Diskuze

VIDEO: Světová premiéra nové české motorky v Praze

Závodní speciál do terénu je skrytou hvězdou motovýstavy v Praze. Nové enduro představuje česká značka VM Motor, která je prozatím známá hlavně mezi motorkáři, kteří se rádi bahní, nebo jezdí flat track. Novou motorku postavil pod svou značkou motokárový a automobilový závodník Vladimír Vácha.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vypadá hezky, ale to KTM, Suzuki, Yamaha, Honda, Kavasaki... taky.  Zajímalo by mně, v čem je tohle případně jiný, lepší.

1 0
možnosti

Hlavně když je česká motorka "ultimativní" Mě by stačila třeba důrazná nebo na vysoké úrovni. Člověk by se měl umět vyjádřit pomocí českých slov, i když vyrábí motorky i pro okolní svět. Jinak moc pěkná práce a jestli je tak dobrá jak bych podle článku čekal, tak palec nahoru a tleskám.

2 0
možnosti

L88a94d44a 33N95o91v60a60k

10. 3. 2013 21:25

ty jsi nejspíš hodně náročný na slovíčka..., mně osobně je to naprosto fuk... Podstatná tam bude ta motorka.:-/

0 0
možnosti

M69i98l75a40n 40K10r40á27l

10. 3. 2013 11:36

Pokud jí bude dělat jako enduro s RZ tak do ní jdu

0 0
možnosti

Pane Vladimíre, velmi zdařilé a hlavně aby se nápad ještě pořádně "okotil"! Holt "Kdo umí, umí, kdo neumí čumí!" R^

1 0
možnosti

P60e88t18r 42K75o55v66a74r

10. 3. 2013 7:20

Tak tomu fandím. Pana Váchu znám osobně a je to podnikatel který dělá do motoru celý život a má v hlavě správně srovnané. Kdysi to býval motokárista špičkové úrovně na motokárách které si sám stavěl. Kdyby se po plyšáku takoví lidé dostali ke kolbenkám a nepokračoval zde postbolšecvický rozkrádací socialismus, mohlo se jich hodně zachránit. Jsou to právě takoví lide které pan president nazval solí země. Pamatuji z těch dob komančů třeba pana Šimáka. Upravil ne moc zázračný motor a ve vlastní motokáře získal titul mistra Evropy. Pokud by někdo čekal, že to v tehdejší Čezetě získá respekt a vzbudí zájem, opak byl pravdou. Panu Šimákovi byl zakázán vstup do fabriky, protože tehdejší vedení motocyklového vývoje nemohlo rozdýchat, že někdo umí více než kolbenka. Ostatně, motorky v Čezetě zkrachovaly a pan Šímák má dnes nádhernou a úspěšnou firmičku a dodává do celého světa. A tehdejší ředitel technického rozvoje Čezety, kádrový komanč s obrovskou rudou hvězdou, je dnes majitelem další slavné kolbenky JAWA. Ta je totálně vyrabovaná, předlužená a vyrábí pár svých střepů pro Kubu. S čínskými nebo rakouskými motory.

Doporučuji každému si přečíst článek o Jižní Korei po korejské válce. Byla po rozdělení chudší,  než tehdy bohatší část která připadla na Severní Koreu, pod úrovní nejchudších afrických států. Osvícený diktátor z ni udělal jeden z nejrozvinutějších států světa. Dnes je jeho dcera demokraticky zvolenou presidentkou. 

Naopak, Klausova stbácká gerila dokázala za krátký čas z našeho státu udělat rozvojový stát, který se stává výrobnou a zdrojem pracovní síly zrovna pro takovou Koreu.

5 0
možnosti

P43e78t54r 64K41o13v78a78r

10. 3. 2013 7:24

Vypadlo mi, že pan Šimák upravil motokrosový motor ČZ. S tímto jezdili naši jezdci závody mistrovství světa na konci slavné éry závodění. Ta končila v 80tých letech.

0 0
možnosti

J26a32n 72U12l78m

9. 3. 2013 19:46

Tak to se mi líbí! R^

0 0
možnosti

J68a83n 96J13a25r80o82s

9. 3. 2013 12:51

Pekne. Jak dlouho bude trvat nez to cinani okopiruji a rozjedou vyrobu, dva nebo tri tydny?

1 4
možnosti

Webové stránky VM Motor jsou teda o ničem.

2 5
možnosti

J31i85ř62í 67Z68ý24k78a

9. 3. 2013 18:45

na webové stránky to naštěstí nejezdí.

3 1
možnosti

Motor je vlastní kostrukce?

0 9
možnosti

prectete si clanek znovu,vse se v nem dozvite :-)

3 0
možnosti