Diskuze

Auta, která se nejméně kazí, jsou z Německa. Králem je Audi A4

Audi A4 se podruhé za sebou umístilo na prvním místě v celkovém žebříčku ojetých vozů s nejmenším výskytem závad, který sestavuje německá společnost Dekra provozující stanice technické kontroly. Na dalších místech za loňský rok skončil Mercedes třídy C a Volvo S80/V70.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No, když si v té statistice vyjedu Peigeot 107, Citroen C1 a Toyota Aygo, tři identická auta z českého Kolína, vyráběná identickými dělníky z identických dílů - a každé z nich má jiný vysledek, tak se mi ta statixtika nějak nelíbí.

0 0
možnosti

P39e79t32r 31G45a54z18d66a

28. 3. 2013 5:16

zajímavé, že když sem na dekře dal srovnání vámi inzerované audi a4 s japoncem, tak japonec měl lepší výsledky ve všech nájezdech :-P

0 0
možnosti

hahahaha.... němci a držáci??? ano je pravda, že se audi a vw drží někde kolem poloviny žebříčku ať už je to staří 3 či 11 let. Nejspolehlivější jsou stále japonci...tzn. Toyota, honda a mazda. nebudu to rozebírát každý se může na test TÜV podívat sám: http://www.tuv-sud.cz/uploads/images/1354796713038580950995/tz-tuv-sud-tuv-report-v-cislech-2013-priloha.pdf

0 0
možnosti

Všechny tyto "testy" jsou čistě účelové, protože vycházejí ze statistik technické kontroly, případně autorizovaných servisů. Pokud na TK přijede připravené auto, pak se žádná závada neprojeví.

Kdo se řídí při nákupu vozu podobnými "statistikami", kde data se liší stát od státu a zdroje dat jsou dokonale zkreslené, pak se bude strašně divit, že si koupil skoro dokonalé dasAuto a je s ním stále v servisu. A proč je škodovácká či VW technika víc poruchová než audi, ačkoliv je stejná. Protože o audi se německý majitel stará víc, než o škodovku či golf, kterým jezdí na nákup a do práce.

0 0
možnosti

Že jsou Audi držáky každý ví. A kdo tvrdí, že ne, tak je to tím, že na ní nemá, takže se musí spokojit s nějakou Oktávkou apod.:-P Za kvalitu se prostě platí. Tak to vždy bylo a bude R^

0 7
možnosti

L41á46ď11a 81V47r20a80n57ý

26. 3. 2013 12:12

Držák je pro toho co nemá každý 3 - 5 let na nové auto, podle nájezdu.

Mě zajímá auto do cca 150 000, pak jde ven a mnohdy dřív.

A to dle mých zkušeností vydrží všechna auta vyšší střední z Evropy (asiata nemůžu potvrdit ani vyvrátit nikdy jsem neměl a mít nebudu).

Proto k autu přistupuji jako ke spotřebáku a ne k modle.

1 2
možnosti

Tak taková A4 2.0 TFSI quattro je hodně lákavá, bohužel 106% Audin se prodá v předohrabu a dýzlu, i když jsou ve výsledku dražší. Palivo je při pořizovací ceně a cenách servisu Audiny hrozná položka.

1 0
možnosti

Podstatnější jsou fora vlastníků aut než žebříček technické.

Když jsem byl rád, že uživím Felicii, tak jsem šetřil i na údržbě.

Dnes, ne že bych byl extra bohatý, ale jezdím na pravidelné servisky do autorizovaných servisů a předpokládám, že pak nebude problém ani s technickou.

Plus absolvuji vypisované jarní a zimní preventivní prohlídky.

A o tom to je.

1 3
možnosti

v tom případě je největší šunka Octavia. Má nejvíce příspěvků na diskuzních forech ohledně závad, jelikož v tom autě jezdí polovina čechů :-P

2 0
možnosti

Clanek o nicem. Jen s odpustenim trotl jde na technickou s nepripravenym autem. A to nepocitam, ze vazny problemy stejne neodhali.

1 0
možnosti

Tak jsem asi trotl.Osobně jezdím na STK radši s nepřipraveným autem.Teda aby to svítilo to skouknu to jo,ostatní neřeším.V pohodě to prohlídnou,napíšou co je špatný a přinejhorším mi to dají na měsíc.A tak se to dá do kupy a pak je to bez problémů.Nevidím v tom žádný problém a připos....z té kontroly taky nejsem.

2 0
možnosti

Koukám, že jsem si vybral toho mého prcka A4 B8 3.0TDi správně :).

1 5
možnosti

Nevybral... :-P Motor sice máš jako průměrná Audi držgrešle vyšší střední třídy, ale pořád je to jenom imitace... ;-D

2 1
možnosti

A co ta dekra proboha zkouma? Kraviny jako brzdove desticky, serizeni svetel a emise..Klidne projde auto s prasklou hlavou, vykloktanym tisicihranem, prasklymi svody, atd atd...Nejspolehlivejsi auta jsou toyoty. To je vseobecne znama vec.

3 0
možnosti

Souhlas...Land Cruiser 120 3.0D-4D s 330k na krku a žádný větší servisní zásah ;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Koukám že moje C4 se nevešla;-D

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....