Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nová Octavia Combi se začala prodávat. Ceny startují na 365 tisících

Škoda odhalila v úterý 5. března na autosalonu v Ženevě novou Octavii Combi. S představením hned odstartoval prodej. Oproti liftbacku je u základního provedení za kombík příplatek 30 tisíc. Nejlevnější nová kombíková octavia tak startuje na 364 900 korunách. První auta vyrazí na silnice koncem dubna.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J94i74ř31í 87N88o60v71á20k 3603839498763

Bydlel jsem nějakej čas v Itálii a tam se rozhodně nekupujou auta za milion i když by podle platů mohli. Tady si furt všichni myslej že když má někdo velké ,silné , auto nejlépe v kůži že je nějakej hogo fogo. Auto je prostě věc !!!  Kdy si to začnou češi uvědomovat. [>-]Rv

0/0
18.3.2013 9:47

M43i48c25h50a52l 52J95o11s28e71k 3520977762135

Z profilu krásná kopie Audiny..jen trochu ostřejší

0/0
14.3.2013 13:56
Foto

M82a18r22t20i94n 52K22o31k65e36š 3978734371170

Hmm, deklasuje, to aby se Dacia Logan MCW začala bát... ;-D

0/−1
7.3.2013 14:18


R70i67c70h13a76r46d 32B32r32y20c84h77t63a 2968495888958

Nová Octavia se mi líbí, ale za ty peníze bych si ji nikdy nekoupil. Stačí si u auta nakonfigurovat parametry a výbavu, s jakými jiní výrobci nabízejí srovnatelná auta v této kategorii, a rázem jste minimálně o 100 až 200 tisíc výš než na první pohled zdánlivě lákavá základní cena ... Ale je to v pořádku - máme svobodný trh a když to někdo za tu cenu kupuje, proč by ji výrobce snižoval, že ... A jsem tomu dokonce rád - alespoň mě cenová politika Škodovky nenabádá k úvahám, zda jezdit v "uniformě".

+10/0
7.3.2013 13:22

A64r21p81a88d 52H77u24n88a70d91y 8809866684338

mas pravdu-ked ju dovybavíš min na uroven golfa highline tak je to milion

0/−1
11.3.2013 22:38

P44e83t43r 14Z74d62e52n38ě76k 2384509754

BTW máte něco proti vojákům?;-D

0/0
13.3.2013 15:19

P43e88t19r 37N45e28s88v55a24d16b53a 2504445636869

Laguna ji nemá už žádného motoru. Na klice nevidím nic špatného.

0/0
17.3.2013 14:53

J13i15ř79í 55K97r64a57m29p37l 4486844776256

víte o tom, že nová O3 má v základu vlečnou zadní nápravu a víceprvkovou nemá ani 2,0 TDI? Pouze nejvyšší motorizace má víceprvkovou. To u auta střední třídy není normální.

+8/−1
7.3.2013 10:28

J92i63ř40í 21S35c44h71w43a46c32h 5616789347384

Ale je to normální. Honda Civic má vlečená ramena u všech motorizací. A Octa není střední třída.

+2/−1
7.3.2013 10:32

J39i91ř68í 20K75r48a33m95p81l 4526214856686

jenže O3 chtějí prodávat už jako střední třídu

+2/−3
7.3.2013 13:15

V73a82c64l22a89v 19M33e38d51e41k 5701422325455

to je jen komedie pro český trh. Všude jinde ji otevřeně dávají na úroveň Golfu, A3 a i30

+2/0
10.3.2013 20:43

M55a25r66t48i33n 35B95a80r87t98e48k 5747881541853

Tak se podívej za kolik se prodává ta A3

0/0
14.3.2013 21:48

P82a87v94e69l 25O49d81r45a80z33i16l 6614639597170

A co přesně je při normálním ježdění na vlečný nápravě špatnýho?

0/0
8.3.2013 10:43

P35e62t77r 84N43e45s82v35a58d38b25a 2194315336889

Nic. Jen místní experti neznají nic jiného než víceprvek a kliku.

0/0
17.3.2013 16:22

P76e52t26r 56N49e56s89v62a74d56b72a 2794845246279

Laguna ji "víceprvek" nemá už žádného motoru. Na klice nevidím nic špatného.

0/0
17.3.2013 14:58

K73a42m31i80l 73D85o95l14e20z50e10l 6622456404982

motor 1.2 TSi je totalni omyl. nepovedenej smejd, ktery vydrzi cca 20k a preskoci rozvody. samozrejme Skodovka to opravi v zaruce, ale jak , servis ma na opravu potkanyho motoru 7.5 hod, asi si dokazete predstavit jak takova oprava vypada, kdyz ma mechanic vymenit pisty, zohnuty ventily , rozvody atd. Skodovka je na tom uz tak spatne, ze dokonce gufera na ventilech musi nechat puvodni, samozrejme , ze to zere olej, ale co, bezny zakaznik to nepozna.

pece o zakaznika ve Skoda - otresny

Bohuzel tohle neni jenom Skoda, ale celej auto prumysl sel nekam, po te co korejci a podobny low endy zacli nabizet smejd auta za nizkou cenu.Rv

+4/−2
7.3.2013 2:39

J40i60ř21í 90S56c63h45w16a19c59h 5446989137374

Pohádky ovčí babičky....o těch 20k

+3/−1
7.3.2013 10:37

P70a64v96e20l 41O64d82r87a50z59i13l 6794479157160

Proč? Řídit může kdejakej trouba a určitě existují i takoví, že dokážou ten motor odrovnat do 20k.

0/0
8.3.2013 10:44

F49r93a53n32t74i26š22e67k 92M67i63c37h35a21l30i38c86a 8926768495846

Nejsem zastánce motorů TSI ale koncern již problém přeskakování rozvodových řetězů vyřešil návratem k rozvodovému řemenu.

0/0
14.3.2013 14:41

J12a52n 14J75e26ž51e20k 3611875767255

Tos' nějak poplet, ne?

0/0
14.3.2013 17:42

P40e10t69r 64N90e76s37v20a58d95b13a 2514775366569

Ne má pravdu.

0/0
17.3.2013 16:24

P75e29t30r 26N85e70s64v30a46d51b49a 2554575736129

Tady máte nové TSI http://www.auto.cz/skoda-zahajila-vyrobu-novych-motoru-tsi-octavii-iii-71717

0/0
17.3.2013 16:25

P16e15t90r 47N96e34s51v65a47d19b65a 2664905876989

Do Octavii se montují již přepracované TSI, které už mají řemen. ;-)

0/0
17.3.2013 16:23

M10i36c48h69a75l 89Z41i71k89m54u74n79d 3328237515307

Tak jsem si ji na eshopu nakonfiguroval. Absence multilinku v autě za bratru 755.400Kč je docela k posrání, když v novým Golfu Variant, kterej konečně vypadá jako kombík bez přilepeného kufr to ve stejné motorizaci a prakticky i ceně bude...

konfigurace:

http://ws.skoda-auto.com/CarCard/38658353

+2/0
6.3.2013 16:50

J78a45n 55F89i97k60a39r 9397317345624

Člověk terý si dá do konfigurátoru "osvětlení prostoru pro nohy vpředu a vzadu" za 5300 se pak nemůže divit.

+5/−3
7.3.2013 12:54

M81i16c30h13a72l 41Z46i51k22m16u87n97d 3218747425117

To je věc, kterou jsem nechtěl, ale pokud máte zájem o některou volitelnou položku, tak Vás aplikace občas donutí koupit i další, která je s ní provázaná a to ikdyž ji nechcete...

+3/0
7.3.2013 20:19

J91i31ř54í 28S52c95h87w86a30c44h 5976119487954

Změň si sazomet na 1,8TSI a budeš mít multilink, lépe to pojede a ještě cca 30k ušetříš ;-)

+1/0
8.3.2013 22:51

C19y48r50i36l 58P65a68v50e11l47k85a 4716382238895

Sice bude mít multilink, ale v 90. tis. mu odejde motor. Čerstvá zkušenost Oct.II facelift.

0/0
14.3.2013 0:46

P46e44t24r 64N59e46s17v75a16d20b85a 2274435826379

Potřebujete li něco navíc a nemůžete bez toho žít není divu že se Vám cena vyšplhá na nesmysl. Pro mně je základní výbava dostačující, ještě bych z ní naopak něco vyndal.

0/0
17.3.2013 16:27

J43i44ř12í 26K96r49a56m83p26l 4766414516306

Škodovka, se všemi + i -

jenom další auto, takových ještě bude.

Auta jsou spotřebka nikoliv něco co musí člověk milovat

+4/0
6.3.2013 9:47

P16e42t80r 67H73o95r83á10k 1829463889584

Když jsem viděl v reálu v hnědé barvě normální octavii, tak vypadala dost obyčejně, a tak si říkám, že mi ta stará OII ještě vydrží, než abych jim zase strčil půl milionu.

+2/0
5.3.2013 22:51

S11t71e44p25a72n 47T35o67t72h 8148509685218

Ja mam OII 2007 a neprijde mi stara... 120k za tech 7 let je v pohode, menim pouze provozni kapaliny.

0/0
15.3.2013 8:59

L50u89d59e97k 87P28u94z86m69a72n 8390271529471

Světovou premiéru si do Švýcarska přichystala i Škoda, která se tu pochlubí novou kombíkovou octavií (podle informací iDNES.cz bude ta, ze které strhnou bílou plachtu v úterý ráno, červená). Nějakou novinku, koncept nebo alespoň facelift známých modelů si do Ženevy připravily snad všechny značky.

Zdroj:http://auto.idnes.cz/autosalon-zeneva-2013-04l-/automoto.aspx?c=A130304_172736_automoto_fdv

Informace nic moc :-)

0/0
5.3.2013 18:21

P37e59t97r 22K66r94a77f21č67i52k 7386153826563

je nádhernáR^

+5/−2
5.3.2013 16:36

M12a91r21t55i57n 54V92o49j84á57č70e62k 9242118718857

není ten 1,2 motor na takový auto moc slabý? jen mě to zajímá vždycky jsem měl 1,9tdi v passatu nebo 2benzin a nějak si nedokážu 1,2 představit v combi

+3/−1
5.3.2013 16:11

P45e54t51r 56D54o30k72t77o91r 6546591228229

Je to slabé, jezdím v O2 v sedanu s 1,2 TSI 77 kW nebo kolik, ale proti 1,9TDI je to slabé:-/

+2/0
5.3.2013 16:45

P39a66v80e28l 71O94d91r15a87z73i50l 6514149807750

Zkuste jít - oproti tdi - nad 4000 otáček ;-)

+1/0
5.3.2013 21:17

R49a81d97i43m 27K23a21l57a49s 2640116372811

Njn, to je klasika, nahnat výkon otáčkama, ale kroutící moment je zkrátka malý. Stejně tak si nejsem jistý, jaká bude spotřeba, pokud to auto budete honit běžně nad 4000 ot/min.

Downsizing a spotřeba pěkně lžou. Není to vyložená lež, ale při rozumné spotřebě vám chybí výkon a naopak. To u toho 1,9TDI můžete mít obojí respektive větší výkon něž u 1,2 a stále ještě rozumnou spotřebu.

+1/0
6.3.2013 9:56

P25a57v39e97l 57O50d83r44a89z67i82l 6984949637560

Základem je pochopit rozdíl mezi dieselem a benzínem, druhý stupeň pak pochopit rozdíl mezi atmosférou a přeplňovaným autem.

Normálně jezdím s autem 170kW a na octě 1,2TSI jsem nepozoroval zásadní problém. Spotřeba na 600 km byla kolem 6 litrů.

Kdo chce metat saze, nechť si koupí TDI, od toho tu jsou.

+3/−2
6.3.2013 11:18

J79i10ř14í 50S49c95h37w19a56c25h 5946979287194

1.2 TSI/77kW není potřeba při běžném provozu honit nad 4000 ot.

Je jasné, že pokud 1.9 TDI má vyšší výkon (81,96kW) než TSI/77 kW tak pojede lépe, to je vcelku logické a že naopak TSI strčí do kapsy starou 1.9TDI/66kW. No a že dehťák bude mít menší spotřebu je taky jasný, to vše ale při vyšší kupní ceně i servisních nákladech.

Jinak 1.2TSI/77kW s Octou hýbe celkem obstojně, o čemž svědčí 0-100 za 10,3sec samozřejmě, že výkonější motory s ní hýbou lépe.

Octa začínala s motory 1.4/44kW a 1.6/55kW a myslím, že ani nebyla lehčí. Oproti tomu je těch 77kW naprostý luxus.

+1/0
7.3.2013 11:10

P40e63t69r 67N19e89s40v43a51d92b62a 2954415596249

Souhlas. Teď mám Octavii 1,6 74 kw a krouťák 145. A to až někde kolem 3000 ot/min. 1,2 TSI 77kw má 175 nm. od 1550 do 4100 je nádherná hodnota a navíc o jeden kvalt víc.

0/0
17.3.2013 16:35

L24i44b31a 59R63u76s48n59á60k 2860854865471

Mám 1.2 TSI 77 kW v Golfu 6 a 2.0 TDi ve Scautu. Co se týče zrychlení, předjíždění apod. jsou na tom stejně. Samozřejmě Golf je lehčí, ale i tak má podle různých měření tenhle motor ve skutečnosti skoro 90 kW.

+1/−1
5.3.2013 22:43

M82a81r62t51i65n 34V58o14j22á41č85e73k 9262458578217

tak 77kW budiž ,ale ta octava je s 63Kw to už mě přijde docela málo

0/0
6.3.2013 22:13

P86a53v64e77l 94O42d80r72a48z64i42l 6904139197790

Tak si ji nekupujte :-)

+1/0
8.3.2013 10:55

M33a12r91t60i69n 40V21o40j16á10č20e11k 9122458858467

reakce trochu mimo mísu,ale dobrý ,původní dotaz byl ve smyslu jestli není tento motor jen levná verze za každou cenu

0/0
8.3.2013 19:54

P90a48v72e43l 30O18d52r50a11z88i13l 6104919667100

To musíte vědět sám, co chcete. Já jsem s octou 1,2TSI jel a byl jsem spokojenej, i když jsem zvyklej na silnější auto (ale zase těžší).

Jestli bych si to koupil neřeším, protože aktuálně nic kupovat nehodlám a Škodovky dlouhodobě nemám v hledáčku.

0/0
11.3.2013 22:33

T12o61m61á70š 34K84n87a79i74f22l 6573770837400

a on snad objem udává výkon? :) nebylo by na místě spíš poměřit výkon, točák a jeho průběh, než ... se tady ztrapňovat hláškami o slabosti 1.2 ? :)

+1/−2
5.3.2013 16:51

P77e37t62r 28D11o10k64t46o45r 6126931498209

prostě to je slabé a tečka. Laický komntář uživatele, který v tom jezdí cca 1,5 roku a cca 47 tisíc km. o kolik to má slabší krouťák nevím, minimálně o třetinu, ale fakt je to na to auto slabé. To je postřeh můj i kolegů. Navíc při této motorizaci musíte i přemyýšlet, jestli chcete předjíždět nebo klímovat:-P asi tak:-(

+6/−2
5.3.2013 16:56

J67i50ř18í 39S24c42h20w98a50c82h 5246229547124

Tlučete "relativní" slámu. Ve verzi 77kW ta klima určitě poznat nejde.

Octa začínala s motory 1.4/44kW a 1.6/55kW a myslím, že ani nebyla lehčí. Oproti tomu je těch 63-77kW naprostý luxus.

Kdo na 1.2TSI přesedne z něčeho silnějího je logické, že se mu to bude zdá slabé, kdo na to přesedne z něčeho slabšího bude spokojen.

+1/0
7.3.2013 11:26

M96a30r72t39i67n 20V32o60j49á80č89e65k 9452658258597

ale já to nemyslím špatně -jen se ptám ,někdo mě vezl v 1,2 ve fabce a na běžný provoz v pohodě ,ale octavka v combi mě přijde na tenhle motor už moc,tím myslím váha a pokud berem combi jako rodinné auto tak se musí počítat i s nákladem tam mě zkrátka ten motor nesedí a nepřipadá mě v takovým autě optimální i co se týče dimenzování výkonu--přijde mě ten motor mimo spíš jako levná varianta za každou cenu

+2/0
5.3.2013 17:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.