Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nová fabia dorazí příští rok. Bude širší a nižší

Mladoboleslavská značka Škoda v příštím roce uvede na trh novou generaci modelu Fabia. Bude širší a nižší než nynější verze a s novou řadou úsporných motorů. Na ženevském autosalonu to uvedl člen představenstva Škody pro technický vývoj Frank Welsch.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P21a38v29e30l 94O67d16r56a71z35i56l 6914869837470

Takže zpět k předchozí generaci?

+5/−1
6.3.2013 11:14

K21a16r95e87l 58V57a92c81h78u15t 9503482339303

... jo, jo ... ;-) R^

0/0
6.3.2013 14:36

V74l69a23d56i90m35í82r 31F93i45b92i62g19e18r 5854941471174

No k předchozí generaci to by bylo ještě dobré F1 byla celkem bytelné auto F2 je jedna velká optimalizace šetřilo se všude aby se to vyrábělo co nejlevněji a navíc je pěkně hnusná

+3/0
6.3.2013 19:20

J22i38n13d28ř14i67c39h 68Š27k56o49p24e54k 4295821360965

ne každá novinka se ukáže jako cesta kupředu. V malém bylo třeba vidět na mlhovkách - Octavia I je měla na úrovni potkávaček, což se ukázalo jako úlet, takže od OII zpátky dolů, kde mají smysl

0/0
9.3.2013 20:09

L64u42k44á95š 57V63a88ň22u59r93a 1945474843943

Jde o to, zda chtějí snížit náklady nebo i výbavu. Aby to nebyl v základu polotovar bez rádia, el.stahování oken, klimatizace, ESP, ABS, centrálu atd. Protože se musí s cenou dostat dost pod Rapid a s Oktávií zase hodně nad Rapid. Aby se Rapid začal prodávat. A co CitiGo? O té už se vůbec nemluví. Ta přece měla nahradit stávající Fábii. Porovnání viz http://www.auto.cz/skoda-fabia-citigo-zluty-duel-63521

+2/0
6.3.2013 10:49
Foto

M82a67r42t35i93n 26Š56i65m55e27k 5315189362805

Snížení výbavz si neumím představit :-) Holota už nemůže být větší holotou

+5/0
6.3.2013 11:22

J78i90ř73í 79S82c21h30w62a12c21h 5636749247154

jak může být Fabia, 4 metrové auto co v kombíku měří i něco přes 4,20, být nahrazeno něčím co na délku má něco přes 3,5 m???

+1/0
9.3.2013 20:42

R53a72d44i30m 42K60a66l55a21s 2920886192491

"Nová Fabia nebude módní vůz, ale auto s jednolitým designem a hladkými liniemi, které znáte z rapidu nebo nové octavie. U fabie se možná ještě rozvinou," uvedl Welsch...

Říkám si, že tak moc by nás škodovka trestat nemusela. A jen tak mimochodem: "Superbe, máš se na co těšit...."

+4/−1
6.3.2013 10:38

L98u86k27á74š 49V36a17ň42u68r30a 1255644733733

Něco jako stará Fabia s nelakovanými plasty, švihadlama a bez rádia?

+3/−1
6.3.2013 10:42

R30a64d31i70m 28K12a51l22a81s 2810106742751

Nelakovaných platů se není nutné bát, protože např. u nové octavie je patrné, že oproti předchůdkyni se podíl lakovaných plastů v přední části vozu snížil a nahradila je větší mřížka se světlomety pro denní svícení. To znamená, že tam vlastně ani skoro nebudou.

Zadní nelakovaný nárazník oproti tomu skvěle vyváží poslední designerský počin z MB a to je onen lichoběžníkový prolis na víku kufru.

Na zadních sedadlech každého auta jezdí nejčastěji děti. A protože děti málo cvičí, jsou švihadla vítaným prvkem posilujícím kondici.

Rádio je pak v dnešní multimediální době, před očekáváným posledním krokem do virtuální reality, přežitkem a staromódní zařízením.

+1/−1
6.3.2013 10:58

R24a32d78i79m 89K72a70l31a74s 2840466232471

Nelakovaných plastů...

0/0
6.3.2013 10:59

L16u71k83á52š 28V65a68ň85u45r90a 1895314693173

;-D Rádio je staromódním přežitkem?!?!? Vždyť právě rádio a dopravní vysílání je v největší míře jediným zdrojem dopravních informací. RDS-TMC v ČR moc nefunguje, alespoň co jsem ho testoval asi před rokem v Garminovi, tak zásadně umísťovali informace o nehodě pozdě a odebírali jí taky pozdě. Na rozdíl od Německa, kde fungoval systém TMC dobře. Netvrdím, že autorádio musí mít mechaniku na kazety nebo na CD či DVD, většinou stačí SDHC slot nebo USB slot. Respektive externí a interní USB slot. Osobně preferuji autorádia s bluetooth. Ale právě kombinovaný palubní přístroj kombinující rádio, rychloměr, klimatizaci, multimediální systém, nastavení auta a třeba i navigaci v jednom je tím preferovaným a žádaným.

Já teda za jízdy stále ve většině případů poslouchám rádio a jen když je špatný příjem, tak přepínám na CD nebo USB.

+1/0
6.3.2013 13:51

M97i85l14a44n 73L73i60n92h20a88r49t 8344906127526

Rádio ve škodovce musí býti a hodně nahlas...Kdopak by poslouchal tu tříválcovou sonátu?;-D

+3/−2
6.3.2013 19:12

K54a79r84e56l 79V94a78c37h39u63t 9433162899783

No, že JE na Fábii "něco" špatně, vidí každý, kdo se jen koukne na ten obrázek! ;-D

+4/0
6.3.2013 10:38

J41i88ř57í 30S65m72e45t70a49n71a 7495869232618

Aslepoň nebudou muset noví majitelé dokupovat balanční kolečka.;-D;-D;-D;-D

+5/0
6.3.2013 9:54

J94a12n 93B74u65c43h90a20r 9149731882226

Snížení (doufám, že jen optické) a rozšíření je nezbytné; stávající úzká Fábie II a hlavně ta před faceliftem vypadá kvůli tomu jako krabice. Není to hezké auto.

+7/0
6.3.2013 9:53
Foto

M28a57r74t80i40n 67Š70i24m77e98k 5905149352385

Jinak k tématu. odchod od designu Roomestera k designu Rapida může být velice zajímavý a líbivý R^ Snížením výšky a zvýšením šířky nebude auto snad tolik plavat

+4/0
5.3.2013 22:45
Foto

M17a83r39t22i17n 92Š81i27m42e36k 5685679502555

Jenom Škoda, že Fabia je taková mršina, pokud si z továrny neobjednáte Multifunkční volant, tak jej tam jen z těží domonstujete :-/ U Octavie třeba pro výměnu obyč. displeje za maxidot stačilo vyměnit budíky a páčku, u Fabie se tahají dráty. PS: Doufám že Škodovka vyřeší neúměrné špinění venkovních zpětných zrcátek u Fabie

+3/−4
5.3.2013 21:46

P87e30t83r 82H41o52r53á86k 1949673409814

Tak to je teda naprosto šokující, že se tam dává v garáži špatně ten multifunkční volant. ;-D

+4/−2
5.3.2013 21:49
Foto

M26a97r82t94i20n 89Š49i36m36e16k 5795919662955

Ani servisům se u Fabek do toho nechce :-P

+4/0
5.3.2013 21:50
Foto

Š39t11ě25p48á21n 71B26i24n36k56o 3246184723816

Ano, mate pravdu. Je to auto na prd. V garáži si nevymenim volant ani displej ;-DR^.

+7/−2
5.3.2013 21:52
Foto

M83a29r87t70i80n 35Š75i82m43e46k 5255789282235

Já netvrdím že je na prd. Já jsem jakož to vlastník spokojený, ale jsou to věci, které zamrzí, nebavím se ani o garáži, ale o servisu. Výměna panelu přístrojů a pravé páčky je přece jenom něco jiného než tahání drátů ;-)

+1/−4
5.3.2013 21:55
Foto

Š29t80ě49p91á26n 44B23i52n71k56o 3566684643126

S odkazem na tyto argumenty píšete o aute jako o mrsine, to sorry. Už vidím, co vám řeknou na stejny pozadavek v Audi, BMW nebo MB ;-).

+4/−1
5.3.2013 22:07
Foto

M71a36r79t12i26n 67Š51i16m28e18k 5205409292555

Mě je jasný co na to řeknou .... Ale na Fabii je hodně vidět jako moc se na ní šetří, konkrétně když už si koupím multifunkční volant (s handsfree), tak má polovinu tlačítek, cyhbí např. podvolantová ŘJ (u holé výbavy se prostě tahají dráty :-)), jak jsem psal, tak špinění zrcátek, bočních oken ... Ale na druhou stranu nemůžu kritizovat cenu, za 1,4 MPI 16V Combi dáte 240.000,- s origo rádiem a "liťákama" Pohodlí celkem ujde a spotřeba taktéž

+2/−3
5.3.2013 22:16
Foto

Š66t77ě32p42á53n 13B93i54n16k32o 3906374673416

Takže to není mrsina, ze ;-).

+1/−1
5.3.2013 22:59
Foto

M57a40r24t22i70n 73Š20i17m65e22k 5615599702235

Kromě několika takových drobných záležitostí jsem spokojen

+1/0
5.3.2013 23:04

P61a40v81e85l 25S66t84a92v33j24a24n60í18k 1260296570211

A na co ten multifunkční volat vlastně je? Sice mám na něm nějaký čudly, ale používám z toho jen tempomat. Nějak mě nenapadá, co bych měl mít ještě na volantu.

0/0
5.3.2013 22:04
Foto

M88a98r20t58i86n 93Š96i68m55e44k 5595219202795

Hands free, rádio, to mi osobně stačí, zkrátka nejpoúživanější doplňky. To ani nemluvím o tom, že ve Fabii je MFP volant omezený oproti Octavii

0/0
5.3.2013 22:08

P92a42v79e92l 74S49t15a21v11j55a63n17í10k 1970206640931

V autě netelefonuju, většinou telefon vypínám a rádio mám puštěné furt, do něj nevrtám. Než bych přemýšlel, který je to čudl na volantu, tak si radši výjimečně otočím čudlem na rádiu. Hlavně je to dobrý u vytočenýho volantu, to mám rádio na místě tempomatu :-).

+1/−1
5.3.2013 22:12
Foto

M86a18r11t72i60n 59Š64i73m46e83k 5265689312345

Já zase musím telefonovat, ale nedám dopustit na vcelku dobrou funkci hands free od koncernu s funkcí Remote Sim

0/0
5.3.2013 22:26

P81a23v43e30l 28S37t33a53v18j16a76n97í64k 1930796920981

To je pak jasný, já mám furt k telefonování odpor, podle toho vypadají moje účty za telefon :-D.

+3/0
5.3.2013 22:29
Foto

M58a89r50t72i13n 19Š17i42m81e25k 5285389642875

Šťastný to člověk :-)

+1/0
5.3.2013 22:34

V51í78t 30N81o92v65á76k 5904375691429

špinění zrcátek.... to je ale v.l, mám dvě auta po dvou mega  a zrcátka se jim špiněj taky, asi je v garáži vyměním, hlavně abych nemusel tahat dráty;-D

0/−4
5.3.2013 22:46
Foto

M98a94r94t62i94n 69Š93i53m84e67k 5785799612775

Není, za velkého mokra (prudký déšť, rozsolený sníh) po 20ti minutách můžete objekty ve zpětném zrcátku jen odhadovat. Jednička tím takto netrpěla. Najeté km Fabia I - cca 140.000 km, Fabia II po faceliftu - 52.000 km

+3/0
5.3.2013 23:42

A13l36e87š 45L21i15s25o52v27s34k28ý 9432224853368

už se těším na zasvěcené příspěvky odborníků ještě před pár lety balících holky na tátovo rodinný fávo co křičí že takový shit si může koupit jen naprostý dement.;-D;-D

+7/−1
5.3.2013 21:27

M32i66l62a80n 39R13e24s 1219793860555

A prémie budou co Kefalín? Ku.va nižšíííí nižšíííííííííí :-)

+1/0
5.3.2013 21:13

P34e83t79r 30K72u97b67á13l88e39k 6884552251649

Jen bych poupravil, že to neřikal Kelfalínovi, ale svobodníku Halíkovi! ;-)

+2/0
5.3.2013 21:35

M27i56l76a69n 43R60e57s 1179263620105

Máš pravdu!

+2/0
5.3.2013 21:56

L25u98k32á74š 88V24a17ň58u65r80a 1415724963613

V dobe zvysovani vozidel je snizeni dost nesmysl! Fabka byl od pocatku prusvih. A v kombinaci s trivalcem, ktery byl slaby,to byl predrazeny ulet.

+3/−3
5.3.2013 21:05

V29i74k18t95o96r 42N21á47r25o22ž55n46ý 3519452358

Fabka I. byla totálně v pohodě. Na svoji dobu špičkové vozidlo.

+8/−4
5.3.2013 21:15

P97a26v66e27l 29O57d98r45a37z98i24l 6804959587830

Špičkový mezi feldama a fanklama? To jo.

+6/−6
5.3.2013 21:21

L85u83k78á18š 23V84a48ň20u29r29a 1885774823193

No hlavně ten 3hrnek byl v pohodě. ;-D Kamarád měl 1.2 ve Fabii kombi a aby to jelo, tak to musel točit a spotřeba byla jak u 2 litru. 8-o

+1/−1
6.3.2013 10:41

D28u52š72a70n 32P67e63š73e55k 3775149304380

Fabia I byla ve své době (počátek výroby 1999) skutečně špičkové auto.

Vámi zmiňovaným tříhrnkem byla "vylepšena" až někdy kolem roku 2003, a to už špičková nebyla. Ale v době svého vzniku, v roce 1999 ano.

Fabie s HTP je určená pro klidnou (tzv.chalupářskou) jízdu a při té má i nízkou spotřebu (moje máma má dlouhodobý průměr dle počítače 5,7 l). Vytáčejí ji jenom hlupáci, protože ten motor má nejvyšší krouťák ve 3.000 ot./min. Při vytáčení výš už jenom zbytečně dělá hluk a žere víc benzínu. Na vytáčení byly a jsou v nabídce jiné motory.

+2/0
6.3.2013 12:33
Foto

I79v95a82n 61K24o87p41t36a 5717662431317

Ale vždyť potřebují na dálnici všechno předjet. pohodové tempo 110 - 120 je asi pod úroveň.

0/0
7.3.2013 12:50

T49o58m16á46š 96K39n78a25i36f19l 6563510197730

To jsi spatne pochopil tatínka.

0/0
5.3.2013 21:45

P90a29v21e38l 11S13t92a56v67j23a46n67í74k 1880516820551

Co jsem se nějak stihl orientovat v nových modelech aut, tak většina jde zase s výškou dolů. Ono Cx se blbě okecává, když má auto proporce nástavby letadlové lodi.

+3/0
5.3.2013 21:47
Foto

M84a38r49t82i18n 57Š36i57m47e34k 5145129702495

Fabia cílí na většinu českých rodin, obzvlášť verze Combi je dostačujícím vozem pro průměrnou 4členou rodinu

+2/−5
5.3.2013 21:48

P40a51v50e96l 22S24t43a65v39j38a92n90í91k 1100396640891

No nevím, chybí mi tam aspoň 10 cm vnitřního prostoru na šířku. Já z toho auta mám "klaustrofábii". Přece jen jet s někým cizím a neustále se ho něžně dotýkat mi přijde poněkud žinantní.

+5/0
5.3.2013 22:18
Foto

M73a53r62t71i22n 69Š89i81m71e83k 5795629782875

Já se tam vejdu i ve 4. Akorát řazení 5ky je pomalu sexuální vzrušování spolujezdce ;-D

+2/0
5.3.2013 22:21

P53a96v73e15l 25S33t91a38v67j22a28n97í20k 1890276640361

No právě… To nějak soudruzi přehnali.

+4/0
5.3.2013 22:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.