89e62k 15L78e83b97e37d40a 4894257359

chytře vyfocené, tím správným sklem, aby to působilo jako obrovská A6 :-)

+4/0
1.3.2013 18:05

D57a12v40i92d 29R54y23c28h82e32t14s93k48ý 9416971820160

Roman nám napsal recenzi oktávie. V Boleslavi vzali Ferrari FF, Range Rover Evoque a Mercedes-Benz SLS, slisovali je a vyrobili z nich tuhle nádheru. Je prostě božská. Má sklopení sedadel z kufru a škrabku. A má jedna dvojku. A prý nebudou praskat rozvodové řetězy, protože to VW vzdal a dal tam zase řemen.

+14/−2
1.3.2013 13:49

J98a69n 89Č98a64p90e80k 6398245106583

Hm. Skvost světového designu? No noevím četl jsem více recenzí (liftbacku) a všude byl disign označovám jako "dull". Nebo se snad spletli a mělo tam být "cool" ?

+2/−2
1.3.2013 13:45

J14a69n 66M72o97h32y20l63a 3738728646308

Kde jste našel pojem dull v souvislosti s Octavii 3?

0/0
1.3.2013 14:29

M33a15r94e46k 67M58a20l40ý 3510982538330

Pro paštikare na cestu do Chorvatska to je dobrý auto.Do toho kufru se vejde konzerv,polivek z pytlíku a lahváčů.Hurá do Chorvatsaka ať jsme světový

+9/−12
1.3.2013 13:03

M89a55r44t57i46n 49K21o88t40e22k 6699773627461

Tak s timhle bych se nebal ani na dva tydny do hotelu u Sev. more s kocarkem a poradnou bagazi.

0/0
1.3.2013 13:16

J31i49ř19í 87N28e42u36m15e68i75s59t95e44r 2712655893281

Není tohle spíš nějaká vaše utkvělá představa?

+3/0
1.3.2013 15:11

M61i70c23h48a18l 76S75t15e36h33l52í41k 9924921341679

Spíš jeho osobní zkušenost :-)

+2/0
1.3.2013 15:34

F14r21a87n89t42i20š34e90k 62L49e74b81e86d52a 4754277749

ano, jsme světoví a vy jste Malý - skutečně malý :-/

+2/0
1.3.2013 18:06

P32e51t25r 91R33u82m41p42l22i23k 4159137619373

jste chudák?, že necestujete do ciziny, abyste věděl, že v chorvatským kaufu je levněji jak v českým?;-D

+1/0
1.3.2013 18:45

M81i66l70a76n 66Š53v11a37g29r59o87v56s54k36ý 9112339495798

"docela typicky česká vlastnost: tvořivost a nápaditost" - koukám, projevuje se to jenom u aut...

0/0
1.3.2013 12:48

T76o23m28á69š 82H51r22u87b15ý 4573100971216

Bohužel za tyhle "never vychytávky" si musíte zaplatit. Člověk by tak trochu čekal, že je to v ceně, jako to maj u ostatních značek, ale to u Škody nehrozí (schránka na odpadky 1500,- celkem drahej koš). Dokonce i úplně základní věci nejsou u výbavy Ambition zadarmo.

 Například duální klima za 18k, metalíza 13k2, tempomat 11k, parkovací senzory 9k, elektrická okénka vzadu 5k, asistent rozjezdu do kopce 2k. V nejvyšší výbavě tohle naštěstí je obsaženo (vyjma metalízy: wtf, chci auto v barvě která se mi líbí), ale ta cena je už mimo, navíc tam nic víc nenaleznete. Oproti holému active na 15" plecháčích je rozdíl sto táců a to to nemá ani bi-xenony (39k) a třeba dešťový senzor (dnes taky běžná věc). Příčtěte motory se špatnou pověstí (1.2 a 1.4 TSI a jejich přeskakující řetěz) a záruka jen dva roky (jak na toustovač).

 Pro fanoušky značky, proč ne, ostatně designově je to velice povedené auto, i když jak bude vypadat základní 1.2 TSI v Active za základní cenu nechci snad radši ani vědět. Když už jsem u toho designu, tak po pár týdnech zjišťuju, že mi zmizel ten "wow" efekt... Mělo to být auto plné technoligií (které už dávno všichni bereme za samozřejmost) a chytrých řešení a neokoukaným designem, ale všechny tyhle reklamní taháky nalezneme v ceníku většinou vedle 5ti místných cifer. Což je v době, kdy vychází elektrický motůrek na stahování okna levněji než klička, celkem zarážející.

 Já vim, mnozí z vás cenu neřeší, Vy jste zkrátka ti fandové.V

+20/−2
1.3.2013 12:21

J85o59s87e46f 98T29i81k98v59a30r31t 2230954410

VAG má špičkovou technologii . Pokud ji ale budeš chtít i do Octavie, cena vzroste o 100% , viz. Konfigurátor ;-)

+1/0
1.3.2013 12:26

J44i36ř86í 15Š20v89e64c 6326841241637

Tak nějak tu cenu udělat musí. U škodovky to platilo ale vždy. I malý prd je za příplatek. Kvalita použitých materiálů je také na nic. Bohužel lidi dnes vidí jen cenu.

+5/0
1.3.2013 12:27

T95o86m34á54š 65H94r79u28b60ý 4763700941486

V době, kdy nás stát odírá čím dál víc, o dobře placenou práci skoro nezavadíte, je s podivem, že se najde někdo, kdo na cenu nehledí. Nějak se vydělat musí, ale mě přijde, že Škoda má zákazníky za hlupáky, když nabízí holé auto za cenu vybaveného. Jak je možné, že dnes někdo nabídne auto bez klimatizace, tempomatu, na plecháčích za 335 tisíc?

+3/0
1.3.2013 12:42

J63i33ř29í 97Š76v63e96c 6486691541797

Tak to bude asi o tom, že mají jiné náklady nebo škodovka potřebuje vydělat, ne? Kvalita škodovky, je si myslím podobná jako třeba u Kie a jiných levných aut. Podle mne si škoda stále myslí, že je nějaká značka... ;-D

Vždyť to není pravda, jak nás odírá? Jak není porádná práce? Proč by tací lidé nebyli - já k nim patřím. Jak se říká, nejsem tak bohatý, abych si mohl kupovat levné věci.

0/−1
1.3.2013 12:51

M53a78r70e93k 86H31r30u36b13y 6327452331938

Holt je potreba vydelat na odvody do materske firmy ;-)

0/0
1.3.2013 17:06

P73e15t64r 35D43o76k80t66o64r 6916661568669

to je bohužel pravda. Ale škodovka cenu udělat umí před rokem mi firma kupovala O2 1,2TSI výbava ambi + přední a zadní park. asistent + HF...cena tohoto auta byla přes půl mega, fleetová cena pro firmu cca 300 tisíc...:-/

+2/0
1.3.2013 12:54

L44u34d17v59í65k 57G27a78j73d21o26š18í33k 2725553494672

Proč by takové auto nemohli nabízet?

Vy ho nemusíte kupovat a můžete si koupit místo toho Dacii.

Ta cena je udělaná tak, že si výrobek evidentně najde dostatek zákazníků, kteří za něj tu cenu zaplatí. Proč by jí měl výrobce dělat nižší? Kvůli vám?

Trh je věc nabídky a poptávky a buďte si jist, že obchodní úsek Škody má tu cenu velmi dobře prokalkulovanou, aby jim to fungovalo.

+1/0
1.3.2013 16:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.