Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Prodloužený yeti oficiálně: terénní škoda pro Čínu má centimetry navíc

Na autosalonu v Čcheng-tu (Chengdu), který otevřel koncem srpna, představila Škoda obnovenou verzi Škody Yeti pro čínský trh. Má nová světla, prolamované víko kufru a také je o pět centimetrů delší. Krátký yeti z Číny nezmizí, ale naopak prodloužená verze se do Evropy nechystá.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Automobilky v Evropě se předhání ve velikosti kufru, ale sedět na zadních, v případě fabie i na předních, za trest... Každej Číňan si může koupit prodloužené verze u nás běžných vozidel, navíc za rozumnou cenu, a nemusí si kupovat luxusní vozidlo v longu. Když evropským automobilkám nestojí evropští zákazníci za to, aby dělali prodloužené verze, tak by Evropanům neměli evropské automobilky stát za to, aby jim nechávali peníze...

1 0
možnosti

kufr standardní Yeti je opravdu tristní! V prodloužené verzi už dáva toto auto smysl... podle mě je chyba, že u nás nebude v nabídce. Hlavně nerozumím proč? To je takový hrozný problém nabídnout ji i u nás? I kdyby se měli vozit v Asie? :)

2 0
možnosti

Svě se zbláznil, držte se.

Čínaňi jsou asi nejvyšší národ na světě (v průměru), proto mají větší auta než Evropané

0 0
možnosti

Číňané dávají přednost pohodlí před velikostí kufru. Zato Evropan se bude radši mačkat jak sardinka, hlavně že má kufr ve kterém by přistál vrtulník.

3 0
možnosti

Ta rezerva na zadních dveřích by se možná líbila i tady.

5 1
možnosti

Proč nebudou delší verzi prodávat v Evropě? Když jsme si kdysi kupovali nové auto, byl jsem se na Yetiho podívat. A právě kvůli malému místu na zadních sedadlech jsem ho rovnou zamítnul. A takových lidí je určitě víc. Místo toho, aby evropské automobilky vyráběly větší auta, snaží se nás nacpat do konzerv jako sardinky. A když už je auto velké, tak to jsou takové ty nenažrané tanky typu BMW X něco.

11 1
možnosti

Protože to potřebují malí číňané. Proto. IMHO proto, že by to kanibalizovalo Tiguana.

5 0
možnosti

P48e98t98r 42T43y55č31k71a

4. 9. 2013 14:58

Číňan má víc rozumu než Čech. Zatímco Čech jako první při koupi auta kontroluje velikost kufru tak Číňan jak první kontroluje prostor na nohy na zadních sedadlech.

6 7
možnosti

cinan nema rozum cinan zije v takovem sajrajru, ze si to nedovedes predstavit, co je na tom dobre ze jejich pocet neomezi zakon jednoho ditete ale chemizace jejich zeme. To co dnes cina pacha na sama sobe se ukaze jako depopulacni tragedie. Mimochodem kontrolovat nohy na zadnich sedadlech je pro drtivou vetsinu cinanu zbytecne. Cinan je snib vetsi jako cech a jde mu o to mit auto vetsi nez soused a pokud mozno mercedes nebo BMW :-)

5 0
možnosti

škoda, že nechystají něco většího - délka cca 4,5 - 4,6 m. Snowman má být někde kolem 4,8 a to už je fakt velké...

Něco jako Mazda CX5...

0 0
možnosti

Ach ta gramatika. Názvy automobilky a modelů s malými písmeny ...

1 0
možnosti

Nevím, jestli se toto změnilo ale kdysi to platilo. Tedy Škoda Octavia a octavie. Stejně jako se (pokud vím) píše mám forda nebo mám auto značky Ford.

4 0
možnosti

No to mi ho vyndej... mrnavej Cinan chce vetsi auto, aby mel, na rozdil od vetsich Evropanu, vic mista na nohy. Koukam, ze u Cinanu a jejich nakupu aut je to s "egem" jeste horsi nez u nas ;-)

6 0
možnosti

tak uvažují skoro všichni asiati ( podle mých zkušeností z Japonska )

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou

25. dubna 2024,  aktualizováno  8:43

Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje

24. dubna 2024

Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...

Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy

24. dubna 2024

Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!