- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bydlel jsem nějakej čas v Itálii a tam se rozhodně nekupujou auta za milion i když by podle platů mohli. Tady si furt všichni myslej že když má někdo velké ,silné , auto nejlépe v kůži že je nějakej hogo fogo. Auto je prostě věc !!! Kdy si to začnou češi uvědomovat.
Z profilu krásná kopie Audiny..jen trochu ostřejší
Hmm, deklasuje, to aby se Dacia Logan MCW začala bát...
Nová Octavia se mi líbí, ale za ty peníze bych si ji nikdy nekoupil. Stačí si u auta nakonfigurovat parametry a výbavu, s jakými jiní výrobci nabízejí srovnatelná auta v této kategorii, a rázem jste minimálně o 100 až 200 tisíc výš než na první pohled zdánlivě lákavá základní cena ... Ale je to v pořádku - máme svobodný trh a když to někdo za tu cenu kupuje, proč by ji výrobce snižoval, že ... A jsem tomu dokonce rád - alespoň mě cenová politika Škodovky nenabádá k úvahám, zda jezdit v "uniformě".
mas pravdu-ked ju dovybavíš min na uroven golfa highline tak je to milion
víte o tom, že nová O3 má v základu vlečnou zadní nápravu a víceprvkovou nemá ani 2,0 TDI? Pouze nejvyšší motorizace má víceprvkovou. To u auta střední třídy není normální.
Ale je to normální. Honda Civic má vlečená ramena u všech motorizací. A Octa není střední třída.
motor 1.2 TSi je totalni omyl. nepovedenej smejd, ktery vydrzi cca 20k a preskoci rozvody. samozrejme Skodovka to opravi v zaruce, ale jak , servis ma na opravu potkanyho motoru 7.5 hod, asi si dokazete predstavit jak takova oprava vypada, kdyz ma mechanic vymenit pisty, zohnuty ventily , rozvody atd. Skodovka je na tom uz tak spatne, ze dokonce gufera na ventilech musi nechat puvodni, samozrejme , ze to zere olej, ale co, bezny zakaznik to nepozna.
pece o zakaznika ve Skoda - otresny
Bohuzel tohle neni jenom Skoda, ale celej auto prumysl sel nekam, po te co korejci a podobny low endy zacli nabizet smejd auta za nizkou cenu.
Tak jsem si ji na eshopu nakonfiguroval. Absence multilinku v autě za bratru 755.400Kč je docela k posrání, když v novým Golfu Variant, kterej konečně vypadá jako kombík bez přilepeného kufr to ve stejné motorizaci a prakticky i ceně bude...
konfigurace:
Člověk terý si dá do konfigurátoru "osvětlení prostoru pro nohy vpředu a vzadu" za 5300 se pak nemůže divit.
Škodovka, se všemi + i -
jenom další auto, takových ještě bude.
Auta jsou spotřebka nikoliv něco co musí člověk milovat
Když jsem viděl v reálu v hnědé barvě normální octavii, tak vypadala dost obyčejně, a tak si říkám, že mi ta stará OII ještě vydrží, než abych jim zase strčil půl milionu.
Ja mam OII 2007 a neprijde mi stara... 120k za tech 7 let je v pohode, menim pouze provozni kapaliny.
Světovou premiéru si do Švýcarska přichystala i Škoda, která se tu pochlubí novou kombíkovou octavií (podle informací iDNES.cz bude ta, ze které strhnou bílou plachtu v úterý ráno, červená). Nějakou novinku, koncept nebo alespoň facelift známých modelů si do Ženevy připravily snad všechny značky.
Zdroj:http://auto.idnes.cz/autosalon-zeneva-2013-04l-/automoto.aspx?c=A130304_172736_automoto_fdv
Informace nic moc