Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nová fabia dorazí příští rok. Bude širší a nižší

Mladoboleslavská značka Škoda v příštím roce uvede na trh novou generaci modelu Fabia. Bude širší a nižší než nynější verze a s novou řadou úsporných motorů. Na ženevském autosalonu to uvedl člen představenstva Škody pro technický vývoj Frank Welsch.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P98a91v65e72l 93O84d85r71a57z36i32l 6154209837450

Takže zpět k předchozí generaci?

+5/−1
6.3.2013 11:14

K10a15r24e69l 33V88a97c57h71u64t 9613302849553

... jo, jo ... ;-) R^

0/0
6.3.2013 14:36

V49l89a32d13i74m79í72r 71F33i49b60i33g19e73r 5444361471674

No k předchozí generaci to by bylo ještě dobré F1 byla celkem bytelné auto F2 je jedna velká optimalizace šetřilo se všude aby se to vyrábělo co nejlevněji a navíc je pěkně hnusná

+3/0
6.3.2013 19:20

J24i33n66d93ř11i57c18h 13Š10k44o93p17e41k 4645111250175

ne každá novinka se ukáže jako cesta kupředu. V malém bylo třeba vidět na mlhovkách - Octavia I je měla na úrovni potkávaček, což se ukázalo jako úlet, takže od OII zpátky dolů, kde mají smysl

0/0
9.3.2013 20:09

L46u10k12á45š 13V71a38ň81u73r18a 1105784333223

Jde o to, zda chtějí snížit náklady nebo i výbavu. Aby to nebyl v základu polotovar bez rádia, el.stahování oken, klimatizace, ESP, ABS, centrálu atd. Protože se musí s cenou dostat dost pod Rapid a s Oktávií zase hodně nad Rapid. Aby se Rapid začal prodávat. A co CitiGo? O té už se vůbec nemluví. Ta přece měla nahradit stávající Fábii. Porovnání viz http://www.auto.cz/skoda-fabia-citigo-zluty-duel-63521

+2/0
6.3.2013 10:49
Foto

M45a26r92t15i60n 88Š55i88m74e94k 5715799382765

Snížení výbavz si neumím představit :-) Holota už nemůže být větší holotou

+5/0
6.3.2013 11:22

J25i18ř94í 31S93c65h97w35a45c32h 5206619387224

jak může být Fabia, 4 metrové auto co v kombíku měří i něco přes 4,20, být nahrazeno něčím co na délku má něco přes 3,5 m???

+1/0
9.3.2013 20:42

R48a18d33i75m 32K57a89l48a58s 2500366612561

"Nová Fabia nebude módní vůz, ale auto s jednolitým designem a hladkými liniemi, které znáte z rapidu nebo nové octavie. U fabie se možná ještě rozvinou," uvedl Welsch...

Říkám si, že tak moc by nás škodovka trestat nemusela. A jen tak mimochodem: "Superbe, máš se na co těšit...."

+4/−1
6.3.2013 10:38

L35u16k72á33š 43V60a65ň65u23r77a 1845674233193

Něco jako stará Fabia s nelakovanými plasty, švihadlama a bez rádia?

+3/−1
6.3.2013 10:42

R80a69d93i98m 60K42a61l35a85s 2480136162291

Nelakovaných platů se není nutné bát, protože např. u nové octavie je patrné, že oproti předchůdkyni se podíl lakovaných plastů v přední části vozu snížil a nahradila je větší mřížka se světlomety pro denní svícení. To znamená, že tam vlastně ani skoro nebudou.

Zadní nelakovaný nárazník oproti tomu skvěle vyváží poslední designerský počin z MB a to je onen lichoběžníkový prolis na víku kufru.

Na zadních sedadlech každého auta jezdí nejčastěji děti. A protože děti málo cvičí, jsou švihadla vítaným prvkem posilujícím kondici.

Rádio je pak v dnešní multimediální době, před očekáváným posledním krokem do virtuální reality, přežitkem a staromódní zařízením.

+1/−1
6.3.2013 10:58

R34a68d46i80m 67K14a51l10a38s 2590866282761

Nelakovaných plastů...

0/0
6.3.2013 10:59

L55u69k35á39š 47V18a19ň48u19r77a 1635514743283

;-D Rádio je staromódním přežitkem?!?!? Vždyť právě rádio a dopravní vysílání je v největší míře jediným zdrojem dopravních informací. RDS-TMC v ČR moc nefunguje, alespoň co jsem ho testoval asi před rokem v Garminovi, tak zásadně umísťovali informace o nehodě pozdě a odebírali jí taky pozdě. Na rozdíl od Německa, kde fungoval systém TMC dobře. Netvrdím, že autorádio musí mít mechaniku na kazety nebo na CD či DVD, většinou stačí SDHC slot nebo USB slot. Respektive externí a interní USB slot. Osobně preferuji autorádia s bluetooth. Ale právě kombinovaný palubní přístroj kombinující rádio, rychloměr, klimatizaci, multimediální systém, nastavení auta a třeba i navigaci v jednom je tím preferovaným a žádaným.

Já teda za jízdy stále ve většině případů poslouchám rádio a jen když je špatný příjem, tak přepínám na CD nebo USB.

+1/0
6.3.2013 13:51

M93i98l29a34n 29L36i41n40h95a76r96t 8274626707186

Rádio ve škodovce musí býti a hodně nahlas...Kdopak by poslouchal tu tříválcovou sonátu?;-D

+3/−2
6.3.2013 19:12

K51a20r17e80l 82V86a91c98h56u10t 9943952799243

No, že JE na Fábii "něco" špatně, vidí každý, kdo se jen koukne na ten obrázek! ;-D

+4/0
6.3.2013 10:38

J90i81ř38í 91S85m56e11t18a34n67a 7905459242738

Aslepoň nebudou muset noví majitelé dokupovat balanční kolečka.;-D;-D;-D;-D

+5/0
6.3.2013 9:54

J58a42n 30B55u47c39h67a66r 9569701912416

Snížení (doufám, že jen optické) a rozšíření je nezbytné; stávající úzká Fábie II a hlavně ta před faceliftem vypadá kvůli tomu jako krabice. Není to hezké auto.

+7/0
6.3.2013 9:53
Foto

M12a10r72t34i34n 40Š60i26m15e93k 5675349762245

Jinak k tématu. odchod od designu Roomestera k designu Rapida může být velice zajímavý a líbivý R^ Snížením výšky a zvýšením šířky nebude auto snad tolik plavat

+4/0
5.3.2013 22:45
Foto

M17a42r85t48i88n 47Š71i27m50e24k 5785489582505

Jenom Škoda, že Fabia je taková mršina, pokud si z továrny neobjednáte Multifunkční volant, tak jej tam jen z těží domonstujete :-/ U Octavie třeba pro výměnu obyč. displeje za maxidot stačilo vyměnit budíky a páčku, u Fabie se tahají dráty. PS: Doufám že Škodovka vyřeší neúměrné špinění venkovních zpětných zrcátek u Fabie

+3/−4
5.3.2013 21:46

P56e33t34r 67H10o54r53á11k 1459983429604

Tak to je teda naprosto šokující, že se tam dává v garáži špatně ten multifunkční volant. ;-D

+4/−2
5.3.2013 21:49
Foto

M83a97r67t63i73n 95Š78i33m32e34k 5805179802535

Ani servisům se u Fabek do toho nechce :-P

+4/0
5.3.2013 21:50
Foto

Š68t83ě59p58á55n 84B80i20n68k80o 3696984343316

Ano, mate pravdu. Je to auto na prd. V garáži si nevymenim volant ani displej ;-DR^.

+7/−2
5.3.2013 21:52
Foto

M69a16r96t86i16n 38Š62i72m59e85k 5495829692345

Já netvrdím že je na prd. Já jsem jakož to vlastník spokojený, ale jsou to věci, které zamrzí, nebavím se ani o garáži, ale o servisu. Výměna panelu přístrojů a pravé páčky je přece jenom něco jiného než tahání drátů ;-)

+1/−4
5.3.2013 21:55
Foto

Š27t32ě52p26á86n 55B84i68n51k86o 3536564783726

S odkazem na tyto argumenty píšete o aute jako o mrsine, to sorry. Už vidím, co vám řeknou na stejny pozadavek v Audi, BMW nebo MB ;-).

+4/−1
5.3.2013 22:07
Foto

M39a86r92t73i71n 56Š62i25m36e93k 5115519892955

Mě je jasný co na to řeknou .... Ale na Fabii je hodně vidět jako moc se na ní šetří, konkrétně když už si koupím multifunkční volant (s handsfree), tak má polovinu tlačítek, cyhbí např. podvolantová ŘJ (u holé výbavy se prostě tahají dráty :-)), jak jsem psal, tak špinění zrcátek, bočních oken ... Ale na druhou stranu nemůžu kritizovat cenu, za 1,4 MPI 16V Combi dáte 240.000,- s origo rádiem a "liťákama" Pohodlí celkem ujde a spotřeba taktéž

+2/−3
5.3.2013 22:16
Foto

Š34t72ě18p71á25n 55B91i45n38k53o 3216774463106

Takže to není mrsina, ze ;-).

+1/−1
5.3.2013 22:59
Foto

M64a20r42t58i58n 89Š43i72m91e74k 5215239712125

Kromě několika takových drobných záležitostí jsem spokojen

+1/0
5.3.2013 23:04

P94a58v24e44l 64S88t44a77v77j80a41n32í80k 1920576490611

A na co ten multifunkční volat vlastně je? Sice mám na něm nějaký čudly, ale používám z toho jen tempomat. Nějak mě nenapadá, co bych měl mít ještě na volantu.

0/0
5.3.2013 22:04
Foto

M92a19r61t60i26n 60Š52i91m10e62k 5615809422605

Hands free, rádio, to mi osobně stačí, zkrátka nejpoúživanější doplňky. To ani nemluvím o tom, že ve Fabii je MFP volant omezený oproti Octavii

0/0
5.3.2013 22:08

P11a83v89e50l 79S39t76a22v57j65a86n41í60k 1260366190491

V autě netelefonuju, většinou telefon vypínám a rádio mám puštěné furt, do něj nevrtám. Než bych přemýšlel, který je to čudl na volantu, tak si radši výjimečně otočím čudlem na rádiu. Hlavně je to dobrý u vytočenýho volantu, to mám rádio na místě tempomatu :-).

+1/−1
5.3.2013 22:12
Foto

M24a52r22t27i13n 19Š51i77m96e71k 5515649362815

Já zase musím telefonovat, ale nedám dopustit na vcelku dobrou funkci hands free od koncernu s funkcí Remote Sim

0/0
5.3.2013 22:26

P95a44v30e39l 47S89t52a77v20j84a79n61í95k 1720836980351

To je pak jasný, já mám furt k telefonování odpor, podle toho vypadají moje účty za telefon :-D.

+3/0
5.3.2013 22:29
Foto

M65a90r22t46i38n 29Š42i97m74e48k 5715819662345

Šťastný to člověk :-)

+1/0
5.3.2013 22:34

V57í31t 83N89o96v40á86k 5874285951459

špinění zrcátek.... to je ale v.l, mám dvě auta po dvou mega  a zrcátka se jim špiněj taky, asi je v garáži vyměním, hlavně abych nemusel tahat dráty;-D

0/−4
5.3.2013 22:46
Foto

M42a37r47t50i23n 77Š93i96m46e85k 5725239442675

Není, za velkého mokra (prudký déšť, rozsolený sníh) po 20ti minutách můžete objekty ve zpětném zrcátku jen odhadovat. Jednička tím takto netrpěla. Najeté km Fabia I - cca 140.000 km, Fabia II po faceliftu - 52.000 km

+3/0
5.3.2013 23:42

A24l87e41š 72L51i80s95o52v60s32k40ý 9222824863688

už se těším na zasvěcené příspěvky odborníků ještě před pár lety balících holky na tátovo rodinný fávo co křičí že takový shit si může koupit jen naprostý dement.;-D;-D

+7/−1
5.3.2013 21:27

M48i77l72a26n 11R95e91s 1949563610695

A prémie budou co Kefalín? Ku.va nižšíííí nižšíííííííííí :-)

+1/0
5.3.2013 21:13

P77e83t30r 47K83u18b48á31l81e51k 6544242751259

Jen bych poupravil, že to neřikal Kelfalínovi, ale svobodníku Halíkovi! ;-)

+2/0
5.3.2013 21:35

M49i88l75a24n 20R10e94s 1169383960185

Máš pravdu!

+2/0
5.3.2013 21:56

L10u95k43á71š 32V92a83ň21u81r13a 1225314223473

V dobe zvysovani vozidel je snizeni dost nesmysl! Fabka byl od pocatku prusvih. A v kombinaci s trivalcem, ktery byl slaby,to byl predrazeny ulet.

+3/−3
5.3.2013 21:05

V32i72k60t14o27r 92N62á95r11o60ž16n25ý 3799462608

Fabka I. byla totálně v pohodě. Na svoji dobu špičkové vozidlo.

+8/−4
5.3.2013 21:15

P74a70v55e32l 39O82d21r14a58z59i58l 6704139937210

Špičkový mezi feldama a fanklama? To jo.

+6/−6
5.3.2013 21:21

L37u67k63á75š 87V37a43ň12u21r14a 1545144943823

No hlavně ten 3hrnek byl v pohodě. ;-D Kamarád měl 1.2 ve Fabii kombi a aby to jelo, tak to musel točit a spotřeba byla jak u 2 litru. 8-o

+1/−1
6.3.2013 10:41

D65u16š22a47n 60P16e42š66e97k 3815639204680

Fabia I byla ve své době (počátek výroby 1999) skutečně špičkové auto.

Vámi zmiňovaným tříhrnkem byla "vylepšena" až někdy kolem roku 2003, a to už špičková nebyla. Ale v době svého vzniku, v roce 1999 ano.

Fabie s HTP je určená pro klidnou (tzv.chalupářskou) jízdu a při té má i nízkou spotřebu (moje máma má dlouhodobý průměr dle počítače 5,7 l). Vytáčejí ji jenom hlupáci, protože ten motor má nejvyšší krouťák ve 3.000 ot./min. Při vytáčení výš už jenom zbytečně dělá hluk a žere víc benzínu. Na vytáčení byly a jsou v nabídce jiné motory.

+2/0
6.3.2013 12:33
Foto

I11v54a67n 32K59o12p88t33a 5487612131577

Ale vždyť potřebují na dálnici všechno předjet. pohodové tempo 110 - 120 je asi pod úroveň.

0/0
7.3.2013 12:50

T33o41m68á43š 28K84n78a26i31f92l 6523450327510

To jsi spatne pochopil tatínka.

0/0
5.3.2013 21:45

P86a78v70e68l 80S21t76a67v41j56a52n81í93k 1110156580261

Co jsem se nějak stihl orientovat v nových modelech aut, tak většina jde zase s výškou dolů. Ono Cx se blbě okecává, když má auto proporce nástavby letadlové lodi.

+3/0
5.3.2013 21:47
Foto

M53a18r88t37i74n 72Š32i79m96e84k 5935469182115

Fabia cílí na většinu českých rodin, obzvlášť verze Combi je dostačujícím vozem pro průměrnou 4členou rodinu

+2/−5
5.3.2013 21:48

P31a98v17e24l 19S61t78a80v91j79a64n98í21k 1900466890761

No nevím, chybí mi tam aspoň 10 cm vnitřního prostoru na šířku. Já z toho auta mám "klaustrofábii". Přece jen jet s někým cizím a neustále se ho něžně dotýkat mi přijde poněkud žinantní.

+5/0
5.3.2013 22:18
Foto

M20a71r76t98i37n 42Š24i21m16e48k 5885829362825

Já se tam vejdu i ve 4. Akorát řazení 5ky je pomalu sexuální vzrušování spolujezdce ;-D

+2/0
5.3.2013 22:21

P31a33v54e30l 82S85t86a95v95j46a72n26í19k 1720746610401

No právě… To nějak soudruzi přehnali.

+4/0
5.3.2013 22:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.