- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Golf stratil kouzlo s příchodem páté generace. a divím se, že lidé stále volí auta bez jakýchkoli informací a nic si nezjistí. Gelf jako jedno z nejnespolehlivějších koncernových aut s tak špatnou pověstí, že už ho ani nikdo nechce? no prosím a auto roku není žádný ukazatel kvality auta. Podívejme se na loňský ročník kdy vyhrál evoque: Evoque je designovka která je prakticky k ničemu. A ukončím to asi trochu klišé: Nejspolehlivější auta dělali, dělejí a budou dělat japonci i co se kvality zpracování týče. A to není výkřik to je dlouhodobý test spolehlivosti. A víte kdo skončil na posledních dvou místech? můžete hádat, ale je to wv touran 2,0TDI a Polo 1,2
Klasická zaplacená promoakce koncernu VW. Normální inteligentní člověk by nikdy nezvolil za auto roku nudnou, léty neměnou plechovku vybavenou ultraporuchovou koncernovou technikou. Všechna auta, co se dostaly do finále jsou rozhodně lepší, než tahle ošizená německá paštika.
Mně se tedy ta "kvalita a vyvážení" VW zapřely u dvou kusů po sobě, poruchové. Věřte, nebo ne, Fiat drží pohromadě lépe. VW je prima pro chataře, co najezdí tak 8-10 tis. km ročně, pokud najezdím 50 tis., jsou už poruchy a drahé opravy... Prostě vlastní zkušenost.
Velmi očekávatelné a mnohými nenáviděné rozhodnutí, nezapomínejme ale prosím na prostý fakt - drtivá většina motoristů (ta která rozhoduje o úspěchu a neúspěchu automobilek) pohlíží na auto jako na věc a v tomto směru je Golf se svou kombinací vlastností ve jménu "všude skvěle, byť (skoro) nikde nejlíp" prostě logicky na špici.