Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nová Octavia Combi se začala prodávat. Ceny startují na 365 tisících

Škoda odhalila v úterý 5. března na autosalonu v Ženevě novou Octavii Combi. S představením hned odstartoval prodej. Oproti liftbacku je u základního provedení za kombík příplatek 30 tisíc. Nejlevnější nová kombíková octavia tak startuje na 364 900 korunách. První auta vyrazí na silnice koncem dubna.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J54i72ř12í 58N10o18v37á83k 3433699438383

Bydlel jsem nějakej čas v Itálii a tam se rozhodně nekupujou auta za milion i když by podle platů mohli. Tady si furt všichni myslej že když má někdo velké ,silné , auto nejlépe v kůži že je nějakej hogo fogo. Auto je prostě věc !!!  Kdy si to začnou češi uvědomovat. [>-]Rv

0/0
18.3.2013 9:47

M90i46c50h82a23l 78J31o54s44e86k 3880217972525

Z profilu krásná kopie Audiny..jen trochu ostřejší

0/0
14.3.2013 13:56
Foto

M65a33r81t35i46n 98K91o94k26e18š 3108924811360

Hmm, deklasuje, to aby se Dacia Logan MCW začala bát... ;-D

0/−1
7.3.2013 14:18

R71i70c81h81a52r43d 87B20r84y73c62h14t65a 2588345568298

Nová Octavia se mi líbí, ale za ty peníze bych si ji nikdy nekoupil. Stačí si u auta nakonfigurovat parametry a výbavu, s jakými jiní výrobci nabízejí srovnatelná auta v této kategorii, a rázem jste minimálně o 100 až 200 tisíc výš než na první pohled zdánlivě lákavá základní cena ... Ale je to v pořádku - máme svobodný trh a když to někdo za tu cenu kupuje, proč by ji výrobce snižoval, že ... A jsem tomu dokonce rád - alespoň mě cenová politika Škodovky nenabádá k úvahám, zda jezdit v "uniformě".

+10/0
7.3.2013 13:22

A46r35p28a82d 89H84u51n73a26d30y 8899536684568

mas pravdu-ked ju dovybavíš min na uroven golfa highline tak je to milion

0/−1
11.3.2013 22:38

P51e17t49r 71Z90d53e10n10ě22k 2784129284

BTW máte něco proti vojákům?;-D

0/0
13.3.2013 15:19

P76e22t52r 71N58e89s88v27a12d96b83a 2964535606919

Laguna ji nemá už žádného motoru. Na klice nevidím nic špatného.

0/0
17.3.2013 14:53

J98i74ř40í 68K76r34a90m23p22l 4576344436506

víte o tom, že nová O3 má v základu vlečnou zadní nápravu a víceprvkovou nemá ani 2,0 TDI? Pouze nejvyšší motorizace má víceprvkovou. To u auta střední třídy není normální.

+8/−1
7.3.2013 10:28

J43i17ř13í 16S77c41h78w24a35c40h 5716509717714

Ale je to normální. Honda Civic má vlečená ramena u všech motorizací. A Octa není střední třída.

+2/−1
7.3.2013 10:32

J53i63ř87í 79K91r77a69m40p45l 4536214146126

jenže O3 chtějí prodávat už jako střední třídu

+2/−3
7.3.2013 13:15

V29a87c19l31a25v 82M85e21d34e64k 5151812275295

to je jen komedie pro český trh. Všude jinde ji otevřeně dávají na úroveň Golfu, A3 a i30

+2/0
10.3.2013 20:43

M29a57r13t67i25n 23B45a20r30t43e86k 5927971951313

Tak se podívej za kolik se prodává ta A3

0/0
14.3.2013 21:48

P12a10v86e89l 32O56d98r52a54z60i26l 6164669717460

A co přesně je při normálním ježdění na vlečný nápravě špatnýho?

0/0
8.3.2013 10:43

P68e60t44r 74N11e24s32v18a11d83b67a 2414935206359

Nic. Jen místní experti neznají nic jiného než víceprvek a kliku.

0/0
17.3.2013 16:22

P92e79t85r 34N44e41s57v82a73d74b68a 2414955116539

Laguna ji "víceprvek" nemá už žádného motoru. Na klice nevidím nic špatného.

0/0
17.3.2013 14:58

K75a76m58i85l 68D85o77l75e86z29e28l 6412546954212

motor 1.2 TSi je totalni omyl. nepovedenej smejd, ktery vydrzi cca 20k a preskoci rozvody. samozrejme Skodovka to opravi v zaruce, ale jak , servis ma na opravu potkanyho motoru 7.5 hod, asi si dokazete predstavit jak takova oprava vypada, kdyz ma mechanic vymenit pisty, zohnuty ventily , rozvody atd. Skodovka je na tom uz tak spatne, ze dokonce gufera na ventilech musi nechat puvodni, samozrejme , ze to zere olej, ale co, bezny zakaznik to nepozna.

pece o zakaznika ve Skoda - otresny

Bohuzel tohle neni jenom Skoda, ale celej auto prumysl sel nekam, po te co korejci a podobny low endy zacli nabizet smejd auta za nizkou cenu.Rv

+4/−2
7.3.2013 2:39

J31i15ř72í 68S35c81h73w18a88c71h 5926919137784

Pohádky ovčí babičky....o těch 20k

+3/−1
7.3.2013 10:37

P98a70v55e40l 51O96d98r54a25z44i47l 6734609537780

Proč? Řídit může kdejakej trouba a určitě existují i takoví, že dokážou ten motor odrovnat do 20k.

0/0
8.3.2013 10:44

F48r29a35n76t11i16š42e58k 31M91i64c14h82a66l82i88c85a 8176298555776

Nejsem zastánce motorů TSI ale koncern již problém přeskakování rozvodových řetězů vyřešil návratem k rozvodovému řemenu.

0/0
14.3.2013 14:41

J31a42n 98J79e76ž82e41k 3211245567435

Tos' nějak poplet, ne?

0/0
14.3.2013 17:42

P53e82t21r 70N86e59s53v56a17d16b51a 2574845236199

Ne má pravdu.

0/0
17.3.2013 16:24

P68e18t24r 90N94e39s20v78a67d52b52a 2454895906849

Tady máte nové TSI http://www.auto.cz/skoda-zahajila-vyrobu-novych-motoru-tsi-octavii-iii-71717

0/0
17.3.2013 16:25

P25e76t19r 52N42e94s16v39a42d78b10a 2774975916179

Do Octavii se montují již přepracované TSI, které už mají řemen. ;-)

0/0
17.3.2013 16:23

M32i40c71h61a91l 45Z81i13k76m74u11n39d 3758807955737

Tak jsem si ji na eshopu nakonfiguroval. Absence multilinku v autě za bratru 755.400Kč je docela k posrání, když v novým Golfu Variant, kterej konečně vypadá jako kombík bez přilepeného kufr to ve stejné motorizaci a prakticky i ceně bude...

konfigurace:

http://ws.skoda-auto.com/CarCard/38658353

+2/0
6.3.2013 16:50

J37a78n 96F62i18k61a77r 9837767895174

Člověk terý si dá do konfigurátoru "osvětlení prostoru pro nohy vpředu a vzadu" za 5300 se pak nemůže divit.

+5/−3
7.3.2013 12:54

M46i92c13h31a87l 48Z94i90k60m98u18n86d 3188497755787

To je věc, kterou jsem nechtěl, ale pokud máte zájem o některou volitelnou položku, tak Vás aplikace občas donutí koupit i další, která je s ní provázaná a to ikdyž ji nechcete...

+3/0
7.3.2013 20:19

J76i61ř98í 42S12c62h80w46a69c46h 5236339557494

Změň si sazomet na 1,8TSI a budeš mít multilink, lépe to pojede a ještě cca 30k ušetříš ;-)

+1/0
8.3.2013 22:51

C64y25r98i42l 59P25a37v79e19l78k75a 4716182648865

Sice bude mít multilink, ale v 90. tis. mu odejde motor. Čerstvá zkušenost Oct.II facelift.

0/0
14.3.2013 0:46

P12e28t85r 55N61e45s80v23a19d69b76a 2554885976419

Potřebujete li něco navíc a nemůžete bez toho žít není divu že se Vám cena vyšplhá na nesmysl. Pro mně je základní výbava dostačující, ještě bych z ní naopak něco vyndal.

0/0
17.3.2013 16:27

J98i40ř75í 61K66r57a70m79p69l 4666984106886

Škodovka, se všemi + i -

jenom další auto, takových ještě bude.

Auta jsou spotřebka nikoliv něco co musí člověk milovat

+4/0
6.3.2013 9:47

P90e76t25r 60H62o60r23á83k 1779513419404

Když jsem viděl v reálu v hnědé barvě normální octavii, tak vypadala dost obyčejně, a tak si říkám, že mi ta stará OII ještě vydrží, než abych jim zase strčil půl milionu.

+2/0
5.3.2013 22:51

S93t48e52p52a61n 82T38o49t43h 8278199245468

Ja mam OII 2007 a neprijde mi stara... 120k za tech 7 let je v pohode, menim pouze provozni kapaliny.

0/0
15.3.2013 8:59

L83u27d45e28k 84P65u69z67m65a62n 8560191629701

Světovou premiéru si do Švýcarska přichystala i Škoda, která se tu pochlubí novou kombíkovou octavií (podle informací iDNES.cz bude ta, ze které strhnou bílou plachtu v úterý ráno, červená). Nějakou novinku, koncept nebo alespoň facelift známých modelů si do Ženevy připravily snad všechny značky.

Zdroj:http://auto.idnes.cz/autosalon-zeneva-2013-04l-/automoto.aspx?c=A130304_172736_automoto_fdv

Informace nic moc :-)

0/0
5.3.2013 18:21

P20e55t10r 67K45r37a18f23č95i87k 7516293326813

je nádhernáR^

+5/−2
5.3.2013 16:36

M90a74r54t91i96n 24V44o74j56á24č20e85k 9782838848847

není ten 1,2 motor na takový auto moc slabý? jen mě to zajímá vždycky jsem měl 1,9tdi v passatu nebo 2benzin a nějak si nedokážu 1,2 představit v combi

+3/−1
5.3.2013 16:11

P80e42t15r 82D69o13k16t19o95r 6276581428969

Je to slabé, jezdím v O2 v sedanu s 1,2 TSI 77 kW nebo kolik, ale proti 1,9TDI je to slabé:-/

+2/0
5.3.2013 16:45

P22a45v93e90l 25O74d67r47a22z43i15l 6564109697300

Zkuste jít - oproti tdi - nad 4000 otáček ;-)

+1/0
5.3.2013 21:17

R83a60d51i36m 79K89a14l80a25s 2260726932561

Njn, to je klasika, nahnat výkon otáčkama, ale kroutící moment je zkrátka malý. Stejně tak si nejsem jistý, jaká bude spotřeba, pokud to auto budete honit běžně nad 4000 ot/min.

Downsizing a spotřeba pěkně lžou. Není to vyložená lež, ale při rozumné spotřebě vám chybí výkon a naopak. To u toho 1,9TDI můžete mít obojí respektive větší výkon něž u 1,2 a stále ještě rozumnou spotřebu.

+1/0
6.3.2013 9:56

P94a59v10e12l 97O80d65r97a44z27i40l 6714509787340

Základem je pochopit rozdíl mezi dieselem a benzínem, druhý stupeň pak pochopit rozdíl mezi atmosférou a přeplňovaným autem.

Normálně jezdím s autem 170kW a na octě 1,2TSI jsem nepozoroval zásadní problém. Spotřeba na 600 km byla kolem 6 litrů.

Kdo chce metat saze, nechť si koupí TDI, od toho tu jsou.

+3/−2
6.3.2013 11:18

J41i45ř62í 84S52c63h81w25a37c54h 5616809947724

1.2 TSI/77kW není potřeba při běžném provozu honit nad 4000 ot.

Je jasné, že pokud 1.9 TDI má vyšší výkon (81,96kW) než TSI/77 kW tak pojede lépe, to je vcelku logické a že naopak TSI strčí do kapsy starou 1.9TDI/66kW. No a že dehťák bude mít menší spotřebu je taky jasný, to vše ale při vyšší kupní ceně i servisních nákladech.

Jinak 1.2TSI/77kW s Octou hýbe celkem obstojně, o čemž svědčí 0-100 za 10,3sec samozřejmě, že výkonější motory s ní hýbou lépe.

Octa začínala s motory 1.4/44kW a 1.6/55kW a myslím, že ani nebyla lehčí. Oproti tomu je těch 77kW naprostý luxus.

+1/0
7.3.2013 11:10

P10e43t30r 25N67e44s23v62a48d58b65a 2524895226209

Souhlas. Teď mám Octavii 1,6 74 kw a krouťák 145. A to až někde kolem 3000 ot/min. 1,2 TSI 77kw má 175 nm. od 1550 do 4100 je nádherná hodnota a navíc o jeden kvalt víc.

0/0
17.3.2013 16:35

L71i12b48a 53R51u94s72n62á90k 2780294505971

Mám 1.2 TSI 77 kW v Golfu 6 a 2.0 TDi ve Scautu. Co se týče zrychlení, předjíždění apod. jsou na tom stejně. Samozřejmě Golf je lehčí, ale i tak má podle různých měření tenhle motor ve skutečnosti skoro 90 kW.

+1/−1
5.3.2013 22:43

M29a17r34t80i32n 77V28o59j95á57č86e39k 9742758928727

tak 77kW budiž ,ale ta octava je s 63Kw to už mě přijde docela málo

0/0
6.3.2013 22:13

P72a42v90e78l 76O82d13r65a18z41i81l 6314249787270

Tak si ji nekupujte :-)

+1/0
8.3.2013 10:55

M48a37r88t81i26n 80V46o92j92á64č32e41k 9372718608787

reakce trochu mimo mísu,ale dobrý ,původní dotaz byl ve smyslu jestli není tento motor jen levná verze za každou cenu

0/0
8.3.2013 19:54

P32a40v70e21l 11O45d47r41a21z74i51l 6594179977110

To musíte vědět sám, co chcete. Já jsem s octou 1,2TSI jel a byl jsem spokojenej, i když jsem zvyklej na silnější auto (ale zase těžší).

Jestli bych si to koupil neřeším, protože aktuálně nic kupovat nehodlám a Škodovky dlouhodobě nemám v hledáčku.

0/0
11.3.2013 22:33

T21o67m67á15š 23K93n39a10i78f17l 6193580517140

a on snad objem udává výkon? :) nebylo by na místě spíš poměřit výkon, točák a jeho průběh, než ... se tady ztrapňovat hláškami o slabosti 1.2 ? :)

+1/−2
5.3.2013 16:51

P32e34t42r 76D70o69k29t78o41r 6846361618469

prostě to je slabé a tečka. Laický komntář uživatele, který v tom jezdí cca 1,5 roku a cca 47 tisíc km. o kolik to má slabší krouťák nevím, minimálně o třetinu, ale fakt je to na to auto slabé. To je postřeh můj i kolegů. Navíc při této motorizaci musíte i přemyýšlet, jestli chcete předjíždět nebo klímovat:-P asi tak:-(

+6/−2
5.3.2013 16:56

J32i19ř81í 44S80c35h95w27a28c42h 5426599107244

Tlučete "relativní" slámu. Ve verzi 77kW ta klima určitě poznat nejde.

Octa začínala s motory 1.4/44kW a 1.6/55kW a myslím, že ani nebyla lehčí. Oproti tomu je těch 63-77kW naprostý luxus.

Kdo na 1.2TSI přesedne z něčeho silnějího je logické, že se mu to bude zdá slabé, kdo na to přesedne z něčeho slabšího bude spokojen.

+1/0
7.3.2013 11:26

M30a21r69t96i23n 23V98o43j14á81č39e38k 9662258838157

ale já to nemyslím špatně -jen se ptám ,někdo mě vezl v 1,2 ve fabce a na běžný provoz v pohodě ,ale octavka v combi mě přijde na tenhle motor už moc,tím myslím váha a pokud berem combi jako rodinné auto tak se musí počítat i s nákladem tam mě zkrátka ten motor nesedí a nepřipadá mě v takovým autě optimální i co se týče dimenzování výkonu--přijde mě ten motor mimo spíš jako levná varianta za každou cenu

+2/0
5.3.2013 17:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.