Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

PODÍVEJTE SE: Prozkoumali jsme novou Octavii Combi do detailu

Octavia Combi bude mít premiéru za pár dní v Ženevě, redakce MF DNES a iDNES.cz však měla výjimečnou příležitost vidět ji v předstihu. Nový kombík jsme mohli hodinu zkoumat v pražském ateliéru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J10a59n 87V61e68l26e80b51a 7763478699599

Tím sklápěním se chlapci inspirovali v renaultu - je to fakt praktický, jediná chyba je že sedačky se nesklápí do vodorovné polohy

0/0
5.3.2013 8:36

N16i26k 39A57d47l45e48r 8494480619699

Stejně musím zarazit opěrky hlavy, které obvykle nefungují ani u nového auta, natož u rok dva tři starého a vždycky s tím zápasím jak Herkules, abych to ze sedadla vyrval, nebo to do něj zasunul (ano, vím, že tam je tlačítko), protože zasunuté je to tak pro trpaslíka. Nebo se to snad tady vy-/ zasouvá samo? Takže stejně auto musím obejít.... Je to spíš takový marketing. Daleko víc se mi líbí místo na roletu a nosiče. To je jiné kafe a reálná praktičnost. Ještě futrál na deštník a budu spokojený.

Nicméně se mi líbí a pravděpodobně v ní jako služební budu jezdit.

0/0
6.3.2013 20:25

P63e59t72r 83J25u75r27č53e57k 4909244830

Nad tou ódou na české vychytávky se mi chtĕlo plakat. Po prohlídce v showroomu se dostavilo šeredné zklamání. Zvenčí docela hezká, ale... Interiér působí velice lacinĕ, a to srovnávám s Octavií 2 z roku 2005 ve stejné úrovni výbavy. El. ovládání všech okýnek nebo automatická klimatizace až v nejvyšší výbavĕ nebo za příplatek - to by si snad v dnešní dobĕ nedovolila nabídnout zákazníkům žádná automobilka.

+1/−3
2.3.2013 9:59


J67i30ř73í 86S98c13h55w17a44c72h 5876919637394

švihadla vzadu nebo obyč. klima (někdy i bez) v základu je v nabídce mnoha automobilek (namátkou Ford, Chevrolet)

0/−2
2.3.2013 12:29

M10a81r80i96o 11P76e47t88r33ů 9117943411651

Líbí se mi, to jo. Akorát když se do spodní části kufru dává roleta a příčníky, to už asi nezbude místo pro rezervu (kterou bych si stejně musel pořídit za svoje), že? Za prosazení téhle "zbytečnosti" si na vás zase vzpomenu, až s prosekanou pneumatikou pojedu pár set metrů nebo kilometrů ke sjezdu nebo odpočívadle, než aby mne smetl kamion. Sprej si v tomhle případě můžu akorát nacpat někam ...

+3/−1
1.3.2013 22:49

A75r58p93a21d 67H90u42n70a37d72y 8579496454918

českej hnus za nekresťanskej peníze-slouzi na prevoz tepliho vzduchu / léto / aneb vzduchu studenýho / zima /

+2/−4
1.3.2013 23:27

J80i29ř85í 74S45c72h60w89a47c45h 5786959727904

Experte Arpade, zapomněls dodat, že se tam ještě převáží tma /noc/ anebo světlo /den/! :-P

+5/−2
2.3.2013 0:58

Z66d47e79n57e50k 61Z30a10j31í68c72e19k 1321576642847

Copak ,tráva? Piko? Či jinej sajrajt co ti sežral mozek? Nebo to máš už od narození?V tom případě by tě to omlouvalo.

+5/0
2.3.2013 8:12

J92i63ř42í 39S24c22h78w10a23c30h 5606769537964

a vyměňovat kolo na dálnici je snad bezpečnější?

+1/0
2.3.2013 0:53

M90a40r10i65o 81P97e22t95r83ů 9397503791971

Není, stejně jako "oprava" pneu sprejem na místě. Proto poukazuji o snahu dojet s prázdnou pneu někam, kde to již bezpečnější je. A to i za cenu rozsekané pneumatiky, kterou již sprejem neopravím...

0/0
4.3.2013 14:14

L27i12b36a 49R12u35s62n51á24k 2630424765541

Krásná. Už se na ní těším R^

+8/−4
1.3.2013 19:07

R67a78d43e29k 10S52o55b34o76t41k18a 6657753654716

Auto je to parádní. Je pravda, že si člověk musí zaplatit za výbavu a proto mu cena naroste o slušný kus.

Zkuste se na to ale podívat i z jiné strany. Všechny automobilky zlevňují auta a perou se o zákazníky. Cena je nyní faktorem, který udává cca 70% názoru na auto.

Chcete mi ale tvrdit, že jiná levná auta vydrží to samé jako třeba tato Octavia?

To budeme za chvíli jak v Indii, kde to dokážou vyrobit, ale jdou na hranici bezpečnosti a výdrže všech materiálů. Tenčí plechy, duté plasty atd. všechno se vším.

Takže když nové auto, tak chci nejlepší poměr kvalita/cena.

Každé auto se dá odsoudit a kdo to nedělá. Nová Octavia se povedla a mě se prostě líbí.

+5/−4
1.3.2013 18:42

T95o78m13á88š 44L23e61k97n86e79r 2585514901

Tak sundejte růžové brýle a naklusejte do showroomu. Zjistíte, že dnešní auta jsou dělaná všechna úsporně, vy kvalito.

+5/−3
1.3.2013 18:58

J54o76s75e66f 88B36r39o42ž61k63a 6384962338737

Podívejte se na to dřív, než začnete něco psát o výrobě aut v Indii. http://www.youtube.com/watch?v=WCttzmmUTwA. Jinak z toho auta tady, z té německé kvality doslova farts. A vy si myslíte, že se ta Octavia v Indii vyrábí jinak.

0/0
5.3.2013 14:00

V49l69a27d83a 36S68i89m54o44n60i53k 3429413163795

Ani jsem nevěděl, že je k dispozci na jednom místě tolik kritiků Škodovky. Ale stejně je jich ve skutečnosti málo, protože jinak by Škodovka za 2012 těch ca 900 000 vozů neprodala - aspoň ne těmto věčně se vším nespokojeným majitelům 15 let starého Mercedesa B klasse ...

+6/−2
1.3.2013 18:15

J56a49n 51B11u64r78i98a64n 5519757487354

nezaškodilo by si dříve než napíšete konkrétní "15 let staré" vozidlo, zjistit odkdy je v prodeji. MB B Klasse je v prodeji od jara 2005 takže do Vašeho komentáře si ještě nějaký ten pátek počká ;-D

+2/0
1.3.2013 19:18

V38l44a24d73a 91S20i49m21o38n68i95k 3329813113105

Beru, to máte pravdu .. poznámka měla vyznít v tom duchu, že většina drsných kritiků jezdí dost jetým vozem ( průměr je nějakých 14 let) a hraje si na odborníky, kteří by si "škoda šáde" přece nikdy nekoupili....

+3/0
1.3.2013 20:50

M41i25l23a56n 94Š33v62a15g24r86o94v68s93k50ý 9142759175868

Tys´ tomu dal. ;-D

0/−1
1.3.2013 21:23

V43i60k20t29o86r 60J31o90h94á51n87e52k 4294294638780

"LED diodová světla" podle vzoru "ABS systém" a "XPS polystyrén"? :)

+1/0
1.3.2013 17:26
Foto

L67u49k37á29š 53Z12á75v39o10d85s95k51ý 9551709331

ano, výraz LED diodová světla jsou nesmyslné spojení, přesto u nás hojně rozšířené a to i odbornějšími periodiky. Je to ostuda...

0/−1
1.3.2013 18:09

J92a88n 44M47o49h88y21l37a 3618358136388

To je se vším, když v nemalém množství měst najdete městské polikliniky atp.

0/0
1.3.2013 20:21

B21o27r71i67s 75S15y24k81o63r47a 4866427400

ludia co vy by ste chceli? konecne krasne auto od skodovky a vsetci tu len breptaju... Zigulaka vam.

+6/−2
1.3.2013 17:09

M83i80l29o10s64l79a45v 33D27o93u62b83r80a23v88a 1551229755924

[>-]buď jste ji jen pěkně vyfotili,  nebo je opravdu krásná.....

+2/−2
1.3.2013 16:36

M49a73r64e22k 38H28r29u45b40y 6877692551118

Zato modelka nic moc ;-):-P

+4/0
1.3.2013 17:06

J12a17k64u18b 91S37u95c55h67ý 2144927322

;-D

0/0
3.3.2013 11:06
Foto

P18e83t93r 91Š34r36a51i70e93r 9923662292687

Dost liidí se tady trefuje do české obsese velkým kufrem. Oktávku nemám, Focus Touran ano. Když jedu na chalupu sám a vezmu si bajka (MTB) tak se se vší bagáží na týden pobytu vejde do kufru a nemusím ho skládat nebo dávat na nosič. U Oktávky se vleze jistě také;-) No a taky se do kombíku podstatně lépe nakládají těžší věci, ať už kufr nebo basa piv. V mém případě občas i sudy, mám hospodu...:-P

+1/−1
1.3.2013 16:09

F90r81a44n43t14i44š56e47k 61L81e73b57e80d63a 4834787479

pochopte, oni si musí najít něco na co nadávat :-)

+3/−1
1.3.2013 18:04

L80i68b70a 88R30u44s35n53á15k 2610274835171

Velký kufr chleba nejí a několikrát do roka se mi setsakra hodí. A když je to auto k tomu i pěkný, tak je to jednoznačný plus. Oproti tomu jestli má 150 koní nebo 250 koní je z hlediska jeho užitné hodnoty vlastně úplně jedno. Obě pojedou dobře.

+2/−1
1.3.2013 22:51

V18i49k45y49r 11B54o60h21u63m68i45l 83S55t12r30a43n53s71k66y 9907558216979

Jeden známý po pečlivé prohlídce a předchozím  vlastnictví Octavie I , II , Fabie RS i Supre Béčka to zhodnotil přesně /připomínám, že je krize, prodeje aut v Evropě jdou dolů/ slovy: "okradli na tom všechno, co se dalo a hned se to neidí" - viz kastlík na baterii z plastifikovaného kartónu:-P. Osobně jsem měl Oct. I, jezdí dodnes a trufám si říci, že to byly /možná po Oct II?/ nejspolehlivější z Octavií-pomineme-li tu nejkrásnější z let 60tých;-D

+4/0
1.3.2013 15:33

P57e78t69r 47N19o88v97á82k 2392620538729

z boku dobrý - jak stará A6.

+3/−2
1.3.2013 14:09

T34o21m40á61š 39Z28e36m27a98n 3345148734415

Přesně první věc která mě napadne.

0/0
1.3.2013 15:57

F14r20a60n88t60i92š61e95k 50L86e69b40e17d50a 4324647859

chytře vyfocené, tím správným sklem, aby to působilo jako obrovská A6 :-)

+4/0
1.3.2013 18:05

D16a30v12i38d 95R32y22c19h37e72t29s93k98ý 9336741950150

Roman nám napsal recenzi oktávie. V Boleslavi vzali Ferrari FF, Range Rover Evoque a Mercedes-Benz SLS, slisovali je a vyrobili z nich tuhle nádheru. Je prostě božská. Má sklopení sedadel z kufru a škrabku. A má jedna dvojku. A prý nebudou praskat rozvodové řetězy, protože to VW vzdal a dal tam zase řemen.

+14/−2
1.3.2013 13:49

J15a78n 46Č92a78p69e91k 6758825346703

Hm. Skvost světového designu? No noevím četl jsem více recenzí (liftbacku) a všude byl disign označovám jako "dull". Nebo se snad spletli a mělo tam být "cool" ?

+2/−2
1.3.2013 13:45

J31a31n 76M13o62h22y28l82a 3708128186868

Kde jste našel pojem dull v souvislosti s Octavii 3?

0/0
1.3.2013 14:29

M47a78r32e29k 41M12a51l63ý 3940432118450

Pro paštikare na cestu do Chorvatska to je dobrý auto.Do toho kufru se vejde konzerv,polivek z pytlíku a lahváčů.Hurá do Chorvatsaka ať jsme světový

+9/−12
1.3.2013 13:03

M53a27r92t37i59n 19K62o22t96e51k 6879153957251

Tak s timhle bych se nebal ani na dva tydny do hotelu u Sev. more s kocarkem a poradnou bagazi.

0/0
1.3.2013 13:16

J40i85ř15í 90N34e12u95m90e98i23s55t50e59r 2722405693751

Není tohle spíš nějaká vaše utkvělá představa?

+3/0
1.3.2013 15:11

M86i29c40h59a45l 28S89t33e61h49l94í88k 9954901261329

Spíš jeho osobní zkušenost :-)

+2/0
1.3.2013 15:34

F26r70a64n58t14i18š98e49k 61L28e79b80e19d58a 4884817379

ano, jsme světoví a vy jste Malý - skutečně malý :-/

+2/0
1.3.2013 18:06

P75e10t84r 65R64u94m67p24l67i72k 4629107119123

jste chudák?, že necestujete do ciziny, abyste věděl, že v chorvatským kaufu je levněji jak v českým?;-D

+1/0
1.3.2013 18:45

M31i38l27a43n 12Š75v21a70g78r30o89v97s26k48ý 9192239125608

"docela typicky česká vlastnost: tvořivost a nápaditost" - koukám, projevuje se to jenom u aut...

0/0
1.3.2013 12:48

T23o61m29á90š 40H66r60u75b96ý 4433450451456

Bohužel za tyhle "never vychytávky" si musíte zaplatit. Člověk by tak trochu čekal, že je to v ceně, jako to maj u ostatních značek, ale to u Škody nehrozí (schránka na odpadky 1500,- celkem drahej koš). Dokonce i úplně základní věci nejsou u výbavy Ambition zadarmo.

 Například duální klima za 18k, metalíza 13k2, tempomat 11k, parkovací senzory 9k, elektrická okénka vzadu 5k, asistent rozjezdu do kopce 2k. V nejvyšší výbavě tohle naštěstí je obsaženo (vyjma metalízy: wtf, chci auto v barvě která se mi líbí), ale ta cena je už mimo, navíc tam nic víc nenaleznete. Oproti holému active na 15" plecháčích je rozdíl sto táců a to to nemá ani bi-xenony (39k) a třeba dešťový senzor (dnes taky běžná věc). Příčtěte motory se špatnou pověstí (1.2 a 1.4 TSI a jejich přeskakující řetěz) a záruka jen dva roky (jak na toustovač).

 Pro fanoušky značky, proč ne, ostatně designově je to velice povedené auto, i když jak bude vypadat základní 1.2 TSI v Active za základní cenu nechci snad radši ani vědět. Když už jsem u toho designu, tak po pár týdnech zjišťuju, že mi zmizel ten "wow" efekt... Mělo to být auto plné technoligií (které už dávno všichni bereme za samozřejmost) a chytrých řešení a neokoukaným designem, ale všechny tyhle reklamní taháky nalezneme v ceníku většinou vedle 5ti místných cifer. Což je v době, kdy vychází elektrický motůrek na stahování okna levněji než klička, celkem zarážející.

 Já vim, mnozí z vás cenu neřeší, Vy jste zkrátka ti fandové.V

+20/−2
1.3.2013 12:21

J48o60s25e57f 51T91i25k86v15a25r14t 2310644740

VAG má špičkovou technologii . Pokud ji ale budeš chtít i do Octavie, cena vzroste o 100% , viz. Konfigurátor ;-)

+1/0
1.3.2013 12:26

J66i78ř28í 15Š53v69e12c 6856481811407

Tak nějak tu cenu udělat musí. U škodovky to platilo ale vždy. I malý prd je za příplatek. Kvalita použitých materiálů je také na nic. Bohužel lidi dnes vidí jen cenu.

+5/0
1.3.2013 12:27

T97o59m81á35š 77H76r34u42b84ý 4503460111896

V době, kdy nás stát odírá čím dál víc, o dobře placenou práci skoro nezavadíte, je s podivem, že se najde někdo, kdo na cenu nehledí. Nějak se vydělat musí, ale mě přijde, že Škoda má zákazníky za hlupáky, když nabízí holé auto za cenu vybaveného. Jak je možné, že dnes někdo nabídne auto bez klimatizace, tempomatu, na plecháčích za 335 tisíc?

+3/0
1.3.2013 12:42

J66i31ř86í 72Š17v46e25c 6696751911927

Tak to bude asi o tom, že mají jiné náklady nebo škodovka potřebuje vydělat, ne? Kvalita škodovky, je si myslím podobná jako třeba u Kie a jiných levných aut. Podle mne si škoda stále myslí, že je nějaká značka... ;-D

Vždyť to není pravda, jak nás odírá? Jak není porádná práce? Proč by tací lidé nebyli - já k nim patřím. Jak se říká, nejsem tak bohatý, abych si mohl kupovat levné věci.

0/−1
1.3.2013 12:51

M96a78r38e91k 75H43r62u21b42y 6277532411428

Holt je potreba vydelat na odvody do materske firmy ;-)

0/0
1.3.2013 17:06

P60e37t47r 78D87o78k33t29o76r 6376481328829

to je bohužel pravda. Ale škodovka cenu udělat umí před rokem mi firma kupovala O2 1,2TSI výbava ambi + přední a zadní park. asistent + HF...cena tohoto auta byla přes půl mega, fleetová cena pro firmu cca 300 tisíc...:-/

+2/0
1.3.2013 12:54

L38u78d11v66í69k 31G67a87j38d98o48š42í66k 2505873354672

Proč by takové auto nemohli nabízet?

Vy ho nemusíte kupovat a můžete si koupit místo toho Dacii.

Ta cena je udělaná tak, že si výrobek evidentně najde dostatek zákazníků, kteří za něj tu cenu zaplatí. Proč by jí měl výrobce dělat nižší? Kvůli vám?

Trh je věc nabídky a poptávky a buďte si jist, že obchodní úsek Škody má tu cenu velmi dobře prokalkulovanou, aby jim to fungovalo.

+1/0
1.3.2013 16:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.