Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Tajný tip horalů je Suzuki Ignis. Kde nic není, nemá se co kazit

Suzuki Ignis není v našich končinách příliš častým zjevem. Na rozdíl od většiny dnešních aut tento vůz neláká na atraktivní vzhled a přebohatou výbavu. Ti, co o jeho kvalitách vědí, na něj však nedají dopustit. Je totiž mimořádně spolehlivý.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Proč zírat do dálek, máme i české vozy s vynikajícími vlastnostmi. Předevčírem jsem si z Německa přivezl nový Yeti 4x4 v černé perlové barvě, s pěknou výbavou (slovenská verze City) za výbornou cenu. Dvoulitr s 110 HP je opravdu výkonný, pohodlný, klima funguje dobře, spotřeba pod 6 litrů, na co nějaké Asiaty?V

0 0
možnosti
RV

Akorát že to je pseudo4x4. Tam to funguje na "náhodném" spínaní pohonů, takže na horách k prdu.

0 0
možnosti
JV

No já mám 40roků starého Uvaza a problém někam vyjet nemám a to tu na valachoch máme dobré hrby :-/

0 0
možnosti
JS

J36a58n 55S84v16o68b14o97d83a

15. 7. 2013 12:05

Jen takový detail - proč to ti horalé tají? :)

1 0
možnosti
LA

Kdo si může takovou plechovku pořídit? 8-o V čem je to lepší než Dacia? Tyhle pseudoauta by se do evropy vubec nemely tahat! Zakazal bych to!

0 7
možnosti
MD

A co internety? Ty byste nezakázal? ;-D

7 0
možnosti

Mám opačnou zkušenost, jako domácí auto bych ho nikdy nevzal.

Služebák - 4x2, najeto 150 000, 2. majitel a teď se dělala spojka, v servisu zjištěno, že již byla jednou dělána, takže 150 000 km = 3. spojka, inu držák (auto je bez tažného).

Díky úzkým kolům působí nestabilním dojmem, kufr nelze označit ani jako malý, spíše jako symbolický.......

Nebrat.

1 0
možnosti
JH

vy mate za to, ze Fiat Panda je idealni RODINNY vuz? Tohle je auto na hory nebo pro par starsich lidi, kteri by si poridili treba Fabii...

A u sluzebniho auta se divit, ze se meni spojka, kdyz s tim jezdi kdekdo a nevite, co s tim delal prvni majitel.....zacnem vyjmenovavat ty "lepsi"znacky, ktere nevydrzi ani 100tis. bez vetsich oprav?

1 0
možnosti
RS

Aby som to auto iba nehanil, tak ho aj pochvalim - spolahlivost je vyborna, ani po 100k km v nom nic nevrzga a neskripe, vsetko funguje ako ma. Pokial sa s tym jazdi po rovine a dochodcovskym stylom, nie je prolem podliezt spotrebou hranicu 6/100. To Vas ale uz predbiehaju aj HTP. Pokial sa zacne hladat dynamika popisovana v clanku, treba otackomer drzat minimalne na 4500 otacok, co ale zenie spotrebu prudko hore, nie je problem ani 10/100.

Jazdit s tym po terene by som sa asi trochu bal, pretoze podvozok je velmi jednoduchy, koleno vyfukoveho potrubie pod motorom si priam ziada poriadnu ranu od prekazky. Prave pre jazdu po horsich cestach je ale velmi velke plus celkom slusna svetlost, takze sa s tym dostanete dalej ako s Fabiou, Puntom ci inymi autami podobnej velkosti. Tejto discipline dobre napomaha hodne kratka jednotka, takze sa da ist takmer krokom. Problem je ale v tom, ze takymto sposobom je auto vyhradne iba 4x2 - zadok sa jednoducho nepripoji.

Uplnym pruserom je ale bezpecnost auta - EuroNCAP ho pre istotu netestovalo, nejake testy vykonali americania alebo australcania na jeho kopii pod menom Holden Cruze, resp. Subaru Justy.

O Ignise 1.5 4x4 som kedysi velmi vazne uvazoval, mal som aj objednavku nan, nastastie to ale nevyslo. A nelutujem. SX4 je podstatne lepsia volba...

0 0
možnosti
Foto

SX4 zere min o liter viac jak Ignis

1 1
možnosti
RS

Cely clanok uuuplne zle !!! Iba zopar veci je spravnych.

Pohon zadnej napravy viskozovou spojkou Ignisu je parodia na 4x4, predok musi poriadne hrabat, az potom pride k pripojeniu zadnej napravy. Vysledny efekt - predok sedi zakopany na diferenciali a lahky zadok preklzuje ako na zigulaku. Takisto nie je pravda, ze ta spojka je spolahliva - ani jeden z Ignisov, ktory som skusal ju po 100k km nemal vporiadku. Plne funkcne boli na kuskoch s nabehom tak do 50 tisic km ale ani v tomto pripade pri rozbehu na snehu auto nezahrabalo vsetkymi 4 kolesami naraz. Ad motor - dynamika je OK tak do 90 (to da na dvojke), potom tomu chyba krutiaci moment. Takze zabudnite na jazdu 130 km/h po dialnici do kopca na patke. Jedina moznost, ako tych 130 udrzat je podradit do stvorky. Dovodom je skutocnost, ze motor ma maximalny krutiak az niekde okolo 4500 otacok a je to iba 118 Nm. Auto je nasledkom toho extremne citlive na zatazenie. Ked som v tom sam, ide to OK, ked su v tom dvaja, ide ako - tak, 2 dospeli, 2 deti plus plny kufor zavazadiel - koniec, aj HTP je rychlejsia, pokial to clovek nedrzi rucicku otackomera v cervenom poli. O komforte ani nehovorim - je to rebinak kombinovany s dostavnikom. Natriasa sa, skace, hopsa aj na najmensej nerovnosti. A jazdne vlastnosti ? Tragedia. Auto je lahucke, takze citi kazdy zavan vetra, riadenie je v oblasti stredu uplne tupe, elektricke servo je ale celkom pekna vec. V hranicnych podmienkach Ignis spolahlivo pada do nedotacaveho smyku, ktory je trochu problem vybat, pretoze po ubrati plynu uleti lahky zadok a z nedotacaveho je hned smyk pretacavy, co s kratkym rozvorom nevesti nic dobre. Konstrukteri sa ale dopustili aj dalsich chyb - mala vzdialenost pedalov od seba - X krat sa mi stalo, ze som sliapol naraz na plyn aj brzdu. Posed za volantom je ako tak, az na to, ze nie je kam opriet prave koleno. Uz po 20 - 30 km mi trpla prava noha. Ist s tym na dlhsiu trasu sa sice da, ale iba s maximalnym sebazapretim. Ignis skratka nie.

1 2
možnosti
JH

s 1.3 v klidu 170 ve 4 lidech, pri 4000 ot. celkem znatelne zrychli....maly dablik, ma fakt odpich s 1.5 natrhnete pr...el i oktavkam...nevim, s cim jste jezdil, ja ho mam 6 let a bez vyse uvedenych problemu

2 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob

17. dubna 2024

Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...

Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje

24. dubna 2024

Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...

Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy

24. dubna 2024

Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu

23. dubna 2024

Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...