Diskuze

Jubilejní Koenigsegg na ulici stát nemůže, oškrábali by z něj zlato

Švédská automobilka Koenigsegg je zakázkovým výrobcem a rozhodně nechrlí jedno auto za druhým. Za desetiletou produkci jich vyrobila pouhou stovku a to jubilejní pořádně vyzdobila. Výroční model má zlaté linky na karoserii i v interiéru. Z 24karátového zlata.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DK

Christian Von Koenigsegg je jednim z nejobdivuhodnejsich lidi v oboru. Kdyz prihlednu k tomu, v kolika letech zacinal a co vsechno uz za tu dobu vybudoval, s jak malym tymem a jake mely jeho vozy parametry, tak asi nema konkurenci.

1 0
možnosti
JL

Já na autě žádné zlato nemám a poškrábou mi ho na parkovišti každou chvíli.

0 0
možnosti
MB

toho zlata nebude vsehovsudy ani jeden gram.. pokud k pozlaceni pouzili standartni zlatou folii.. ta ma v tloustce par mikrometru..

1 0
možnosti
MS

Tak a teď mi někdo řekněte objektivně, proč i takový auto musí jezdit 130 po dálnici u nás :) Když i ze 200 km/h i s přihlédnutím na reakční dobu zastaví rychleji než Škoda 120 :) Nespokojím se s odpovědí "Protože by socky záviděly" a ani "Protože to tak prostě je" :)

1 1
možnosti
JN

No to bude kvůli tomu že by tou dvoustovkou chtě jezdit kdejakej střep. Taky nesouhlasím s 130 na dálnici, je to pitomost. Když si ale člověk uvědomí průměrné stáří vozového parku u nás tak můžeme být rádi za tu 130.

2 0
možnosti
PR

Kdo by z něj to zlato oškrábal?

0 0
možnosti
PN

Nejde o to jestli by se mu to povedlo, ale určitě by to někdo zkusil. V ČR by se takových našlo dost

0 0
možnosti
RD

Dá se tam přidělat tažné zařízení?

6 0
možnosti
MD

Nene, jenom zahrádka. Ale na trubky na chatu to stační, ne?

2 0
možnosti