Diskuze
VIDEO: Crash test auta po bouračce. Špatnou opravu nepoznáte
Děkujeme za pochopení.
D95a69v72i32d 54R15y60c22h29e30t31s60k58ý
Ono je nejlepší se vůbec nehýbat, ještě by se člověku stalo něco na kole, při chůzi a tak. Základ zdraví je prevence. Nejlepčí je sedět na židli a psát do rubriky auto.idnes o tom že nemám auto
D70a77n77i84e65l 81T82s29c38h18e38r32n11a24y
Praci znackoveho servisu jsem videl jednou a stacilo mi. Predpokladal jsem ze automechanik vi kde ma auto alespon starter. Navic dnesni "moderni auta jsou z polovicniho plechu nez byvavaly, napr. No a precpani elektronikou ocenite zejmena pokud nekde v blizkosti vaseho auta uderi blesk
I73v84a62n 80K10o13p75t42a
Ten plech je sice poloviční, ale jeho pevnost někde jinde. Navíc jde o to kde ten plech je. Třeba u kapoty je potřeba aby se zmuchlala, jinak by nás mohla v lepším případě skalpovat. Ono pevnost zaručuje hlavně to co nevidíte tedy skelet, pak mohou být vnější plechy o něco měkčí než dříve.
M51i57r95o74s62l44a17v 21S64t51e30i54n17e92r
V mém životě jsem se najezdil statisíce kilometrů vozy bez airbagů a bez crashtestů. Prostě jsem si raději dával pozor. ABS a podobně jsou sice dobré vynálezy, ale špatnému řidiči nepomohou.
Autoškola na Tatře 57B, bez synchronizace, potom Škoda Populát r.v. 1938, Fiat 500 r.v. 1961, Škoda Oktávia 1964, Citroen 2 CV, Ford Taunus, Fiat 124S,Mercedes 220/8, Mercedes 200D, Mercedes 240D, Mercedes 250D, žádný z těch vozů neměl ani airbagy, ani ABS a přežil jsem.
Takže žádnou paniku, hlavně nepředjíždět, kde je to nebezpečné, raději chvilku počkat na křižovatce a hlavně se plně věnovat řízení. Airbagy vám pomůžou snad ve městě, při rychlostech nad 50 km/h vám už nepomůže nic, než vaše opatrnost.
P33e63t71r38a 87M87a66l60á
Můžete být sebeopatrnější, ale jak do vás najede šílenec, který se nedívá vlevo vpravo tak nic neuděláte
R43o98b53e89r85t 37H65o49m31o57l81k38a
Rozdíl mezi "značkovým" a klasickým servisem je jen a pouze ve výši marže a ochotě domluvit se. Pakliže máte spolehlivého automechanika, domluvíte se s ním i na tom, jestli chcete díl nový značkový, nový neoriginální, repasovaný, nebo z vrakárny. Mezi nimi jsou ohromné cenové rozdíly. Autorizovaný servis Vám automaticky dá nový značkový. I při obyčejné výměne oleje občas člověk nestíhá zírat. Litr oleje Valvoline za 150,- a litr stejného oleje (jiná značka) za více než 500,-? A navíc, ve značkových servisech dělají dost často absolutní ucha z učnáků, kterým bych se bál auto svěřit. Motivace soukromník, který dělá sám na sebe je úplně jiná...
P35a29v88e90l 29M48e22j27s52t85r12i56k
Konecne prispevek ktery ma hlavu a patu a miri k tematu. jeste mi v clanku chybi porovnani cen opravy a rozdil v ucinku na posadku, ktery je dosti zasadni.
J80i60ř98í 18H71l24i87s74n90i23k95o30v71s57k79ý
Honda vede už více jak 10 let databázi oprav podle VIN. Takže stačí u ojetiny si v Honda servisu zjistit historii. Samozřejmě, nemusí vše být opravováno v autorizovaném servisu. Jenže jestli bylo auto opravováno po havárce, každý zkušený mechanik (hondy) pozná. Není-li u takového auta v databázi Hondy záznam, ruce pryč. I proto preferuji Hondy.
J25i30ř71í 71H77l66i14s73n80i18k49o75v49s17k57ý
Databáze je vedena Hondou ve Velké Británii pro celou Evropu, zapomněl jsem dodat.
L96e96o82š 14P75á65l41e58n42í93č62e44k
v AAAauto budou vedle sebe a nikdo to nepozná - cena i km stejné
P15e91t70r56a 89M41a71l37á
Ale za to áčka nemůžou snad ne? Nebo by měli zjišťovat jak šikovný člověk opravoval bourané auto?
M83a39r23t56i34n 37N62e74r21m34u82t
kdyby do toho sloupku strčili ještě jackl z Ferony, bylo by to na 200%
M98a33r88t53i13n 87K83u70b39a
Na motorce takový blbosti člověk řešit nemusí
J76a24n 32K97ř81í20ž
...ne,nemusí a taky neřeší.
Soudím tak podle pomníčků u silnic.Zastavíš,přečteš si - zde tragicky zahynul motocyklista ten a ten,tehdy a tehdy,čest jeho památce!
Někde jsou i fotečky,medvídci,kytičky(umělé),svíčičky(pravé,svítící).
L61u59d43v76í79k 91G67a22j52d89o28š41í13k
Docela by mě zajímalo, jaká je pravděpodobnost, že jedno auto bude dvakrát po sobě úplně stejně nabourané.
To je totiž jediná situace, která se dá tímto testem nějak hodnotit. Ve všech ostatních případech je ve hře tolik proměnných, že je pro ně vypovídací hodnota tohoto testu v podstatě nulová.
Ale aspoň se s tím někdo zabývá...
M95a67r81t37i60n 49N92á46p67l45a37v82a
Nepochopils no. Ale hlavně že je tam tolik proměnných.
J53i93ř10í 16L24i90n58d52a
tak tak pokud nemate na nove auto tak si radeji zadne nekupujte ... bohuzel dneska kazdy kdo ma diru do zadku si koupi vrak za par korun a pak to na silnicich podle toho vypada
J11a24n 77N56o13v72á41k
Kdyby si auta kupovali jen ti, co mají na nové, tak by silnice zely prázdnotou - nebo by nejčastější značkou byly Dacia a indická Tata.
Pokud se vám 3-4 roky staré auto střední třídy zdá nehodné nákupu, mělo by se zároveň přikázat těm, co si ho kupují nové, že ho musí po téhle době vyhodit a koupit si další nové.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami
Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...
Kdy dát dětem první kapesné a kolik?
Kdy je vhodný čas dávat dětem kapesné a v jaké výši? To jsou otázky, které řeší snad každý rodič. Univerzální odpověď však neexistuje. Je ale...