Diskuze

Honda Civic s novým dieselem 1,6 je zázrak

O test civicu s "tím novým dieselem" si čtenáři dokonce psali. Nový motor 1,6 i-DTEC totiž předchází pověst přímo nadpozemských schopností. A ty opravdu má. Že by tu to auto opravdu nechali ufoni, jak naznačuje vzhled? Jezdit totiž opravdu umí za čtyři litry.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

J65a25n 89K30r61p59e61c

21. 6. 2013 22:23

panovi dvorakovi byl mel nekdo vysvetlit, ze motor benzinovy a dieslovy se nelisi jen hlukem... jak nekdo takovy muze psat o autech?! ...Chová se jako ostrý točivý benziňák a necha se vytocit i na dechberoucich 5tis ot/min. wow!

0 0
možnosti

Hondy jsou opravdu spolehlivé a bezporuchové jak zde někdo píše, ale za předpokladu že nešidíte servis, kde pak roční prohlídka se blíží 15-20 tisícům a to u teprve tříletého auta

0 0
možnosti
MN

nja jezdim oktavkou 2. 1.9 Tdickem upraveny motor na 170koniku a spotreba pri jizde na dalnici prumerna rychlost 90km. a jedu za 3.9l. pri

125km. jedu za 4.3l. a jedem nalozeni a ve š lidech a nestezuju si. a ma najeto pres 200tis.km uznavam ze auto opecovavam.

kdyz jedu na krev tak se spotreba pohne k 5.7l. a to je ve meste.

0 0
možnosti
PM

Vámi udávaná spotřeba je vskutku potěšitelná. Ale já když jedu po městě na krev, tak jedu autobusem, protože po odběru dostanu panáka, takže nemohu řídit. ;-)

0 0
možnosti
JL

J27i38ř43í 28L96u66b95a95s

16. 6. 2013 10:53

když já se té ekonomiky provozu dehťáků  při mém nájezdu do 15tis / rok  pořád bojím , , řešit spotřebu nemá smysl . Dlouhodobě s mím nenažraným benzínem jezdím kolem 12L a nějak to neřeším . Ale přiznávám že mám předsudky . Škoda těch eko požadavků , nafťák mohl být vývojově dál . Na druhou stranu vývoj benzíňáků se taky zastavil ( teď se to malinko probudilo díky nasazení turba , ale furt to není ono )

0 0
možnosti
JL

J96i59ř87í 89L35u63b84a46s

16. 6. 2013 10:55

a nechci hanit škodovku ,ale Rapid TDI to je jako sedět v Traktoru , bohužel já jsem z těch co prostě nechci slyše motor vůbec .

0 0
možnosti
RS

Tento motor bude mat po 100 - 150 tisic km jeden vazny problem - karbon. Vsetky horuce casti - turbo, kat, DPF pred motorom. Tuto chybu urobil PSA s 1.6HDI...

0 0
možnosti
JH

Honda v motorech chyby nedělá. Velmi bych se divil, kdyby to tak bylo.

9 0
možnosti
Foto

Konečné hodnocení bude tak za 10 roků. Dobré auto vydrží víc, než záruku. Moje Mercedesy jsem prodával vždy před dosažením 400.000 km. Jezdily vždy perfektně, ale měly už přes 10 roků za sebou.

1 0
možnosti
Foto

Azijský barok, jako Honda, Duster, Hyundai u nás nebude nikdy populární. Ty pokroucené plecháče jsou neopravitelné, důlek a musí se vyměnit celý díl. Dlouhodobě použitelné auto má mít co nejhladší formy, schopné vyklepání.[>-]

1 4
možnosti
JH

Karosáři tvrdí, že dnes je u všech stejné.

1 0
možnosti
DR

Velice chytra diskuze opet.. Zkousela tedy nejaka automoilka v posledni dobe postavit motor ktery by ignoroval ty nesmyslna narizeni z bruselu ? Za kolik by teda takovy motor jezdil ?

3 0
možnosti
JH

Jenže diesely produkují velmi nezdravé pevné částice. Ty staré - díky větším kapičkám nafty byl lepší proces hoření, ale bylo podstatně více dýmu za dieselem. Prachové částice se dostaly do těla a už nešly ven (plyny po čase z těla odvětrají). Proto jsou diesely velmi nepříznivé pro člověka.

3 3
možnosti
JN

J39a46n 31N42o13v55á29k

14. 6. 2013 16:23

Auto pod 120 kW nebrat.

2 5
možnosti
MM

Beru tvé fandovství,ale kde ho využiješ?Na těch našich tankodromech,anebo dálnicích kde tě s přehledem vyfotí i s těmito kW,v Německu kde už to je místama také dost omezené?

1 1
možnosti
SS

Jo, Hondy, to jsou vynikající auta. Měl jsem Civica 1,5 l 84 kW benzíňák a  dalo se jezdt i za 5,5 l, což na auto z 98 roku je opravdu hodně málo. A hlavně to aut bylo neskutečný držák. Kromě prasklých parohů a upadlého výfuku nebylo potřeba nic měnit. Škoda, že jsem ho letos odrovnal v totálce...

1 1
možnosti
JH

to byl zřejmě 5D z GB, tedy evropská montáž. Z Japonska byly ještě spolehlivější...

2 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...