Diskuze
Autosalon Ženeva 1983: Zajetá nuda ukrývající perly i hrůzy na kolech
Děkujeme za pochopení.
J52a41n 92Š93p59e54c49i44á62n
Kritika audi 100 rok 84 neni na miste. Me vydrzela 600tis km po ceskych cestach,samozrejme chce to servis.Planuju si ji komplet zrenovovat. Az dvojkova oktavka byla pohodlnejsi.
J65a31n 47F86i92k27a50r
Citace: "Lancia Orca: hodně barev a na každou funkci tlačítko. Osmdesátá léta měla jiné priority." ... no a dnes, o třicet let později, mám v autě na každou funkci tlačítko a na prostředku barevný panel s rádiem a navigací ... ta že se moc nezměnilo, ale chápu, že autor článku prostě msuel něco napsat.
M75i45c71h95a52l 34Z77e43t31e80k
Jj, Bruno Sacco byl patrně nejlepší designér, jaký u Mercedesu pracoval. Namátkou: W123, W124, W140, W210 (pravda, ta byla už slabší)...
R84i19c52h85a14r95d 40K51r29á78l
Doba, kdy auta vypadala opravdu ještě jako auta a ne přešlechtění psi. A pokud vypadají některá podivně a staře - podívejme se v čase o třicet let zpátky, jak vypadaly jiné obory.
M98i12r87o48s34l36a51v 22D48i44o95p65a91n
Tak ten Austin nevypadá vůbec špatně. Možná předběhl dobu.
V77á68c40l90a75v 61H35o17s45c73h
to byla ta doba digitalek. Krasny byl Pontiac Firebird Trans Am aka KITT, taky z toho obdobi, zadnej dalsi Pontiac nebyl tak hezky.
T48o50m73á57š 32J70u25r81e64č93k85a
docela souhlas protože mustang v té době byl hrozně ošklivej, ale camaro už bylo krásné auto hlavně tento ročník. a máte pravdu v tom, že pontiac neudělal od té doby hezké auto až do doby kdy představil nové GTO
P83e28t26r 45S37v13o66b23o32d10a
Jo, pěkný auta... Akorát ta palubka Lancie me děsí :-) ještě že to se moc neuchytilo - hlavně představa, jak je člověk zvyklý si bubnovat do volantu :-D
D25a49n38i19e78l 93S45o74b59o23t37a
Palubka je skvělá. Jistě, že v běžném provozu by byla nepraktická, ale je to nádhera.
J33a36r71o78m52í59r 60K66r29á64l
Nojo, to ještě byly doby, kde se na sto metrů dalo poznat, co je to za auto !
T27o83m51á25š 38K80n88a35i11f54l
To poznáš i dneska. Pokud ne, tak zkus zajít na oční.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...