Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nová Octavia Combi se začala prodávat. Ceny startují na 365 tisících

Škoda odhalila v úterý 5. března na autosalonu v Ženevě novou Octavii Combi. S představením hned odstartoval prodej. Oproti liftbacku je u základního provedení za kombík příplatek 30 tisíc. Nejlevnější nová kombíková octavia tak startuje na 364 900 korunách. První auta vyrazí na silnice koncem dubna.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J82i11ř51í 14N22o47v39á17k 3633199288173

Bydlel jsem nějakej čas v Itálii a tam se rozhodně nekupujou auta za milion i když by podle platů mohli. Tady si furt všichni myslej že když má někdo velké ,silné , auto nejlépe v kůži že je nějakej hogo fogo. Auto je prostě věc !!!  Kdy si to začnou češi uvědomovat. [>-]Rv

0/0
18.3.2013 9:47

M60i23c90h66a95l 33J37o83s46e90k 3540457372225

Z profilu krásná kopie Audiny..jen trochu ostřejší

0/0
14.3.2013 13:56
Foto

M78a45r26t54i76n 28K59o17k10e87š 3808914621750

Hmm, deklasuje, to aby se Dacia Logan MCW začala bát... ;-D

0/−1
7.3.2013 14:18

R90i97c66h57a74r18d 90B31r96y45c87h56t57a 2978645988648

Nová Octavia se mi líbí, ale za ty peníze bych si ji nikdy nekoupil. Stačí si u auta nakonfigurovat parametry a výbavu, s jakými jiní výrobci nabízejí srovnatelná auta v této kategorii, a rázem jste minimálně o 100 až 200 tisíc výš než na první pohled zdánlivě lákavá základní cena ... Ale je to v pořádku - máme svobodný trh a když to někdo za tu cenu kupuje, proč by ji výrobce snižoval, že ... A jsem tomu dokonce rád - alespoň mě cenová politika Škodovky nenabádá k úvahám, zda jezdit v "uniformě".

+10/0
7.3.2013 13:22

A59r58p76a20d 26H37u27n92a72d39y 8419626834668

mas pravdu-ked ju dovybavíš min na uroven golfa highline tak je to milion

0/−1
11.3.2013 22:38

P17e51t44r 31Z70d98e55n78ě78k 2474709544

BTW máte něco proti vojákům?;-D

0/0
13.3.2013 15:19

P93e56t41r 39N12e58s12v32a81d37b12a 2264245876499

Laguna ji nemá už žádného motoru. Na klice nevidím nic špatného.

0/0
17.3.2013 14:53

J29i57ř24í 27K90r64a81m14p89l 4496554306766

víte o tom, že nová O3 má v základu vlečnou zadní nápravu a víceprvkovou nemá ani 2,0 TDI? Pouze nejvyšší motorizace má víceprvkovou. To u auta střední třídy není normální.

+8/−1
7.3.2013 10:28

J93i60ř12í 97S40c78h65w72a97c25h 5976129607344

Ale je to normální. Honda Civic má vlečená ramena u všech motorizací. A Octa není střední třída.

+2/−1
7.3.2013 10:32

J63i83ř68í 16K29r53a84m67p38l 4596884556376

jenže O3 chtějí prodávat už jako střední třídu

+2/−3
7.3.2013 13:15

V13a91c58l35a21v 19M55e12d14e43k 5501232255565

to je jen komedie pro český trh. Všude jinde ji otevřeně dávají na úroveň Golfu, A3 a i30

+2/0
10.3.2013 20:43

M69a62r84t26i11n 92B62a31r78t35e64k 5867231571493

Tak se podívej za kolik se prodává ta A3

0/0
14.3.2013 21:48

P74a44v69e80l 88O20d44r94a33z48i75l 6484259187810

A co přesně je při normálním ježdění na vlečný nápravě špatnýho?

0/0
8.3.2013 10:43

P63e72t77r 40N68e20s67v95a14d39b35a 2204385376569

Nic. Jen místní experti neznají nic jiného než víceprvek a kliku.

0/0
17.3.2013 16:22

P84e53t68r 88N56e93s75v78a55d75b80a 2524495316769

Laguna ji "víceprvek" nemá už žádného motoru. Na klice nevidím nic špatného.

0/0
17.3.2013 14:58

K53a86m82i63l 27D82o32l50e79z19e16l 6332116844832

motor 1.2 TSi je totalni omyl. nepovedenej smejd, ktery vydrzi cca 20k a preskoci rozvody. samozrejme Skodovka to opravi v zaruce, ale jak , servis ma na opravu potkanyho motoru 7.5 hod, asi si dokazete predstavit jak takova oprava vypada, kdyz ma mechanic vymenit pisty, zohnuty ventily , rozvody atd. Skodovka je na tom uz tak spatne, ze dokonce gufera na ventilech musi nechat puvodni, samozrejme , ze to zere olej, ale co, bezny zakaznik to nepozna.

pece o zakaznika ve Skoda - otresny

Bohuzel tohle neni jenom Skoda, ale celej auto prumysl sel nekam, po te co korejci a podobny low endy zacli nabizet smejd auta za nizkou cenu.Rv

+4/−2
7.3.2013 2:39

J79i19ř83í 94S20c29h62w70a49c91h 5176779127604

Pohádky ovčí babičky....o těch 20k

+3/−1
7.3.2013 10:37

P22a44v86e52l 64O18d57r65a51z54i91l 6674709457480

Proč? Řídit může kdejakej trouba a určitě existují i takoví, že dokážou ten motor odrovnat do 20k.

0/0
8.3.2013 10:44

F75r83a68n54t54i90š95e72k 39M46i81c42h66a29l91i77c89a 8256718775576

Nejsem zastánce motorů TSI ale koncern již problém přeskakování rozvodových řetězů vyřešil návratem k rozvodovému řemenu.

0/0
14.3.2013 14:41

J92a87n 24J41e29ž70e60k 3281525657365

Tos' nějak poplet, ne?

0/0
14.3.2013 17:42

P94e10t13r 53N40e93s42v15a67d53b89a 2794345716759

Ne má pravdu.

0/0
17.3.2013 16:24

P32e83t34r 10N88e79s29v76a97d36b75a 2664395586769

Tady máte nové TSI http://www.auto.cz/skoda-zahajila-vyrobu-novych-motoru-tsi-octavii-iii-71717

0/0
17.3.2013 16:25

P11e78t27r 38N76e40s33v91a73d46b84a 2774445516349

Do Octavii se montují již přepracované TSI, které už mají řemen. ;-)

0/0
17.3.2013 16:23

M43i33c61h93a98l 84Z95i68k40m36u16n29d 3838767425667

Tak jsem si ji na eshopu nakonfiguroval. Absence multilinku v autě za bratru 755.400Kč je docela k posrání, když v novým Golfu Variant, kterej konečně vypadá jako kombík bez přilepeného kufr to ve stejné motorizaci a prakticky i ceně bude...

konfigurace:

http://ws.skoda-auto.com/CarCard/38658353

+2/0
6.3.2013 16:50

J65a48n 38F93i23k77a55r 9537467555534

Člověk terý si dá do konfigurátoru "osvětlení prostoru pro nohy vpředu a vzadu" za 5300 se pak nemůže divit.

+5/−3
7.3.2013 12:54

M11i17c24h42a44l 97Z62i83k51m32u16n96d 3828127925317

To je věc, kterou jsem nechtěl, ale pokud máte zájem o některou volitelnou položku, tak Vás aplikace občas donutí koupit i další, která je s ní provázaná a to ikdyž ji nechcete...

+3/0
7.3.2013 20:19

J69i45ř14í 27S72c89h69w51a20c78h 5136959497204

Změň si sazomet na 1,8TSI a budeš mít multilink, lépe to pojede a ještě cca 30k ušetříš ;-)

+1/0
8.3.2013 22:51

C82y47r54i48l 49P25a39v28e90l85k48a 4776782828245

Sice bude mít multilink, ale v 90. tis. mu odejde motor. Čerstvá zkušenost Oct.II facelift.

0/0
14.3.2013 0:46

P26e32t96r 40N75e61s32v75a19d49b82a 2444345726919

Potřebujete li něco navíc a nemůžete bez toho žít není divu že se Vám cena vyšplhá na nesmysl. Pro mně je základní výbava dostačující, ještě bych z ní naopak něco vyndal.

0/0
17.3.2013 16:27

J87i83ř80í 55K82r94a23m44p56l 4546804546156

Škodovka, se všemi + i -

jenom další auto, takových ještě bude.

Auta jsou spotřebka nikoliv něco co musí člověk milovat

+4/0
6.3.2013 9:47

P84e36t85r 51H90o72r37á63k 1859723519794

Když jsem viděl v reálu v hnědé barvě normální octavii, tak vypadala dost obyčejně, a tak si říkám, že mi ta stará OII ještě vydrží, než abych jim zase strčil půl milionu.

+2/0
5.3.2013 22:51

S17t85e31p71a39n 74T56o83t66h 8228559885938

Ja mam OII 2007 a neprijde mi stara... 120k za tech 7 let je v pohode, menim pouze provozni kapaliny.

0/0
15.3.2013 8:59

L11u68d42e36k 83P95u28z16m51a31n 8140641569581

Světovou premiéru si do Švýcarska přichystala i Škoda, která se tu pochlubí novou kombíkovou octavií (podle informací iDNES.cz bude ta, ze které strhnou bílou plachtu v úterý ráno, červená). Nějakou novinku, koncept nebo alespoň facelift známých modelů si do Ženevy připravily snad všechny značky.

Zdroj:http://auto.idnes.cz/autosalon-zeneva-2013-04l-/automoto.aspx?c=A130304_172736_automoto_fdv

Informace nic moc :-)

0/0
5.3.2013 18:21

P82e80t29r 60K30r93a81f40č25i16k 7576343826503

je nádhernáR^

+5/−2
5.3.2013 16:36

M78a58r10t68i72n 94V11o77j36á93č52e46k 9672828878787

není ten 1,2 motor na takový auto moc slabý? jen mě to zajímá vždycky jsem měl 1,9tdi v passatu nebo 2benzin a nějak si nedokážu 1,2 představit v combi

+3/−1
5.3.2013 16:11

P79e49t35r 20D10o35k83t40o36r 6386731168869

Je to slabé, jezdím v O2 v sedanu s 1,2 TSI 77 kW nebo kolik, ale proti 1,9TDI je to slabé:-/

+2/0
5.3.2013 16:45

P11a20v76e47l 93O33d10r52a54z63i86l 6844869787500

Zkuste jít - oproti tdi - nad 4000 otáček ;-)

+1/0
5.3.2013 21:17

R33a35d50i44m 72K41a27l77a54s 2430246672571

Njn, to je klasika, nahnat výkon otáčkama, ale kroutící moment je zkrátka malý. Stejně tak si nejsem jistý, jaká bude spotřeba, pokud to auto budete honit běžně nad 4000 ot/min.

Downsizing a spotřeba pěkně lžou. Není to vyložená lež, ale při rozumné spotřebě vám chybí výkon a naopak. To u toho 1,9TDI můžete mít obojí respektive větší výkon něž u 1,2 a stále ještě rozumnou spotřebu.

+1/0
6.3.2013 9:56

P74a84v41e67l 72O13d29r17a50z35i89l 6454939557790

Základem je pochopit rozdíl mezi dieselem a benzínem, druhý stupeň pak pochopit rozdíl mezi atmosférou a přeplňovaným autem.

Normálně jezdím s autem 170kW a na octě 1,2TSI jsem nepozoroval zásadní problém. Spotřeba na 600 km byla kolem 6 litrů.

Kdo chce metat saze, nechť si koupí TDI, od toho tu jsou.

+3/−2
6.3.2013 11:18

J96i80ř56í 23S49c95h60w84a14c48h 5646519387784

1.2 TSI/77kW není potřeba při běžném provozu honit nad 4000 ot.

Je jasné, že pokud 1.9 TDI má vyšší výkon (81,96kW) než TSI/77 kW tak pojede lépe, to je vcelku logické a že naopak TSI strčí do kapsy starou 1.9TDI/66kW. No a že dehťák bude mít menší spotřebu je taky jasný, to vše ale při vyšší kupní ceně i servisních nákladech.

Jinak 1.2TSI/77kW s Octou hýbe celkem obstojně, o čemž svědčí 0-100 za 10,3sec samozřejmě, že výkonější motory s ní hýbou lépe.

Octa začínala s motory 1.4/44kW a 1.6/55kW a myslím, že ani nebyla lehčí. Oproti tomu je těch 77kW naprostý luxus.

+1/0
7.3.2013 11:10

P58e68t49r 89N84e83s95v87a11d52b28a 2164475146279

Souhlas. Teď mám Octavii 1,6 74 kw a krouťák 145. A to až někde kolem 3000 ot/min. 1,2 TSI 77kw má 175 nm. od 1550 do 4100 je nádherná hodnota a navíc o jeden kvalt víc.

0/0
17.3.2013 16:35

L10i19b82a 95R33u32s73n46á43k 2200444345881

Mám 1.2 TSI 77 kW v Golfu 6 a 2.0 TDi ve Scautu. Co se týče zrychlení, předjíždění apod. jsou na tom stejně. Samozřejmě Golf je lehčí, ale i tak má podle různých měření tenhle motor ve skutečnosti skoro 90 kW.

+1/−1
5.3.2013 22:43

M79a82r67t63i64n 64V22o56j40á75č54e65k 9932228838687

tak 77kW budiž ,ale ta octava je s 63Kw to už mě přijde docela málo

0/0
6.3.2013 22:13

P21a96v76e54l 47O10d31r64a42z55i81l 6354469747530

Tak si ji nekupujte :-)

+1/0
8.3.2013 10:55

M51a73r60t62i22n 72V45o48j82á49č61e86k 9612518298787

reakce trochu mimo mísu,ale dobrý ,původní dotaz byl ve smyslu jestli není tento motor jen levná verze za každou cenu

0/0
8.3.2013 19:54

P66a79v33e59l 51O33d37r21a35z44i66l 6424989327660

To musíte vědět sám, co chcete. Já jsem s octou 1,2TSI jel a byl jsem spokojenej, i když jsem zvyklej na silnější auto (ale zase těžší).

Jestli bych si to koupil neřeším, protože aktuálně nic kupovat nehodlám a Škodovky dlouhodobě nemám v hledáčku.

0/0
11.3.2013 22:33

T73o15m39á78š 22K52n48a32i15f98l 6343400157640

a on snad objem udává výkon? :) nebylo by na místě spíš poměřit výkon, točák a jeho průběh, než ... se tady ztrapňovat hláškami o slabosti 1.2 ? :)

+1/−2
5.3.2013 16:51

P60e68t77r 79D13o62k55t78o93r 6296901318379

prostě to je slabé a tečka. Laický komntář uživatele, který v tom jezdí cca 1,5 roku a cca 47 tisíc km. o kolik to má slabší krouťák nevím, minimálně o třetinu, ale fakt je to na to auto slabé. To je postřeh můj i kolegů. Navíc při této motorizaci musíte i přemyýšlet, jestli chcete předjíždět nebo klímovat:-P asi tak:-(

+6/−2
5.3.2013 16:56

J35i10ř46í 11S81c49h49w39a29c87h 5466889107544

Tlučete "relativní" slámu. Ve verzi 77kW ta klima určitě poznat nejde.

Octa začínala s motory 1.4/44kW a 1.6/55kW a myslím, že ani nebyla lehčí. Oproti tomu je těch 63-77kW naprostý luxus.

Kdo na 1.2TSI přesedne z něčeho silnějího je logické, že se mu to bude zdá slabé, kdo na to přesedne z něčeho slabšího bude spokojen.

+1/0
7.3.2013 11:26

M37a84r37t46i33n 13V79o30j78á16č73e31k 9522628218587

ale já to nemyslím špatně -jen se ptám ,někdo mě vezl v 1,2 ve fabce a na běžný provoz v pohodě ,ale octavka v combi mě přijde na tenhle motor už moc,tím myslím váha a pokud berem combi jako rodinné auto tak se musí počítat i s nákladem tam mě zkrátka ten motor nesedí a nepřipadá mě v takovým autě optimální i co se týče dimenzování výkonu--přijde mě ten motor mimo spíš jako levná varianta za každou cenu

+2/0
5.3.2013 17:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.