Diskuze
Auta, která se nejméně kazí, jsou z Německa. Králem je Audi A4
Děkujeme za pochopení.
H84o97n66z58a 17Š51l66e77z96i96n31g47r
No, když si v té statistice vyjedu Peigeot 107, Citroen C1 a Toyota Aygo, tři identická auta z českého Kolína, vyráběná identickými dělníky z identických dílů - a každé z nich má jiný vysledek, tak se mi ta statixtika nějak nelíbí.
P39e79t32r 31G45a54z18d66a
zajímavé, že když sem na dekře dal srovnání vámi inzerované audi a4 s japoncem, tak japonec měl lepší výsledky ve všech nájezdech
T56o34m14á56š 96J48u52r68e35č95k62a
hahahaha.... němci a držáci??? ano je pravda, že se audi a vw drží někde kolem poloviny žebříčku ať už je to staří 3 či 11 let. Nejspolehlivější jsou stále japonci...tzn. Toyota, honda a mazda. nebudu to rozebírát každý se může na test TÜV podívat sám: http://www.tuv-sud.cz/uploads/images/1354796713038580950995/tz-tuv-sud-tuv-report-v-cislech-2013-priloha.pdf
P92a93v40e68l 94P19r45a37z60a70k
Všechny tyto "testy" jsou čistě účelové, protože vycházejí ze statistik technické kontroly, případně autorizovaných servisů. Pokud na TK přijede připravené auto, pak se žádná závada neprojeví.
Kdo se řídí při nákupu vozu podobnými "statistikami", kde data se liší stát od státu a zdroje dat jsou dokonale zkreslené, pak se bude strašně divit, že si koupil skoro dokonalé dasAuto a je s ním stále v servisu. A proč je škodovácká či VW technika víc poruchová než audi, ačkoliv je stejná. Protože o audi se německý majitel stará víc, než o škodovku či golf, kterým jezdí na nákup a do práce.
J45i61ř81í 67H69r70d96l65i28č12k75a
Že jsou Audi držáky každý ví. A kdo tvrdí, že ne, tak je to tím, že na ní nemá, takže se musí spokojit s nějakou Oktávkou apod. Za kvalitu se prostě platí. Tak to vždy bylo a bude
L41á46ď11a 81V47r20a80n57ý
Držák je pro toho co nemá každý 3 - 5 let na nové auto, podle nájezdu.
Mě zajímá auto do cca 150 000, pak jde ven a mnohdy dřív.
A to dle mých zkušeností vydrží všechna auta vyšší střední z Evropy (asiata nemůžu potvrdit ani vyvrátit nikdy jsem neměl a mít nebudu).
Proto k autu přistupuji jako ke spotřebáku a ne k modle.
D61a22v25i98d 69R45y48c62h36e36t19s80k16ý
Tak taková A4 2.0 TFSI quattro je hodně lákavá, bohužel 106% Audin se prodá v předohrabu a dýzlu, i když jsou ve výsledku dražší. Palivo je při pořizovací ceně a cenách servisu Audiny hrozná položka.
L58á21ď72a 31V88r36a77n54ý
Podstatnější jsou fora vlastníků aut než žebříček technické.
Když jsem byl rád, že uživím Felicii, tak jsem šetřil i na údržbě.
Dnes, ne že bych byl extra bohatý, ale jezdím na pravidelné servisky do autorizovaných servisů a předpokládám, že pak nebude problém ani s technickou.
Plus absolvuji vypisované jarní a zimní preventivní prohlídky.
A o tom to je.
J12i16ř93í 85H61r57d39l85i57č97k63a
v tom případě je největší šunka Octavia. Má nejvíce příspěvků na diskuzních forech ohledně závad, jelikož v tom autě jezdí polovina čechů
L78i16b18o33r 45J82a97n34e31č43e39k
Clanek o nicem. Jen s odpustenim trotl jde na technickou s nepripravenym autem. A to nepocitam, ze vazny problemy stejne neodhali.
M91a91r94e35k 86M89a19z25u31c54h
Tak jsem asi trotl.Osobně jezdím na STK radši s nepřipraveným autem.Teda aby to svítilo to skouknu to jo,ostatní neřeším.V pohodě to prohlídnou,napíšou co je špatný a přinejhorším mi to dají na měsíc.A tak se to dá do kupy a pak je to bez problémů.Nevidím v tom žádný problém a připos....z té kontroly taky nejsem.
L78u98k58á15š 31M23r17k87v18i76č78k37a
Koukám, že jsem si vybral toho mého prcka A4 B8 3.0TDi správně :).
J54i11ř10í 50P86e36l48n90á12ř
Nevybral... Motor sice máš jako průměrná Audi držgrešle vyšší střední třídy, ale pořád je to jenom imitace...
J55i21ř72í 24Č11e89c36h69u49r75a
A co ta dekra proboha zkouma? Kraviny jako brzdove desticky, serizeni svetel a emise..Klidne projde auto s prasklou hlavou, vykloktanym tisicihranem, prasklymi svody, atd atd...Nejspolehlivejsi auta jsou toyoty. To je vseobecne znama vec.
L41u76k19á98š 16M58r27k23v68i89č46k23a
Souhlas...Land Cruiser 120 3.0D-4D s 330k na krku a žádný větší servisní zásah
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Automechanik/Autoelektrikář, dopravné, super benefity #tOXpz
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Karlovarský kraj
nabízený plat:
32 000 - 48 000 Kč