Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Jubilejní Koenigsegg na ulici stát nemůže, oškrábali by z něj zlato

Švédská automobilka Koenigsegg je zakázkovým výrobcem a rozhodně nechrlí jedno auto za druhým. Za desetiletou produkci jich vyrobila pouhou stovku a to jubilejní pořádně vyzdobila. Výroční model má zlaté linky na karoserii i v interiéru. Z 24karátového zlata.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DK

Christian Von Koenigsegg je jednim z nejobdivuhodnejsich lidi v oboru. Kdyz prihlednu k tomu, v kolika letech zacinal a co vsechno uz za tu dobu vybudoval, s jak malym tymem a jake mely jeho vozy parametry, tak asi nema konkurenci.

1 0
možnosti
JL

Já na autě žádné zlato nemám a poškrábou mi ho na parkovišti každou chvíli.

0 0
možnosti
MB

toho zlata nebude vsehovsudy ani jeden gram.. pokud k pozlaceni pouzili standartni zlatou folii.. ta ma v tloustce par mikrometru..

1 0
možnosti
MS

Tak a teď mi někdo řekněte objektivně, proč i takový auto musí jezdit 130 po dálnici u nás :) Když i ze 200 km/h i s přihlédnutím na reakční dobu zastaví rychleji než Škoda 120 :) Nespokojím se s odpovědí "Protože by socky záviděly" a ani "Protože to tak prostě je" :)

1 1
možnosti
JN

No to bude kvůli tomu že by tou dvoustovkou chtě jezdit kdejakej střep. Taky nesouhlasím s 130 na dálnici, je to pitomost. Když si ale člověk uvědomí průměrné stáří vozového parku u nás tak můžeme být rádi za tu 130.

2 0
možnosti
PR

Kdo by z něj to zlato oškrábal?

0 0
možnosti
PN

Nejde o to jestli by se mu to povedlo, ale určitě by to někdo zkusil. V ČR by se takových našlo dost

0 0
možnosti
RD

Dá se tam přidělat tažné zařízení?

6 0
možnosti
MD

Nene, jenom zahrádka. Ale na trubky na chatu to stační, ne?

2 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...