Diskuze
Tajný tip horalů je Suzuki Ignis. Kde nic není, nemá se co kazit
Děkujeme za pochopení.
M92i25r42o32s16l81a83v 56S31t29e79i78n62e49r
Proč zírat do dálek, máme i české vozy s vynikajícími vlastnostmi. Předevčírem jsem si z Německa přivezl nový Yeti 4x4 v černé perlové barvě, s pěknou výbavou (slovenská verze City) za výbornou cenu. Dvoulitr s 110 HP je opravdu výkonný, pohodlný, klima funguje dobře, spotřeba pod 6 litrů, na co nějaké Asiaty?
R91o69b47e78r74t 89V48i39l79i77m44o24v52s30k11ý
Akorát že to je pseudo4x4. Tam to funguje na "náhodném" spínaní pohonů, takže na horách k prdu.
J60i38ř23í 66V10a46l32a30c56h
No já mám 40roků starého Uvaza a problém někam vyjet nemám a to tu na valachoch máme dobré hrby
J36a58n 55S84v16o68b14o97d83a
Jen takový detail - proč to ti horalé tají? :)
L64u45k15á34š 87A73d40a53m84e61c
Kdo si může takovou plechovku pořídit? V čem je to lepší než Dacia? Tyhle pseudoauta by se do evropy vubec nemely tahat! Zakazal bych to!
M53i71c67h40a35e30l68a 50D65v95o49ř91á68k48o90v51á
A co internety? Ty byste nezakázal?
J25i43n63d32ř21i73c46h 39Š87k84o94p36e50k
Mám opačnou zkušenost, jako domácí auto bych ho nikdy nevzal.
Služebák - 4x2, najeto 150 000, 2. majitel a teď se dělala spojka, v servisu zjištěno, že již byla jednou dělána, takže 150 000 km = 3. spojka, inu držák (auto je bez tažného).
Díky úzkým kolům působí nestabilním dojmem, kufr nelze označit ani jako malý, spíše jako symbolický.......
Nebrat.
J60a69n 75H84a68v27l29i63n47a
vy mate za to, ze Fiat Panda je idealni RODINNY vuz? Tohle je auto na hory nebo pro par starsich lidi, kteri by si poridili treba Fabii...
A u sluzebniho auta se divit, ze se meni spojka, kdyz s tim jezdi kdekdo a nevite, co s tim delal prvni majitel.....zacnem vyjmenovavat ty "lepsi"znacky, ktere nevydrzi ani 100tis. bez vetsich oprav?
R27a48d11k44o 71S75ü65t42t45ö
Aby som to auto iba nehanil, tak ho aj pochvalim - spolahlivost je vyborna, ani po 100k km v nom nic nevrzga a neskripe, vsetko funguje ako ma. Pokial sa s tym jazdi po rovine a dochodcovskym stylom, nie je prolem podliezt spotrebou hranicu 6/100. To Vas ale uz predbiehaju aj HTP. Pokial sa zacne hladat dynamika popisovana v clanku, treba otackomer drzat minimalne na 4500 otacok, co ale zenie spotrebu prudko hore, nie je problem ani 10/100.
Jazdit s tym po terene by som sa asi trochu bal, pretoze podvozok je velmi jednoduchy, koleno vyfukoveho potrubie pod motorom si priam ziada poriadnu ranu od prekazky. Prave pre jazdu po horsich cestach je ale velmi velke plus celkom slusna svetlost, takze sa s tym dostanete dalej ako s Fabiou, Puntom ci inymi autami podobnej velkosti. Tejto discipline dobre napomaha hodne kratka jednotka, takze sa da ist takmer krokom. Problem je ale v tom, ze takymto sposobom je auto vyhradne iba 4x2 - zadok sa jednoducho nepripoji.
Uplnym pruserom je ale bezpecnost auta - EuroNCAP ho pre istotu netestovalo, nejake testy vykonali americania alebo australcania na jeho kopii pod menom Holden Cruze, resp. Subaru Justy.
O Ignise 1.5 4x4 som kedysi velmi vazne uvazoval, mal som aj objednavku nan, nastastie to ale nevyslo. A nelutujem. SX4 je podstatne lepsia volba...
R41a10d26k69o 91S40ü98t71t16ö
Cely clanok uuuplne zle !!! Iba zopar veci je spravnych.
Pohon zadnej napravy viskozovou spojkou Ignisu je parodia na 4x4, predok musi poriadne hrabat, az potom pride k pripojeniu zadnej napravy. Vysledny efekt - predok sedi zakopany na diferenciali a lahky zadok preklzuje ako na zigulaku. Takisto nie je pravda, ze ta spojka je spolahliva - ani jeden z Ignisov, ktory som skusal ju po 100k km nemal vporiadku. Plne funkcne boli na kuskoch s nabehom tak do 50 tisic km ale ani v tomto pripade pri rozbehu na snehu auto nezahrabalo vsetkymi 4 kolesami naraz. Ad motor - dynamika je OK tak do 90 (to da na dvojke), potom tomu chyba krutiaci moment. Takze zabudnite na jazdu 130 km/h po dialnici do kopca na patke. Jedina moznost, ako tych 130 udrzat je podradit do stvorky. Dovodom je skutocnost, ze motor ma maximalny krutiak az niekde okolo 4500 otacok a je to iba 118 Nm. Auto je nasledkom toho extremne citlive na zatazenie. Ked som v tom sam, ide to OK, ked su v tom dvaja, ide ako - tak, 2 dospeli, 2 deti plus plny kufor zavazadiel - koniec, aj HTP je rychlejsia, pokial to clovek nedrzi rucicku otackomera v cervenom poli. O komforte ani nehovorim - je to rebinak kombinovany s dostavnikom. Natriasa sa, skace, hopsa aj na najmensej nerovnosti. A jazdne vlastnosti ? Tragedia. Auto je lahucke, takze citi kazdy zavan vetra, riadenie je v oblasti stredu uplne tupe, elektricke servo je ale celkom pekna vec. V hranicnych podmienkach Ignis spolahlivo pada do nedotacaveho smyku, ktory je trochu problem vybat, pretoze po ubrati plynu uleti lahky zadok a z nedotacaveho je hned smyk pretacavy, co s kratkym rozvorom nevesti nic dobre. Konstrukteri sa ale dopustili aj dalsich chyb - mala vzdialenost pedalov od seba - X krat sa mi stalo, ze som sliapol naraz na plyn aj brzdu. Posed za volantom je ako tak, az na to, ze nie je kam opriet prave koleno. Uz po 20 - 30 km mi trpla prava noha. Ist s tym na dlhsiu trasu sa sice da, ale iba s maximalnym sebazapretim. Ignis skratka nie.
J82a97n 24H98a83v92l34i44n93a
s 1.3 v klidu 170 ve 4 lidech, pri 4000 ot. celkem znatelne zrychli....maly dablik, ma fakt odpich s 1.5 natrhnete pr...el i oktavkam...nevim, s cim jste jezdil, ja ho mam 6 let a bez vyse uvedenych problemu
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu
Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...
Prodej pozemek 1099 m2
Sobotín, okres Šumperk
2 200 000 Kč