Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nová fabia dorazí příští rok. Bude širší a nižší

Mladoboleslavská značka Škoda v příštím roce uvede na trh novou generaci modelu Fabia. Bude širší a nižší než nynější verze a s novou řadou úsporných motorů. Na ženevském autosalonu to uvedl člen představenstva Škody pro technický vývoj Frank Welsch.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P30a65v12e53l 48O91d58r47a71z75i87l 6464739787120

Takže zpět k předchozí generaci?

+5/−1
6.3.2013 11:14

K71a82r66e24l 31V44a34c82h36u52t 9533452639393

... jo, jo ... ;-) R^

0/0
6.3.2013 14:36

V41l94a53d58i52m94í84r 35F35i92b48i92g20e30r 5454491311184

No k předchozí generaci to by bylo ještě dobré F1 byla celkem bytelné auto F2 je jedna velká optimalizace šetřilo se všude aby se to vyrábělo co nejlevněji a navíc je pěkně hnusná

+3/0
6.3.2013 19:20


J44i87n30d82ř26i45c56h 72Š74k37o34p14e47k 4855311450755

ne každá novinka se ukáže jako cesta kupředu. V malém bylo třeba vidět na mlhovkách - Octavia I je měla na úrovni potkávaček, což se ukázalo jako úlet, takže od OII zpátky dolů, kde mají smysl

0/0
9.3.2013 20:09

L88u36k45á88š 94V30a32ň10u12r59a 1345974923983

Jde o to, zda chtějí snížit náklady nebo i výbavu. Aby to nebyl v základu polotovar bez rádia, el.stahování oken, klimatizace, ESP, ABS, centrálu atd. Protože se musí s cenou dostat dost pod Rapid a s Oktávií zase hodně nad Rapid. Aby se Rapid začal prodávat. A co CitiGo? O té už se vůbec nemluví. Ta přece měla nahradit stávající Fábii. Porovnání viz http://www.auto.cz/skoda-fabia-citigo-zluty-duel-63521

+2/0
6.3.2013 10:49
Foto

M24a54r29t87i15n 44Š53i62m25e83k 5465229882245

Snížení výbavz si neumím představit :-) Holota už nemůže být větší holotou

+5/0
6.3.2013 11:22

J39i70ř82í 21S33c43h93w93a30c94h 5976609907464

jak může být Fabia, 4 metrové auto co v kombíku měří i něco přes 4,20, být nahrazeno něčím co na délku má něco přes 3,5 m???

+1/0
9.3.2013 20:42

R77a18d51i75m 22K79a71l64a79s 2890316332421

"Nová Fabia nebude módní vůz, ale auto s jednolitým designem a hladkými liniemi, které znáte z rapidu nebo nové octavie. U fabie se možná ještě rozvinou," uvedl Welsch...

Říkám si, že tak moc by nás škodovka trestat nemusela. A jen tak mimochodem: "Superbe, máš se na co těšit...."

+4/−1
6.3.2013 10:38

L41u39k80á29š 84V87a85ň79u55r44a 1125534443463

Něco jako stará Fabia s nelakovanými plasty, švihadlama a bez rádia?

+3/−1
6.3.2013 10:42

R31a73d72i95m 30K40a29l26a89s 2180256332611

Nelakovaných platů se není nutné bát, protože např. u nové octavie je patrné, že oproti předchůdkyni se podíl lakovaných plastů v přední části vozu snížil a nahradila je větší mřížka se světlomety pro denní svícení. To znamená, že tam vlastně ani skoro nebudou.

Zadní nelakovaný nárazník oproti tomu skvěle vyváží poslední designerský počin z MB a to je onen lichoběžníkový prolis na víku kufru.

Na zadních sedadlech každého auta jezdí nejčastěji děti. A protože děti málo cvičí, jsou švihadla vítaným prvkem posilujícím kondici.

Rádio je pak v dnešní multimediální době, před očekáváným posledním krokem do virtuální reality, přežitkem a staromódní zařízením.

+1/−1
6.3.2013 10:58

R57a25d97i93m 23K74a62l91a31s 2650396622841

Nelakovaných plastů...

0/0
6.3.2013 10:59

L77u30k32á72š 48V31a77ň42u49r90a 1175924103923

;-D Rádio je staromódním přežitkem?!?!? Vždyť právě rádio a dopravní vysílání je v největší míře jediným zdrojem dopravních informací. RDS-TMC v ČR moc nefunguje, alespoň co jsem ho testoval asi před rokem v Garminovi, tak zásadně umísťovali informace o nehodě pozdě a odebírali jí taky pozdě. Na rozdíl od Německa, kde fungoval systém TMC dobře. Netvrdím, že autorádio musí mít mechaniku na kazety nebo na CD či DVD, většinou stačí SDHC slot nebo USB slot. Respektive externí a interní USB slot. Osobně preferuji autorádia s bluetooth. Ale právě kombinovaný palubní přístroj kombinující rádio, rychloměr, klimatizaci, multimediální systém, nastavení auta a třeba i navigaci v jednom je tím preferovaným a žádaným.

Já teda za jízdy stále ve většině případů poslouchám rádio a jen když je špatný příjem, tak přepínám na CD nebo USB.

+1/0
6.3.2013 13:51

M22i24l48a72n 14L60i35n37h64a56r49t 8884786817546

Rádio ve škodovce musí býti a hodně nahlas...Kdopak by poslouchal tu tříválcovou sonátu?;-D

+3/−2
6.3.2013 19:12

K10a17r42e43l 45V62a97c93h27u69t 9923552289173

No, že JE na Fábii "něco" špatně, vidí každý, kdo se jen koukne na ten obrázek! ;-D

+4/0
6.3.2013 10:38

J33i90ř10í 22S80m49e76t81a92n35a 7115589492658

Aslepoň nebudou muset noví majitelé dokupovat balanční kolečka.;-D;-D;-D;-D

+5/0
6.3.2013 9:54

J20a15n 17B29u40c65h49a76r 9979421762276

Snížení (doufám, že jen optické) a rozšíření je nezbytné; stávající úzká Fábie II a hlavně ta před faceliftem vypadá kvůli tomu jako krabice. Není to hezké auto.

+7/0
6.3.2013 9:53
Foto

M33a79r32t53i54n 32Š97i53m49e74k 5665459692835

Jinak k tématu. odchod od designu Roomestera k designu Rapida může být velice zajímavý a líbivý R^ Snížením výšky a zvýšením šířky nebude auto snad tolik plavat

+4/0
5.3.2013 22:45
Foto

M62a94r55t89i63n 44Š73i78m40e34k 5745919252635

Jenom Škoda, že Fabia je taková mršina, pokud si z továrny neobjednáte Multifunkční volant, tak jej tam jen z těží domonstujete :-/ U Octavie třeba pro výměnu obyč. displeje za maxidot stačilo vyměnit budíky a páčku, u Fabie se tahají dráty. PS: Doufám že Škodovka vyřeší neúměrné špinění venkovních zpětných zrcátek u Fabie

+3/−4
5.3.2013 21:46

P39e51t18r 14H31o17r62á80k 1339593869354

Tak to je teda naprosto šokující, že se tam dává v garáži špatně ten multifunkční volant. ;-D

+4/−2
5.3.2013 21:49
Foto

M96a53r59t82i21n 28Š45i70m22e20k 5745359842855

Ani servisům se u Fabek do toho nechce :-P

+4/0
5.3.2013 21:50
Foto

Š95t54ě56p29á12n 87B38i20n20k10o 3396794463936

Ano, mate pravdu. Je to auto na prd. V garáži si nevymenim volant ani displej ;-DR^.

+7/−2
5.3.2013 21:52
Foto

M40a74r54t17i11n 57Š88i42m10e51k 5465899732135

Já netvrdím že je na prd. Já jsem jakož to vlastník spokojený, ale jsou to věci, které zamrzí, nebavím se ani o garáži, ale o servisu. Výměna panelu přístrojů a pravé páčky je přece jenom něco jiného než tahání drátů ;-)

+1/−4
5.3.2013 21:55
Foto

Š80t50ě17p90á37n 30B26i65n28k16o 3816964943966

S odkazem na tyto argumenty píšete o aute jako o mrsine, to sorry. Už vidím, co vám řeknou na stejny pozadavek v Audi, BMW nebo MB ;-).

+4/−1
5.3.2013 22:07
Foto

M66a16r71t77i37n 38Š19i14m86e95k 5355609592635

Mě je jasný co na to řeknou .... Ale na Fabii je hodně vidět jako moc se na ní šetří, konkrétně když už si koupím multifunkční volant (s handsfree), tak má polovinu tlačítek, cyhbí např. podvolantová ŘJ (u holé výbavy se prostě tahají dráty :-)), jak jsem psal, tak špinění zrcátek, bočních oken ... Ale na druhou stranu nemůžu kritizovat cenu, za 1,4 MPI 16V Combi dáte 240.000,- s origo rádiem a "liťákama" Pohodlí celkem ujde a spotřeba taktéž

+2/−3
5.3.2013 22:16
Foto

Š53t14ě81p21á24n 34B39i68n91k48o 3526254773746

Takže to není mrsina, ze ;-).

+1/−1
5.3.2013 22:59
Foto

M56a47r34t14i62n 91Š74i93m79e68k 5625449932755

Kromě několika takových drobných záležitostí jsem spokojen

+1/0
5.3.2013 23:04

P63a21v64e75l 69S61t21a23v33j70a81n69í67k 1960236320351

A na co ten multifunkční volat vlastně je? Sice mám na něm nějaký čudly, ale používám z toho jen tempomat. Nějak mě nenapadá, co bych měl mít ještě na volantu.

0/0
5.3.2013 22:04
Foto

M21a60r44t56i48n 70Š30i97m67e87k 5595349232585

Hands free, rádio, to mi osobně stačí, zkrátka nejpoúživanější doplňky. To ani nemluvím o tom, že ve Fabii je MFP volant omezený oproti Octavii

0/0
5.3.2013 22:08

P78a40v62e14l 80S82t75a54v25j63a42n23í63k 1310916330761

V autě netelefonuju, většinou telefon vypínám a rádio mám puštěné furt, do něj nevrtám. Než bych přemýšlel, který je to čudl na volantu, tak si radši výjimečně otočím čudlem na rádiu. Hlavně je to dobrý u vytočenýho volantu, to mám rádio na místě tempomatu :-).

+1/−1
5.3.2013 22:12
Foto

M79a56r43t50i83n 59Š28i25m50e43k 5775119722605

Já zase musím telefonovat, ale nedám dopustit na vcelku dobrou funkci hands free od koncernu s funkcí Remote Sim

0/0
5.3.2013 22:26

P88a19v21e13l 39S14t92a42v49j58a66n45í79k 1240346160981

To je pak jasný, já mám furt k telefonování odpor, podle toho vypadají moje účty za telefon :-D.

+3/0
5.3.2013 22:29
Foto

M16a44r21t78i76n 79Š18i94m80e43k 5885399482965

Šťastný to člověk :-)

+1/0
5.3.2013 22:34

V52í51t 12N53o13v52á28k 5614285831469

špinění zrcátek.... to je ale v.l, mám dvě auta po dvou mega  a zrcátka se jim špiněj taky, asi je v garáži vyměním, hlavně abych nemusel tahat dráty;-D

0/−4
5.3.2013 22:46
Foto

M95a34r56t11i38n 97Š95i14m35e85k 5885309422735

Není, za velkého mokra (prudký déšť, rozsolený sníh) po 20ti minutách můžete objekty ve zpětném zrcátku jen odhadovat. Jednička tím takto netrpěla. Najeté km Fabia I - cca 140.000 km, Fabia II po faceliftu - 52.000 km

+3/0
5.3.2013 23:42

A25l73e36š 20L96i43s49o52v17s22k63ý 9912774833778

už se těším na zasvěcené příspěvky odborníků ještě před pár lety balících holky na tátovo rodinný fávo co křičí že takový shit si může koupit jen naprostý dement.;-D;-D

+7/−1
5.3.2013 21:27

M49i90l69a25n 57R55e48s 1759893550265

A prémie budou co Kefalín? Ku.va nižšíííí nižšíííííííííí :-)

+1/0
5.3.2013 21:13

P91e50t75r 47K25u55b20á92l51e81k 6714502741299

Jen bych poupravil, že to neřikal Kelfalínovi, ale svobodníku Halíkovi! ;-)

+2/0
5.3.2013 21:35

M62i57l84a25n 61R57e39s 1599843410975

Máš pravdu!

+2/0
5.3.2013 21:56

L69u53k12á11š 75V96a46ň64u79r50a 1975764693953

V dobe zvysovani vozidel je snizeni dost nesmysl! Fabka byl od pocatku prusvih. A v kombinaci s trivalcem, ktery byl slaby,to byl predrazeny ulet.

+3/−3
5.3.2013 21:05

V18i81k83t41o95r 77N49á93r94o93ž96n62ý 3609372968

Fabka I. byla totálně v pohodě. Na svoji dobu špičkové vozidlo.

+8/−4
5.3.2013 21:15

P85a42v64e43l 48O55d11r18a91z75i83l 6344859937780

Špičkový mezi feldama a fanklama? To jo.

+6/−6
5.3.2013 21:21

L63u79k25á28š 53V75a55ň28u88r62a 1585744573183

No hlavně ten 3hrnek byl v pohodě. ;-D Kamarád měl 1.2 ve Fabii kombi a aby to jelo, tak to musel točit a spotřeba byla jak u 2 litru. 8-o

+1/−1
6.3.2013 10:41

D13u23š46a19n 67P93e18š43e42k 3315509164720

Fabia I byla ve své době (počátek výroby 1999) skutečně špičkové auto.

Vámi zmiňovaným tříhrnkem byla "vylepšena" až někdy kolem roku 2003, a to už špičková nebyla. Ale v době svého vzniku, v roce 1999 ano.

Fabie s HTP je určená pro klidnou (tzv.chalupářskou) jízdu a při té má i nízkou spotřebu (moje máma má dlouhodobý průměr dle počítače 5,7 l). Vytáčejí ji jenom hlupáci, protože ten motor má nejvyšší krouťák ve 3.000 ot./min. Při vytáčení výš už jenom zbytečně dělá hluk a žere víc benzínu. Na vytáčení byly a jsou v nabídce jiné motory.

+2/0
6.3.2013 12:33
Foto

I91v65a21n 53K63o98p26t39a 5267472411827

Ale vždyť potřebují na dálnici všechno předjet. pohodové tempo 110 - 120 je asi pod úroveň.

0/0
7.3.2013 12:50

T31o40m23á75š 80K89n79a53i10f88l 6613460247270

To jsi spatne pochopil tatínka.

0/0
5.3.2013 21:45

P10a70v30e47l 93S76t46a12v62j62a77n19í93k 1740406770851

Co jsem se nějak stihl orientovat v nových modelech aut, tak většina jde zase s výškou dolů. Ono Cx se blbě okecává, když má auto proporce nástavby letadlové lodi.

+3/0
5.3.2013 21:47
Foto

M74a15r35t46i62n 93Š66i61m40e70k 5615729132135

Fabia cílí na většinu českých rodin, obzvlášť verze Combi je dostačujícím vozem pro průměrnou 4členou rodinu

+2/−5
5.3.2013 21:48

P73a38v45e98l 55S18t78a53v63j46a28n76í60k 1970706940141

No nevím, chybí mi tam aspoň 10 cm vnitřního prostoru na šířku. Já z toho auta mám "klaustrofábii". Přece jen jet s někým cizím a neustále se ho něžně dotýkat mi přijde poněkud žinantní.

+5/0
5.3.2013 22:18
Foto

M22a31r12t86i40n 88Š80i46m76e62k 5845629162845

Já se tam vejdu i ve 4. Akorát řazení 5ky je pomalu sexuální vzrušování spolujezdce ;-D

+2/0
5.3.2013 22:21

P39a59v58e13l 80S58t75a84v69j17a31n51í88k 1270856420681

No právě… To nějak soudruzi přehnali.

+4/0
5.3.2013 22:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.