Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

PODÍVEJTE SE: Prozkoumali jsme novou Octavii Combi do detailu

Octavia Combi bude mít premiéru za pár dní v Ženevě, redakce MF DNES a iDNES.cz však měla výjimečnou příležitost vidět ji v předstihu. Nový kombík jsme mohli hodinu zkoumat v pražském ateliéru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J26a20n 16V12e94l18e32b34a 7613148439849

Tím sklápěním se chlapci inspirovali v renaultu - je to fakt praktický, jediná chyba je že sedačky se nesklápí do vodorovné polohy

0/0
5.3.2013 8:36

N17i22k 96A59d95l84e43r 8284150959979

Stejně musím zarazit opěrky hlavy, které obvykle nefungují ani u nového auta, natož u rok dva tři starého a vždycky s tím zápasím jak Herkules, abych to ze sedadla vyrval, nebo to do něj zasunul (ano, vím, že tam je tlačítko), protože zasunuté je to tak pro trpaslíka. Nebo se to snad tady vy-/ zasouvá samo? Takže stejně auto musím obejít.... Je to spíš takový marketing. Daleko víc se mi líbí místo na roletu a nosiče. To je jiné kafe a reálná praktičnost. Ještě futrál na deštník a budu spokojený.

Nicméně se mi líbí a pravděpodobně v ní jako služební budu jezdit.

0/0
6.3.2013 20:25

P48e56t60r 80J18u64r84č91e88k 4199814210

Nad tou ódou na české vychytávky se mi chtĕlo plakat. Po prohlídce v showroomu se dostavilo šeredné zklamání. Zvenčí docela hezká, ale... Interiér působí velice lacinĕ, a to srovnávám s Octavií 2 z roku 2005 ve stejné úrovni výbavy. El. ovládání všech okýnek nebo automatická klimatizace až v nejvyšší výbavĕ nebo za příplatek - to by si snad v dnešní dobĕ nedovolila nabídnout zákazníkům žádná automobilka.

+1/−3
2.3.2013 9:59

J10i10ř83í 73S67c15h74w83a70c66h 5576319617324

švihadla vzadu nebo obyč. klima (někdy i bez) v základu je v nabídce mnoha automobilek (namátkou Ford, Chevrolet)

0/−2
2.3.2013 12:29

M76a85r15i45o 35P28e29t21r67ů 9547443371241

Líbí se mi, to jo. Akorát když se do spodní části kufru dává roleta a příčníky, to už asi nezbude místo pro rezervu (kterou bych si stejně musel pořídit za svoje), že? Za prosazení téhle "zbytečnosti" si na vás zase vzpomenu, až s prosekanou pneumatikou pojedu pár set metrů nebo kilometrů ke sjezdu nebo odpočívadle, než aby mne smetl kamion. Sprej si v tomhle případě můžu akorát nacpat někam ...

+3/−1
1.3.2013 22:49

A68r76p21a54d 74H34u10n95a59d21y 8209746234408

českej hnus za nekresťanskej peníze-slouzi na prevoz tepliho vzduchu / léto / aneb vzduchu studenýho / zima /

+2/−4
1.3.2013 23:27

J21i37ř80í 98S38c28h85w86a98c85h 5536839637914

Experte Arpade, zapomněls dodat, že se tam ještě převáží tma /noc/ anebo světlo /den/! :-P

+5/−2
2.3.2013 0:58

Z87d41e39n38e40k 90Z15a17j58í21c81e95k 1601356272737

Copak ,tráva? Piko? Či jinej sajrajt co ti sežral mozek? Nebo to máš už od narození?V tom případě by tě to omlouvalo.

+5/0
2.3.2013 8:12

J94i70ř22í 86S18c83h85w55a15c18h 5376809777354

a vyměňovat kolo na dálnici je snad bezpečnější?

+1/0
2.3.2013 0:53

M11a90r69i18o 17P27e81t81r43ů 9317343141781

Není, stejně jako "oprava" pneu sprejem na místě. Proto poukazuji o snahu dojet s prázdnou pneu někam, kde to již bezpečnější je. A to i za cenu rozsekané pneumatiky, kterou již sprejem neopravím...

0/0
4.3.2013 14:14

L69i27b42a 66R59u69s34n90á82k 2700764825141

Krásná. Už se na ní těším R^

+8/−4
1.3.2013 19:07

R54a83d32e31k 63S34o38b32o20t89k35a 6527283984906

Auto je to parádní. Je pravda, že si člověk musí zaplatit za výbavu a proto mu cena naroste o slušný kus.

Zkuste se na to ale podívat i z jiné strany. Všechny automobilky zlevňují auta a perou se o zákazníky. Cena je nyní faktorem, který udává cca 70% názoru na auto.

Chcete mi ale tvrdit, že jiná levná auta vydrží to samé jako třeba tato Octavia?

To budeme za chvíli jak v Indii, kde to dokážou vyrobit, ale jdou na hranici bezpečnosti a výdrže všech materiálů. Tenčí plechy, duté plasty atd. všechno se vším.

Takže když nové auto, tak chci nejlepší poměr kvalita/cena.

Každé auto se dá odsoudit a kdo to nedělá. Nová Octavia se povedla a mě se prostě líbí.

+5/−4
1.3.2013 18:42

T22o36m90á61š 14L14e26k37n72e50r 2775214521

Tak sundejte růžové brýle a naklusejte do showroomu. Zjistíte, že dnešní auta jsou dělaná všechna úsporně, vy kvalito.

+5/−3
1.3.2013 18:58

J43o28s30e92f 35B12r71o97ž58k22a 6674102748557

Podívejte se na to dřív, než začnete něco psát o výrobě aut v Indii. http://www.youtube.com/watch?v=WCttzmmUTwA. Jinak z toho auta tady, z té německé kvality doslova farts. A vy si myslíte, že se ta Octavia v Indii vyrábí jinak.

0/0
5.3.2013 14:00

V59l36a17d24a 41S69i42m77o55n79i24k 3789983383555

Ani jsem nevěděl, že je k dispozci na jednom místě tolik kritiků Škodovky. Ale stejně je jich ve skutečnosti málo, protože jinak by Škodovka za 2012 těch ca 900 000 vozů neprodala - aspoň ne těmto věčně se vším nespokojeným majitelům 15 let starého Mercedesa B klasse ...

+6/−2
1.3.2013 18:15

J59a79n 84B22u85r87i90a69n 5429277257364

nezaškodilo by si dříve než napíšete konkrétní "15 let staré" vozidlo, zjistit odkdy je v prodeji. MB B Klasse je v prodeji od jara 2005 takže do Vašeho komentáře si ještě nějaký ten pátek počká ;-D

+2/0
1.3.2013 19:18

V92l63a23d32a 60S38i58m66o11n65i36k 3469503193655

Beru, to máte pravdu .. poznámka měla vyznít v tom duchu, že většina drsných kritiků jezdí dost jetým vozem ( průměr je nějakých 14 let) a hraje si na odborníky, kteří by si "škoda šáde" přece nikdy nekoupili....

+3/0
1.3.2013 20:50

M71i49l77a55n 12Š43v52a97g42r81o87v88s66k67ý 9652739965258

Tys´ tomu dal. ;-D

0/−1
1.3.2013 21:23

V43i49k24t42o56r 62J49o50h71á53n93e53k 4484704758320

"LED diodová světla" podle vzoru "ABS systém" a "XPS polystyrén"? :)

+1/0
1.3.2013 17:26
Foto

L29u30k63á70š 22Z92á50v64o80d50s72k49ý 9901989451

ano, výraz LED diodová světla jsou nesmyslné spojení, přesto u nás hojně rozšířené a to i odbornějšími periodiky. Je to ostuda...

0/−1
1.3.2013 18:09

J90a38n 30M17o69h50y39l92a 3248168616708

To je se vším, když v nemalém množství měst najdete městské polikliniky atp.

0/0
1.3.2013 20:21

B97o14r87i42s 26S22y43k47o45r20a 4366127500

ludia co vy by ste chceli? konecne krasne auto od skodovky a vsetci tu len breptaju... Zigulaka vam.

+6/−2
1.3.2013 17:09
Foto

M98i58l60o16s89l98a58v 72D18o13u24b28r63a16v80a 1891379485634

[>-]buď jste ji jen pěkně vyfotili,  nebo je opravdu krásná.....

+2/−2
1.3.2013 16:36

M60a31r51e60k 91H17r55u37b57y 6607102791118

Zato modelka nic moc ;-):-P

+4/0
1.3.2013 17:06

J27a66k69u91b 77S85u34c16h13ý 2974897112

;-D

0/0
3.3.2013 11:06
Foto

P73e24t62r 15Š62r57a17i70e71r 9513282572977

Dost liidí se tady trefuje do české obsese velkým kufrem. Oktávku nemám, Focus Touran ano. Když jedu na chalupu sám a vezmu si bajka (MTB) tak se se vší bagáží na týden pobytu vejde do kufru a nemusím ho skládat nebo dávat na nosič. U Oktávky se vleze jistě také;-) No a taky se do kombíku podstatně lépe nakládají těžší věci, ať už kufr nebo basa piv. V mém případě občas i sudy, mám hospodu...:-P

+1/−1
1.3.2013 16:09

F67r97a43n71t11i22š17e32k 22L10e96b46e88d21a 4504247579

pochopte, oni si musí najít něco na co nadávat :-)

+3/−1
1.3.2013 18:04

L57i32b60a 59R28u92s92n32á93k 2120914185391

Velký kufr chleba nejí a několikrát do roka se mi setsakra hodí. A když je to auto k tomu i pěkný, tak je to jednoznačný plus. Oproti tomu jestli má 150 koní nebo 250 koní je z hlediska jeho užitné hodnoty vlastně úplně jedno. Obě pojedou dobře.

+2/−1
1.3.2013 22:51

V74i47k22y93r 19B87o89h44u11m85i81l 77S60t23r65a68n72s45k66y 9567248936959

Jeden známý po pečlivé prohlídce a předchozím  vlastnictví Octavie I , II , Fabie RS i Supre Béčka to zhodnotil přesně /připomínám, že je krize, prodeje aut v Evropě jdou dolů/ slovy: "okradli na tom všechno, co se dalo a hned se to neidí" - viz kastlík na baterii z plastifikovaného kartónu:-P. Osobně jsem měl Oct. I, jezdí dodnes a trufám si říci, že to byly /možná po Oct II?/ nejspolehlivější z Octavií-pomineme-li tu nejkrásnější z let 60tých;-D

+4/0
1.3.2013 15:33

P95e48t49r 14N49o49v16á19k 2252230828349

z boku dobrý - jak stará A6.

+3/−2
1.3.2013 14:09

T58o33m94á11š 62Z33e22m55a46n 3775808674795

Přesně první věc která mě napadne.

0/0
1.3.2013 15:57

F37r62a31n65t35i61š25e80k 51L25e54b69e82d50a 4944947769

chytře vyfocené, tím správným sklem, aby to působilo jako obrovská A6 :-)

+4/0
1.3.2013 18:05

D66a63v77i87d 16R44y77c44h13e33t11s48k58ý 9276661810340

Roman nám napsal recenzi oktávie. V Boleslavi vzali Ferrari FF, Range Rover Evoque a Mercedes-Benz SLS, slisovali je a vyrobili z nich tuhle nádheru. Je prostě božská. Má sklopení sedadel z kufru a škrabku. A má jedna dvojku. A prý nebudou praskat rozvodové řetězy, protože to VW vzdal a dal tam zase řemen.

+14/−2
1.3.2013 13:49

J22a85n 84Č52a89p61e67k 6538175186493

Hm. Skvost světového designu? No noevím četl jsem více recenzí (liftbacku) a všude byl disign označovám jako "dull". Nebo se snad spletli a mělo tam být "cool" ?

+2/−2
1.3.2013 13:45

J41a79n 82M27o60h68y21l26a 3888908316288

Kde jste našel pojem dull v souvislosti s Octavii 3?

0/0
1.3.2013 14:29

M53a31r31e38k 23M41a91l96ý 3870862578380

Pro paštikare na cestu do Chorvatska to je dobrý auto.Do toho kufru se vejde konzerv,polivek z pytlíku a lahváčů.Hurá do Chorvatsaka ať jsme světový

+9/−12
1.3.2013 13:03

M19a20r33t76i12n 19K44o97t36e37k 6129333497831

Tak s timhle bych se nebal ani na dva tydny do hotelu u Sev. more s kocarkem a poradnou bagazi.

0/0
1.3.2013 13:16

J87i88ř16í 50N91e43u89m67e41i30s67t33e53r 2212255203611

Není tohle spíš nějaká vaše utkvělá představa?

+3/0
1.3.2013 15:11

M53i32c53h18a49l 45S43t24e79h56l32í90k 9254291971879

Spíš jeho osobní zkušenost :-)

+2/0
1.3.2013 15:34

F39r53a12n90t47i94š24e47k 51L78e13b18e78d65a 4324817269

ano, jsme světoví a vy jste Malý - skutečně malý :-/

+2/0
1.3.2013 18:06

P75e58t10r 94R74u47m53p71l35i22k 4859667759253

jste chudák?, že necestujete do ciziny, abyste věděl, že v chorvatským kaufu je levněji jak v českým?;-D

+1/0
1.3.2013 18:45

M11i69l44a23n 66Š23v29a24g58r18o16v66s70k41ý 9352459235338

"docela typicky česká vlastnost: tvořivost a nápaditost" - koukám, projevuje se to jenom u aut...

0/0
1.3.2013 12:48

T50o74m48á70š 96H91r63u16b57ý 4283210821376

Bohužel za tyhle "never vychytávky" si musíte zaplatit. Člověk by tak trochu čekal, že je to v ceně, jako to maj u ostatních značek, ale to u Škody nehrozí (schránka na odpadky 1500,- celkem drahej koš). Dokonce i úplně základní věci nejsou u výbavy Ambition zadarmo.

 Například duální klima za 18k, metalíza 13k2, tempomat 11k, parkovací senzory 9k, elektrická okénka vzadu 5k, asistent rozjezdu do kopce 2k. V nejvyšší výbavě tohle naštěstí je obsaženo (vyjma metalízy: wtf, chci auto v barvě která se mi líbí), ale ta cena je už mimo, navíc tam nic víc nenaleznete. Oproti holému active na 15" plecháčích je rozdíl sto táců a to to nemá ani bi-xenony (39k) a třeba dešťový senzor (dnes taky běžná věc). Příčtěte motory se špatnou pověstí (1.2 a 1.4 TSI a jejich přeskakující řetěz) a záruka jen dva roky (jak na toustovač).

 Pro fanoušky značky, proč ne, ostatně designově je to velice povedené auto, i když jak bude vypadat základní 1.2 TSI v Active za základní cenu nechci snad radši ani vědět. Když už jsem u toho designu, tak po pár týdnech zjišťuju, že mi zmizel ten "wow" efekt... Mělo to být auto plné technoligií (které už dávno všichni bereme za samozřejmost) a chytrých řešení a neokoukaným designem, ale všechny tyhle reklamní taháky nalezneme v ceníku většinou vedle 5ti místných cifer. Což je v době, kdy vychází elektrický motůrek na stahování okna levněji než klička, celkem zarážející.

 Já vim, mnozí z vás cenu neřeší, Vy jste zkrátka ti fandové.V

+20/−2
1.3.2013 12:21

J79o74s62e11f 48T43i51k64v68a95r61t 2980914880

VAG má špičkovou technologii . Pokud ji ale budeš chtít i do Octavie, cena vzroste o 100% , viz. Konfigurátor ;-)

+1/0
1.3.2013 12:26

J18i75ř21í 46Š89v97e62c 6266101761407

Tak nějak tu cenu udělat musí. U škodovky to platilo ale vždy. I malý prd je za příplatek. Kvalita použitých materiálů je také na nic. Bohužel lidi dnes vidí jen cenu.

+5/0
1.3.2013 12:27

T71o52m59á60š 65H10r12u74b79ý 4353900181406

V době, kdy nás stát odírá čím dál víc, o dobře placenou práci skoro nezavadíte, je s podivem, že se najde někdo, kdo na cenu nehledí. Nějak se vydělat musí, ale mě přijde, že Škoda má zákazníky za hlupáky, když nabízí holé auto za cenu vybaveného. Jak je možné, že dnes někdo nabídne auto bez klimatizace, tempomatu, na plecháčích za 335 tisíc?

+3/0
1.3.2013 12:42

J85i11ř71í 67Š81v77e86c 6706141121547

Tak to bude asi o tom, že mají jiné náklady nebo škodovka potřebuje vydělat, ne? Kvalita škodovky, je si myslím podobná jako třeba u Kie a jiných levných aut. Podle mne si škoda stále myslí, že je nějaká značka... ;-D

Vždyť to není pravda, jak nás odírá? Jak není porádná práce? Proč by tací lidé nebyli - já k nim patřím. Jak se říká, nejsem tak bohatý, abych si mohl kupovat levné věci.

0/−1
1.3.2013 12:51

M39a45r81e30k 83H73r62u74b85y 6707762891918

Holt je potreba vydelat na odvody do materske firmy ;-)

0/0
1.3.2013 17:06

P14e12t95r 58D34o21k62t27o67r 6806601878369

to je bohužel pravda. Ale škodovka cenu udělat umí před rokem mi firma kupovala O2 1,2TSI výbava ambi + přední a zadní park. asistent + HF...cena tohoto auta byla přes půl mega, fleetová cena pro firmu cca 300 tisíc...:-/

+2/0
1.3.2013 12:54

L94u44d31v88í69k 66G49a14j31d30o28š81í90k 2165723254322

Proč by takové auto nemohli nabízet?

Vy ho nemusíte kupovat a můžete si koupit místo toho Dacii.

Ta cena je udělaná tak, že si výrobek evidentně najde dostatek zákazníků, kteří za něj tu cenu zaplatí. Proč by jí měl výrobce dělat nižší? Kvůli vám?

Trh je věc nabídky a poptávky a buďte si jist, že obchodní úsek Škody má tu cenu velmi dobře prokalkulovanou, aby jim to fungovalo.

+1/0
1.3.2013 16:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.