Diskuze
Peugeot 205 a Fiat Uno: Na svatá čísla si v Ženevě nikdo nevzpomněl
Děkujeme za pochopení.
J51i48ř70í 17K47o43u95t87n65ý
UNO jsem měl 3. Krásná doba to byla. Evropu jsem s nimi pojezdil a nikdy mne nevypeklo. Jinak z vlastní zkušenosti vím, že v Brazílii na Uno již nenarazíte. Tam už jsou trochu jinde, ale to by si tam museli redaktoři zaletět
J44i23ř90í 87P95e88l66c
Super vozítka. Obě, 205 jsem měl jen jednu a chvilku, byl tam pro mě slabý diesel, měl ale super spotřebu. A pak jsem přešel naUNa, začal jsem u první generace (r.v. 1987) (1.5ie dobře šel točit), tak i Logo 1.4ie (to byl takovej lenoch, do otáček moc nešel) a i turbo 1.3. Všechny jsem měl více jak 8 let a měnil jsem akorát olej, destičky, výfuk a koutoče. Prostě držák a snesl i horší zacházení. S prvním jsem nalítal k 200000, než jsem se rozhodl pojízdnou rakev vyměnit za auto s airbagy, ABS a dalšími vymoženostmi. Nejlepší byly brzdy na turbu, kde se párkrát zabrzdilo o něco více a už vadly a kdybych zastavil, tak by snad shořely, musely se jízdou uchladit :-)
A ke korozi, ta byla udveří a u pátých dveří velmi běžná
R37a54d27o47v15a15n 41B59u33b21e91n32í78č34e15k
Jo, kdyby jen u dveří, ale přední rohy podlahy, podběhy, i s nosníky, to bylo horší. A zadní lemy, to se taky dobře dělá 205 zdaleka tolik nerezla, a když už, první šly brejle. Zas tam byly jiné legrácky, zejména pověstná zadní náprava...
P24a27v29e44l 52M58i35k10u75l98a
Jaké auto byste si nikdy nekoupil?
Fiat Uno vyrobený v létě v pátek odpoledne.
Oba vozy pocházejí z doby, kdy auta vypadala jako auta, každý vůz měl svůj tvar, svoji osobitost, svoje klady i zápory. Mám raději starší auta než nové vozy podobné jak vejce vejci. O víkendu snad provětrám Trabanta...
R34a65d19o58v59a21n 11B31u60b48e55n13í43č65e74k
To je nostalgie. Měl jsem oboje, každé v několika kusech... V 205 D jsem objel půl Evropy, to už dneska snad ani není pravda. Jestli dobře pamatuju, auto roku kdysi ve vzájemném souboji vyhrálo Uno, ale 205 se nakonec časem ukázala jako větší držák a trvalka... No a s tím jak co sedí mi to přijde trochu sporné, lepší pocit z jízdních vlastností při porovnání 205 D / Uno D jsem měl z té dvěstěpětky, a z porovnání 205 GTI / Uno Turbo i.e. taky - tam byla mimochodem jiná přední náprava než u ostatních 205, a sedačky taky nebyly jen rozplizlá křesla. O výdrži motorů ani moc nemá cenu psát, 205 D měla najeto skoro půl miliónu, když šla pryč (koupena s najetými necelými 300 tis km)
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu
Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu
Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...
DLOUHODOBÁ BRIGÁDNICKÁ VÝPOMOC – Zadávání farmakovigilančních dat
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha